Kuinka moni on aivopesun uhri?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä en lue enää nykyisin kuin jonkun Kamppi-Eira lehden. näin ollen minua voi olla hieman vaikeampi aivopestä? Heh, heh ja hehehe.

    • Anonyymi

      Kyllä toi ilmastovouhkaus vaikuttaa osittain kuzetukselta. venusta käytetään usein esimerkkinä siitä mihin kasvihuoneilmiö johtaa.

      Mutta lukujen valossa:

      Maan ilmassa on hiilidioksidia 3 partikkelia 10 000:sta.
      Venuksen ilmanpaine on 90 keratainen maan ilmanpaineeseen verrattuna ja Venuksen kaasusta on lisäksi 96,5% hiilidioksidia.

      Täten, jotta maassa olisi sama määrä hiilidioksidia, pitäisi partikkelien määrä nousta tuosta 3:sta 868 500:aan, mikä on aivan älytön muutos ja täten näitä kahta planeettaa ei mielestäni voi järkevästi verrata keskenään koko asiassa. Kuitenkin niitä verrataan, joten herättää aika lailla epäilyksiä koko asian suhteen.

      Kyse voi siis hyvinkin olla ilmastohuijauksesta!!!

    • Kun on seurannut palstaa pari vuotta niin täällä sitä kriittistä suhtautumista kyllä on, Mediaan se ei pääse ollenkaan. Minäkin olen tajunnut, että on täysin tolkutonta käyttää Venus planeettaa todisteena hiilidioksidian vaikutuksesta maan ilmakehässä.
      Venuksessa on kysymys aivan eri mittaluokan asiasta juuri korkean CO2 pitoisuuden takia. Venus on myös paljon lähempänä aurinkoa. Jos lasketaan mikä olisi 100 ppm lisäyksen vaikutus Venuksessa, niin ei saada likimainkaan samaa lukemaa kuin mitä vaikutuklseksi maassa väitetään.
      Nyt on pesiytynyt länsimaihin sellainen kummallinen näkemys, että tiedettä ei saa lainkaan kritisoida. Tieteestä on tullut ihmisille uusi jumala. Suhtautuminen tiedekritiikkiin on aivan samanlaista kuin kiihkouskovaisten suhtautuminen uskontokritiikkiin.
      Kritiikki kuuluu olennaisesti tieteeseen. Tieteen kuuluu olla itsekriittinen, ja tieteen täytyy sietää myös ulkopuolista ja toisen tieteenalan kritiikkiä.
      Ilmastotiede ei ole sietänyt, ja vielä sietämättyömämpänä sen kokee ilmastotiedettä palvovat maallikot, jotka eivät ilmastotieteestä edes mitään tiedä.
      Nyt on sitten markkinamiehetkin alkaneen käyttää ilmastotiedettä väärin. Kaikki sähköyhtiöt kauppaa vain vihreää sähköä.
      Mitenkäs sitten kun joudutaan vidoin tunnustamaan että ilmastotiede ennusteineen olikin väärässä, Kuka korvaa väärien päätösten aiheuttamat vahingot. Ei teitenkään kukaan. Kyllä köyhä kansa maksaa.

      • Anonyymi

        Joo totta sekin kyllä vaikuttaa, että Venus on lähempänä aurinkoa. Lämpösäteilyä tulee luonnollisesti enemmän.

        Itse olen todellakin epäuskoinen ton ilmastonmuutosvouhkaamisen suhteen ja mielelläni koita etsiä epäloogisuuksia julkisuudessa esitetyistä perusteluista. Tiedettä todellakin pitäisi voida tarkastella kriittisesti, mikä tässä asiassa ei tunnu toimivan -> herättää jälleen epäilyksiä.
        Jopa valtamedia saattaa jättää julkaisematta kommentit, jos niissä epäilee koko ilmastonmuutoshommaa.
        Tietokonemallinnuksiinkaan ei voi luottaa. Ne kun pitää ohjelmoida ihmisen toimesta ja jos arvomaailma on punavihree niin ohjelma varmasti antaa tulokseksi red alerttia ja ilmastonmuutosta, koska se on ohjelmoitu tekemään niin ja sitä sitten julkistetaan totuutena ja perusteena kaiken maailman ilmastoveroille ja maksuille.

