Onko lapsillanne

Anonyymi

Paljonkin mielikuvitusystäviä? Kompensoivatko ne oikeasta elämästä puuttuvia ystäviä?

t. Arja Paattisilta

46

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heikki ja Leevi löytyy ❤️😊

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä tuolta pojan surkimukseltani löytyy.

      t. Leena Fear

      • Anonyymi

        Poikasi pitäisi jättää periksen kanssa kaveeraaminen vähemmälle :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikasi pitäisi jättää periksen kanssa kaveeraaminen vähemmälle :/

        Aivan, dark joutuu vielä vaikeuksiin Jussifin kanssa ellei lopeta periksen feikkiprofiilien komppaamista.


      • Anonyymi

        Otamme osaa.

        T. Tervepäiset suomalaiset


      • Anonyymi

        mitä minä sanoin täys paska


    • Aloittaja, olet sairas.

      • Anonyymi

        Lapsella tulee olla mielikuvitusystäviä muuten ei leikit suju.
        Katsokaapas joskus sitä 3-5 vuotiasta miten niillä on nuket kädessä ja kaksi nukkea keskustelee keskenään ihan saman pään sisältä tulevasta keskustelusta. Hienoa, ihanaa...olen kateellisen pienille ihmisille.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Sairasta on spämmätä vuosikausia feikkihahmoilla ja väittää niitä todellisiksi.


      • Anonyymi

        No siinä pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsella tulee olla mielikuvitusystäviä muuten ei leikit suju.
        Katsokaapas joskus sitä 3-5 vuotiasta miten niillä on nuket kädessä ja kaksi nukkea keskustelee keskenään ihan saman pään sisältä tulevasta keskustelusta. Hienoa, ihanaa...olen kateellisen pienille ihmisille.

        AsianVierestä

        Toivottavasti kenelläkään ei ole yhtäpaljon mielikuvitusseteleitä kuin J Kataisella :D


      • Anonyymi

        varmaan saisit parempaa kohtelua palstal jos lopettaisit sen typerän make, timppa, bicky trollaamisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kenelläkään ei ole yhtäpaljon mielikuvitusseteleitä kuin J Kataisella :D

        Eikös hän ole nyt taas jonkun organisaation pomo?
        Hulluus ja viisaus ovat niin lähekkäin, en tiedä kumpaa hän on mutta ilmeisen paremmin menestynyt hän on mitä itse olen.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsella tulee olla mielikuvitusystäviä muuten ei leikit suju.
        Katsokaapas joskus sitä 3-5 vuotiasta miten niillä on nuket kädessä ja kaksi nukkea keskustelee keskenään ihan saman pään sisältä tulevasta keskustelusta. Hienoa, ihanaa...olen kateellisen pienille ihmisille.

        AsianVierestä

        Sama tuntuu pätevän joihinkin vähän alle kolmekymppisiin 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hän ole nyt taas jonkun organisaation pomo?
        Hulluus ja viisaus ovat niin lähekkäin, en tiedä kumpaa hän on mutta ilmeisen paremmin menestynyt hän on mitä itse olen.

        AsianVierestä

        Sosiaalituollahan Katainen elelee, eli valtion rahoilla, veron maksajien rahoilla, sama kuin pitkäaikaistyötön ja laiska hän on, veronmaksajien ja valtion rahoilla elelee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuntuu pätevän joihinkin vähän alle kolmekymppisiin 🙄

        Se on vain eduksi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsella tulee olla mielikuvitusystäviä muuten ei leikit suju.
        Katsokaapas joskus sitä 3-5 vuotiasta miten niillä on nuket kädessä ja kaksi nukkea keskustelee keskenään ihan saman pään sisältä tulevasta keskustelusta. Hienoa, ihanaa...olen kateellisen pienille ihmisille.

        AsianVierestä

        Yksi pojastani pelaa itsensä kanssa.😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Yksi pojastani pelaa itsensä kanssa.😁

        Etsi tyttöystävä ja tule mummiksi:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsi tyttöystävä ja tule mummiksi:)

        AsianVierestä

        Se on vielä alta 10vuotias joten täytyy nyt odottaa hieman.


      • Anonyymi

        Sinullahan se on lukuisa määrä erilaisia diagnooseja..


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Yksi pojastani pelaa itsensä kanssa.😁

        Räplää kikkeliään vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Räplää kikkeliään vai?

        Ei, pelilaudalla on monta pelaajaa ja sanoo pelaavansa itsensä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan se on lukuisa määrä erilaisia diagnooseja..

        Toi on valhetta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Toi on valhetta.

        Koskee peristä jolla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tuntuu pätevän joihinkin vähän alle kolmekymppisiin 🙄

        Eikä nelikymppisellä sasikaljulla DarkFearilla ole asiat sen paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nelikymppisellä sasikaljulla DarkFearilla ole asiat sen paremmin.

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, enkä ole vielä lähelläkään mitään neljääkymmentä, vaikka onhan ne neljäkymppiset vielä hyvinkin nuoria, kun siinä iässä sitä on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan saisit parempaa kohtelua palstal jos lopettaisit sen typerän make, timppa, bicky trollaamisen

        Ihan reilu peli. Jos peris jatkaa spämmäämistä liljalaaksolaisilla ja väittää vielä niitä todelliseksi, Arja Paattiseltakin voi kirjoitella palstalle.


      • Anonyymi

        Terveempi kuin sinä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Toi on valhetta.

        Sen takia diagnosoinkin toisia.... nytkin taas tapaamisia, jos haluan :D
        Mutta niin, tietää että siellä tulee "neuvottelija", eikä mikään pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan reilu peli. Jos peris jatkaa spämmäämistä liljalaaksolaisilla ja väittää vielä niitä todelliseksi, Arja Paattiseltakin voi kirjoitella palstalle.

        Hear hear!


    • Anonyymi

      En ole huomannut, että lapsellani olisi yhtään suoranaista mielikuvitusystävää. Toki hän puhuu leluilleen ja käy keskusteluja mm. koiramme kanssa, mutta en ole huomannut hänen koskaan puhuvan silleen ihan olemattomalle olennolle. Aina niissä leikeissä on joku fyysinen olento tai esine, jonka kanssa hän juttelee. Tiedä sitten onko normaalia vai ei, mutta näin on hyvä.

    • Anonyymi

      Minun kahdella lapsella on ollut alle 10-vuotiaana oma mielikuvitusmaailma. He piirtelivät vihkoihin omia juttujaan ja saivat tehdä sitä koulussakin. Molemmat älykkäitä Aspergereja. Se varmaan johtui siitä, että he osasivat paljon enemmän asioita kuin muut samanikäiset ja siksi koulussa oli tylsää. Molempien opettajat olivat niin ihania, että hyväksyivät sen. Kumpikaan ei koskaan häirinnyt muita luokassa olijoita.

      • Anonyymi

        Neuvottelija voipi sanoa: tee itsemurha ja jätä sille isännälle ne jälkeläiset elätettävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvottelija voipi sanoa: tee itsemurha ja jätä sille isännälle ne jälkeläiset elätettävisi.

        Täysin hullu neuvottelukummppani.... ei pysty juurikaan neuvotettelemaan tuon kanssa :D
        - noniin hahhhah, kyllä annan tilaisuuksiakin.


    • Mielikuvitusystävät kuuluvat lapsen normaaliin kehitykseen.

      • Anonyymi

        Numero 666 on vain ihmisen lukumäärä eli LUKUMÄÄRÄ IHMISTÄ, KUN IHMISTEN LUKU :d:d


    • Anonyymi

      6-vuotiaaseen asti saa olla mielikuvitusystäviä kunnes koululaitos poistaa ne.

      • Anonyymi

        Kun on näitä lusmuilijoita, en henkilöistä ketään, mutta niin sijaishuoltajat: kuvittelepa itse olevasi jonkun kiukuttelevan teinitytön sijaishuoltajana sitten. Voisi olla vaativa tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on näitä lusmuilijoita, en henkilöistä ketään, mutta niin sijaishuoltajat: kuvittelepa itse olevasi jonkun kiukuttelevan teinitytön sijaishuoltajana sitten. Voisi olla vaativa tehtävä.

        Sitten joo-oh, joku "kiukutteleva teinityttö" ja sellaista huoltaa; kaikilla muillakin on sellaisia... helposti hörähtäisi valtion kurkusta alas 50000EUR kuukaudessa ylläpitoon ja vaippojen vaihtoonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten joo-oh, joku "kiukutteleva teinityttö" ja sellaista huoltaa; kaikilla muillakin on sellaisia... helposti hörähtäisi valtion kurkusta alas 50000EUR kuukaudessa ylläpitoon ja vaippojen vaihtoonkin.

        Mutta jos itse olisin sellaisen "kiukuttelevan" sijaishuoltaja, niin: kiukuttelu loppuisi varmaan nopeasti kun huomaisi miten hauskaa oikeasti voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos itse olisin sellaisen "kiukuttelevan" sijaishuoltaja, niin: kiukuttelu loppuisi varmaan nopeasti kun huomaisi miten hauskaa oikeasti voi olla.

        kommentoin itseä, mutta vaan räjähdyksenomaisesti tuli mieleen, jos kiukuttelee paljon, pitäisi olla kirja mitä lukea "Kiukuttelijan Oppikirja", kuin Salvador Dalin päiväkirja.


    • Anonyymi

      mulla on mielikuvitusystävä sen nimi on pumpattava barbara

    • Anonyymi

      Arja-tätistä on tehtävä parannus. khii

    • Anonyymi

      Lapset ei kompestoi.

      • Kukahan tämänkin aiheen oikein on tänne keksinyt, kun eipä tämä koko aihe ole edes mitenkään aiheellinen tai ajankohtainen tällä palstalla.


    • Anonyymi

      Pata on asetettava hiilien päälle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe