Ensimmäisessä testissä tulokseni oli todella lähellä Mensan rajaa. Jännitin testissä älyttömästi ja varmistelin turhaan ja en siksi ehtinyt tehdä noin viittä tehtävää. Tekisi mieli siksi käydä kokeilemassa uudelleen, mutta jännittää että jos tulos onkin vielä huonompi. Jos vaikka panikoin ja puolet jääkin tekemättä. Sitten se kirjataan jonnekin mun viralliseksi älykkyysosamääräksi.
Jos Mensan testi menee toisella kerralla huonommin, niin jääkö huonompi tulos voimaan?
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kerran oli samat tehtävät, niin sitten on älykkyys vähenemään päin.
- Anonyymi
Ei tietenkään ole samoja tehtäviä toisessa testissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ole samoja tehtäviä toisessa testissä.
Jaaha. Taisi muuten vaan olla älykkyys laskusuunnassa kun piti mennä toiseen testiin.
- Anonyymi
Mitä merkitystä niillä tuloksilla on, jos ei kumpikaan riitä jäsenyyteen? Ei ole mitään julkista rekisteriä, josta naapuri tai työnantaja voisi älykkyysosamääräsi tarkistaa.
Jos Mensaan oikeasti yrität, niin muistathan sitten, että niillä on kaksi testikertaa maksimi. Siinä testissä ei kai vääristä vastauksista sakoteta eli kannattaa veikata ne, joihin ei aika riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6438683Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603346Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4612377- 1281383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151305Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941157
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66969