Onko tää nyt tää naisten meetoo kampanja

Anonyymi

Kun yks nainen tuli baarissa sanomaan että mä oon huoritellut sen naispuolista ystävää ja sano että vois vetää mua turpaan? Voi vittu mitä touhua. No oli siinä kai joku totuuden siemen mutta kun olin kiinnostunut siitä naisesta ja se torju mut.

KilttiMies89

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tommoset on vaan hahaa emäntiä animetytyt ne on pätännejä

    • Anonyymi

      Hyvä ettei raiskaajaksi syyttänyt vaikka oo ees suudellut SAATANA PRKL VITTU!!!

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Ja mä kun luulin että se joku nainen tulee kerrankin sanomaan mulle jotain jossain hyvässä mielessä mut eikähän sieltäkin tullu vaan paskaa niskaan!

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Barbi taitaa olla ainoa tehoava unilääke, mitään muuta on turha kenenkään lääkärin määrätä, barbituraatteeja vain kaikille:D

        Nukkuu hyvin sitten seuraavan yön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Barbi taitaa olla ainoa tehoava unilääke, mitään muuta on turha kenenkään lääkärin määrätä, barbituraatteeja vain kaikille:D

        Nukkuu hyvin sitten seuraavan yön.

        Ja varmaan henkikin lähtee kun ottaa alkoholia mutta ei niitä barbeja enää määrätä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmaan henkikin lähtee kun ottaa alkoholia mutta ei niitä barbeja enää määrätä.

        KilttiMies89

        Kyllä on näin tehty, kun Jukka on luuseri ja Eevis on nymfomaani, tämä on totuus :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on näin tehty, kun Jukka on luuseri ja Eevis on nymfomaani, tämä on totuus :D

        Kyllä hän hajoaa kun pitää pois lähteä.


    • Anonyymi

      No pari ladya vietiin. maaseudun baarista keskustan humuun, ja eikö vaan pari tummempaa sydänystävää kerännytkin noiden huomion.

    • Anonyymi

      Minkä takia Sinä olet vieläkin neitsyt?

    • Mies, joka huorittee naista loukatakseen on sika. Oikeasti huora on nainen par excellence.

      • Anonyymi

        Voisitko suomentaa tuon? Onneks naiset on kuitenkin yleensä eläinrakkaita.

        KilttiMies89


    • Niin että olit huoritellut jotain naista, joka ei lämmennyt sinulle ja sitten sinua keljutti, kun siitä huomautettiin painavaan sävyyn, ymmärsinkö oikein?

      • Anonyymi

        Se oli juurikin näin.


      • Anonyymi

        Ketutti ajatus jos olisin saanut naiselta turpaan niin että silmä mustana ja nenä poskella. Ihan ok että tullaan kuitenkin sanomaan asiat suoraan kasvotusten jos on sanottavaa eikä juoruta selän takana. Sitä kyllä arvostan.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketutti ajatus jos olisin saanut naiselta turpaan niin että silmä mustana ja nenä poskella. Ihan ok että tullaan kuitenkin sanomaan asiat suoraan kasvotusten jos on sanottavaa eikä juoruta selän takana. Sitä kyllä arvostan.

        KilttiMies89

        Kannattaa miettiä mitä suustaan päästää. Jos itse käyttäytyy tyhmästi, saattaa seurauksetkin olla epämiellyttäviä.


    • Mitä taas iniset?

      Sitä sait mitä tilasit.

      • Anonyymi

        Eli: Älä ole tyhmä kuin Jyrki Katainen, ja katajaan kapsaa _D


      • Anonyymi

        En mä inise, tiedän kyllä ettei se ollut mikään mun elämän huippuhetki huoritella naista facebookissa alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena mut kaikkee tapahtuu kun käyttää aineita.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä inise, tiedän kyllä ettei se ollut mikään mun elämän huippuhetki huoritella naista facebookissa alkoholin ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena mut kaikkee tapahtuu kun käyttää aineita.

        KilttiMies89

        Joskus vaan menee noi ihastumis jutut pahasti tunteisiin kun ei toinen olekkaan kiinnostunut, saa pakit ja maailma romahtaa ja kun sattuu olemaan liikaa lääkkeitä ja alkoholia veressä niin sitten päässä räjähtää.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Naiset keksii valeita haastaakseen riitaa. Niin on minulle tapahtunut ja sitten naisen jännämies poikaystävä tulee siihen jotain urputtamaan ja uhkailemaan. Piti kerran sitten hakata jännämies kun kävi käsiksi ja väitti minun haukkuneen sen naista. Sellaisia miehiä naisella on että haastavat väkisin riitaa enkä tuntenut koko naista. Ihme etten itse saanut syytettä lopulta ja sain itse korvauksia kunnianloukkauksesta.

