Mistäköhän mahtaisi saada makuni mukaisia miesten jalkineita, joissa on korkeat korot?
Minua kiinnostaisivat mallit, joissa on pyöreähkö tai suiponpuoleinen kärki, noin puolen sentin paksuinen pohja sekä pitkittäissuunnassa pitkähkö, noin viiden sentin korkuinen korko, jonka reunat ovat aika lailla pystysuorat. Siis muuten aika perinteinen pukukenkä lukuun ottamatta tuota koron korkeutta.
Suomalaisissa kenkäkaupoissa olen nähnyt muutamia kotimaisten valmistajien malleja, joissa on suippo kärki ja noin neljän sentin korkuinen bootsityyppinen viisto korko. Nämä mallit eivät oikein ole makuuni.
Korkeakorkoiset miesten kengät
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
Jos uskallat tilata verkosta ja kokeilla kiinalaista, niin aliexpressin hakuun kun kirjoittaa vaikkapa 'high heel dress shoes for men ' niin tulee kaikenlaisia erilaisia vaihtoehtoja. Ole vain tarkkana koon kanssa, katso aina valmistajakohtainen kokotaulukko koska kiinalaisten kokomerkinnät vaihtelee.
- Anonyymi
Nykyisin on netissä melko laaja korkojen valikoima...ihme on, jos ei löydy. Löysin 12 vuotta sitten kivijalkaliikkeestä naisten boots korot...41 koko mahtui hyvin jalkaan. Tietenkin korko oli korkeampi, kapeampi ja sirompi, kuin äijien boots ja kärki oli pitempi ja terävempi. Ne oli löytö makuuni aivan täydellä hinnalla...169€, nahkasaappaiksi melko huokeat, kun oli vielä mieleiset.
- Anonyymi
41 kokoa löytyy korkoa jos monenlaista :)
Kun tohtii kurkata naisten osastolta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195