Tutkimus osoittaa että vitsi onkin totta, naisten seksihalut vähenee tai loppuu hääkakkua syötyään. Yhden pariskunan kohdalla joka jo eronnut piti paikansa. Olivat yhdessä viisi vuotta joista kaksi naimisissa, mies sanoi ettei vihkimisen jälkeen naista enää seksi napannut eikä jaksanut katsella kotona "kaveria ja pihtaajaa" ja ero tuli. Muijallani on ollut nihkeä suhtautuminen seksiin kun selvisi etten ole halukas naimisiin, tuskin vihkiminen haluja tuo, vie loputkin.
Todistettu todeksi
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hääkakut pitäisi kieltää lailla, niistä se johtuu. Joku ainesosa niissä.
- Anonyymi
Nainen miettii päässään seuraavaa, homma kasassa, naimissa ollaan. Ei enää seksiä.
- Anonyymi
Ei kun naisen seksuaalisuus on vain erilaista kuin miehen. Nainen himoitsee miestä ihastusvaiheessa. Mies himoitsee naista (itse asiassa ketä tahansa naista) kaikissa vaiheissa. Näin se on suunniteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun naisen seksuaalisuus on vain erilaista kuin miehen. Nainen himoitsee miestä ihastusvaiheessa. Mies himoitsee naista (itse asiassa ketä tahansa naista) kaikissa vaiheissa. Näin se on suunniteltu.
Anna mun nauraa, mies himoitsee ketä tahansa naista missä tilanteessa tahansa, en todellakaan himoitse mitään keski-ikäisiä siiderivalaita, naisessa pitää olla se jokin jotta halut herää ja ikävä kyllä puolisollani ei sitä enää ole, se on kadonnut jonnekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mun nauraa, mies himoitsee ketä tahansa naista missä tilanteessa tahansa, en todellakaan himoitse mitään keski-ikäisiä siiderivalaita, naisessa pitää olla se jokin jotta halut herää ja ikävä kyllä puolisollani ei sitä enää ole, se on kadonnut jonnekkin.
Nauretaan vaan, kun sitä vain vierestä kuulee kuinka kaikki tissit ja melkein näkyvät pyrstöt aiheuttaa ihan sanallisia himokommentteja. Noitten väliin olis hieno panna tai onkohan torttu märkä tai jopa että sieltä valuisi jotakin (toivoo kai näkevänsä). Juu, juttu pitää olla eli aika niukat ja paljastavat vaatteet riittää.
- Anonyymi
Ei se mee nii se riippuu naisesta.Mä kun olin naimisissa niin oli vielä kahden vuoden jälkeen hyvin. Halusin eron muista syistä.
- Anonyymi
Sitähän se on häät, syödään kaakkua, pannaan jalalla koreaksi, pulskistutaan ja kohta talon täyttää rääyntä.
- Anonyymi
Juu, ei naimsiin kannata mennä, olen paljon tyytyväisempi kun en ole kenekään määräiltävänä.
- Anonyymi
No se 20kg ylipainoa miehellä ja helvetinmoiset tekosyyt miksei voi salilla käydä on aika seksihaluja syövä ominaisuus. Kun kyllä sillä ulkonäöllä on väliä halujen pysymisessä, jos pelkkä kosketus tuntuu ällöltä ajatukselta. Se iso maha ei itsellä sytytä, eikä ne ilmestyneet tissit...
Olisi kaiketi ok, jos itse en olisi edelleen normaalipainoinen.- Anonyymi
Kun puheeks tuli, naisellani on reilusti ylipainoo ja kuten muillakin tekosyitä löytyy. Ei vaan haluta ja se siitä.
Tuolle löytyy ihan selityskin...
Ei näillä naisilla ole ollut seksihaluja juuri alun alkaenkaan, vaan ovat harrastaneet sitä sitouttaakseen.
Avioliitto = taloudellinen sitoumus = Nainen voi lopettaa miellyttämisen, koska avioero tarkoittaa hänelle yleensä taloudellista hyötyä. Samasta syystä naiset pyrkivät naimaan mieluiten rikkaita miehiä..
-Välttäkää avioliiton ansaa viimeiseen saakka.- Anonyymi
Naiset sen paremmin kuin miehetkään eivät tietoisesti taktikoi noin. Molemmat noudattavat vain viettejään. Naiselle seksi liittyy parinmuodostukseen, ja himo loppuu kun ihastus loppuu. Miehelle seksi ei riipu ihastuksesta vaan siitä kuinka monta tuntia on kulunut edellisestä orgasmista.
Kun nainen lakkaa himoitsemasta miestään, hän edelleen rakastaa tätä syvästi ja on yleensä myös mustasukkainen vaikka ajatus seksistä saattaa kuvottaa.
Mutta jos nainen ihastuu uuteen mieheen, hänestä kuoriutuu jälleen joksikin aikaa seksipeto. - Anonyymi
Ei tuollaiseen kannata hairahtua, minä olen pitänyt itseni erossa avioitumisesta juuri taloudellisten seikkojen takia, jos avopuoliso (nainen) ei siihen sopeude aina voi lähteä kun saranat kääntyy ovessa tähän asti on pysynyt saman katon alla. Jos haluaa lähtee niin lähtee.
- Anonyymi
Hääkakku! Kun sitä ei ollut 50 vuotta sitten niin siitäköhän johtuu, ettei ko. nainen ole vieläkään menettänyt mielenkiintoaan "seurusteluun"?
- Anonyymi
Jos jotain asiaa on tutkittu, se ei välttämättä ole totta tai todistettu todeksi, varsinkaan kun on kyse käyttäytymistieteistä. KUka edes voi todistaa, että tutkitut eli vastaajat puhuvat totta - ei kukaan.
Meillä ainakin rakastellaan vaikka ollaan oltu naimisissa vuosikymmeniä. Ja eipä ole seksi vähentynyt muillakaan pariskunnilla papin aamenee jälkeen, sen minkä nyt kenenkin rakkauselämästä tiedän.
Eli tutkimus tämäkin ja kukahan lienee ollut tutkijana ja ketä on tutkittu? - Anonyymi
Ei ihminen ole se kummempi kuin muut eläilajit. On luonollista että seksiä harastetaan muidenkin kuin sen mahdollisen kumppanin kanssa. Ihminen on itse omassa päässään tehnyt jonkun aidatun ahdistuksen että vain sen yhden kanssa, ei kukaan omista toista, vapaita ollaan jokainen vaikka olisi jonkun kanssa. Minä omistan autoni, olen maksanut siitä, en ole kuitenkaan maksanut kumppanistani joka voi halutessaan maata toisen kanssa koska en omista häntä. Ymmärrän naisia ja miehiä jotka haluaa vieraitakin.
- Anonyymi
Haluan aina mieheni, mutta emme ole vielä naimisiss 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343504- 113038
- 1372651
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032625Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742595- 411418
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61228Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3961135Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501033Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6870