Tuomioistuin:"seksi kuuluu normaaliin arkeen samalla tavalla kuin syöminen

Anonyymi

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hieno laki ranskassa. Saa siis nussia ketä vaan, kannattaa tehdä äkkiä lapsia siellä jos kohtaus tulee niin lapset saa sitten rahaa eläkeikään saakka eikä tarvii itse mennä töihin.

• Anonyymi

Suomessa työntekijää ei suojele juuri kukaan eikä vakuutus yhtiöt maksa mielellään mitään vaan oikeuteen menee jos jotain sattuu niin voi saada pari markkaa jos tuuri käy.

• Kyllä meilläkin työnantajilla on vakuutus työntekijöille.

• Anonyymi

Ei varmana ole jollain työkokeilussa olevalle joka saa 9 euroa päivässä. Sellainen voi joutua tekee raksatöitä ja samoja töitä kun palkansaaja ja kaikenlaisia töitä. Minut ne meinasi laittaa kattoa maalaamaan ilmaiseksi työkokeilussa, kysyin onko vakuutusta, eivät antaneet edes turvavaljaita vaikka vaadi. Aloin selvittää onko vakuutusta niin eipäs ollutkaan. Otin eron heti niistä töistä. Eivät ne kerro työttömälle työttömän oikeuksista ja vakuutuksista vaan ne pitää selvittää itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei varmana ole jollain työkokeilussa olevalle joka saa 9 euroa päivässä. Sellainen voi joutua tekee raksatöitä ja samoja töitä kun palkansaaja ja kaikenlaisia töitä. Minut ne meinasi laittaa kattoa maalaamaan ilmaiseksi työkokeilussa, kysyin onko vakuutusta, eivät antaneet edes turvavaljaita vaikka vaadi. Aloin selvittää onko vakuutusta niin eipäs ollutkaan. Otin eron heti niistä töistä. Eivät ne kerro työttömälle työttömän oikeuksista ja vakuutuksista vaan ne pitää selvittää itse.

Käsittääkseni vakuutus on lakisääteinen.

• Niin ja?

• Anonyymi

Typerä laki. Mies oli vapaa-ajalla. Eikä töissä. Tuomari oli epäoikeudenmukainen. Eihän työnantaja joudu maksamaan minun vapaa-ajalla tekemiä asioita. Työmatka on hutera perustelu, sillä matkan aikana on varmasti paljon vapaa-aikaa josta työnantajan ei pitäisi olla vastuussa. Idioottien toimintaa.

• Anonyymi

Mulla ainakin on työnantajan maksama vakuutus joka kattaa myös vapaa-ajan.

• Ohhoh..Ompas erikoista. Luulisi, että työnantajalla on vakuutukset tuollaisten tapauksien varalta, ettei mene omaan(työnantajan) piikkiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8751
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      170
      3119
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1554
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1066
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1015
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      968
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      74
      912
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe