Diandra tietää mitä nainen haluaa

Anonyymi

Ottaisitte oppia tästä naisesta, hän ymmärtää miten saada elämästä irti monenlaisia tunteita. Mitä sitä naiselle paha poika voisi tehdä? Varastaa sydämen?! Tai voitte ottaa myös sen kiltin joka keittää aamupuurot ja tarjoilee sänkyyn...joku pakolainen tai muuta palvelusväkeä...tai voihan nekin olla miehiä, pahoja poikia?

https://www.youtube.com/watch?v=gVVytJSwxAo

AsianVierestä

73

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi älämälä mölöpölö ja hölöhölö...anna mun tärykalvojen kaikki tääkin kestää...😌😫

Kamalaa kuraa...

• Anonyymi

Sinnää oot jo vanaha. Mietippä nuorempana, nyt taidat opettaa päinvastoin miten itse olet elänyt? Älä tee miten minä olen tehnyt.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinnää oot jo vanaha. Mietippä nuorempana, nyt taidat opettaa päinvastoin miten itse olet elänyt? Älä tee miten minä olen tehnyt.

AsianVierestä

Nöyp, mä olen elänyt kiltin mutta naivin tytön elämää. En oo koskaan ihaillut tai halunnut pahoja poikia ukokseni.

Järkytys on ollut kivuliasta, kun on huomannut päätyneensä sellaisen puolipahankin kanssa yksiin. Tarkoitan puolipahalla petturia ja väkivaltaan taipuvaista tyyppiä.

Onko tässä Diandralle käypänen miestyyppi?

https://youtu.be/GrFWMK_hK5Q

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Nöyp, mä olen elänyt kiltin mutta naivin tytön elämää. En oo koskaan ihaillut tai halunnut pahoja poikia ukokseni.

Järkytys on ollut kivuliasta, kun on huomannut päätyneensä sellaisen puolipahankin kanssa yksiin. Tarkoitan puolipahalla petturia ja väkivaltaan taipuvaista tyyppiä.

Onko tässä Diandralle käypänen miestyyppi?

https://youtu.be/GrFWMK_hK5Q

Hmm...olisit aika hyvä parisuhdeterapeutti!
        Noi kävisivät yhteen kuin nenä päähän, samanlaisia höpsöjä molemmat.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...olisit aika hyvä parisuhdeterapeutti!
        Noi kävisivät yhteen kuin nenä päähän, samanlaisia höpsöjä molemmat.

AsianVierestä

Juu yhtä tyhjää pälinää..😆

Tää olis kiva, se ei puhu mitään tyhmää ja liikkuu vaan ihanasti...ja oi mikä iloinen ilmestys..😍

https://youtu.be/mhO7wSAoQCI

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Tää olis kiva, se ei puhu mitään tyhmää ja liikkuu vaan ihanasti...ja oi mikä iloinen ilmestys..😍

Hyvin on jalkojen hermot hallinnassa, onhan se mukava katsoa kun joku osaa.
        Heitä vielä joku seksikäs typy niin saan syventyä siihen, saisi paremmat ja laadukkaammat unet.

AsianVierestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Ja kyllä mä jo pikkutyttönä haaveilin löytäväni kivan pojan palleron, joka ottas lämpöseen kainaloon ja yhessä popsittas viltin alla suklaarusinoita..killitellen hymyilevin suin ja silmin..

Sitten se sanos mulle I am yours...ihan suomeksi kuitennii..ja olis kanssa eikä vaan puhus paskulia..💞

https://youtu.be/cSPOvHZ16Oo

Ei kaikki tytöt oikeesti haaveile koskaan pahoista pojista...romantikoista mäkin olen aina haaveillut. Sellasista jalat maassa olevista, mutta lempeistä ja sydämellisistä...

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin on jalkojen hermot hallinnassa, onhan se mukava katsoa kun joku osaa.
        Heitä vielä joku seksikäs typy niin saan syventyä siihen, saisi paremmat ja laadukkaammat unet.

AsianVierestä

Mahtavasti..voisin lähteä Svenin kanssa tanssimaan koska tahansa. Samaan en pystys, mutta olis se takuulla mukavaa!😃

Niinno en tiiä osuuko?

https://youtu.be/jsRP3CnG0e4

Urputa jos ei..🤣

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Mahtavasti..voisin lähteä Svenin kanssa tanssimaan koska tahansa. Samaan en pystys, mutta olis se takuulla mukavaa!😃

Niinno en tiiä osuuko?

https://youtu.be/jsRP3CnG0e4

Urputa jos ei..🤣

Anteeksi, meni vähän pitkään touhutessa tuo talouspaperin kanssa...mut en kyllä tietäisi mitä tuollaisilla tekisin, varmaan laittaisin sohvalle maskotiksi tai jotain, haluaisin kypsempää.
        No joo, en tiedä miksi mutta eniten kiihottaa naisäänissä tällainen syvempi jotenkin aito saundi. Sensuelli nainen.

https://www.youtube.com/watch?v=t9YviwtKCzU

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, meni vähän pitkään touhutessa tuo talouspaperin kanssa...mut en kyllä tietäisi mitä tuollaisilla tekisin, varmaan laittaisin sohvalle maskotiksi tai jotain, haluaisin kypsempää.
        No joo, en tiedä miksi mutta eniten kiihottaa naisäänissä tällainen syvempi jotenkin aito saundi. Sensuelli nainen.

https://www.youtube.com/watch?v=t9YviwtKCzU

AsianVierestä

Aaa, se oli liian sähikäinen ja kevyt? Girlish?😛

Nojuu ei se ääni ehkä tuon sortin musiikissa, mitä linkitin hirmu syvä ja tumma yleensä oo.

Onko se vaan ääni vai koko paketti?😉

Abris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa, se oli liian sähikäinen ja kevyt? Girlish?😛

Nojuu ei se ääni ehkä tuon sortin musiikissa, mitä linkitin hirmu syvä ja tumma yleensä oo.

Onko se vaan ääni vai koko paketti?😉

Abris

Tykkään aikuisemmista naisista, jopa hieman "kolareita ajaneista".

Tuo filippiino on saanut kokea varmasti jo monen miehen rakkauden ilman että ääni pahasti vielä värisee, olisi sopivan kokenut paketti minulle eikä välittäisi joistain pienistä ongelmista kun on nähnyt jo suurempiakin.
        Uskoisin pystyväni rakastumaan tuollaiseen naiseen.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään aikuisemmista naisista, jopa hieman "kolareita ajaneista".

Tuo filippiino on saanut kokea varmasti jo monen miehen rakkauden ilman että ääni pahasti vielä värisee, olisi sopivan kokenut paketti minulle eikä välittäisi joistain pienistä ongelmista kun on nähnyt jo suurempiakin.
        Uskoisin pystyväni rakastumaan tuollaiseen naiseen.

AsianVierestä

Seikkaperäinen kertomus. Ymmärrän. ☺️

Kaikilla meillä on " heikkoutemme", ihmisen muodossakin.

https://youtu.be/HYEGxNOJQSM

Joissain on jotain maagista..

Hyvät yöt!!😄

Abris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seikkaperäinen kertomus. Ymmärrän. ☺️

Kaikilla meillä on " heikkoutemme", ihmisen muodossakin.

https://youtu.be/HYEGxNOJQSM

Joissain on jotain maagista..

Hyvät yöt!!😄

Abris

Samoin, nuku hyvin.

AsianVierestä

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Abris koirana https://youtu.be/46n96wKQM4s

Heh, lucky dog indeed. 😛

En olis kyllä noin helpolla lärppimisellä päästänyt, jos oisin ollu toi kultsikka.... 😜

Lärps lärps... Päästä varpaisiin. 🤣🤤 Vuoan zzzZzzZz..

