Kauniita unia

Anonyymi

Katja rakas, olen pahoillani, en kerennyt tuomaan sinulle tulipunaisia tulppaaneja ennen kuin sairaus sinut vei lopullisesti.

Lohdutuksesi voin sanoa, että olisin kyennyt omasta mielestä järjestää asiat siten, että olisin kerinnyt.

Nyt on turha enään vatvoa. Et kuule, mutta sanon kuitenkin jotta rakastan sinua.

Olen ateisti, kuten tiedät, mutta elättelen toiveita jälleennäkemisestämme.

Katja, rakastan sinua enkä koskaan unhoita.

TIMO

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olitpa saanut pidettyä häntä pidempää.

      • Siis olisitpa saanut.


    • Koskettava kirjoitus . Haluaisin sanoa sinulle jotain, minulla vaan ei ole sanoja.

      • Anonyymi

        Noin helposti naisia siis huijataan. Pari värssyä ja polvet notkahtaa. siitäkin syytetään sitten kaikkia miehiä..

        Mitä hyötyä täällä on ap,n asiasta valittaa, olisit tehnyt asialle jotain, taisi sohva ja viina viedä voiton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin helposti naisia siis huijataan. Pari värssyä ja polvet notkahtaa. siitäkin syytetään sitten kaikkia miehiä..

        Mitä hyötyä täällä on ap,n asiasta valittaa, olisit tehnyt asialle jotain, taisi sohva ja viina viedä voiton.

        No juu, sinua ei kyllä voi syyttää empaattisuudesta.

        Mikä sinua siinä rassaa, jos jokun polvet notkahtavat?Ja missä näet huijauksen?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No juu, sinua ei kyllä voi syyttää empaattisuudesta.

        Mikä sinua siinä rassaa, jos jokun polvet notkahtavat?Ja missä näet huijauksen?

        Säälin etsijääkö pitäisi hyysätä? Miten ap,n avaus vaikuttaa sille joka ei saanut tulppaaneja?
        Sääliä vain hakee surkeaan elämäänsä, tosimiehet toimii kaikissa tilanteissa ennenkuin on myöhäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälin etsijääkö pitäisi hyysätä? Miten ap,n avaus vaikuttaa sille joka ei saanut tulppaaneja?
        Sääliä vain hakee surkeaan elämäänsä, tosimiehet toimii kaikissa tilanteissa ennenkuin on myöhäistä.

        Ei sinun ketään tarvitse hyysätä. Eikä myöskään tulla keljuilemaan muille kirjoittajille. Jos aloitus tai meidän muiden kommentit eivät sinua miellytä, voisit tosimiehenä painua vaikka suota kuokkimaan ja antaa muiden kirjoitella kuten haluavat.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No juu, sinua ei kyllä voi syyttää empaattisuudesta.

        Mikä sinua siinä rassaa, jos jokun polvet notkahtavat?Ja missä näet huijauksen?

        IBM super-tietokoneet, korttelienkin kokoikisia testejä koneissa :S

        Mutta oikeasti, minä pidän tytöistä aika paljon ja yritän aina laittaa heitä hymyilemäänkin.
        Oikeasti tietokoneista, niin IBM:n superhirviö-tietokoneetteet. aika hienoja ja myös SuperXCompumputers_ CrAY - superComputers.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälin etsijääkö pitäisi hyysätä? Miten ap,n avaus vaikuttaa sille joka ei saanut tulppaaneja?
        Sääliä vain hakee surkeaan elämäänsä, tosimiehet toimii kaikissa tilanteissa ennenkuin on myöhäistä.

        Tässä tilanteessa ihminen tarvitsee tukea. Minusta sellaista ihmistä pitää tukea. Jos minulta kuolisi läheinen itkisin anelisin saavani takaisin miksi sellainen ihminen ei saisi saada henkisesti apua.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tässä tilanteessa ihminen tarvitsee tukea. Minusta sellaista ihmistä pitää tukea. Jos minulta kuolisi läheinen itkisin anelisin saavani takaisin miksi sellainen ihminen ei saisi saada henkisesti apua.

        Siitähän tässä on ollut kyse, henkisestä avusta ja sen lisäksi halaamisesta ja vierekkäin istumisesta ja vaikka kädestä kiinni pitämisestä. Kosketuksella on iso merkitys. En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei pidä noita asioita tärkeänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän tässä on ollut kyse, henkisestä avusta ja sen lisäksi halaamisesta ja vierekkäin istumisesta ja vaikka kädestä kiinni pitämisestä. Kosketuksella on iso merkitys. En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei pidä noita asioita tärkeänä.

        Ei kuulepas rakas pieni,nyt suunnittelemme sotilasvallankaappausta, kuulepas piikkuruinenenl..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän tässä on ollut kyse, henkisestä avusta ja sen lisäksi halaamisesta ja vierekkäin istumisesta ja vaikka kädestä kiinni pitämisestä. Kosketuksella on iso merkitys. En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei pidä noita asioita tärkeänä.

        Olen halinut miestä joka menetti parhaan lapsuuden ystävänsä melkein 30vuotta olivat tekemisessä menimme juuri psykologin tästä istuntoon yli vuosi sitten koska oli yhteinen tuttu jonka tunsin vain 5 vuotta ihminen joka aina morjesti. Hänellä oli kaikki hyvin elämässä. Ikäiseni menestynyt.
        minä tärisin, kumminkin suren vieläkin mitä olisin voinut tehdä paremmin ettei se ihminen olisi itseään..
        Miten olisin voinut toisen tuskaa saada pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe