Uutuuskirja: Vesa-Matti Loirilla oli suhde 30 vuotta vanhempaan opettajaansa

Anonyymi

30

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taiteilija yksin tietää kuinka paljon on väriliituja käytetty kirjan myynnin parantamiseksi jotta se päättyy "bestselleriksi" pukinkonttiin jokaiselle lahjaksi.
      Todennäköisesti opettaja ei ole elossa kumoamassa tapahtumia tai jos on niin ei enää muista olleensa laulunopettaja.

      Hyväksikäyttöhän tuo on, saat laulutunteja kun tyydytät seksuaaliset tarpeeni, vaihtoehtosi on vähissä sillä muuten et pääse haluamaasi kouluun.

      • Anonyymi

        Niin... meillä kun on sellainen selviytymiskeino, että uskottelemme mieluummin itsellemme että noin halusimme asian menevänkin, tai että pikkujuttu se vaan oli. Se voi olla parempikin niin päin. Jos alkaa maalailemaan rumia kuvia hyväksikäytöstä maailman jyrähdellessä taustalla, on äkkiä suurissa henkisissä ongelmissa. Sama juttu seksittömissäkin "hyväksikäytöissä". Vaikkapa työelämässä, siellähän olet tekemässä rahaa työnantajallesi ja saat siitä vienon korvauksen. Onko se korvaus sitten tarpeeksi suuri vai koetko että sinua käytetään hyväksi..

        En suosittele yleiseksi ajatukseksi, koska hyväksikäyttöä on törkeääkin, mutta joskus voi itsekseen miettiä mitä hyötyä itsensä ristille ripustamisesta on aina jos vähän kolahtaa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... meillä kun on sellainen selviytymiskeino, että uskottelemme mieluummin itsellemme että noin halusimme asian menevänkin, tai että pikkujuttu se vaan oli. Se voi olla parempikin niin päin. Jos alkaa maalailemaan rumia kuvia hyväksikäytöstä maailman jyrähdellessä taustalla, on äkkiä suurissa henkisissä ongelmissa. Sama juttu seksittömissäkin "hyväksikäytöissä". Vaikkapa työelämässä, siellähän olet tekemässä rahaa työnantajallesi ja saat siitä vienon korvauksen. Onko se korvaus sitten tarpeeksi suuri vai koetko että sinua käytetään hyväksi..

        En suosittele yleiseksi ajatukseksi, koska hyväksikäyttöä on törkeääkin, mutta joskus voi itsekseen miettiä mitä hyötyä itsensä ristille ripustamisesta on aina jos vähän kolahtaa.

        xLiner

        Tuo on niin totta. Saatamme myös ottaa vaikutteita tai antaa muiden vaikuttaa näkemyksiimme, jotkut saattavat ottaa paineita siitä kuinka toiset asian ottavat ja minkälaista vastakaikua kyseiselle asialle tulee. Veskun tapauksessa varmasti pienet mehukkaat paljastukset lisäävät myyntiä, ihmiset kun rakastavat pureskella muiden asioita ja tapahtumia, useat janoavat kyltymättömänä lisää.


      • Anonyymi
        Jani-36 kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Saatamme myös ottaa vaikutteita tai antaa muiden vaikuttaa näkemyksiimme, jotkut saattavat ottaa paineita siitä kuinka toiset asian ottavat ja minkälaista vastakaikua kyseiselle asialle tulee. Veskun tapauksessa varmasti pienet mehukkaat paljastukset lisäävät myyntiä, ihmiset kun rakastavat pureskella muiden asioita ja tapahtumia, useat janoavat kyltymättömänä lisää.

        Olen miettinyt mitä eri medioissa kauhistelu vaikuttaa vaikkapa Oulun hyväksikäyttötapauksen kokeneeseen tyttöön. Pienemmällä vouhotuksella asian hoitaminen menisi taatusti helpommin eteenpäin, vaan kun tietty aines halusi tavallaan raiskata tytön uudestaan ja uudestaan pitämällä tapahtunutta esillä mitä inhottavimmilla tavoilla. Muka hyvää hyvyyttään, mutta siinäkin oli vahva hyväksikäytön meininki taustalla. Uhrattiin tyttö maahanmuuttovastaisuudelle. Rumaa tuohua.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt mitä eri medioissa kauhistelu vaikuttaa vaikkapa Oulun hyväksikäyttötapauksen kokeneeseen tyttöön. Pienemmällä vouhotuksella asian hoitaminen menisi taatusti helpommin eteenpäin, vaan kun tietty aines halusi tavallaan raiskata tytön uudestaan ja uudestaan pitämällä tapahtunutta esillä mitä inhottavimmilla tavoilla. Muka hyvää hyvyyttään, mutta siinäkin oli vahva hyväksikäytön meininki taustalla. Uhrattiin tyttö maahanmuuttovastaisuudelle. Rumaa tuohua.

        xL

        Täytyy tutustua aiheeseen ajan kanssa, olen oppinut välttämään mediaa ja suodattamaan sieltä lähestulkoon 90% pois. Monet käyttävät sosiaalista mediaa hyväkseen Twitter, Facebook mitä näitä nyt on. Noilla yksityishenkilöillä ei ole muodollisia toimituksellisia vastuita joten kunhan jokin sopii omiin tarkoitusperiin ja mielipiteisiin sitä on hyvä käyttää välineenä joka sitten kerää samanhenkiset vahvistusvinoumasta kärsivät yksilöt suoriutumaan samoin sen tarkemmin miettimättä kuinka uskottava edes lähde on tai mitä tarkoitusperiä itse aihe ajaa.

        Tytön asioilla vellominen ei varmastikaan aiheuta helpotusta itse tytössä, taatusti aiheuttaa enemmän harmia, päänvaivaa, pelkotiloja, ahdistusta, tapahtumasta toipumisesta, mikäli sellaisesta voi koskaan täysin toipua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt mitä eri medioissa kauhistelu vaikuttaa vaikkapa Oulun hyväksikäyttötapauksen kokeneeseen tyttöön. Pienemmällä vouhotuksella asian hoitaminen menisi taatusti helpommin eteenpäin, vaan kun tietty aines halusi tavallaan raiskata tytön uudestaan ja uudestaan pitämällä tapahtunutta esillä mitä inhottavimmilla tavoilla. Muka hyvää hyvyyttään, mutta siinäkin oli vahva hyväksikäytön meininki taustalla. Uhrattiin tyttö maahanmuuttovastaisuudelle. Rumaa tuohua.

        xL

        Et vitun röyhkimys voi olla tuota mieltä! Maahanmuuttajien joukkoraiskaus sai sen 13v tytön tekemään itsemurhan. Ei mikään muu. Etkö saa 49- vuotiaana, outona friikkinä enää suomalaisia miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vitun röyhkimys voi olla tuota mieltä! Maahanmuuttajien joukkoraiskaus sai sen 13v tytön tekemään itsemurhan. Ei mikään muu. Etkö saa 49- vuotiaana, outona friikkinä enää suomalaisia miehiä?

        Just tuota sontaa.. Ei tuo pidä edes paikkaansa.

        Mitäs mun 110 vuoden ikäni tähän kuuluu? Oletko katkera noista mun 30-vuotiaista suomalaisista adoniksistani? :D

        xL


      • Anonyymi

        Kirja lienee enimmäkseen paskaa


    • Anonyymi

      Loiri toimi siis mieshuorana eli rattopoikana

      • Anonyymi

        Ei vaan hän sokerideittaili


    • Ja aina oli ennen asiat muka paremmin. :D

      Hah haa, ennen tehtiin ihan samoja juttuja mitä nytkin, piilotellen vaan, mikä nyt kehdataan ääneen sanoa ja silmien edessä myöntää, jopa näyttää. :)

      Mihin kissa viiruistaan pääsis, ihminen on ihminen vuosituhannelta toiseen...

      • Ihmisistä on vaan tullut rehellisempiä sen suhteen mitä he ovat. Ennen oli enempi kulisseissa keikistelyä.


      • Anonyymi

        Nykyään jutut leviävät somen välityksellä hetkessä, ennen juoruttiin naamatusten. Nyt kun kaikki asiat ovat julkisesti esillä ja kaikkien riepoteltavina, voi näyttää siltä että ennen oli paremmin.. vaikka ne jutut olivat vain paremmin piilossa ja ehkä tabuja joista ei huudeltu.

        Asioista puhuminen on hyvä juttu, se ehkäisee näitä hyväksikäyttöjä kun ne osataan tunnistaa. Mutta...

        Mä en tykkää nykyisestä mielensäpahoittamis-kulttuurista. Ihan joka pikku asia on maailmanloppu. Enpä usko, että sata vuotta sitten Martta pääsi valtakunnalliseen lehteen itkemään, miten Taavetti sanoi häntä lihavaksi ämmäksi. Vähän luulen, että Taavetista tuli sen jälkeen muusia. Mutta eipä sitäkään lukenut lehdessä. Ja elämä jatkoi kulkuaan.

        xL


      • Anonyymi

        Ainahan julkimot ovat elostelleet, mutta normiväki on elänyt elämäänsä ensimmäkseen konservatiiivisesti ja maltillisesti. Nykyään se normiväkikin haluaa elostella täysin vaikka omaatuntoa taikka häpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan julkimot ovat elostelleet, mutta normiväki on elänyt elämäänsä ensimmäkseen konservatiiivisesti ja maltillisesti. Nykyään se normiväkikin haluaa elostella täysin vaikka omaatuntoa taikka häpeää.

        Höps. Ihan yhtälailla ns. normiväkikin on sikaillut. Niistä ei vaan ole puhuttu.

        xL


    • Anonyymi

      Mahtavaa että matura antoi. Monelle pojalle soisi saman.

    • Asian voi nähdä monella tavalla, varsinkin kun ei tiedä koko tarinaa.

    • Anonyymi

      31-vuotiaalla Loirilla oli myös suhde 19-vuotiaaseen Helena Holopaiseen.

      • Anonyymi

        Loiri on kova panomies. Arvostan!


    • En jaksa miettiä Loiria!

      • Anonyymi

        Mitä! Loiri on yksi vaikuttavimmista suomalaisista miehistä ❤ Vieläkin.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä! Loiri on yksi vaikuttavimmista suomalaisista miehistä ❤ Vieläkin.

        xLiner

        No saa olla, mutta tänään sataa vettäkin!

        Kyllä eilen menin enemmän haltioitumaan Joona Jalkasen haastattelusta. Katsoitko?

        En oo tajunnukaan, miten sympaattinen mies on,
        tämä Kari Tapion poika.

        Joonaa on pidetty piilossa? Hänessä oli jotain outoa aitoutta.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No saa olla, mutta tänään sataa vettäkin!

        Kyllä eilen menin enemmän haltioitumaan Joona Jalkasen haastattelusta. Katsoitko?

        En oo tajunnukaan, miten sympaattinen mies on,
        tämä Kari Tapion poika.

        Joonaa on pidetty piilossa? Hänessä oli jotain outoa aitoutta.

        Mä en katsele telkkaa. Joskus jotain tietokoneen kautta, elokuvia ja joskus jotain sarjoja. Vaikkapa Sorjonen on ollut hyvä katsotta.

        Yleensä en kiinnostu julkkisten Minä-kirjoista, mutta tuon Loirin tarinan haluaisin lukea.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en katsele telkkaa. Joskus jotain tietokoneen kautta, elokuvia ja joskus jotain sarjoja. Vaikkapa Sorjonen on ollut hyvä katsotta.

        Yleensä en kiinnostu julkkisten Minä-kirjoista, mutta tuon Loirin tarinan haluaisin lukea.

        xL

        Mitä! No ei hätää Joona on koneella kohdasta 24:10 eteenpäin https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/81b328b3-629f-46b7-8b00-d8bfa1121e4b

        Sorjonen on kyllä hyvä, sitä jaksaa.

        Mä luin vaan Loirista ja Tervosta, että jotain siinä oli junassa mesottu matkalla pohjoiseen.


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä! No ei hätää Joona on koneella kohdasta 24:10 eteenpäin https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta/a/81b328b3-629f-46b7-8b00-d8bfa1121e4b

        Sorjonen on kyllä hyvä, sitä jaksaa.

        Mä luin vaan Loirista ja Tervosta, että jotain siinä oli junassa mesottu matkalla pohjoiseen.

        Oho, Joona on hyvin paljon saman näköinen ja oloinen kuin yksi tuttu, joka on ihan 😊.

        xL


    • Anonyymi

      Vesku on kunnon nussimiskone. Naisia on riittänyt jatkuvasti, myös huomattavasti nuorempia, vaikka Vesku on aika ruma mies.

      • Anonyymi

        Olen niin surullinen sillä en enää koskaan voi kuunnella niitä ihania Loirin tulkintoja Eino Leinon runoista, sillä näen tästä lähtien silmissäni aina tuon irstaaksi ällöksi paljastuneen syöttöporsaan.


    • Anonyymi

      19v finninaama ei muutakaan saanut. Veskun taso nousi ikääntyessä ja 50 vuotiaana hän pääsi jo panemaan 20v priimanaisia.

    • Anonyymi

      Saisiko töitä noin että ätmi tarjoo seksiä ja nainen ottaa töihin.

    • Anonyymi

      Vesku on kuningas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe