ja nukkuminenkin
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/834bda4f-0dbf-435f-850c-02238e095a12
Tuomioistuin:"seksi kuuluu normaaliin arkeen samalla tavalla kuin syöminen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hieno laki ranskassa. Saa siis nussia ketä vaan, kannattaa tehdä äkkiä lapsia siellä jos kohtaus tulee niin lapset saa sitten rahaa eläkeikään saakka eikä tarvii itse mennä töihin.
- Anonyymi
Suomessa työntekijää ei suojele juuri kukaan eikä vakuutus yhtiöt maksa mielellään mitään vaan oikeuteen menee jos jotain sattuu niin voi saada pari markkaa jos tuuri käy.
- Anonyymi
Ei varmana ole jollain työkokeilussa olevalle joka saa 9 euroa päivässä. Sellainen voi joutua tekee raksatöitä ja samoja töitä kun palkansaaja ja kaikenlaisia töitä. Minut ne meinasi laittaa kattoa maalaamaan ilmaiseksi työkokeilussa, kysyin onko vakuutusta, eivät antaneet edes turvavaljaita vaikka vaadi. Aloin selvittää onko vakuutusta niin eipäs ollutkaan. Otin eron heti niistä töistä. Eivät ne kerro työttömälle työttömän oikeuksista ja vakuutuksista vaan ne pitää selvittää itse.
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmana ole jollain työkokeilussa olevalle joka saa 9 euroa päivässä. Sellainen voi joutua tekee raksatöitä ja samoja töitä kun palkansaaja ja kaikenlaisia töitä. Minut ne meinasi laittaa kattoa maalaamaan ilmaiseksi työkokeilussa, kysyin onko vakuutusta, eivät antaneet edes turvavaljaita vaikka vaadi. Aloin selvittää onko vakuutusta niin eipäs ollutkaan. Otin eron heti niistä töistä. Eivät ne kerro työttömälle työttömän oikeuksista ja vakuutuksista vaan ne pitää selvittää itse.
Käsittääkseni vakuutus on lakisääteinen.
Niin ja?
- Anonyymi
Typerä laki. Mies oli vapaa-ajalla. Eikä töissä. Tuomari oli epäoikeudenmukainen. Eihän työnantaja joudu maksamaan minun vapaa-ajalla tekemiä asioita. Työmatka on hutera perustelu, sillä matkan aikana on varmasti paljon vapaa-aikaa josta työnantajan ei pitäisi olla vastuussa. Idioottien toimintaa.
- Anonyymi
Mulla ainakin on työnantajan maksama vakuutus joka kattaa myös vapaa-ajan.
Ohhoh..Ompas erikoista. Luulisi, että työnantajalla on vakuutukset tuollaisten tapauksien varalta, ettei mene omaan(työnantajan) piikkiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018751Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1703119- 171554
- 741066
- 761048
- 271015
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss74912- 65890