Panetussss

Anonyymi

Kuinka helposti sua alkaa panettamaan?

34

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kovinkaan helposti sinkkuna. Parisuhteessa siihen pitää olla sopiva tilanne...

    • Ei kovin helposti ja jos niin sattuu käymään, voi aina lueskella juttuja tällä palstalla, kyllä sinä panetukset häviää.

    • Höpöhöpö. Suut kiinni nyt. Alkaa taas purjehdus.

      • Anonyymi

        Onko varmastikin yli 100-jalkainen, noin 120-jalkainen jolla kyseessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmastikin yli 100-jalkainen, noin 120-jalkainen jolla kyseessä?

        Tarkastivat maston. Kokki mastossa.


    • Anonyymi

      Erittäin helposti ja missä tahansa.

      • Anonyymi

        Ei kai nyt missä tahansa? 😂


    • Ei kovinkaan helposti. Varsinkaan kun ajattelen jotain misspönttöuunia.

      • No noin se käsittääkseni vieraille miehille pitääkin olla! jessus teitä..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No noin se käsittääkseni vieraille miehille pitääkin olla! jessus teitä..

        Voi olla myös toisin


    • Keskihelposti

    • Anonyymi

      Osittain helposti jos nään hyväpyllyistä tiukkaa naista.

    • Anonyymi

      Ihan heti alkaa kun tyttöystävä halaa.

    • Anonyymi

      Panen kokoajan, jatkuvasti. Eli...?

      • Anonyymi

        Eli siis sun pitäs päästä nyt heti panee? Kuka nainen jaksaa koko ajan? 😁


    • Anonyymi

      kuinkas panee tai menee,

    • Anonyymi

      Ihan järkkyä! Koko ajan! Olen kai nymfomaani nykyään...

      • Anonyymi

        Siltä kuulostaa jos koko ajan.


    • Anonyymi

      Hävettää myöntää mutta yleensä panettaa ja seisoo monta kertaa päivässä. Vaan pillua ei saa mistään. Olen kai ollut jo vuosia pornoriippuvainen.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Näitä kun luki, sai vaikutelman, että märkiä puita ootte ... mä olenkin aina tykännyt kuivista helposti syttyvistä.
      Teidän kannattaakin hakea se samanmoinen naisimmeinen 🤔

    • Anonyymi

      Aamulla olisin vielä vastannut ettei kovin helposti.

      Mutta voi jestas kun olin tekemisissä tänään hyvän oloisen miehen kanssa! Siis kivan rauhallinen ja asiallinen, ja voi mitkä silmät.. Kuin John Malkovich nuorempana, mutta vielä paljon paremman näköinen. Tuttuhan se jo oli, mutten muistanutkaan kuinka suloinen..

      Tuli kyllä kaikenlaista mieleen.. 😊 Mutta ei hätää, mulla on hyvä itsekuri 🙄

      xLiner

      • Anonyymi

        Mulle aiheutti tänään töissä yks työopaikan tyyppi, jota voisi kuvailla samoin adjektiivein (ei kylläkään muistuta Malkovichia), saman. Hitsit. Onneks ei ole samassa ryhmässä mun kanssa mut ruokailutilassa yleensä näkee.

        Yritän hävittää panetuksen muistamalla että se on toosi paljon nuorempi mua ja sillä on sormus "naimasormessa"... Mut ne silmät. Ja ääni. Ja perse.. Ja.. Ja.

        -pihallatipunen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle aiheutti tänään töissä yks työopaikan tyyppi, jota voisi kuvailla samoin adjektiivein (ei kylläkään muistuta Malkovichia), saman. Hitsit. Onneks ei ole samassa ryhmässä mun kanssa mut ruokailutilassa yleensä näkee.

        Yritän hävittää panetuksen muistamalla että se on toosi paljon nuorempi mua ja sillä on sormus "naimasormessa"... Mut ne silmät. Ja ääni. Ja perse.. Ja.. Ja.

        -pihallatipunen-

        Nyyh, poistivat ihkaihanan Malkovichin kuvan!

        Sama. Tuokin on aivan liian nuori.. mutta hitsi kun laittaa muikeaksi 😁

        xL


    • Herkästi. Tahtoisin olla ilman jatkuvaa suonikkaan mielikuvaa, silloin oli vähemmän mietinnässä kun ei kihelmöi ja äänetön kirkuminen sattuu vähemmän.
      Oon käyttänyt miestäni joka toinen päivä ja toivon enemmän.

      • Ihmettelen että miksi mun kehoni on noin sekaisin nyt se huutaa täyttämistä toivoin jo että olen liian vanha tuollaiseen mutta ei.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ihmettelen että miksi mun kehoni on noin sekaisin nyt se huutaa täyttämistä toivoin jo että olen liian vanha tuollaiseen mutta ei.

        pitää nauttia niin kauvan kun huvittaa ennen ikä vie haluja,


      • Anonyymi kirjoitti:

        pitää nauttia niin kauvan kun huvittaa ennen ikä vie haluja,

        luulin jo että olisin ollut voittamassa sen, nyt pelkää taas vievän halun minua ja joudun keskittyy.


    • Aika herkästi panettaa. Jos on oikein sairas niin ehkä vain pari kertaa päivässä. Normaalisti se on mielessä koko ajan. Kumpa keksittäisiin jotain mikä auttaisi laukeamaan useamman kerran päivässä. Parin kerran jälkeen menee pelkäksi jyystämiseksi. Ei tule enää. Tunnin jyystämisen jälkeen alkaa naisen paikat olla hellänä. En tiedä missä vika. Oliko se exässä vai minussa. Ehkä pitäisi lisätä esileikkiä?

    • Anonyymi

      Kun kuukautiskierto on oikealla viikolla.

    • Anonyymi

      Alko panettamaan kuin luin valtakunnan juttuja.

      • Anonyymi

        näin keski ikäisellä miehellä varsinkin tarvittaa virikkeitä naisten puolelta mopon nostoon,


      • Anonyymi

        No joo niin kyl alkoi panettamaan kun aloin kuvitella kuinka valtakunta kirkuu kiimassa kun panen sitä.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ei kuulu elämääni enää millään tavalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe