Kun katselee keski-ikäisten kolmekymppisten naisten profiileja niin huomio kiinnittyy ryppyisiin naamoihin. Samoin tulee pohdiskeltua että millainenkohan seksuaalihistoria tuollakin naisella on ja millainen sukupuolitautikirjo.
Somen kurppakatalogi
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ihme, ettet kelpaa naisille, jos tuo on se juttu, mikä päässäsi pyörii.
- Anonyymi
Nää on näitä asemalle jääneitä. Ei oo saanut nuorta nuorena eikä tuu saamaan mitään vanhanakaan.
- Anonyymi
Älä katsele katalogeja. Älä mieti taustoja. Jätä terveysasiat asiantuntijoille..
- Anonyymi
On se hienoa, että tiedät jopa mihin ikä-luokkaan keski-ikäset jaotellaan ja noihin sun muihin pohdintoihin ei edes viitsi ottaa kantaa
Suosittelen vaan jatkamaan käteenvetoa ja poistumaan kaikilta
T:Oikeasti keski-ikäinen kurppa, jolla ei ikinä ole ollut sukupuolitautia- Anonyymi
miksi olet kurppa niin miksi et ole kaunis ja seksikäs nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksi olet kurppa niin miksi et ole kaunis ja seksikäs nainen
Koska hän on keski-ikäinen. Palstamääritelmän mukaanhan kaikki yli 25vuotiaat ovat kurppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska hän on keski-ikäinen. Palstamääritelmän mukaanhan kaikki yli 25vuotiaat ovat kurppia.
niin jos ei ole kurppa vaan on seksikäs ja kaunis niin ei ole ikää vaan se on kaunis nainen ja kurppa taas on ei niin hehkeä niin yleensä korkeastikoulutetut on kurppia tai jopa haaskoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin jos ei ole kurppa vaan on seksikäs ja kaunis niin ei ole ikää vaan se on kaunis nainen ja kurppa taas on ei niin hehkeä niin yleensä korkeastikoulutetut on kurppia tai jopa haaskoja
ei kurppa ikä on 38-43v tai 36-45v naiset muut voi olla kurppia tai haaskoja jopa ilkeitä korppi kotkia
Optikolla käynti voisi auttaa huomattavasti näkemisessä. Asenteelle tuskin voi mitään...
Lerpan lärpätystä..
- Anonyymi
Yleensä tuon ikäisillä naisilla on kuvia kakaroistaan.
- Anonyymi
Katselin just 45-55 miehiä. Kyllä jumalauta oli rumaa ja mitäänsanomatonta porukkaa. Ehkä 5 mielenkiintoista, muut kuin samasta muotista valettuja tylsimyksiä. Eräskin 49v mies (naama täynnä isoja luomia) etsi kaunista naista?
- Anonyymi
Niin se vaan on, että vaalea rotu kurppaantuu vanhetessaan hyvin nopeasti, ei siihen vaikuta mitkään huonot elämäntavat, vaan ihan normaalia. Varsinkin jos nainen on hoikka, niin iho lerpahtaa vielä nopeammin. Harva yli 30 vuotias tosiaan on kovin siloinen ja silmäpussiton.
Joillain on vähän paremmat geenit säilyä, vähän rasvaisempi ihonlaatu ja he säilyvät paremmin, mutta nämä aika harvassa.
Itselläkin kun on paino tippunut, heti tulee kaulakurppaa, silmäpussit ja posket alkaa roikkua. Pitäisi sitten varmaan olla vähän possumpi että olisi iho pinkeä, mutta eihän sekään näille rengeille tunnu kelpaavan.
Parhaiten ja rypyttömimmin tuntuvat säilyvän afrikkalaiset, sieltä vaan emäntä sitten.
Typerää haluta loukata tuollain, vaaleat miehet ihan yhtälailla lurpsahtavat mitäänsanomattomiksi, kuten tuossa mainittiin.- Anonyymi
"Itselläkin kun on paino tippunut, heti tulee kaulakurppaa, silmäpussit ja posket alkaa roikkua."
Niin, olet laihduttanut. Itse olen pysynyt aina suunnilleen samassa painossa eikä ole rypyn ryppyä, pussin pussia. - Anonyymi
Silmäpussit tulevat liiasta valvomisesta, stressistä, liikunnan puutteesta ja nämä myös vanhentavat ihmisen ulkonäköä.
Kannattaa liikkua paljon, nukkua paljon ja syödä terveellisesti, niin pysyy nuorekkaamman näköisenä.
Niinhän se sanontakin toteaa, että vierivä kivi ei sammaloidu ja sammal on ihmisen kasvoilla vanhentava tekijä. - Anonyymi
Höpö höpö nimittäin vaalea rotu säilyy paremmin, etkä liene matkustellut.. esim Etelä-Euroopassa naiset näyttävät vanhemmilta..
Itse laihdutin 10kg,enkä lurpahtanut ja monet luulevat minua vuosia nuoremmaks, tosin terveelliset elämäntavat ja geenitkin vissiin kohdillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö nimittäin vaalea rotu säilyy paremmin, etkä liene matkustellut.. esim Etelä-Euroopassa naiset näyttävät vanhemmilta..
Itse laihdutin 10kg,enkä lurpahtanut ja monet luulevat minua vuosia nuoremmaks, tosin terveelliset elämäntavat ja geenitkin vissiin kohdillaan.Etelä-eurooppalaiset ja lähi-itäläiset rupsahtavat nopeimmin. Afrikkalaiset pysyvät pisimpään rypyttöminä. Kaukoaasialaiset ovat myös melko hyvin säilyviä. Pohjoiseurooppalaiset keikkuvat siellä jossain puolivälissä.
- Anonyymi
Ak taitaa olla katkera niille 30v kaunottarille, joilta saanut pakit.. Mitenkähän on sinun seksuaalihistoria eli onko sitä ollenkaan?
- Anonyymi
Älä valehtele. Ne kuvat on sulle parasta runkkausmatskua. Myönnä vaan.
- Anonyymi
Ainoa halu minkä kurppien kuvat sytyttävät on vilpitön ja naisia säälivä halu kehottaa ryppyvoiteiden käyttöön.
- Anonyymi
Ja kehoitus 40-50 v miehille mennä lenkille tai salille.. the pallomaha ikävää katsottavaa:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822