Osaatteko laulaa, sillä kohta sataa

Anonyymi

39

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ei linkit toimi, aika paska palsta...

    • Anonyymi

      Kerro mikä laulu se on, kun linkki ei aukea.

      • Anonyymi

        Näköjään pitää painaa oikealla ja valita avaa uudessa ikkunassa.


      • Pitää avata uudelle välilehdelle.

        Rod Stewart - Have You Ever Seen The Rain (Official Music Video


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Pitää avata uudelle välilehdelle.

        Rod Stewart - Have You Ever Seen The Rain (Official Music Video

        Kiitos "hauva".

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos "hauva".

        AsianVierestä

        Oletko maalaillut, elämän maisemia vai joitain kipsejä ja puuta, lakanaa?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos "hauva".

        AsianVierestä

        Hä?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Hä?

        Mietin vain haittaisiko sinua jos haluaisin nukkua selkäsi takana sinuun painautuen ja takalistossasi tuntuisi joku kummallinen kova oksa?

        Heh heh...tapellaanko niin Perjantai olisi hauskempi:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain haittaisiko sinua jos haluaisin nukkua selkäsi takana sinuun painautuen ja takalistossasi tuntuisi joku kummallinen kova oksa?

        Heh heh...tapellaanko niin Perjantai olisi hauskempi:)

        AsianVierestä

        Lisää Rodia..on se ukko...hyviä sanoituksia.
        https://www.youtube.com/watch?v=MjxL3U2mCyg

        Älä siis särje sydäntäni:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää Rodia..on se ukko...hyviä sanoituksia.
        https://www.youtube.com/watch?v=MjxL3U2mCyg

        Älä siis särje sydäntäni:)

        AsianVierestä

        JOO tuota en huomannutkaan että linkit eivät nyt toimi uudistuksen myötä suoraan painamalla, pitää painaa sillä toisella napilla hiirestä, joka avaa eri tabiin tai ikkunaan sen siitä toisesta nappelista painamalla automaattisesti :D

        Tuosta ne jotkut kai valittivat, olen varmaan kyllä aina tehnyt noin :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        JOO tuota en huomannutkaan että linkit eivät nyt toimi uudistuksen myötä suoraan painamalla, pitää painaa sillä toisella napilla hiirestä, joka avaa eri tabiin tai ikkunaan sen siitä toisesta nappelista painamalla automaattisesti :D

        Tuosta ne jotkut kai valittivat, olen varmaan kyllä aina tehnyt noin :D

        Näin puhelimella linkit eivät taida aueta mitenkään...huokaus....😕


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Näin puhelimella linkit eivät taida aueta mitenkään...huokaus....😕

        Varmasti aukeaa mutta siinä on samaa problematiikkaa mitä naisten haaroissa. Pitää nähdä vaivaa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti aukeaa mutta siinä on samaa problematiikkaa mitä naisten haaroissa. Pitää nähdä vaivaa:)

        AsianVierestä

        Lisää, ja vain naisille.
        Anteeksi ettemme kerro mitä tunnemme.
        https://www.youtube.com/watch?v=HZxzZFddmTg

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti aukeaa mutta siinä on samaa problematiikkaa mitä naisten haaroissa. Pitää nähdä vaivaa:)

        AsianVierestä

        En ole havainnut mitään vaikeuksia haarojeni avaamisessa.
        Voitko neuvoa linkkien avaamisessa, vai pohdiskeletko niitä haaroja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti aukeaa mutta siinä on samaa problematiikkaa mitä naisten haaroissa. Pitää nähdä vaivaa:)

        AsianVierestä

        Jos on sentään tietokone, niin melko helppoa, painaa vain toisella sormalla eri nappulaa :D

        Aika hyvä levy tämä: On CD:nä alkuperäinen, ei ole LP:nä tätä: Ozzy Osbourne - The Ultimate Sin.

        Hauska juttu tuollaisesta siniseksi värjäytyvästä verestä, minä nimittäin joskus käytin Durex-kondomoja, sittemmin siirryin Magic-merkkiin, joka onkin parempi.

        Kerran eräässä kaupassa nolostutin naismyyjää kassalla kysyessäni, Durex-kondomipakettia hänelle näytin ja kysyin: Ovatko nämä sinun mielestäsi hyviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on sentään tietokone, niin melko helppoa, painaa vain toisella sormalla eri nappulaa :D

        Aika hyvä levy tämä: On CD:nä alkuperäinen, ei ole LP:nä tätä: Ozzy Osbourne - The Ultimate Sin.

        Hauska juttu tuollaisesta siniseksi värjäytyvästä verestä, minä nimittäin joskus käytin Durex-kondomoja, sittemmin siirryin Magic-merkkiin, joka onkin parempi.

        Kerran eräässä kaupassa nolostutin naismyyjää kassalla kysyessäni, Durex-kondomipakettia hänelle näytin ja kysyin: Ovatko nämä sinun mielestäsi hyviä?