      • Anonyymi

        Eli se ”jännämies” olitkin SINÄ itse, kun kerran väkivaltaa käytit.


      • Anonyymi

        Kai se nainen vielä saattaa keksiä päästään että mä olen yrittänyt raiskata sen saadakseen kunnon korvaukset kun se tietää että mulla on aika hyvin varallisuutta. Vaikka kerran tuli itse suutelemaan mua enkä ole muuta tehnyt kuin hieronut kerran sen hartioita kun se pyysi. Pysyn kyllä jatkossa todella kaukana kaikista naisista!

        KilttiMies89


    • Jos on vaikea kestää sitä, että tulee torjutuksi, ei kannata lähestyä ketään. Ja jos haluaa lähestyä, on syytä opetella sietämään sitä, että aina ei natsaa.

      • Anonyymi

        Kai mä sitten olen yksin koko loppuelämäni enkä lähesty enää ketään kun kaikki menee aina päin vittua mulla.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä sitten olen yksin koko loppuelämäni enkä lähesty enää ketään kun kaikki menee aina päin vittua mulla.

        KilttiMies89

        Tuossa syy miksi en yleensä olekkaan koskaan naisia yrittänyt lähestyä tai iskeä millään tavalla. Aina ollut todella surkea itsetunto ja kun saa pakit niin se menee tunteisiin ja itsetunto murenee lopullisesti. Tuo huorittelukin johtui huonosta itsetunnosta ja oman arvon puutteesta. Yritän ikäänkuin peittää omaa surkeuttani tuollaisella öykkäröimisellä.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä sitten olen yksin koko loppuelämäni enkä lähesty enää ketään kun kaikki menee aina päin vittua mulla.

        KilttiMies89

        Jos huorittelet, menee ihan varmasti pieleen ja silloin vastuu on ihan sinulla itselläsi. Kaikesta palstalla olevasta höpinästä huolimatta, totuus on se, että naiset eivät pidä huorittelijoista. Ja pienissä piireissä sana leviää. Joten jos ei halua sössiä mahdollisuuksiaan, kannattaa opetella käyttäytymään asiallisesti silloinkin kun harmittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa syy miksi en yleensä olekkaan koskaan naisia yrittänyt lähestyä tai iskeä millään tavalla. Aina ollut todella surkea itsetunto ja kun saa pakit niin se menee tunteisiin ja itsetunto murenee lopullisesti. Tuo huorittelukin johtui huonosta itsetunnosta ja oman arvon puutteesta. Yritän ikäänkuin peittää omaa surkeuttani tuollaisella öykkäröimisellä.

        KilttiMies89

        No auttaako se huorittelu sinun itsetuntoasi?


    • Anonyymi

      Kiltit miehet eivät huorittele naisia. Et siis ole kiltti mies.

    • Anonyymi

      En huoritellut loukatakseni, halusin vain saada hänen huomionsa keinolla millä hyvänsä ja onnistuinkin mutta en hyvässä mielessä. Hyvä etten saanut siellä baarissa turpaani.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Jos mä olisin jännämies niin se nainen olis vain tykännyt ja lähtenyt harrastamaan seksiä mun kanssa mutta kun olen tällainen ätmi niin nyt olen säälittävä sika joka pitäis hakata.

      KilttiMies89

      • Nimimerkkisi ja huorittelu loukkaamistarkoituksessa eivät sovi yhteen. Ei tulisi mieleen, että loukkaamalla luotaisiin ihmissuhteita.

        Olen taas ollut huomaavinani, että neidot, joita katkerukset tuntevat tarvetta nimittää huoriksi, ovat siskojen parhaimmistoa, femina pulchrae et formosae. Vain vakiintumattomat tuntevat tarvetta nimitellä heitä. 🌹👀


    • Anonyymi

      Seksiä saa maksulliselta, muuten ei kannata naisia lähestyä.

    • Anonyymi

      En tiedä kehtaanko mä enää mennä sinne lähibaariin jos se on jo kertonut kaikille siellä säännöllisesti käyville että mä olen sellainen huorittelija. Se tarkoittais sitä että mun maine on mennyt ja voi olla että saan vielä kunnolla turpaanikin joltain jännämieheltä.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Tommosissa pienissä piireissä ikävä maine leviää nopeasti.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosissa pienissä piireissä ikävä maine leviää nopeasti.

        KilttiMies89

        Ja siitäkös paskamyrsky seuraa ja mut lynkataan totaalisesti joten toivottavasti pitäis suunsa kiinni mut ei sillä naisella kai ole mitään syytä varjella mun mainetta. Kannatan ajatusta että kaikkiin tietokoneisiin ja mobiililaitteisiin tulisi asentaa alkolukot.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Se on kyllä kauheeta että naiset on noin kostonhimoisia että ne saattaa kostoksi haluta pilata miehen maineen ja kun mainee kerran menee niin sitä ei niin vain enää korjata. Ei pitäisi yhden typerän ja harkitsemattoman kännimöläytyksen takia kuitenkaan kohtuuttomasti joutua kärsimään.

      Jos joku tulis mua haukkumaan homoksi tai kehariksi mitä on joskus varmaan tapahtunutkin niin ohitan tuollaiset pelkällä olan kohautuksella ja häivyn siitä tilanteesta.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Pitäsköhän teikän vaihtaa tuo nimesi kun tuntuu olevan sarkasmia niinkuin yleensäkin "k&k" miehet.

    • Anonyymi

      Eikä muuten kukaan menisi sanomaan kellekkään naiselle että hän on toiminut väärin jos nainen haukkuu miestä rumaksi/runkkariksi tai vaikka kehariksi. Yläasteellakin joku tyttö haukkui mua kerran rotan näköiseksi pojaksi eikä siitä kukaan tietty mitään välittänyt. Tommoset jää kuitenki mieleen koko loppuiäksi.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Jaaha, joku taas vaihteeks trollaa täällä mun nimimissä, no mitäpä siitä välittämään kun kukaan ei usko. No tänään sitten kuulin että sitä naista on höylännyt aika monikin mies että sikäli olin ihan oikeassa naisen suhteen kun käytin sitä nimeltämainitsematonta rumaa sanaa. Eipä ihmekkään että suuttui siitä niin paljon sillä niinhän se menee että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      No kyllä minä tämän vielä kostan. Vaihdetaan sitten nimimerkki kun kerran on sarkasmia. Niin ja mä kun sanon aina totuuden naisista, ehkä siks mä en saa koskaan kun oon sillä tavalla suora ihminen.

      HäjyMies89

      • Anonyymi

        Mut ei se mua haittaa. Tärkeämpää se on olla rehellinen vaikka ei saisi pillua koskaan.

        HäjyMies89


    • Anonyymi

      Aika harvoin saa naista tai pillua. Itekki olin perjantaina baarissa, mutta en saanut naista ja pillua.

      • Anonyymi

        Joo vittu eilen taas olin baarissa enkä tietenkää taaskaan saanut pillua ja nyt on krapula/vitutus päällä taas kerran.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vittu eilen taas olin baarissa enkä tietenkää taaskaan saanut pillua ja nyt on krapula/vitutus päällä taas kerran.

        KilttiMies89

        No eipähän tullut tehtyä mitään tyhmää tällä kertaa paitsi meinasin ajautua sanaharkkaan yhden toisen Tapparafanin kanssa mutta selvisin siitä hyvien diplomatia taitojen ansiosta. Jos olisin siinä alkanut jotain burgeroimaan niin nyrkkitappeluksihan se olis mennyt.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipähän tullut tehtyä mitään tyhmää tällä kertaa paitsi meinasin ajautua sanaharkkaan yhden toisen Tapparafanin kanssa mutta selvisin siitä hyvien diplomatia taitojen ansiosta. Jos olisin siinä alkanut jotain burgeroimaan niin nyrkkitappeluksihan se olis mennyt.

        KilttiMies89

        Onneksi olin kuitenkin poikkeuksellisen hyvällä päällä eilen kun voitin tulos/pitkävedosta yli 100 euroa Tps-Tappara 2-7 tuloksella. Ei vituttanu edes se vaikka ilmeisesti joku ilves fani potkasi sen baarijakkaran jalkaan jossa istuin. Normaalisti olisin varmaan käynyt kraiveliin kiinni samantien mutta se oli sen tyypin onni että eilen olin hyvällä tuulella ja katsoin hänen tekoaan sormien läpi.

        KilttiMies89


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe