Mitä kannattaa laittaa päälle? Tavoite koittaa jaksaa juosta koko matka noin 1.50 aikaan ta alle. Luvattu vesisadetta ja lämpöä noin 12 astetta, ehkä tuultakin. Ite oon aatellut lyhythihaista ja shortseja, mutta vaikuttaako tuo kylmyys jotenkin sitten vai onko tuo puolimara kuitenkin niin lyhyt, että menee vaikka munasiltaan?
Miten pukeutua puolimaraton kisaan +12 ja vesisade
3
597
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu täysin henkilön kylmänkesto-ominaisuuksista. Jos lihakset ei kramppaa, tuollakin asusteella pärjää. Viime vuonna Pirkan Hölkän lähdössä oli n. 4 astetta lämmintä ja silti porukassa oli sortsimiehiä. Itsellä raja menee näin syksyllä jossain juuri tuon 12-14 asteen välillä, jolloin laitan jo pitkät housut kisaankin jalkaan. Muuten alkaa puskemaan nesteitä verisuonten supistumisen takia ulos ja tulee pakollinen puskakäynti.
- Anonyymi
Laittaisin sormikkaat lähtiessä. Itsellä lentäisi roskiin n. 7km kohdilla, mutta kuka mitenkin. Sateella 1/2 pituiset trikoot. Samoten paita saisi sateella olla tyköistuva, ehkä T-mallinen. Viivalle pitkässä lämppäpaidassa, jonka hylkää juuri ennen paukkua. Siinä mun resepti ko. keliin. Jis mahdollista valita, niin kengät mahdollisimman vettä imemättömät. Samoten sukat, pituus lyhyt.
- Anonyymi
Olen sen verran pedantti, että teen joka kisasta lyhyet muistiinpanot, sisältäen tiedon lämpötilasta, kelistä ja varusteista ja oliko ne sopivat. Siitä on kertynyt vuosien mittaan iso määrä kokemusperäistä tietoa, jonka perusteella tulee nykyään hyvin harvoin huteja vaatetuksen suhteen. Etenkin kun pitkiä polkukisoja juoksee, siellä tulee äitiä ikävä, jos on ihan väärissä kamppeissa liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703