        Suomessa ei taida Durexit olla maineessa mutta Aasiassa käytin niitä kymmeniä...satoja.
        Kyllä minun vereni on vielä punaista vaikka olin kondomien suurkuluttaja. Ne ovat muuten pieniä kondomeja, puoleen varteen yltävät.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei taida Durexit olla maineessa mutta Aasiassa käytin niitä kymmeniä...satoja.
        Kyllä minun vereni on vielä punaista vaikka olin kondomien suurkuluttaja. Ne ovat muuten pieniä kondomeja, puoleen varteen yltävät.

        AsianVierestä

        Lisää Rodia, sitä pyöreää.

        https://www.youtube.com/watch?v=MoFhf_u3_iU

        Tarvitsen, häntä ja ehkä joku voi olla hän?

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää Rodia..on se ukko...hyviä sanoituksia.
        https://www.youtube.com/watch?v=MjxL3U2mCyg

        Älä siis särje sydäntäni:)

        AsianVierestä

        Tulee laulentua toisinaan. Eri typppistä kuin sun Rodi.


      • Anonyymi

        Helkkari, Pete on aika hyvässä kunnossa. Olin hetken "homo":)

        AsianVierestä


      • Kunhan et poksahda.



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kunhan et poksahda.

        Miten niin "poksahda", tarkoitat kenties jotain armeijan ainetta kuten valkoinen fosfori, joka poksahtaa aina jos paistaa aurinko hyvin?

        Vai pullien leipomista taas, minä en syö juuri lainkaan sokeria, karkkeina ja kekseinä kyllä joskus, yleensä syön vain lihaa ja hedelmiä.

        Tänään oli kova neuvottelu, minulla on noita aina silloin tällöin, meni mielestäni hyvin, ja hommat alkavat pyörimään kuin hybridiauton moottori vapaalla ajossa ollessaan ilman kuskia, vertauskuvallisesti sanottuna.

        Joka tapauksessa, mikä jäin mieleen tyttöjen pukeutumisesta: minua huolestuttaa hieman tuollainen pelkkiin mustiin leggingseihin ja tanga-pikkuhousuihin pukeutuminen talvella, paleltuvat rakkaat pikkuiset lukio-tytöt 18-vuotiaat sitten helposti.

        Kesäpukeutumisessa nuorilla naisilla oli mielestäni erittäin seksikäs ja hyvä: bikinit alla, ja sitten kevyt kesämekko, minihame-mittainen, kuin joku yömekko tai vastaava, hienoilla kuvioilla, oikein kauniita pukuja.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kunhan et poksahda.

        Jos tarkoitat miellyttääkö niin toki miellyttää. Hyvä kroppa on hyvä kroppa olkoon sitten miehellä tai naisella. Mitä sitä kieltämään.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin "poksahda", tarkoitat kenties jotain armeijan ainetta kuten valkoinen fosfori, joka poksahtaa aina jos paistaa aurinko hyvin?

        Vai pullien leipomista taas, minä en syö juuri lainkaan sokeria, karkkeina ja kekseinä kyllä joskus, yleensä syön vain lihaa ja hedelmiä.

        Tänään oli kova neuvottelu, minulla on noita aina silloin tällöin, meni mielestäni hyvin, ja hommat alkavat pyörimään kuin hybridiauton moottori vapaalla ajossa ollessaan ilman kuskia, vertauskuvallisesti sanottuna.

        Joka tapauksessa, mikä jäin mieleen tyttöjen pukeutumisesta: minua huolestuttaa hieman tuollainen pelkkiin mustiin leggingseihin ja tanga-pikkuhousuihin pukeutuminen talvella, paleltuvat rakkaat pikkuiset lukio-tytöt 18-vuotiaat sitten helposti.

        Kesäpukeutumisessa nuorilla naisilla oli mielestäni erittäin seksikäs ja hyvä: bikinit alla, ja sitten kevyt kesämekko, minihame-mittainen, kuin joku yömekko tai vastaava, hienoilla kuvioilla, oikein kauniita pukuja.

        kyllä sinä salmiakista tykkäät kuin minäkin😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin "poksahda", tarkoitat kenties jotain armeijan ainetta kuten valkoinen fosfori, joka poksahtaa aina jos paistaa aurinko hyvin?

        Vai pullien leipomista taas, minä en syö juuri lainkaan sokeria, karkkeina ja kekseinä kyllä joskus, yleensä syön vain lihaa ja hedelmiä.

        Tänään oli kova neuvottelu, minulla on noita aina silloin tällöin, meni mielestäni hyvin, ja hommat alkavat pyörimään kuin hybridiauton moottori vapaalla ajossa ollessaan ilman kuskia, vertauskuvallisesti sanottuna.

        Joka tapauksessa, mikä jäin mieleen tyttöjen pukeutumisesta: minua huolestuttaa hieman tuollainen pelkkiin mustiin leggingseihin ja tanga-pikkuhousuihin pukeutuminen talvella, paleltuvat rakkaat pikkuiset lukio-tytöt 18-vuotiaat sitten helposti.

        Kesäpukeutumisessa nuorilla naisilla oli mielestäni erittäin seksikäs ja hyvä: bikinit alla, ja sitten kevyt kesämekko, minihame-mittainen, kuin joku yömekko tai vastaava, hienoilla kuvioilla, oikein kauniita pukuja.

        Sinä olet kova neuvottelija.
        Minä olen tyytyväinen ainakin vielä eduskunnan päätöksiin koulutuksesta ja myös julkaisupäivä on minun syntymäpäiväni kuin synttärilahja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat miellyttääkö niin toki miellyttää. Hyvä kroppa on hyvä kroppa olkoon sitten miehellä tai naisella. Mitä sitä kieltämään.

        AsianVierestä

        Noh puhuin tuossa kaksoissanaisesti mieltymyksensä kuin suonen pohdahduksesta(ettet suutu)tai leikkimielisesti tulivuoren poksahdusta kyllähän se voi olla jokin pienen siittiäisenkin poksahduskin.


    • En varsinaisesti osaa laulaa, en anna sen kuitenkaan estää laulamista.

      • Anonyymi

        Vihaisuusmusiikki: acdc -tankki-valehtelija, brian Jonson: ukkosen-muka-isku heh:
        https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

        Kyllä todellakin on hirveän seksikkäät puvut täällä kaupungissa nuorilla naisilla yleensäkin, kesällä noniin menee jo huhhuh oikein, mikäs siinä kun silmän iloa ja mukavia kavereita on ja seksikkäitä tyttöjä kavereina.

        Huh ja hiton kaikki neuvottelut, aina pitää olla äärimmäisen terävänä noissakin.... onneksi meni hyvin taaskin, uusia tulee, juu ei paljon alkoholia saa käyttää edes edellisenä päivänäkään kun menee tuollaisiin neuvottelemaan, asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaisuusmusiikki: acdc -tankki-valehtelija, brian Jonson: ukkosen-muka-isku heh:
        https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

        Kyllä todellakin on hirveän seksikkäät puvut täällä kaupungissa nuorilla naisilla yleensäkin, kesällä noniin menee jo huhhuh oikein, mikäs siinä kun silmän iloa ja mukavia kavereita on ja seksikkäitä tyttöjä kavereina.

        Huh ja hiton kaikki neuvottelut, aina pitää olla äärimmäisen terävänä noissakin.... onneksi meni hyvin taaskin, uusia tulee, juu ei paljon alkoholia saa käyttää edes edellisenä päivänäkään kun menee tuollaisiin neuvottelemaan, asioista.

        Elämä on, puhu vähemmän, harkitse sanojasi ja saat enemmän(neuvottelut).

        AsianVierestä


    • Jotenkin raakun, en ole aikoihin laulanut oikeen laumalalla laulanut. Kyllä se äänikin ruostuu. :)

      • Laumalalla??? Hitto. :D


      • Anonyymi

        Miten töissä on mennyt? Väsynyt mutta ainakin osittain onnellinen?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten töissä on mennyt? Väsynyt mutta ainakin osittain onnellinen?

        AsianVierestä

        Olen ollut sairaslomalla, pakko sellaisella. Ihan onnellinen, mutta vähän aika käynyt pitkäksi. :)


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Olen ollut sairaslomalla, pakko sellaisella. Ihan onnellinen, mutta vähän aika käynyt pitkäksi. :)

        Harmi että sairastelet. Voimia lasten ja ukkelin kanssa(ne tärkeimmät ensin).

        AsianVierestä


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Olen ollut sairaslomalla, pakko sellaisella. Ihan onnellinen, mutta vähän aika käynyt pitkäksi. :)

        Hommaa se Netlix ajankuluksi. Itselläni aika meni tänään siivillä, kun katsoin 10 runsaan 20 minuutin jakso suosikkisarjaani. Siinä meni tänään yli 3 tuntia päivästä. Aika ei käynyt pitkäksi!

        https://www.youtube.com/watch?v=-NMph943tsw

        Seuraavan elokuvamusiikin leffakin Back to the Future löytyy Netflixistä tai on ainakin joskus löytynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi että sairastelet. Voimia lasten ja ukkelin kanssa(ne tärkeimmät ensin).

        AsianVierestä

        Onhan se. Mutta onneksi ei mitään mitä ei lepo ja lääkitys korjaa, vielä ainakaan. :)


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Hommaa se Netlix ajankuluksi. Itselläni aika meni tänään siivillä, kun katsoin 10 runsaan 20 minuutin jakso suosikkisarjaani. Siinä meni tänään yli 3 tuntia päivästä. Aika ei käynyt pitkäksi!

        https://www.youtube.com/watch?v=-NMph943tsw

        Seuraavan elokuvamusiikin leffakin Back to the Future löytyy Netflixistä tai on ainakin joskus löytynyt.

        Täytyy hommata, mutta ensi viikolla menen jo töihinkin takaisin. En meinaa viikkokausia kotona vaan maata ja odottaa ihmettä. :)

        Saapi ne lääkkeet antaa ja niillä pitää alkaa homma korjaantumaan. Johan tässä stressi nousee pelkästä olemisesta!

        Kuuntelen linkin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe