Toyota hybridien hyvä kestävyys huijausta!

Toyota hybridien hyvä kestävyys perustuu ihmisten huijaamiseen!
Vai mitä mieltä olette seuraavasta?

Toyota hybrideissä ei ole:
1. Starttimoottoria > eli ei särkynyttä starttimoottoria, solenoidia tai kuluneita hiiliä
2. Laturia > ei särkynyttä laturia, laturin hiiliä tai laturin hihnaa
3. Vaihteistoa > ei särkynyttä vaihteistoa eikä vaihtonykäysten kuormitusta moottorille
4. Kytkintä > ei kuluneita kytkinlevyjä tai paininlaakeria tai kytkinsylinteriä tai ...
5. Kaksoismassavauhtipyörää > ei särkynyttä kaksoismassavauhtipyörää
6. Turboahdinta > ei särkynyttä ahdinta
7. Välijäähdytintä > ei jäätynyttä ja särkynyttä välijäähdytintä
8. Hiukkassuodatinta > ei tukkeutunutta hiukkassuodatinta vaihdettavana.
9. Urea... jne

Se, mitä ei ole ei tietenkään voi hajota! Eli tähän perustuu Toyotan huijaus hybrideissä - kun jätetään nykyaikaiseen moottoriin olennaisesti kuuluvat osat pois, saadaan näennäisesti kestävä auto, vaikka nuo kaikki osat voisivat Toyotassakin hajota, jos ne olisivat siinä.

Kun seuraavan kerran Toyota tai Lexus on luotettavuusvertailun huipulla nauran tyhmille, jotka ostaa autoja joista on poistettu nykyaikainen huipputekniikka, jolla kolttoaineenkulutus on saatu todella pieneksi ja pakokaasuja puhdistettua.
Ilmoita


Vielä jatkan, että kaikki nuo osat on Toyotassa korvattu turhalla ja tyhmällä hybridisysteemillä, jossa on pari moottorigeneraattoria planeettapyörästöllä yhteen koplattuna, tehoelektroniikka ja akku tuomassa turhaa painoa.
5 VASTAUSTA:
Vikaantuu nuokin ja syttyvät palamaan ja nuo ne vasta maksaakin.
Niin justiinsa, mutta Toyota on vaan jotenkin onnistunut huijaamaan siinäkin, niin ettei nuo viat näy luotettavuusvertailuissa! Uskokaa ettei Toyota ole yhtään parempi kuin muutkaan!
Tojota tekee bensalla sähköä, missä ei ole mitään järkeä. Junissakin ennen tehtiin dieselillä sähköä, mutta kun huomattiin ettei siinä ole mitään järkeä niin nykyään käytetään pelkkää sähköä, jota saadaan verkosta.
Ja junissa ymmärrettiin siirtyä pois typerästä sähkön tekemisestä polttoaineella, vaikka nykyaikaista akkutekniikkaa ei ollut vielä edes käytössä!
Sananen ”konserniautoista”
Liikennevaloista lähtiessä valojen vaihtuessa vihreäksi; ensi Stop&Go alkaa starttailemaan ja viimein kun pitäisi lähteä niin vaihdelaatikko alkaa arpoa. Ei ole kovin ylevä kokemus. Toyota hybrid ei muuten nyki vaan menee kuin automaatin pitää mennäkin eteenpäin.
+Lisää kommentti
Tuohon samaan huijaukseen lankesin itsekkin.
Saksalainen premium oli edellinen auto ja en ollut oikein tyytyväinen.
Ei siinä isompaa vikaa ollut mutta pikkuisia muutama mitä ei mielestäni alle 150 tkm ajetussa saisi olla.
Nämä viat on nyt loistaneet poissaolollaan hybridi lexuksen ostamisen myötä.
Ilmoita
Kalliit huollot silti riesana ja ihan omat viat tilalle. Ruostuminen ja melu muitten huonojen ominaisuuksien lisäksi, ei jatkoon.
4 VASTAUSTA:
Ja lisäksi huono ajettavuus, suorituskyky, kulutus, jälleenmyyntiarvo, ruma ulkonäkö vaikka jotkut maksetut lehdet voi jotain muuta yrittää väittää. Lista on loputon, ei jatkoon.
Minä lisäksi kuulin, että esim. Tekniikan Maailma -lehti laittaa polttoaineeenkulutusmittauksissa tyynyn kaasupolkimen alle, ettei bensaa kulu yhtä paljon kuin muilla ja Toyota maksaa kyvät provikat siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäksi huono ajettavuus, suorituskyky, kulutus, jälleenmyyntiarvo, ruma ulkonäkö vaikka jotkut maksetut lehdet voi jotain muuta yrittää väittää. Lista on loputon, ei jatkoon.
TM arvioi uuden Corollan ohjauksen liki täydelliseksi ja antoi kaupunki ja maantieajosta kympin molemmista.
Kulutus tietysti selvästi pienin ja harmillisesti jälleenmyyntiarvo käytetyn ostajalle kova.
Tuossa juuri näkyy että TM on lahjottu kirjoittamaan noin! Oikeassa testissä Tojo on aina hännillä!
+Lisää kommentti
Tuo ID.3 vasta huijausta onkin. Siinä on jätetty polttomoottorikin kokonaan pois, ei pelkästään joitain komponentteja.
Voimalinjaan jäi vain noin 20 liikkuvaa osaa. Melkoista huijausta.
6 VASTAUSTA:
Niin on, mutta kun ostat melkein minkä tahansa muun hybridin kuin Toyotan, niin niissä on kaikki polttomoottorihuipputekniikka plus sähkötekniikka! Eli, kun ostat esim. vaikka hybridi-Volvon ja se toimii hyvin, niin tiedät että valmistaja osaa todellakin tehdä autoja, toisin kuin Toyota. Sähköautothan on tosi huijausta, joka näkyy siinäkin että joku just aloittanut valmistaja niitä tekee (Tesla).
Miksiköhän niissä muissa hyötysuhde (kulutus) on huono ajettaessa bensalla?

Juuri tuo Volvo T8 kulutus bensalla ajettaessa on kaupungissa 8L ja maantiellä 6L. Aika isoja kulutuksia hybridille.

Jostain syystä hyötysuhde jää muissa kuin Tojottimessa huonoksi. Oliskohan se osaaminen keskittynyt vain siihen markkinointiin.
Tuohan on oikeasti tosi hyvin! Tuon verran Tojokin kuluttaa oikeasti!
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän niissä muissa hyötysuhde (kulutus) on huono ajettaessa bensalla?

Juuri tuo Volvo T8 kulutus bensalla ajettaessa on kaupungissa 8L ja maantiellä 6L. Aika isoja kulutuksia hybridille.

Jostain syystä hyötysuhde jää muissa kuin Tojottimessa huonoksi. Oliskohan se osaaminen keskittynyt vain siihen markkinointiin.
Volvossa on "hieman" enemmän polleja ja kokoa.
Vaikuttaisiko se asiaan??
Anonyymi kirjoitti:
Volvossa on "hieman" enemmän polleja ja kokoa.
Vaikuttaisiko se asiaan??
Menee Teroille aivan liian vaikeaksi ymmärtää joten ihan turha itsestäänselvyyksiä heille kertoa.
Toki Volvoissa muutakin tehty paremmin mutta Teroilla ei niihin ymmärrys riitä eivätkä niillä ajamaan pääse.
Samanhintaisessa Volvossako ?

