Kauniita unia

Anonyymi

Katja rakas, olen pahoillani, en kerennyt tuomaan sinulle tulipunaisia tulppaaneja ennen kuin sairaus sinut vei lopullisesti.

Lohdutuksesi voin sanoa, että olisin kyennyt omasta mielestä järjestää asiat siten, että olisin kerinnyt.

Nyt on turha enään vatvoa. Et kuule, mutta sanon kuitenkin jotta rakastan sinua.

Olen ateisti, kuten tiedät, mutta elättelen toiveita jälleennäkemisestämme.

Katja, rakastan sinua enkä koskaan unhoita.

TIMO

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olitpa saanut pidettyä häntä pidempää.

      • Siis olisitpa saanut.


    • Koskettava kirjoitus . Haluaisin sanoa sinulle jotain, minulla vaan ei ole sanoja.

      • Anonyymi

        Noin helposti naisia siis huijataan. Pari värssyä ja polvet notkahtaa. siitäkin syytetään sitten kaikkia miehiä..

        Mitä hyötyä täällä on ap,n asiasta valittaa, olisit tehnyt asialle jotain, taisi sohva ja viina viedä voiton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin helposti naisia siis huijataan. Pari värssyä ja polvet notkahtaa. siitäkin syytetään sitten kaikkia miehiä..

        Mitä hyötyä täällä on ap,n asiasta valittaa, olisit tehnyt asialle jotain, taisi sohva ja viina viedä voiton.

        No juu, sinua ei kyllä voi syyttää empaattisuudesta.

        Mikä sinua siinä rassaa, jos jokun polvet notkahtavat?Ja missä näet huijauksen?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No juu, sinua ei kyllä voi syyttää empaattisuudesta.

        Mikä sinua siinä rassaa, jos jokun polvet notkahtavat?Ja missä näet huijauksen?

        Säälin etsijääkö pitäisi hyysätä? Miten ap,n avaus vaikuttaa sille joka ei saanut tulppaaneja?
        Sääliä vain hakee surkeaan elämäänsä, tosimiehet toimii kaikissa tilanteissa ennenkuin on myöhäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälin etsijääkö pitäisi hyysätä? Miten ap,n avaus vaikuttaa sille joka ei saanut tulppaaneja?
        Sääliä vain hakee surkeaan elämäänsä, tosimiehet toimii kaikissa tilanteissa ennenkuin on myöhäistä.

        Ei sinun ketään tarvitse hyysätä. Eikä myöskään tulla keljuilemaan muille kirjoittajille. Jos aloitus tai meidän muiden kommentit eivät sinua miellytä, voisit tosimiehenä painua vaikka suota kuokkimaan ja antaa muiden kirjoitella kuten haluavat.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No juu, sinua ei kyllä voi syyttää empaattisuudesta.

        Mikä sinua siinä rassaa, jos jokun polvet notkahtavat?Ja missä näet huijauksen?

        IBM super-tietokoneet, korttelienkin kokoikisia testejä koneissa :S

        Mutta oikeasti, minä pidän tytöistä aika paljon ja yritän aina laittaa heitä hymyilemäänkin.
        Oikeasti tietokoneista, niin IBM:n superhirviö-tietokoneetteet. aika hienoja ja myös SuperXCompumputers_ CrAY - superComputers.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälin etsijääkö pitäisi hyysätä? Miten ap,n avaus vaikuttaa sille joka ei saanut tulppaaneja?
        Sääliä vain hakee surkeaan elämäänsä, tosimiehet toimii kaikissa tilanteissa ennenkuin on myöhäistä.

        Tässä tilanteessa ihminen tarvitsee tukea. Minusta sellaista ihmistä pitää tukea. Jos minulta kuolisi läheinen itkisin anelisin saavani takaisin miksi sellainen ihminen ei saisi saada henkisesti apua.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tässä tilanteessa ihminen tarvitsee tukea. Minusta sellaista ihmistä pitää tukea. Jos minulta kuolisi läheinen itkisin anelisin saavani takaisin miksi sellainen ihminen ei saisi saada henkisesti apua.

        Siitähän tässä on ollut kyse, henkisestä avusta ja sen lisäksi halaamisesta ja vierekkäin istumisesta ja vaikka kädestä kiinni pitämisestä. Kosketuksella on iso merkitys. En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei pidä noita asioita tärkeänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän tässä on ollut kyse, henkisestä avusta ja sen lisäksi halaamisesta ja vierekkäin istumisesta ja vaikka kädestä kiinni pitämisestä. Kosketuksella on iso merkitys. En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei pidä noita asioita tärkeänä.

        Ei kuulepas rakas pieni,nyt suunnittelemme sotilasvallankaappausta, kuulepas piikkuruinenenl..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän tässä on ollut kyse, henkisestä avusta ja sen lisäksi halaamisesta ja vierekkäin istumisesta ja vaikka kädestä kiinni pitämisestä. Kosketuksella on iso merkitys. En halua elämääni sellaista ihmistä, joka ei pidä noita asioita tärkeänä.

        Olen halinut miestä joka menetti parhaan lapsuuden ystävänsä melkein 30vuotta olivat tekemisessä menimme juuri psykologin tästä istuntoon yli vuosi sitten koska oli yhteinen tuttu jonka tunsin vain 5 vuotta ihminen joka aina morjesti. Hänellä oli kaikki hyvin elämässä. Ikäiseni menestynyt.
        minä tärisin, kumminkin suren vieläkin mitä olisin voinut tehdä paremmin ettei se ihminen olisi itseään..
        Miten olisin voinut toisen tuskaa saada pois.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe