Olisiko tässä hyvä ohjesääntö palstalle.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/54b19bfc-eebe-42a7-9927-b1c9d556c14d?ref=ampparit:0386
Kurpaksi saa sanoa, muttei viemärikurpaksi.
Britannian parlamentissa ketään ei saa kutsua viemärikurpaksi
11
<50
Vastaukset
Täytyy sanoa, että tämä kurppakeskustelu....kirjoitinko oikeasti keskustelu? ...tämä palstan ...huh huh...alkaa jo riittää.
Poliisin_poika kirjoitti:
Onko ookoo sanoa jotakuta viemärikurpaksi?
Minun mielestäni ketään ihmistä ei ole ookoo sanoa viemärikurpaksi. En ole ainakaan kuullut sellaisesta ammattinimikkeestä.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Minun mielestäni ketään ihmistä ei ole ookoo sanoa viemärikurpaksi. En ole ainakaan kuullut sellaisesta ammattinimikkeestä.
Kyseessä lienee haukkumasana.
Arvelisin että joskus aikanaan paljonkin käytetty haukkumasana kun Britannian parlamentti on erikseen kieltänyt sen käytön.
Mielestäni palstallakin voitaisiin sopia ettei ketään haukuta viemärikurpaksi.Poliisin_poika kirjoitti:
Kyseessä lienee haukkumasana.
Arvelisin että joskus aikanaan paljonkin käytetty haukkumasana kun Britannian parlamentti on erikseen kieltänyt sen käytön.
Mielestäni palstallakin voitaisiin sopia ettei ketään haukuta viemärikurpaksi.Minulle sopii hyvin, ettei ketään haukuta viemärikurpaksi tai haukuta miksikään muuksikaan. Haukkuminen on melko vastenmielistä.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
Minulle sopii hyvin, ettei ketään haukuta viemärikurpaksi tai haukuta miksikään muuksikaan. Haukkuminen on melko vastenmielistä.
Jos kuitenkin haukutaan, niin ei viemärikurpaksi.
- Anonyymi
Kurppakeskustelussa riittää keskusteltavaa maailman tappiin saakka kurpista, kurpsssssss
- Anonyymi
Mitä jos sanoo likakaivokurpaksi...... viitaten tuoksuun....
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä viemärikurppa on sallittujen listoilla.
Se kuvaa hyvin eikä ole pahasti sanottu.
Parhaille viemärikurpille voisi jakaa 2 x vuodessa viemärikurppa rintamerkin. EU rahoitteinen rohkaisumerkki sekä poliittinen puoluekin tulisi perustaa : ViemäriKurppa = VK - puolue. - Anonyymi
Onko viemärikurppuudella eri astekategorioita, kuten wc-viemärikurppa,
Pesuallas-viemärikurppa, Tiskiallas-viemärikurppa, Saunan lattiakaivo-viemärikurppa ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832