Täällä yksi väitti, että jos päättelee havainnista jotakin, niin taatusti menee pieleen. Tuollaisen väittäjän tietämys tieteestä on aivan nolla. Kaikki tiede on nimenomaan havainnointia ja päättelemistä. Aina johtopäätäkset ei osu oikeaan, mutta ei ole muuta keinoa päästä eteenpäin.
Lopputulos riippuu siitä, kuinka hyvä tai huono päättelykyky ihmisellä on. Hyvä päättelykyky on välttämätön hoitoalalla ja metallissa. Täytyy osata päätellä etukäteen, mitä tulee tapahtumaan.
Jos jokin menee pieleen, täytyy osata päätellä, miksi se meni pieleen. jotta seuraavalla kerralla onnistuisi. Aina on eduksi, jos osaa päätellä etukäteen, miten homma täytyy tehdä, jotta se onnistuisi.
Palstan toiminta on muuttunut eilisen päivityksen seurauksena. Jouduin vähän aamulla kysymään käyttäjätuesta. Tälle aihealueet sivulle pääseen keskustelusta takaisin käyttämällä keskustelun yläreunassa olevaa palstapolkua.
Havainnot ja päätelmät.
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Nostan tämän täältä,. koska laitoin aloituksen loppuun selitystä, miten toimia päivityksen jälkeen . Varsinkin vanhemmilla ihmisillä voi olla vaikeuksia soppeutua tilanteeseen. Pyysin käyyttäjätuesta myös, että kirjautuminen olisi pidempään voimassa. Ehdotin 12 tuntia. Pyyntö välitettiin eteenpäin. Suomi24 sivustolla ei ole enään omaa moderaattiria. Hommaa hoitaa ulkopuolinen.
- Anonyymi
Hyvä että on tullut jotain ryhtiä moderointiin. Ennen palstalta katosivat hörhöjuttuja kritisoineet viestit. Nykyään katoavat hörhöjututkin.
- Anonyymi
Oikeiden johtopäätösten tekoon vaaditaan vähintään 10 bar alipaine kallonpuoliskojen välillä. Ja hitsaaja-hoitajan suurnopeusammattikoulutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832