        Rupeen oleen totaalisen täynnä tätä ilmastopiiperrystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo totta sekin kyllä vaikuttaa, että Venus on lähempänä aurinkoa. Lämpösäteilyä tulee luonnollisesti enemmän.

        Itse olen todellakin epäuskoinen ton ilmastonmuutosvouhkaamisen suhteen ja mielelläni koita etsiä epäloogisuuksia julkisuudessa esitetyistä perusteluista. Tiedettä todellakin pitäisi voida tarkastella kriittisesti, mikä tässä asiassa ei tunnu toimivan -> herättää jälleen epäilyksiä.
        Jopa valtamedia saattaa jättää julkaisematta kommentit, jos niissä epäilee koko ilmastonmuutoshommaa.
        Tietokonemallinnuksiinkaan ei voi luottaa. Ne kun pitää ohjelmoida ihmisen toimesta ja jos arvomaailma on punavihree niin ohjelma varmasti antaa tulokseksi red alerttia ja ilmastonmuutosta, koska se on ohjelmoitu tekemään niin ja sitä sitten julkistetaan totuutena ja perusteena kaiken maailman ilmastoveroille ja maksuille.

        Rupeen oleen totaalisen täynnä tätä ilmastopiiperrystä.

        Epäusko on hyvä asia silloin, kun se on aiheellista. Ilmastotieteen teorian suhteen olen ollut epäuskoinen aina. Nyt on vaan vallalla sellainen näkemys, että on suuri synti olla epäuskoinen. On syntynyt uusi uskonto, jossa on hyväksyttävää ainoastaan uskominen sen opinkappaleisiin, vaikka ne eroaa radikaalisti ilmastotieteen opinkappaleista.

        Niin se on ollut aina. Kun kiihkomieliset maallikot alkaa puuhastelemaan. syntyy jotakin sellaista, jossa ei ole mitään tolkkua. Syntyy hysteria ympäristöä kohtaan. Luonnonsuojelijat poliitikot ja media kaappasi vallan ilmastotieteeltä.
        Ilmastotiede on joutunut myötäilemään noita tahoja.

        Ne jotka tietää enemmän kuin ilmastotiede on joutuneet vaikenemaan kokonaan. Harva tietävä täälläkään viitsii olla solvattavana. Minuun ei vaan sellainen pysty. Olen senverran kovissa liemissä keitetty. Pistän solvaukset solvaajan piikkiin, ja typeryydet niiden esittäjien piikkiin.

        Puolen kansaa on jo tympääntyneet ilmastouutisiin. Se näkyi jo vaalituloksessa ja on siitä vielä lisääntynyt. Minä yritin ensin tuoda positiivista viestiä, mutta kun se ei tuntunut menvän perille, aloin rummuttaa realismia. CO2 tason nopusua on mahdotonta rajoittaa, ja Suomi ei asialle mahda yhtään mitään.

        Siinä voi sitten itsekukin pelätä ja ahdistua, kunnes suostuu tulemaan järkiinsä. Minä kun en sitä kumminkaan pysty estämään. Täytyisi vaan lopettaa höpsiminen ja herätä todellsuuteen. Todellisuudessa meillä et ole yhtään mitään hätää ilmaston kanssa, vaikka CO2 tason nousua ei pystykään estämään. Kyllä ilmakehä hoitaa itse itsensä. Niin hoitaa meretkin.


    • Anonyymi

      Persutampiot keskenään ahistuu tälläkin palstalla. kaikki muut ymmärtävät, eivätkä ole moksiskaan. Tietenkin kevytlehdet kohkaavat, mutta tämä on liian vaikea aihe persujärjelle. Asialle nyt vain on tehtävä jotakin ja tehdäänkin. Vai onko tyhmän persun mielestä huono asia, että saastuttamiselle tehdään edes jotakin? Väännän ratakiskosta, kun muutoin asiat eivät mene perille; ihan sama, onko kyse ilmastosta vai lämpeneekö vai ei, mutta saasteet ovat yhä kaikkialla ja vauraiden maiden on oltava eturintamassa puhdistuhommissa, eikös? Yhyy--yyy nyt sitten diiiselin-itkua päälle..yhyyy...peräkärryy..yhyyy...

      • Onko saastutus ja hiilidioksidi sinulle sama asia. Minulle ne on eri asia ainakin Suomessa kehä kolmosen ulkopuolella. Suurkaupungeissa on ilmansaasteita vaihtelevassa määrin, Suurin ongelma on kehittuvissä maissa, ei Suomessa.

        Luonnolle hiilidioksidi on lannoite. Niiden, jotka muuta uskoo, olisi syytä jo uskoa että asia on globaali, ja suurimpiin päästäjiin me emme pysty vaikuttamaan yhtään mitään. OECD maissa öljynkulutus on laskenut, mutta kehittyvissä maissa lisääntyy yhä jyrkemmin.

        Suomi on ollut eturintamassa jo vuosikymmeniä, joten on muiden vuoro. Suomen osuus päästöistä on 0,113 %. Turha täällä on panikoida. Muutokset pitää tehdä rauhassa ja harkiten niinkin on ennekin tehy.


      • Anonyymi

        Ai että persut ahdistuu? Hah niitä vaan ottaa päähän, mutta kaltaisesi viherkommunistiset mielisairaat ahdistuvat.

        Taas joku viherhullu vääristelee asioita niin kuin aina vääristelette senkin vihevasemmistolaiset vammaiset imbesillit.


      • Anonyymi

        Tervehdys kaikille!
        Ottakaa nyt vihdoin viimein "maalaisjärki" käteen...
        Pikkuisen Suomen pitää tehdä kaikki mahdollinen tässäkin asiassa vaikka todellisuudessa voimme tehdä hyttysen paskan ilmaston eteen...
        Tottakai jokainen teko on positiivista mutta kun tämäkin "vouhotus" menee taas kaikkien tärkeiden asioiden yli
        Mennäänpä vaikka vain 300km itäänpäin niin siellä hevonpaskaa välitetään mitä Itämereen ym. lasketaan KAIKESTA muusta puhumattakaan.
        Kukaan Ei uskalla miettiäkään koko maailmaa Trone hyökkäysten ym. Pommien aiheuttamista vaikutuksista.
        Järki käteen ja jätetään ne turhat työryhmät ym. Perustamatta niin säästetään oikeasti Paljon rahaa.
        Paljon olisi kehitettävää Suomen maassa maalaisjärjellä mitä varmasti Suomen itsenäisyyden puolesta taistelleet veteraanit ja jo menehtyneet esi-isämme toivoisivat.
        T. Keijo Koskimaa


    • Ilmaston hyväksi pystyy kaikki tekemään asioita. Kokonaisuus on osiensa summa.

      • Anonyymi

        Täytyy olla todella tyhmä ja tietämätön vaatiakseen tuollaista. Joidenkin tajuntaan ei saa todellisuudentajua millään. Minäkin olen tänne pannut lukemat maailman ja Suomen CO2 päästöistä, ja aina vain on näitä, jotka ei tajua todellisuutta. Mikä teitä oikein riivaa. Onko se paniikki niin hirveä, että se on vienyt järjen.

        Maailman päästöt on ainakin 49 000 000 hiilidioksidiekvivalenttikilotonnia. Suomen päästöt on 55 507 noita kilotonneja Suomen päästöt on 1/883 maailman päästöistä. Eiko järki tajua mittasuhteita. Täytyy olla todella kovapäinen, jos ei tajua.

        Koko Suomen osuus on siis 1/883. Pystytkö edes kuvittelemaan kuinka häviävän pieni on esimerkiksi Suomalaisen lapsen tai vanhuksen osuus, kun tuosta yli 80% vie teollisuus, lämmitys ja tavaraliikenne.

        Minä pistin tänne jo aiemmin lukuja. mutta paksukalloisiin vihreisiin ei uppoa mikään. On täysin järjetöntä vaatia tavalliselta kansalta ja varsinkin vanhuksilta yhtään mitään. Kyllä vihreät on aivan järjiltääa.

        Se mihin yksityiset ihmiset pystyy vaikuttamaan on 0-2 % % Suomen päästöistä jotka on 0,113 % maailman päästöistä. Niillä vaatimuksilla yritetään vain hyvitellä omaa sairasta syylitävää omaatuntoa.


      • Sillei
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla todella tyhmä ja tietämätön vaatiakseen tuollaista. Joidenkin tajuntaan ei saa todellisuudentajua millään. Minäkin olen tänne pannut lukemat maailman ja Suomen CO2 päästöistä, ja aina vain on näitä, jotka ei tajua todellisuutta. Mikä teitä oikein riivaa. Onko se paniikki niin hirveä, että se on vienyt järjen.

        Maailman päästöt on ainakin 49 000 000 hiilidioksidiekvivalenttikilotonnia. Suomen päästöt on 55 507 noita kilotonneja Suomen päästöt on 1/883 maailman päästöistä. Eiko järki tajua mittasuhteita. Täytyy olla todella kovapäinen, jos ei tajua.

        Koko Suomen osuus on siis 1/883. Pystytkö edes kuvittelemaan kuinka häviävän pieni on esimerkiksi Suomalaisen lapsen tai vanhuksen osuus, kun tuosta yli 80% vie teollisuus, lämmitys ja tavaraliikenne.

        Minä pistin tänne jo aiemmin lukuja. mutta paksukalloisiin vihreisiin ei uppoa mikään. On täysin järjetöntä vaatia tavalliselta kansalta ja varsinkin vanhuksilta yhtään mitään. Kyllä vihreät on aivan järjiltääa.

        Se mihin yksityiset ihmiset pystyy vaikuttamaan on 0-2 % % Suomen päästöistä jotka on 0,113 % maailman päästöistä. Niillä vaatimuksilla yritetään vain hyvitellä omaa sairasta syylitävää omaatuntoa.

        Jätät siis myös äänestämättä kun sinun äänesi on kuitenkin niin pieni osa koko Suomen äänistä?


      • Anonyymi

        Taidat olla todella yksinkertainen, jos kuvittelet, että ihminen kykenee vaikuttamaan ilmastoon millään lailla.


      • Anonyymi
        Sillei kirjoitti:

        Jätät siis myös äänestämättä kun sinun äänesi on kuitenkin niin pieni osa koko Suomen äänistä?

        Useimmiten olen jättänytkin äänestämättä. Olen pystynyt muilla tavoilla vaikuttamaan paljon enemmän kuin äänestämällä. Olen ollut aktiivinen vaikuttaja 1980 luvulta asti. Äänestäminen on paljon pienempi vaiva mutta vailitettavan tehoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla todella tyhmä ja tietämätön vaatiakseen tuollaista. Joidenkin tajuntaan ei saa todellisuudentajua millään. Minäkin olen tänne pannut lukemat maailman ja Suomen CO2 päästöistä, ja aina vain on näitä, jotka ei tajua todellisuutta. Mikä teitä oikein riivaa. Onko se paniikki niin hirveä, että se on vienyt järjen.

        Maailman päästöt on ainakin 49 000 000 hiilidioksidiekvivalenttikilotonnia. Suomen päästöt on 55 507 noita kilotonneja Suomen päästöt on 1/883 maailman päästöistä. Eiko järki tajua mittasuhteita. Täytyy olla todella kovapäinen, jos ei tajua.

        Koko Suomen osuus on siis 1/883. Pystytkö edes kuvittelemaan kuinka häviävän pieni on esimerkiksi Suomalaisen lapsen tai vanhuksen osuus, kun tuosta yli 80% vie teollisuus, lämmitys ja tavaraliikenne.

        Minä pistin tänne jo aiemmin lukuja. mutta paksukalloisiin vihreisiin ei uppoa mikään. On täysin järjetöntä vaatia tavalliselta kansalta ja varsinkin vanhuksilta yhtään mitään. Kyllä vihreät on aivan järjiltääa.

        Se mihin yksityiset ihmiset pystyy vaikuttamaan on 0-2 % % Suomen päästöistä jotka on 0,113 % maailman päästöistä. Niillä vaatimuksilla yritetään vain hyvitellä omaa sairasta syylitävää omaatuntoa.

        Sinun kohdallasi kirjoittelu on jo turhaa, suurin osa lukijoista on jo huomannut että pitkät novellisi eivät sisällä muuta kuin itsekehua ja väärää tietoa.
        Täällä on yritetty eri tavoin saada sinullekin tiedoksi että typpi ja happi eivät absorboi lämpösäteilyä, eikä paine voi missään olosuhteissa olla 0 bar pienempi, saati aiheuttaa jotain negatiivista "imua".
        Miksi jatkuvasti yrität syöttää väärää tietoa palstalla inttämällä vastoin fysiikan perusteita vain oman uskoosi nojaten.

        Toimintasi on täysin edesvastuutonta ja typerää, miksi sinulle on niin vaikeaa hyväksyä tosiasioita tai edes kysyä, jos et jotain tiedä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kohdallasi kirjoittelu on jo turhaa, suurin osa lukijoista on jo huomannut että pitkät novellisi eivät sisällä muuta kuin itsekehua ja väärää tietoa.
        Täällä on yritetty eri tavoin saada sinullekin tiedoksi että typpi ja happi eivät absorboi lämpösäteilyä, eikä paine voi missään olosuhteissa olla 0 bar pienempi, saati aiheuttaa jotain negatiivista "imua".
        Miksi jatkuvasti yrität syöttää väärää tietoa palstalla inttämällä vastoin fysiikan perusteita vain oman uskoosi nojaten.

        Toimintasi on täysin edesvastuutonta ja typerää, miksi sinulle on niin vaikeaa hyväksyä tosiasioita tai edes kysyä, jos et jotain tiedä ?

        Ei tosiasioita voi sinun uskosi kumota. Oletko sinä aivan sekaisin, kun et suostu millään uskomaan, että sairaaloissa käytetään alipainetta imulaitteissa. Mitä sinä muka siitä tiedät. Minä olen ollut sairaaloissa töissä 6 vuotta ensiapupolilla.

        Myös noista muista minulla on pitävät todisteet. Sinulla on kuitenkin sellainen pakkomielle, että et ymmärtäisi kuitenkaan. Jos esittäisin asian insinöörille, hän kyllä ymmästäisi. Sinä tässä olet se tietämätön.

        Sinä et millään suostu uskomaan, että minä olen oppini saanut hoitoalalla ja metallin insinööreiltä. Mikä sinä oikei olet, kun nuo on sinulle niin hirveä pakkomielle, ettet suostu uskomaan,. että minun tietoni on minulle opetettu koulutuksessa.

        Sinä et vaan ole sitä koulutusta saanut. Eikä sinulla ole myöskään sitä käytännön kokemusta, joka minulla on lämpösäteilystä. On aivan sama vaikka sinulla olisi yliopistokoulutus jollekin alalle. Tiedän, että yliopistojen teknisellä puolella ollaan kansssasi eri mieltä.

        Tuo että kirjoitat, ettei paine voi olla nolla pinempi, kuvaa hyvin sitä, ettet edes ymmässä mikä alipaine on. Ei tietenkään paine voi olla nollaa pienempi. En ole koskaan niin väittänyt. Miten näin hirveän yksinkertaiset asiat voi olla niin vaikeita. Jos imet pillillä limsaa, niin siinä toimii alipaine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiasioita voi sinun uskosi kumota. Oletko sinä aivan sekaisin, kun et suostu millään uskomaan, että sairaaloissa käytetään alipainetta imulaitteissa. Mitä sinä muka siitä tiedät. Minä olen ollut sairaaloissa töissä 6 vuotta ensiapupolilla.

        Myös noista muista minulla on pitävät todisteet. Sinulla on kuitenkin sellainen pakkomielle, että et ymmärtäisi kuitenkaan. Jos esittäisin asian insinöörille, hän kyllä ymmästäisi. Sinä tässä olet se tietämätön.

        Sinä et millään suostu uskomaan, että minä olen oppini saanut hoitoalalla ja metallin insinööreiltä. Mikä sinä oikei olet, kun nuo on sinulle niin hirveä pakkomielle, ettet suostu uskomaan,. että minun tietoni on minulle opetettu koulutuksessa.

        Sinä et vaan ole sitä koulutusta saanut. Eikä sinulla ole myöskään sitä käytännön kokemusta, joka minulla on lämpösäteilystä. On aivan sama vaikka sinulla olisi yliopistokoulutus jollekin alalle. Tiedän, että yliopistojen teknisellä puolella ollaan kansssasi eri mieltä.

        Tuo että kirjoitat, ettei paine voi olla nolla pinempi, kuvaa hyvin sitä, ettet edes ymmässä mikä alipaine on. Ei tietenkään paine voi olla nollaa pienempi. En ole koskaan niin väittänyt. Miten näin hirveän yksinkertaiset asiat voi olla niin vaikeita. Jos imet pillillä limsaa, niin siinä toimii alipaine.

        Ammuitko nyt omaan jalkaasi.
        Jos paine ei voi olla o pienempi, sitä on tyhjiötä lukuun ottamatta aina hieman, joka painaa pintaa vasten.
        Miten se paine voi aiheuttaa vetävän voiman ja mikä oli se väitteesi että 5 bar alipaine pystyy imemään vettä 50 m korkeuteen.

        Ymmärrätkö edes itse kuinka sekava olet ja mitä kaikkea olet tänne kirjoitellut, ei pelkkä epäonnistunut työura ja pitkä ikä yksistään oikeuta ketään suoltamaan tiedepalstalle täyttä p..kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammuitko nyt omaan jalkaasi.
        Jos paine ei voi olla o pienempi, sitä on tyhjiötä lukuun ottamatta aina hieman, joka painaa pintaa vasten.
        Miten se paine voi aiheuttaa vetävän voiman ja mikä oli se väitteesi että 5 bar alipaine pystyy imemään vettä 50 m korkeuteen.

        Ymmärrätkö edes itse kuinka sekava olet ja mitä kaikkea olet tänne kirjoitellut, ei pelkkä epäonnistunut työura ja pitkä ikä yksistään oikeuta ketään suoltamaan tiedepalstalle täyttä p..kaa.

        Laitoin kyllä eilen tähän vastauksen, mutta se poistettiin. En viitsi toistaa. Katso keskustelun HIIRIJALANJÄLKI lopusta. Sinulla nyt tuntuu olevan ylipääsemätön tuo väärinymmärrtämisen lahja.

        Lisäksi keksit kaikenlaisia perättömiä väitteitä vastapuolesta niinkuin kiihkouskovaiset. Halpamaista hommaa. Mitä sinä muka tiedät minun työurastani.

        Jos et ymmärrä iän merkitystä oikein, niin ilmeisesti olet joku tyhmänylpeä nuori nettikiusaaja. Ikä lisää tietoa ja laajentaa näkemystä maailmasta. Iäkkäällä voi olla myös paljon monipuolisempi työura.

        Niinpä se, mikä sinusta tuntuu sekavalta, onkin tietoa, joka sinulta puuttuu. Kyllä minustakin tuntuu sekavalta, jos luen sellaista, josta minulla ei ole aiempaa tietoa. Minä ymmärrän kuitenkin, että vika on silloin minussa.


    • Anonyymi

      Jos tuo 1/883 pitää paikkansa, niin suomalaisten on syytä parantaa oikein kunnolla tapojaan. Suomalaisia on maapallon asukkaista vain 1 /1396.

      • Anonyymi

        Kyllä Suomi pitäisi laittaa kuntoon päästöjen suhteen, ennen kuin muita aletaan syyllistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomi pitäisi laittaa kuntoon päästöjen suhteen, ennen kuin muita aletaan syyllistää.

        Mistä päästöistä nyt puhut?
        Ilmakehässä on hiilivaje, joten hiilidioksidia et varmaankaan tarkoita.
        Esim. Kiinassa on asetettu voimaan laki, jossa kielletään ilmaston saastuttaminen, hiilidioksidia ei ole mukana saastuttavien aineiden luettelossa, koska hiilidioksiodi ei ole saaste.
        Älä anna toimittelijan oman perusteettoman valehtelun vaikuttaa. Uutisen viimeinen lause ei ole totta, vaan toimittelijan oma lisäys.

        https://www.ess.fi/uutiset/ulkomaat/art2331552


    • Anonyymi

      Kiinan hallituksen tarkoitusperät ja hiilivaje. Heh heh. Siinäpä kaksi järkevän ajattelun peruspilaria.

      • Anonyymi

        Hiilivaje on metsässä, ilmakehässä sitä on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiilivaje on metsässä, ilmakehässä sitä on liikaa.

        Ja mistäpä se metsä sen hiilidioksidinsa ottaa?
        Taidat olla todella yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Mitähän te nerot täällä määitte? Menkää nerouksienne kanssa professoreiksi yliopistoihin, saatte heti paljon enemmän liksaakin kuin nykyiset fattarahanne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe