Naisten ahdasmielisyys ja tavismiehiin kohdistuva

Anonyymi

syrjintä näkyy suositussa "En pane persujen enkä rasistien kanssa" -ryhmässä Alaston Suomessa. Kuvaavaa on, että ei ole "En pane vihreiden enkä suvakeiden kanssa"-ryhmää. Seksuaalista syrjintää kohdistetaan vain persuihin.

49

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niitä sietääkin syrjiä. Ovat keskimäärin älyllisesti tyhmempiä kun muut ihmiset. Kyse ei ole isänmaallisuusdesta vaan alemmuskompleksista, heillä on tarve saada itsensä esille vihan kautta kun ovat muuten näkymättömiä herra/rouvaa 🥔. Elikkä PS hullut pitäisi pyyhkäistä kartalta.
      Kiitos!

    • Mjaa, mulla se näkyis niin, että " en pane ihmisen kanssa joka käyttää koko alaston suomi palvelua". Että siinä sulle rasismia.

      • Mikä edes on alaston suomi palvelu?
        Rasismiahan se on ,kun nainen valitsee olla ottamatta panokaveriksi jotakuta miestä, joka itseään tarjoaa. Voi sentään meitä naisia!


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mikä edes on alaston suomi palvelu?
        Rasismiahan se on ,kun nainen valitsee olla ottamatta panokaveriksi jotakuta miestä, joka itseään tarjoaa. Voi sentään meitä naisia!

        Googletappas. Siellä k-18 matskua. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Googletappas. Siellä k-18 matskua. :)

        Pittääpä katastaa...huomaan , että minulla on melkoisia aukkoja sivistyksessä :)


    • Just tuollaisissa "alaston suomela" palveluissa kaikki vihreät ja suvakit aina on.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä Jussin julkaiseman 2006 kirjoituksen kanssa.Sitä saa mitä tilaa sanoivat lähi-idän ja afrikan lähettiläät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä Jussin julkaiseman 2006 kirjoituksen kanssa.Sitä saa mitä tilaa sanoivat lähi-idän ja afrikan lähettiläät.

        Laitetaan nyt vielä linkki pahamainseiseen kirjoitukseen, että naiset voivat uskaltautua lukemaan millä heitä on uhattu.
        https://www.halla-aho.com/scripta/monikulttuurisuus_ja_nainen.html

        Mielenkiintoinen ajatuskulku monikulttuurisuuden ihannoinnissa on se, että esim. Afrikan kulttuurien kaikki mahdolliset epäkohdat voidaan aina selittää pohjoisilla tai länsimaalaisilla vaikutteilla. Muuten olisi loistavasti, mutta sitten valkoinen lihaa syövä heteromies pilasi kaiken.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Laitetaan nyt vielä linkki pahamainseiseen kirjoitukseen, että naiset voivat uskaltautua lukemaan millä heitä on uhattu.
        https://www.halla-aho.com/scripta/monikulttuurisuus_ja_nainen.html

        Mielenkiintoinen ajatuskulku monikulttuurisuuden ihannoinnissa on se, että esim. Afrikan kulttuurien kaikki mahdolliset epäkohdat voidaan aina selittää pohjoisilla tai länsimaalaisilla vaikutteilla. Muuten olisi loistavasti, mutta sitten valkoinen lihaa syövä heteromies pilasi kaiken.

        Olipas karmeeta tekstiä linkissä. Ei kyllä huvittanut yrittää ottaa selvää mitä siinä pitäisi lukea, kun melkein joka toinen merkki oli joku muu, kuin kirjain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas karmeeta tekstiä linkissä. Ei kyllä huvittanut yrittää ottaa selvää mitä siinä pitäisi lukea, kun melkein joka toinen merkki oli joku muu, kuin kirjain.

        Tekstiä ei valitettavasti taida olla saatavilla SEL-KO-SUO-MEL-LA.


    • Anonyymi

      Ei naiset anna juuri kenellekkään. 70 % miehistä ei saa seksiä.

      • Anonyymi

        Oikeasti 90% miehistä saa seksiä jossain elämänsä vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti 90% miehistä saa seksiä jossain elämänsä vaiheessa.

        Ei saa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa!

        Ainakin rahalla saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti 90% miehistä saa seksiä jossain elämänsä vaiheessa.

        jonkun tilaston mukaan joka kymmenes on vanha poika,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jonkun tilaston mukaan joka kymmenes on vanha poika,

        Joka kymmenes, eli 10%.
        90% siis EI ole vanhoja poikia.


    • Anonyymi

      Persumies ei ole tavismiehen synonyymi

    • Anonyymi

      Rumat miehet ei saa seksiä vaikka ei olisi persu.

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole mitään syrjintää, vaan normaalia ja fiksua esikarsintaa. Valtaosa miehistä on niin heikkotasoista materiaalia, ettei heitä pitäisi ikinä päästää parittelemaan. Viisaat naiset valitsevat erittäin tarkasti seksikumppaninsa ja epäkelvot tulee diskata heti.

    • Anonyymi

      Menee paikalliseen räkälään tai pulikämppään niin eiköhän persuslainen sieltä saa jonkun läskin juoppoakan.

    • Alaston Suomi on minusta vähän liian paljas.
      Takkia päälle suosin pitämään.

    • :D Vähän liian "liberaaleja" naisia minun makuun..

      Liian liberaalisti jaetaan persettä. :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tyhmä mies harvoin kiihottaa

      • Anonyymi

        Persut ovat Suomen älykkäimpiä ihmisiä. Jussi Halla-aho on varmasti yksi älykkäimmistä koskaan eläneistä suomalaisista. Suvakit on tyhmiä sukupuoleen katsomatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat Suomen älykkäimpiä ihmisiä. Jussi Halla-aho on varmasti yksi älykkäimmistä koskaan eläneistä suomalaisista. Suvakit on tyhmiä sukupuoleen katsomatta.

        Persujen kannattajat ovat heikoiten koulutettuja. Mot. Voin laittaa linkin jos haluat.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Persujen kannattajat ovat heikoiten koulutettuja. Mot. Voin laittaa linkin jos haluat.

        Koulutus ei tarkoita samaa kuin älykkyys. Melkein kaikki feministiämmät ovat korkeakoulutettuja, mutta silti he ovat ihan käsittämättömän tyhmiä ihmisiä, jotka eivät tajua yksinkertaisiakaan asioita,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulutus ei tarkoita samaa kuin älykkyys. Melkein kaikki feministiämmät ovat korkeakoulutettuja, mutta silti he ovat ihan käsittämättömän tyhmiä ihmisiä, jotka eivät tajua yksinkertaisiakaan asioita,

        Juujuu.. ota keksi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Persujen kannattajat ovat heikoiten koulutettuja. Mot. Voin laittaa linkin jos haluat.

        Aika hankala tutkia. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Aika hankala tutkia. :D

        Työmies kasti on tietenki heikommin koulutettua kuin sukupuolitutkimus tieteilijät..

        :D

        Mutta työmies tietää vähän enempi elämästä... Hänestä on enemmän hyötyä Suomelle.

        Taiteilijoista, feministeistä, pillututkijoista, sosionomeista jne. ei ole mitään hyötyä Suomelle.


    • Anonyymi

      Ei ole kyllä älykäs! Se on ihan todettu tosin on se äänetäjilleen älykkäämpi se tekee niille temput kun aika koittaa. Tekee niin kun teki vaimolleen. ..

    • Rasisti siinä uikuttaa kuinka ei ole kivaa kun joutuu itse syrjityksi ihan vaan sen takia että itse kannattaa syrjintää..

      Anna mun kaikki kestää..🙄

      • Anonyymi

        Teitä naisia yritetään maturaiskaajilta suojella. Kiittämättömyys on maailman palkka!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teitä naisia yritetään maturaiskaajilta suojella. Kiittämättömyys on maailman palkka!

        ..ja kantasuomalaisen tekemä raiskaus on aina uhrin syytä. On kuultu jo.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        ..ja kantasuomalaisen tekemä raiskaus on aina uhrin syytä. On kuultu jo.

        Jos wuppis raiskataan tummien miesten toimesta, pidätkö edelleen heidän puoltaan?
        Ellet sitten tykkää kun noin huomioivat sinutkin.


    • Anonyymi

      minua naurattaa, eräs innokas persuäänestäjä joka, perusteli kantaansa sillä että mamut vie meidän veronmaksajien rahat. Henkilö on sen 20vuotta jonka olen tuntenut, elänyt sosiaalitukien varassa. Kuukauden jaksoi jossain välissä tiskarina, mut jäi sit saikulle, ja pois töistä.

      • Katsos kun mamut vie sen työt..ja naiset.


    • Anonyymi

      Tuskin panevat myöskään meidän maltillisten keskustalaisten kanssa. Vähiin käy poliittisesti seksikäs miesaines.

      • Anonyymi

        Kuka nyt kepulaisen kökkötraktorin kanssa panisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt kepulaisen kökkötraktorin kanssa panisi?

        Maalaisemäntä


    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia panisin ihmistä, jonka kanssa mulla ei ole oikeastaan juuri mitään yhteistä, joka tuskin saisi aikaiseksi minkäänlaista järjellistä keskustelua ja jonka kanssa en oikeasti jaksa viettää aikaa? Eihän siinä olisi mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Mies ja nainen panevat. Mies ja nainen ovat aina niin erilaisia, ettei niiden keskustelut koskaan ole kovin järjellisiä. Mies ja nainen voivat kuitenkin tuottaa toisilleen nautintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ja nainen panevat. Mies ja nainen ovat aina niin erilaisia, ettei niiden keskustelut koskaan ole kovin järjellisiä. Mies ja nainen voivat kuitenkin tuottaa toisilleen nautintoa.

        Et onneksi edusta koko miessukupuolta. Se, että sinun kanssasi ei voi puhua järkeviä kertoo vain sinusta itsestäsi. Itse tunnen useita miehiä, joiden kanssa voi käydä asiallisia keskusteluja. Suurin osa o. ikävä kyllä varattuja. Sellaiset miehet napataan yleensä ihan ensimmäisinä. Muunlaista en itsekään ikinä huolisi mihinkään lähempään kanssakäymiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et onneksi edusta koko miessukupuolta. Se, että sinun kanssasi ei voi puhua järkeviä kertoo vain sinusta itsestäsi. Itse tunnen useita miehiä, joiden kanssa voi käydä asiallisia keskusteluja. Suurin osa o. ikävä kyllä varattuja. Sellaiset miehet napataan yleensä ihan ensimmäisinä. Muunlaista en itsekään ikinä huolisi mihinkään lähempään kanssakäymiseen.

        Mistä sitten johtuu, kun yhden yön naiset sanovat puolilta öin, että ei tänne ole tultu lärpättämään vaan panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten johtuu, kun yhden yön naiset sanovat puolilta öin, että ei tänne ole tultu lärpättämään vaan panemaan.

        Hitostakos minä tiedän, kun en harrasta mitään yhden illan juttuja? Voin vain olettaa, että naismakusi on tuollainen. Tätä oletustani tukee vahvasti se, että tosiaan lähes kaikki ne fiksut ja keskustelutaitoiset miehet on varattu. Selvästi heillä on kova kysyntä naisten keskuudessa. Toisessa päässä janaa olette sitten te yhden illan juttujen harrastajat. Teilläkin on varmaan kysyntää, mutta ei meidän puolelta, jotka etsimme parisuhdekelpoista miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitostakos minä tiedän, kun en harrasta mitään yhden illan juttuja? Voin vain olettaa, että naismakusi on tuollainen. Tätä oletustani tukee vahvasti se, että tosiaan lähes kaikki ne fiksut ja keskustelutaitoiset miehet on varattu. Selvästi heillä on kova kysyntä naisten keskuudessa. Toisessa päässä janaa olette sitten te yhden illan juttujen harrastajat. Teilläkin on varmaan kysyntää, mutta ei meidän puolelta, jotka etsimme parisuhdekelpoista miestä.

        Mitä sanoisit kielitaidottomalle matulle joka tulisi kosiskelemaan sua? Olisit otettu ja lähtisit treffeille kuten suominaiset tekevät.


    • Nää vihervasemmistolais kommarit on lähinnä vain monikansallisten bisnes herrojen asialla..

      Kukaan muu ei hyödy jostain globalisaatiosta ja monikulttuurisuudesta..


      Mutta eihän nää jannut siitä välitä...

      Se pitää tehdä mitä twitterissä sanotaan.. :D

    • Vähän niinkuin amerikassaki..

      Paikalliset liberaali hipit kannattaa sitä että yritykset tuo meksikosta laittomia siirtolaisia tekemään duunia 1,5 donaa per tunti.


      Järjetöntä toimintaa..


      Mutta George Soroksen kaltaset miljardöörit vaan nauraa partaansa kun kattoo vihervasemmistolaisten toimintaa.

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin jaxuhail vaan sulle


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe