Tuomioistuin:"seksi kuuluu normaaliin arkeen samalla tavalla kuin syöminen

Anonyymi

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hieno laki ranskassa. Saa siis nussia ketä vaan, kannattaa tehdä äkkiä lapsia siellä jos kohtaus tulee niin lapset saa sitten rahaa eläkeikään saakka eikä tarvii itse mennä töihin.

• Anonyymi

Suomessa työntekijää ei suojele juuri kukaan eikä vakuutus yhtiöt maksa mielellään mitään vaan oikeuteen menee jos jotain sattuu niin voi saada pari markkaa jos tuuri käy.

• Kyllä meilläkin työnantajilla on vakuutus työntekijöille.

• Anonyymi

Ei varmana ole jollain työkokeilussa olevalle joka saa 9 euroa päivässä. Sellainen voi joutua tekee raksatöitä ja samoja töitä kun palkansaaja ja kaikenlaisia töitä. Minut ne meinasi laittaa kattoa maalaamaan ilmaiseksi työkokeilussa, kysyin onko vakuutusta, eivät antaneet edes turvavaljaita vaikka vaadi. Aloin selvittää onko vakuutusta niin eipäs ollutkaan. Otin eron heti niistä töistä. Eivät ne kerro työttömälle työttömän oikeuksista ja vakuutuksista vaan ne pitää selvittää itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei varmana ole jollain työkokeilussa olevalle joka saa 9 euroa päivässä. Sellainen voi joutua tekee raksatöitä ja samoja töitä kun palkansaaja ja kaikenlaisia töitä. Minut ne meinasi laittaa kattoa maalaamaan ilmaiseksi työkokeilussa, kysyin onko vakuutusta, eivät antaneet edes turvavaljaita vaikka vaadi. Aloin selvittää onko vakuutusta niin eipäs ollutkaan. Otin eron heti niistä töistä. Eivät ne kerro työttömälle työttömän oikeuksista ja vakuutuksista vaan ne pitää selvittää itse.

Käsittääkseni vakuutus on lakisääteinen.

• Niin ja?

• Anonyymi

Typerä laki. Mies oli vapaa-ajalla. Eikä töissä. Tuomari oli epäoikeudenmukainen. Eihän työnantaja joudu maksamaan minun vapaa-ajalla tekemiä asioita. Työmatka on hutera perustelu, sillä matkan aikana on varmasti paljon vapaa-aikaa josta työnantajan ei pitäisi olla vastuussa. Idioottien toimintaa.

• Anonyymi

Mulla ainakin on työnantajan maksama vakuutus joka kattaa myös vapaa-ajan.

• Ohhoh..Ompas erikoista. Luulisi, että työnantajalla on vakuutukset tuollaisten tapauksien varalta, ettei mene omaan(työnantajan) piikkiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      21
      6190
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      91
      5826
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      99
      3819
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      126
      3792
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      128
      1575
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1487
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1402
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1209
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45