Ketkä vouhottavat?

Palsta täyttyy denialistien aloituksista ja viesteistä. Ne kaikki ovat pelkkää tieteen vastaista lapsentasoista lässytystä.

7

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On parempi että palstalla on tieteentasoisia viestejä kuin lapsentasoisia jokelluksia aloituksena.

    • Jons lässyttää entiseen malliin, kun ei suostu uskomaa, että on itsa se denialisti. Oliko tuossa aloituksessa muka jotakin tieteellistä. Tiedätkö edes mikä on denialisti. Se on ihminen, joka oman uskonsa tähden kieltää TEITEELLISET FAKTAT.

      Tieteellisten teorioiden ja mielipiteiden kritisointi tai eriävän kannan esittöminen ei ole denialismia. Se on tieteen kritriikkiä. Tiede itsekin kritisoi tiedettä. Sinä taas et koskaan esitä tiedettä.

      • Denialismia on tieteen kieltäminen pystymättä esittämään perusteluja.

        Siihen täällä moni lankeaa.

        Sinun ääliöteoriointisi on luku sinänsä.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Denialismia on tieteen kieltäminen pystymättä esittämään perusteluja.

        Siihen täällä moni lankeaa.

        Sinun ääliöteoriointisi on luku sinänsä.

        Miksi lankeat lähettämään palstalle tieteenvastaisia denialistiviestejä? Varmaan aaliöteoretisointi on hauskaa.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Denialismia on tieteen kieltäminen pystymättä esittämään perusteluja.

        Siihen täällä moni lankeaa.

        Sinun ääliöteoriointisi on luku sinänsä.

        Olet sinä tosi outo tyyppi. Eihän sinulle kukaan pysty todistamaan yhtään mitään, koska sinä et suostu uskomaan todisteita todisteiksi. Kun ihminen on sellainenn, että se mitä teolliosuudessa ja sairaaloissa tapahtuu, ei todists yhtään mitään, niin kysymyksessä täytyy olla pakkomielle fobia tai paniikki.

        Kyllä noista sun kommenteistasi on nähnyt, että asiantuntemus on aivan nolla. Tuokin on pakkomielle, että tiedekritiikki on muka tieteen kieltämistä. Miten sen sinun "tieteesi" muka voisi edes kieltää, kun et sitä edes koskaan esittele.

        Sinun tietämyksesi niistä aloista, joilla minä olen työskennellyt on aivan nolla. Molemmilla aloilla täytyy osata ajatella tieteellisesti, koska päivittäin joutuu ratkaisemaan ongelmia.

        Ongelmia ei pysty ratkaisemaan muuten kuin tieteellisellä ajattelulla. Sinulta se kyky puuttuu aivan täysin, Sinulla on vain se AGW hurahdus ja denialistihaukku. Sen denialisminkin sinä olet ymmärtänyt oman ymmärryksesi mukaan aivan täysin väärin.

        Kun hoitoalan pääsykokeissa luovuttii psykologisista testeistä, alkoi tulla yhä enemmän ongelmia. Hoitoalalla täytyy joka ikisen pystyä ajattelemaan tieteellisesti. Ei se vaatimus rajoitun lääkäreihin. Myös hoitohenkilökunnan täytyy pystyä siihen.

        Sitten sinä täällä haukut niitä denialisteiksi. Mikä sinun oma oppimääräsi on, kun kuvittelet olevasi kaikkia ammatillisesti koulutettuja viisaampi. Oletko edes peruskoulua läpäissyt.

        Koko ajan olet vetänyt sitä linjaa, että kun sinä et hyväksy todisteia todisteiksi, niin niitä muka ei ole kukaan esittänyt. Todellisuudessa niitä on täällä esitetty paljonkin, mutta sinä et vaan ole suotunut luopumaan pakkomielteestäsi. Vika on siis yksin sinussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä tosi outo tyyppi. Eihän sinulle kukaan pysty todistamaan yhtään mitään, koska sinä et suostu uskomaan todisteita todisteiksi. Kun ihminen on sellainenn, että se mitä teolliosuudessa ja sairaaloissa tapahtuu, ei todists yhtään mitään, niin kysymyksessä täytyy olla pakkomielle fobia tai paniikki.

        Kyllä noista sun kommenteistasi on nähnyt, että asiantuntemus on aivan nolla. Tuokin on pakkomielle, että tiedekritiikki on muka tieteen kieltämistä. Miten sen sinun "tieteesi" muka voisi edes kieltää, kun et sitä edes koskaan esittele.

        Sinun tietämyksesi niistä aloista, joilla minä olen työskennellyt on aivan nolla. Molemmilla aloilla täytyy osata ajatella tieteellisesti, koska päivittäin joutuu ratkaisemaan ongelmia.

        Ongelmia ei pysty ratkaisemaan muuten kuin tieteellisellä ajattelulla. Sinulta se kyky puuttuu aivan täysin, Sinulla on vain se AGW hurahdus ja denialistihaukku. Sen denialisminkin sinä olet ymmärtänyt oman ymmärryksesi mukaan aivan täysin väärin.

        Kun hoitoalan pääsykokeissa luovuttii psykologisista testeistä, alkoi tulla yhä enemmän ongelmia. Hoitoalalla täytyy joka ikisen pystyä ajattelemaan tieteellisesti. Ei se vaatimus rajoitun lääkäreihin. Myös hoitohenkilökunnan täytyy pystyä siihen.

        Sitten sinä täällä haukut niitä denialisteiksi. Mikä sinun oma oppimääräsi on, kun kuvittelet olevasi kaikkia ammatillisesti koulutettuja viisaampi. Oletko edes peruskoulua läpäissyt.

        Koko ajan olet vetänyt sitä linjaa, että kun sinä et hyväksy todisteia todisteiksi, niin niitä muka ei ole kukaan esittänyt. Todellisuudessa niitä on täällä esitetty paljonkin, mutta sinä et vaan ole suotunut luopumaan pakkomielteestäsi. Vika on siis yksin sinussa.

        Alipaineylipaine on todella hyvä todiste siitä että aliylipainehitsari pystyy todistamaan ihan mitä tahansa. Vaikka sen, että hoitohenkilökunta pystyy verhonraosta tiiraamalla selvittämään sen, mihin suuntaan ilmastonmuutos on menossa. Ihan niinkuin Eeelis pystyy sen ennustamaan Päijänteenrannan Observatorion ovenraosta kurkkiessaan Päijänteen jäidenlähdön ajankohtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alipaineylipaine on todella hyvä todiste siitä että aliylipainehitsari pystyy todistamaan ihan mitä tahansa. Vaikka sen, että hoitohenkilökunta pystyy verhonraosta tiiraamalla selvittämään sen, mihin suuntaan ilmastonmuutos on menossa. Ihan niinkuin Eeelis pystyy sen ennustamaan Päijänteenrannan Observatorion ovenraosta kurkkiessaan Päijänteen jäidenlähdön ajankohtaa.

        Siinä toinen todella outo tyyppi. Ainut mitä osaa on räkyttäminen. Oletko koulukiusaaja vai työpaikkakiusaaja. Työpaikkakiusaajaa sanoi inssi halveklsivasti palikanvaihtajaksi. Se joutui eläkkeelle lähtöni jälkeen minun koneelle, ja ryssi homman toisensa jälkeen.

        Sitten kutsuttiion minut neuvomaan, Ei se edes osannut kunnolla selittää. mikä meni pieleen. Minä jouduin olettamaan, että ensimmäinen helpoin työvaihe meni pieleen. Ei edes sitä osannut tehdä kunnolla

        Kerroin sen sitten toimitusjohtajalle, joka oli minut kutsunut apuun. Semmosia te kiusaajat olette. Ei teistä ole yhtään mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe