Miksi jatkaa

Anonyymi

Kyllä tää nyt oli tässä. Ei vaan jaksa tai pysty enää.

14

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro. Ehkä joku lukee, mitä sinulle kuuluu.

• Hei,

Hyvä, että päätit kirjoittaa tänne.

Et kertonut tilanteestasi tarkemmin, mutta itsetuhoisista ajatuksista kannattaa keskustella ammattilaisen kanssa.

On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada sekä tukea että vinkkejä avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- Valtakunnallinen kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 09 252 5010 arkisin klo 9-07 ja viikonloppuisin sekä juhlapyhinä klo 15-07.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen.

Voimia tilanteeseesi!

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

Voi poika parkaa,hyvinhän tänne jaksat suoltaa.

• Anonyymi

Lopeta kitinä ja tee elämälläsi jotain! Eilen oli WTC-iskujen vuosipäivä,luuletko että niistä ihmisistä oli kivaa olla niissä torneissa?häpeäissisit!
      Kela ei korvaa,sossu ei anna rahaa ja"työnvälityksestä työtä ei saa."Menisit edes puhelinmyyjäksi,ai ei kiinnosta vai! Vituttaa kaltaisesi vätykset ja kitisijät,Yhhyyy!
      bu-huu-huu! Mulla on mälsää!!

• Anonyymi

Ai joo,osta kirpparilta vanha trenssi ja musta baskeri,sitten lainaat vähän värejä ja siveltimiä,menet ensin ELY-keskukseen ja sanot ett oon aatellu alkaa taiteilijaks ja sitten meet sossuun pyytään,että saiskos vähän "apurahaa."

• Anonyymi

HEHEHAHAHAHAAAAA,amerigan meininki.finis

• Anonyymi

Taidat olla oksennus irvijä?hyi hitto

• Anonyymi

Itteäs ei vituta tyhjän kitisijät?

• Anonyymi

Ei kukaan ihminen lähtökohtaisesti kitise tyhjästä. Siihen on aina enemmän tai vähemmän parempi syy.

• Anonyymi

Onko se että "mä oon niin masis"Mä oon depis"hyvä syy kitinälle? Yhyy-en saanut vanhemmilta sitä tai tätä ym. Sossusta ei saa rahaa kela ei kustanna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HEHEHAHAHAHAAAAA,amerigan meininki.finis

pohjoismainen hyvinvointi yhteiskunta pitää vieraana jenkki tyylisiä persuuksille potkimisleirejä(boot camp).

• Anonyymi

Samoja ajatuksia.

• Anonyymi

Hei
      Tee "Markukset" ja muuta telttaan sillan alle.Ai, on liian kylmää ja epämukavaa,vai?
      Kitistä kyllä jaksetaan,mutta ei kitinän syille jakseta tehdä mitään.

• Anonyymi

Yritä keksiä miten pääsisit siitä ulos, pienikin yritys voi muuttaa kaiken. Etsi henkistä tietoa, sen puute voi tehdä elämästä merkityksettömän ja surkean. Mene mukaan auttamaan, saat kiitosta, joogaamaan, meditoimaan, ja meediotkin tietää jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      71
      8416
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      135
      4768
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      112
      3876
    4. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      77
      3417
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      3006
    6. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      141
      2730
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      11
      2424
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      39
      2167
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      1983
    10. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      56
      1968
    Aihe