Joko muuten olet uuden Volvon tilannut vai miksi asia on sinulle tärkeä?
+Lisää kommentti
Eipä kiinnostaisi ostaa autoa, josta puuttuu noin olennaisia varusteita! Eikö se ole ihan sama, kuin ostaisi auton ilman renkaita tai rattia tai ovia...?
Ilmoita
Katsotaan mitä ammattilaisella on sanottavaa

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/57462-taksiyrittajat-hybridilla-ajaminen-on-jopa-halvempaa-kuin-dieselauto

ps. sun listassa oli pitkälti vanhanaikaisen auton osia, ei nykyaikaisen
Ilmoita
Tämä ketju todistaa jokaiselle älykkäälle ihmiselle Tojon huonouden valmistajana. Tuo vain yksinkertaisten sähköautojen valmistamiseen kykenevä Teslakin oli isolta osalta Tojon omistuksessa, ennen kuin Tojotin myi osakkeensa pois, kun huomasi ettei osaa tehdä niitäkään.
1 VASTAUS:
Tämä ketju todistaa sun vähämielisyyden, ei muuta
+Lisää kommentti
Mikä saa teidät korkeintaan keskinkertaisen pienen perheauton Toyotan omistajat/ihailijat kirjoittamaan tänne suu vaahdossa päivästä toiseen?
3 VASTAUSTA:
Pettymys ja itsetunnon puute.
No, mikäs sai sinut kenties aloittamaan tämän ketjun??
Anonyymi kirjoitti:
No, mikäs sai sinut kenties aloittamaan tämän ketjun??
No minun skitsofreniani ja täydellinen hulluuteni, nyt kun minulla ei paljastuttuani ole enää mitään hävittävää. Vitutus on kyllä melkoista kun ihmiset naureskelevat meikäpojulle jo ihan avoimesti. Onneksi viihdyn täällä palstoilla 18-20h/vrk joten eipä meikäläisen tarvitse juuri naamaansa näyttää kuin JYPin jääkiekko-otteluissa.
+Lisää kommentti
No, mikäs sai sinut kenties aloittamaan tämän ketjun?
Ilmoita
Ei kelvannut fiksuille likoille Toyotat.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006235936.html
Ilmoita
Kyllä siellä on sekä vaihteisto että kytkin. Kaikkihan tämän tietää. Tämä on faktaa.
1 VASTAUS:
Eipä olekkaan, vaan bensamoottori liikuttaa planeettapyöriä, kehäpyörä on suoraan kiinni sähkömoottorigeneraattorissa ja vakiovälityksellä vetävissä pyörissä ja toinen sähkömoottorigeneraattori on suoraan kiinni aurinkopyörässä. Silti Toyota huijaa, että hybridrissä on automaattivaihteisto, vaikka todellisuudessa ei varsinaisesti vaihteistoa ole ollenkaan.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Toyota hybridien hyvä kestävyys huijausta!

Toyota hybridien hyvä kestävyys perustuu ihmisten huijaamiseen!
Vai mitä mieltä olette seuraavasta?

Toyota hybrideissä ei ole:
1. Starttimoottoria > eli ei särkynyttä starttimoottoria, solenoidia tai kuluneita hiiliä
2. Laturia > ei särkynyttä laturia, laturin hiiliä tai laturin hihnaa
3. Vaihteistoa > ei särkynyttä vaihteistoa eikä vaihtonykäysten kuormitusta moottorille
4. Kytkintä > ei kuluneita kytkinlevyjä tai paininlaakeria tai kytkinsylinteriä tai ...
5. Kaksoismassavauhtipyörää > ei särkynyttä kaksoismassavauhtipyörää
6. Turboahdinta > ei särkynyttä ahdinta
7. Välijäähdytintä > ei jäätynyttä ja särkynyttä välijäähdytintä
8. Hiukkassuodatinta > ei tukkeutunutta hiukkassuodatinta vaihdettavana.
9. Urea... jne

Se, mitä ei ole ei tietenkään voi hajota! Eli tähän perustuu Toyotan huijaus hybrideissä - kun jätetään nykyaikaiseen moottoriin olennaisesti kuuluvat osat pois, saadaan näennäisesti kestävä auto, vaikka nuo kaikki osat voisivat Toyotassakin hajota, jos ne olisivat siinä.

Kun seuraavan kerran Toyota tai Lexus on luotettavuusvertailun huipulla nauran tyhmille, jotka ostaa autoja joista on poistettu nykyaikainen huipputekniikka, jolla kolttoaineenkulutus on saatu todella pieneksi ja pakokaasuja puhdistettua.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta