Jolle kelpaa työtön mutta velaton ruma kokematon ätminkäinen joka ei juo useinkaan viinaa eikä polta röökiä, urheilee ja kuntoilee eikä ole jännämies.
Onks palstalla yhtään naista
18
<50
Vastaukset
E plstalllaadfllla olke naisaigagta! :oD
- Anonyymi
On yksinhuoltajia, jotka odottavat parempaa kuin nykyistä miestä... tai avo-naisia samoilla tavoitteilla paljonkin :D
- Anonyymi
Miten yksinhuoltajalla voi olla nykyinen mies? Eihän hän silloin ole yksinhuoltaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten yksinhuoltajalla voi olla nykyinen mies? Eihän hän silloin ole yksinhuoltaja.
yksinhuoltajilla on useampi mies jotka käyvät yksinhuoltajan luona kylässä niin yksinhuoltajat on antavaisia tyttöjä
- Anonyymi
aloituksesta ei ole nakkeja kioskissa niin ei naisille kelpaa köyhät työttömät ja duunarit matalila palkoilla eikä vanhat autot mutta ei silti naiset ole onnellisia eikä koe rakkautta vaikka on koulutettuja rikkaita jännämiehiä
Kiitos ei. Olen jo varattu. Muuten vois Harket..harkita.🙃
Varattua tuuttaa! :oD
Mä painatan viimeistä yövuoroa tässä. Sit ois ma ja ti vielä vapaata. Tulin nytkin pyörällä töihin ja mietin, että hitsi jos ois suht jees kelit vielä alkuviikosta, niin taijanpa tehdä pyöräreissun johonkin.... Ottais vaan hotellihuoneen ja ajais jotain reittiä sinne toiseen kaupunkiin, hotelliin ja sit aulabaarissa ottais parit, nukkuis ja aamupalat ja taas menoks.... Ja kotiin. :oD Lupailee vaan vissiin vettä vähän jokapuolelle.....:o/Disse kirjoitti:
Varattua tuuttaa! :oD
Mä painatan viimeistä yövuoroa tässä. Sit ois ma ja ti vielä vapaata. Tulin nytkin pyörällä töihin ja mietin, että hitsi jos ois suht jees kelit vielä alkuviikosta, niin taijanpa tehdä pyöräreissun johonkin.... Ottais vaan hotellihuoneen ja ajais jotain reittiä sinne toiseen kaupunkiin, hotelliin ja sit aulabaarissa ottais parit, nukkuis ja aamupalat ja taas menoks.... Ja kotiin. :oD Lupailee vaan vissiin vettä vähän jokapuolelle.....:o/Sateitahan tuo on luvannut, kyllä nyt vettä piisaa.
Vähän illatki jo viileempiä. Ja pimeämpiä. ☹️
Se on ihan persettä ajaa likomärkänä.. Onks hyvät texit?Abrakadabra kirjoitti:
Sateitahan tuo on luvannut, kyllä nyt vettä piisaa.
Vähän illatki jo viileempiä. Ja pimeämpiä. ☹️
Se on ihan persettä ajaa likomärkänä.. Onks hyvät texit?No pitää noi sadetta, mutta kuivavat sit aika pitkään.... Mutta jos sais sit hotellissa kunnolla kuivattua. :o)
No lehdet ja kaivonkannet on livakoita.... varsinkin yhteisvaikutukseltaan... :oODisse kirjoitti:
No pitää noi sadetta, mutta kuivavat sit aika pitkään.... Mutta jos sais sit hotellissa kunnolla kuivattua. :o)
No lehdet ja kaivonkannet on livakoita.... varsinkin yhteisvaikutukseltaan... :oOJoo, lehtiä saa varoa ja maajussien yms. renkaissa tielle kuljettamia savitilsoja, hirviä jne.
Hiekkaakin voi olla reilusti asfaltilla ja luistaa. Ajovalot on aika tuikut syksyn pimeellä. Köröttelet valosaan aikaan, niin näätki jotain ja näyt itekin paremmin muille. 😊Abrakadabra kirjoitti:
Joo, lehtiä saa varoa ja maajussien yms. renkaissa tielle kuljettamia savitilsoja, hirviä jne.
Hiekkaakin voi olla reilusti asfaltilla ja luistaa. Ajovalot on aika tuikut syksyn pimeellä. Köröttelet valosaan aikaan, niin näätki jotain ja näyt itekin paremmin muille. 😊Joo, jos nyt keliä vielä on.. :o)
Rupesin katsomaan onnellista miestä yleareenasta... on huvittava elokuva...
"nyt minä luen tälle pitäjälle sellaiset loitsut , että menee koko kunta kontalleen!"
:o)
- Anonyymi
No ei ei ei. Naiset haluu Viinamiehen.
- Anonyymi
Hyvä olisi tuollainen kun kortilla poistuu: jokaisella maksutiskillä pitäisi olla aseistautunut vartija joka poistaa kaikki muuta kuin käteisen rahan asiakkailta ja määårää takaisin kauppaan palauttamaan tuotteita ja laskemaan mihin käteen jäävä käteinen silloin riittää :D
- Anonyymi
Sitten kun ei käteinen aivan riitäkään aivan ostokseen, niin vaihtoehtona olisi että: järeästi aseistautunut "kassaneiti" voi soittaa "neuvottelijalle", joka luultavasti sanoo: EI, älä myy, paitsi että, minkälaisen diilin haluaisit tehdä tuon ruokavelkasi kanssa nyt, sitten "negotiator" kysyy: käykä 100EUR päivässä normivelkana, eli korkona?`
On kyllä.....
- Anonyymi
Pelkästään käteinen kelpaa hyvin maksuvälineenä, ja kultaharkot tietysti :SD
- Anonyymi
No jos viinaa ei juo niin kelpaa. Viina pilaa elämän. Yks mies oli jonka kanssa seurustelin niin se joi usein ja jätin sen, se ei harrastanut edes mitään. Ihan sama onko mies työtön tai köyhä mutta viina on pahasta ja sellaista en halua.
- Anonyymi
Minä en halua juoda alkoholia,se vain pahentaa ja naiset ei tykkää jos mies juo alkoholia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217