• Anonyymi

Onhan tuo kuraa, ei Diandrasta saa Rihannaa tekemälläkään!
      Sexual differences, Diandra ei ole uskottava kun se on niin kiltti tyttö.

AsianVierestä

• Anonyymi

Kiltit tytöt ne vasta onkin pahojen poikien perään. Vastakohdat viehättää, juunou. Kiltti tyttö kaipaakin vierelleen vähemmän kilttiä poikaa puolustamaan.

• Millainen on herkkä ja vaarallinen gangsteri?

• Anonyymi

Höh, no minä tietysti(kuvainnollisesti).

AsianVierestä

• Kaskenpolttaja
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, no minä tietysti(kuvainnollisesti).

AsianVierestä

No sinusta ei kyllä vaarallista saa tekemälläkään...anteeksi nyt, jos särjen kuvitelmasi vaarallisuudestasi :D

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

No sinusta ei kyllä vaarallista saa tekemälläkään...anteeksi nyt, jos särjen kuvitelmasi vaarallisuudestasi :D

Joo, ei minulla ole kun yksi ase ja se ei riistä kenenkään elämää, tuottaa uusia.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei minulla ole kun yksi ase ja se ei riistä kenenkään elämää, tuottaa uusia.

AsianVierestä

...mutta sekin voi olla vaarallista...

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

...mutta sekin voi olla vaarallista...

AsianVierestä

Nooo...en oikein osaa pitää sinua tai asettasi kovin vaarallisena :D

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Nooo...en oikein osaa pitää sinua tai asettasi kovin vaarallisena :D

Ahhaaa...sinä olet sellainen aseiden riisuja...tänään jaksan nousta seisomaan...
        Tässä sinulle hyvä kappale, varmaan muistat?

https://www.youtube.com/watch?v=93GDBdm-90I

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ahhaaa...sinä olet sellainen aseiden riisuja...tänään jaksan nousta seisomaan...
        Tässä sinulle hyvä kappale, varmaan muistat?

https://www.youtube.com/watch?v=93GDBdm-90I

AsianVierestä

Muistan hyvinkin. Hienot sanat :)

• Anonyymi

diadra on kaunis nainen ja hyvä vartaloine nainen onkin tykkään diadrasta

• Anonyymi

Niin, Diandra laulaa, mitä joku mies (Mikko Kuoppala) on kirjoittanut. Ilmeisesti hyvä tulkinta, kun uskoit sanojen olevan Diandran omia ajatuksia.

• Anonyymi

Kai Diandra saa ihan itse päättää kenen kirjoittamia lauluja laulaa? Oli se kenen tekemä tahansa, se on Diandran ohjelmistossa. Esittäisikö hän jotain sellaisia lauluja joiden ideologia on hänen omalleen vastakkainen?

• Anonyymi

Aivan varmasti joudun antamaan kotiarestia, on se sellainen jääräpää, ihan kuin äitinsä ja siksi myös ihana:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti joudun antamaan kotiarestia, on se sellainen jääräpää, ihan kuin äitinsä ja siksi myös ihana:)

AsianVierestä

Mahtaaks sekin olla nykyään jo rangastaivaa, vapaudenriistoa jos lapsen laittaa arestiin? :)

Vai jääräpää ja sinä olet varmaan itse enkuli? :P

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hassut housut Meijulla, on vetäny vyötärön kainaloihin, kyllä varmasti housut ylhäällä on pysynyt vaikka millaisia poikia on ollut ympärillä.

AsianVierestä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Bad ass meininkiä tässä. :)

https://youtu.be/ZIbOKGTB1Po

Kovia kolleja.. :D

On joo, tuollaisia musavideoita ei kannata katsella ennen baariin lähtöä:)
        Asennetta löytyy, ylvään yksinäisen miehen asennetta. Oli muuten ihan hyvä leffa.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asennetta löytyy, ylvään yksinäisen miehen asennetta. Oli muuten ihan hyvä leffa.

AsianVierestä

..mutta nyt pitää lähteä ostamaan barbeja..ja niille vaatteita.
        Se on moro.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

..mutta nyt pitää lähteä ostamaan barbeja..ja niille vaatteita.
        Se on moro.

AsianVierestä

Moro, mä ostin likalle Star Wars ukon. :D

Barbi tyttöjen seuraksi. Moro!!

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Juu, ei kannata jos on yhtään räyhähenkeä mukana. :)

Scott Adkins on kyllä ihan makee..

• Abrakadabra kirjoitti:

Abrakadabra: "Moro, mä ostin likalle Star Wars ukon. :D Barbi tyttöjen seuraksi. Moro!!"

Minkälaisen ukon - oliko niitä alkuperäisiä Star Wars-hahmoja vai uudempia?

Mitenkä viikonloppu on alkanut? Itse menen sen naisystäväni kanssa sunnuntaina vierailulle vauvaperheeseen näillä näkymin.

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Abrakadabra: "Moro, mä ostin likalle Star Wars ukon. :D Barbi tyttöjen seuraksi. Moro!!"

Minkälaisen ukon - oliko niitä alkuperäisiä Star Wars-hahmoja vai uudempia?

Mitenkä viikonloppu on alkanut? Itse menen sen naisystäväni kanssa sunnuntaina vierailulle vauvaperheeseen näillä näkymin.

Se on Captain Poe Dameron. Eiköhän tuo siis uudempia ole?

Mitäs tässä, paineita tasaillessa. Jouten oon ollut. Varo ettei iske vauvakuume!! Vauvat on niin niin kovin söpöjä ja suloisia, että äkkiä iskee vimma.😍😆

• Abrakadabra kirjoitti:

Mitäs tässä, paineita tasaillessa. Jouten oon ollut. Varo ettei iske vauvakuume!! Vauvat on niin niin kovin söpöjä ja suloisia, että äkkiä iskee vimma.😍😆

Uudempi hahmo näkyy olevan..

https://en.wikipedia.org/wiki/Poe_Dameron

😛

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Heh, sain leikkiä kaupassa King Kongia. Tulee ihan sama olo kun ottaa sen Barbin käteensä ja sitä katselee. Rääyyh(kulmahampaat esille)!
        Olokin oli kuin apinalla ja mitä peilistä vilkaisin niin ulkonäkökin liippaa aika läheltä, joku on vain vienyt karvat:)

AsianVierestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Abrakadabra: "Se on Captain Poe Dameron. Eiköhän tuo siis uudempia ole?"

Joo kahdessa uusimmassa Star Wars leffassa esiintynyt sankarilentäjä.

"Mitäs tässä, paineita tasaillessa. Jouten oon ollut. Varo ettei iske vauvakuume!! Vauvat on niin niin kovin söpöjä ja suloisia, että äkkiä iskee vimma.😍😆 "

Minuun ei enää iske, mutta siihen naisseuralaiseen voi jollain tavoin iskeä. Kerran se heitti herjaa vauvaseurassa, että jotain meidän välisestä rakkaudesta ja meidän vauvan tekemisestä. Lisäksi hän oli lumoutunut tässä kerran elokuvahetkessä luonani ja katsoi yhtä vauvaa enemmän kuin leffaa. Sitten kun vauva oli vanhempiensa kanssa lähtenyt hän alkoi kysellä, että mikä elokuvassa on juoni ja mitä siinä tapahtunut. Se naisystäväni on vauvojen perään. :)

Ai niin jossain seurassa keksivät kysellä tältä naiselta, kuka tuttavapiiristämme on hänelle mieluisin mies. Minä en ollut paikalla, mutta hän tunnusti, että minun olevan mieluisin niistä vaihtoehdoista. Minua mieluisampi vaihto oli nuori komea pappi. Hänen kanssaan tämä naisystäväni olisi alkanut mielellään seurustelemaan, mutta minä siihen lankaan hänen kanssaan mene.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

"Mitäs tässä, paineita tasaillessa. Jouten oon ollut. Varo ettei iske vauvakuume!! Vauvat on niin niin kovin söpöjä ja suloisia, että äkkiä iskee vimma.😍😆 "

Minuun ei enää iske, mutta siihen naisseuralaiseen voi jollain tavoin iskeä. Kerran se heitti herjaa vauvaseurassa, että jotain meidän välisestä rakkaudesta ja meidän vauvan tekemisestä. Lisäksi hän oli lumoutunut tässä kerran elokuvahetkessä luonani ja katsoi yhtä vauvaa enemmän kuin leffaa. Sitten kun vauva oli vanhempiensa kanssa lähtenyt hän alkoi kysellä, että mikä elokuvassa on juoni ja mitä siinä tapahtunut. Se naisystäväni on vauvojen perään. :)

Ai niin jossain seurassa keksivät kysellä tältä naiselta, kuka tuttavapiiristämme on hänelle mieluisin mies. Minä en ollut paikalla, mutta hän tunnusti, että minun olevan mieluisin niistä vaihtoehdoista. Minua mieluisampi vaihto oli nuori komea pappi. Hänen kanssaan tämä naisystäväni olisi alkanut mielellään seurustelemaan, mutta minä siihen lankaan hänen kanssaan mene.

Vauvan saamiseksi pitäisi näyttää paljasta pippeliä?!

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Tämä naisystäväni on ylipainoinen, joten ei kiinnosta kuin ystävänä. Kerran on käynyt mielessä naida häntä, kun makasi mahallaan sängyssään ja paljaat sääret näkyi, kun katsoi sängyssä läppäriään. Pippelillä se ei onnistu ja en halua sitoutua missään nimessään häneen lapsen kanssa.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Tämä naisystäväni on ylipainoinen, joten ei kiinnosta kuin ystävänä. Kerran on käynyt mielessä naida häntä, kun makasi mahallaan sängyssään ja paljaat sääret näkyi, kun katsoi sängyssä läppäriään. Pippelillä se ei onnistu ja en halua sitoutua missään nimessään häneen lapsen kanssa.

Lihavilla on suuremmat rinnat, etkö halua laueta edes rinnoille?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, sain leikkiä kaupassa King Kongia. Tulee ihan sama olo kun ottaa sen Barbin käteensä ja sitä katselee. Rääyyh(kulmahampaat esille)!
        Olokin oli kuin apinalla ja mitä peilistä vilkaisin niin ulkonäkökin liippaa aika läheltä, joku on vain vienyt karvat:)

AsianVierestä

Karvaton dongi kong. 🦍

Piditkö myös whuuh wuuhh wuhuwuhuhuu ääntä vai öyyrrr??

Jospa tuo ystäväsi potee vauvakuumetta ja meinaa kampata sinut sänkyynsä?! 😛

Ainakin nuo puheet mieluisimmasta voi madaltaa kynnystä, jos vauvakuume polttelee.. Silloin on miehen paras varoa naista. Naiset kyllä viekastelee ja kietoo pauloihinsa, jos on mahdollisuus tuossa tilassa.

😜😃👶

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Näyttääkö vaan???!

Muistaakseni siihin liittyy muutakin, kun näyttäminen, saatan muistaa väärinkin.. 🙄

• Abrakadabra kirjoitti:

Jospa tuo ystäväsi potee vauvakuumetta ja meinaa kampata sinut sänkyynsä?! 😛

Ainakin nuo puheet mieluisimmasta voi madaltaa kynnystä, jos vauvakuume polttelee.. Silloin on miehen paras varoa naista. Naiset kyllä viekastelee ja kietoo pauloihinsa, jos on mahdollisuus tuossa tilassa.

😜😃👶

Kävelimme viime viikolla. Hän halusi silloin enemmän koiraa kuin lasta. Hänellä on opinnot pahasti kesken, joten nyt ei ole oikea aika lastenhankintaan. Kesän tämä naisystävä on ollut töissä marjatila. Rahanhankinta häntä nyt kiinnostaa.

Sitä paitsi tässä tuoreessa vauvaperheessä ei oikein autuaaseen vauvaonneen innosta, sillä perheessä on riitaa vauvan isän ja äitin välillä. Ehkä ei ole mitään vakavaa, mutta vanhemmat riitelevät jonkin verran. Minusta sellainen ei innosta vauvanhankintaan, jos perheessä ja suhteessa kaikki ei ole hyvin.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Kävelimme viime viikolla. Hän halusi silloin enemmän koiraa kuin lasta. Hänellä on opinnot pahasti kesken, joten nyt ei ole oikea aika lastenhankintaan. Kesän tämä naisystävä on ollut töissä marjatila. Rahanhankinta häntä nyt kiinnostaa.

Sitä paitsi tässä tuoreessa vauvaperheessä ei oikein autuaaseen vauvaonneen innosta, sillä perheessä on riitaa vauvan isän ja äitin välillä. Ehkä ei ole mitään vakavaa, mutta vanhemmat riitelevät jonkin verran. Minusta sellainen ei innosta vauvanhankintaan, jos perheessä ja suhteessa kaikki ei ole hyvin.

Olet viisas mies, vauva ei paranna suhdetta, joskin tasoittaa sitä.
        Anteeksi jos kiusasin kun kysyin haluaisitko laueta rinnoille, ystävän kanssa ei seksi ole mielessä kuin satunnaisesti heikkoina hetkinä. Onneksi niitä ei ole kovin usein. Mutta pitäähän se tiettyä liimaa yllä.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Näyttääkö vaan???!

Muistaakseni siihin liittyy muutakin, kun näyttäminen, saatan muistaa väärinkin.. 🙄

Muistat väärin, kyllä jos pippelin näyttää voi odottaa vauvaa syntyväksi.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet viisas mies, vauva ei paranna suhdetta, joskin tasoittaa sitä.
        Anteeksi jos kiusasin kun kysyin haluaisitko laueta rinnoille, ystävän kanssa ei seksi ole mielessä kuin satunnaisesti heikkoina hetkinä. Onneksi niitä ei ole kovin usein. Mutta pitäähän se tiettyä liimaa yllä.

AsianVierestä

Nythän sinä fiksuja kirjoittelet. OIkeastaan rakensin tähän naiseen suhteen juuri sen takia, että hän on olemattomasti seksikäs. Sellaisen naisystävän moni todellinen tyttöystävä antaa pitää kenties, joka ei missään kilpailija.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Nythän sinä fiksuja kirjoittelet. OIkeastaan rakensin tähän naiseen suhteen juuri sen takia, että hän on olemattomasti seksikäs. Sellaisen naisystävän moni todellinen tyttöystävä antaa pitää kenties, joka ei missään kilpailija.

Minulla on ollut myös todella seksikkäitä ystäviä ja harmikseni olen ollut liian heikko pitämään joitakin vain ystävinä. Pahimmat altistukset tulevat esimerkiksi saunaan mentäessä suihkussa. En voi hallita alapäätäni vaikka miten olen yrittänyt meditoida. Se vain nousee ja on suuri häpeä kun ei voi selittää enää mitään.

AsianVierestä

Ok. Siellä voi olla vanhemmat uupuneita ja silloin äkkiä erimielistyy. Äidillä ja isällä on ehkä uudet "roolit" hakusessa ja parisuhdekin muuttuu vauvan myötä vaikkei sitä kaikki myönnä.

Ei se vaan ole kuten ennen.

Minä meen aina ihan mutkalle, kun nään vauvoja... Omien lasten myötä minusta tuli vauvahöppänä..

Ne on niiiiin kertakaikkisen ihania paketteja.. Uijui.. 💕

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Ok. Siellä voi olla vanhemmat uupuneita ja silloin äkkiä erimielistyy. Äidillä ja isällä on ehkä uudet "roolit" hakusessa ja parisuhdekin muuttuu vauvan myötä vaikkei sitä kaikki myönnä.

Minä meen aina ihan mutkalle, kun nään vauvoja... Omien lasten myötä minusta tuli vauvahöppänä..

Minulla on sama juttu, vauvat ovat suloisia.
        Unohtaa ne yövalvomiset tosi nopiasti. Vauva aika on vähän kuin pidennetty uusivuosi yöttömine öineen.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Muistat väärin, kyllä jos pippelin näyttää voi odottaa vauvaa syntyväksi.

AsianVierestä

Näyttämisestäkö? Tarkoititkohan käyttämisestä?

Kyllä ei maha turpoo vaan näkemisestä. 😃
        Onneks oon jo sen ikäinen, ettei enää huvita alkaa vauvarumbaan, ei jaksasi. Vaikka muuten kyllä vauvoja oiskin mukava tehdä ja saada... Höpöttää ja söpöttää vauvan kanssa. Mutta sen vauva ajan jälkeen alkaa se lento. Juoksutetaan ja huh huh... 🥴

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Näyttämisestäkö? Tarkoititkohan käyttämisestä?

Kyllä ei maha turpoo vaan näkemisestä. 😃
        Onneks oon jo sen ikäinen, ettei enää huvita alkaa vauvarumbaan, ei jaksasi. Vaikka muuten kyllä vauvoja oiskin mukava tehdä ja saada... Höpöttää ja söpöttää vauvan kanssa. Mutta sen vauva ajan jälkeen alkaa se lento. Juoksutetaan ja huh huh... 🥴

Oman vauvan tuoksu, se on kyllä yksi ihanimmista.

AsianVierestä

• Abrakadabra kirjoitti:

Abrakadabra: "Minä meen aina ihan mutkalle, kun nään vauvoja... Omien lasten myötä minusta tuli vauvahöppänä.. Ne on niiiiin kertakaikkisen ihania paketteja.. Uijui.. 💕 "

Tuttu tunne. Minäkin olin joskus 34-vuotiaana vielä vauvahöppönä. Tein muun muassa laulun, että "Tahdon, tahdon saada vauvan niin kuin Aada. Aada ompi ihana, minä aivan pihalla." Samaa "Tuikki tuiki tähtönen" sävelmällä tehtyä laulua väänsin myös englanniksi, jotka laitan tänne sensuuriautomaatin takia laittamatta.

Taidan kohta lopetella, joten hyvää yötä ja viikonloppua!

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sama juttu, vauvat ovat suloisia.
        Unohtaa ne yövalvomiset tosi nopiasti. Vauva aika on vähän kuin pidennetty uusivuosi yöttömine öineen.

AsianVierestä

Ne yövalvomiset ei tunnu miltään, verraten siihin mikä alkaa kun lapsi lähtee liikkeelle. 😵

Tai ainakin itse olin niin tottunut bo seuraavan kanssa heräilemään, että tuntui helpommalta kun juosta perässä katsomassa ettei tiputella mitään päällensä, kaada mitään, telo itteään tai sisarustaan. Mulla on vilkkaita muksuja.. 😬

Abrakadabra: "Minä meen aina ihan mutkalle, kun nään vauvoja... Omien lasten myötä minusta tuli vauvahöppänä.. Ne on niiiiin kertakaikkisen ihania paketteja.. Uijui.. 💕 "

Tuttu tunne. Minäkin olin joskus 34-vuotiaana vielä vauvahöppönä. Tein muun muassa laulun, että "Tahdon, tahdon saada vauvan niin kuin Aada. Aada ompi ihana, minä aivan pihalla." Samaa "Tuikki tuiki tähtönen" sävelmällä tehtyä laulua väänsin myös englanniksi, jotka laitan tänne sensuuriautomaatin takia laittamatta.

Taidan kohta lopetella, joten hyvää yötä ja viikonloppua!

Kiva kuulla, vauvahöppänyys. 😃👍

Hyvää viikonloppua sullekin ja hyvää yötä, nuku hyvin!! 😊

Kiva, kun poikkesit!

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Ne yövalvomiset ei tunnu miltään, verraten siihin mikä alkaa kun lapsi lähtee liikkeelle. 😵

Tai ainakin itse olin niin tottunut bo seuraavan kanssa heräilemään, että tuntui helpommalta kun juosta perässä katsomassa ettei tiputella mitään päällensä, kaada mitään, telo itteään tai sisarustaan. Mulla on vilkkaita muksuja.. 😬

Minusta taas se aika oli parasta kun sai opettaa ja olla tukena kehityksessä. 8 kuukautta vanha on paras ikinä. konttaa ja alkaa haluta ylös että pääsee paremmin katsomaan maalimaa. Söpöjä palleroita.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman vauvan tuoksu, se on kyllä yksi ihanimmista.

AsianVierestä

Oi, todellakin. Tuoksuu noi muksut vielä vähän isompanakin niin omalle ja rakkaalle. Hyvälle. 😃

Välillä on ihana nuuskutella päätä, kun istuu at sylissä.
        Oman kumppaninkin tuoksu on sellainen mikä jää hajumuistiin ja se tuoksu rauhoittaa, kiihottaa, aiheuttaa monen monituisia tunteita ja tuntemuksia.

Ja se tuoksu myös tuo muistoja mieleen, herättää tunteita. 😃

Abris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas se aika oli parasta kun sai opettaa ja olla tukena kehityksessä. 8 kuukautta vanha on paras ikinä. konttaa ja alkaa haluta ylös että pääsee paremmin katsomaan maalimaa. Söpöjä palleroita.

AsianVierestä

Kaikkihan tää on parasta aikaa mikä yhdessä ollaa. Kun vaan aina hoksais olla tarpeeks läsnä.

Mutta mä nautin hirmusti siitä ajasta, kun olivat pikku pötköjä. Viekussa paljon ja viihtyivät sylissä. Kumpikin oppi vuoden vanhana kävelemään ja sen jälkeen ne on ollu minä ittejä. 🤪

Nyt ei meinaa syliin saada, kun on itsellisempää menoa. 😃

Hyvät yöt!! Meen tota isukkia raaputtelee parrasta. On kainaloon kaipuu päällä. 😁

Abris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan tää on parasta aikaa mikä yhdessä ollaa. Kun vaan aina hoksais olla tarpeeks läsnä.

Mutta mä nautin hirmusti siitä ajasta, kun olivat pikku pötköjä. Viekussa paljon ja viihtyivät sylissä. Kumpikin oppi vuoden vanhana kävelemään ja sen jälkeen ne on ollu minä ittejä. 🤪

Nyt ei meinaa syliin saada, kun on itsellisempää menoa. 😃

Hyvät yöt!! Meen tota isukkia raaputtelee parrasta. On kainaloon kaipuu päällä. 😁

Abris

yhhh...yksin yö mutta välillä se on ihan ok, saa levätä..henkisesti.
        En sano nyt että "nuku hyvin":)

AsianVierestä

• Anonyymi
    • Diandra on hyvin viehättävä.🌹

• Anonyymi

Ja minä olen riittävän vaarallinen ja kiinnostava mies jotta naisia kiinnostaa, palomiehet niin luusereita kaikka kuten poliisitkin, pitää olla joku: kummallinen jolla on paljon aseitakin :D

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oikeasti ylipainoisille kaikille pitäisi määrätä suurempi ruokavero, sanoisin että kaikki ruoka olis noin 500% kalliimpaa kaikille ylipainoisille, parantaisi kansanterveyttä hyvin.

Laitetaan kaikki ruoka niin kalliiksi että jauhelihapakettikin viikossa on jo paljon.. no hinnaksi ylipainoisille vaikka sitten joku 5000euroa jokaisesta proteiinikilosta minkä ostaa kaupasta, cash only, please, kortit ei enää kelpaa, kolumbialaistyyliin ja TAC-10 -kivääri osoittaa, maksa käteisellä ostoksesi tai palaute tiskeille :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16