Kiitän ihmisiä

Olen oikein otettu siitä, että edes jokunen ihminen tunsi suruni. Haluan heille kaikille jakaa kiitokseni. Minut on tuomittu elämään vielä, vaikkakin vaillaisena. Mutta kuten Katja sanoisi: "Vitut, nyt mennään eteenpäin."

Ei asiasta sen enempää, mutta ootteko viimeaikoina nuss.. harrastanut rakastelua?

30

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saitko vittua Katjalta?

      • Kiitos persukommentistasi. Toivon sinulle oikein rattoisaa työilmapiiriä siellä apukoulutukipuujalkamukatöissä.


    • Anonyymi

      Kipee ei halua parantua.

      • Anonyymi

        Aika selkeä nymfomaanihan tuo Eevis on tuossa Big Bother -ohjelmassa..... nooh... aika rankka päivä... neuvotteluja ttaas :D


      • Anonyymi

        Joku kielo kukkana jos syö kuten joku... noniin tämä yrirri...x no no niin minkkix :::W


    • Kyllä ihmisen menetys on tuskaa. Sinulle voimia.

    • Rakkaan ihmisen menettäminen on todella raskasta. Toisen poissaoloa ei voi käsittää, ei voi hyväksyä. Tekee mieli itkeä, huutaa, raivota , purkaa tuskaansa. Haluaa mennä perässä.

      Monia ihmisiä suru on koskettanut. Varmasti meitä, jotka myös olemme menettäneet läheisemme, on monia, ehkä tällä palstallakin. Itselläni pyörii usein mielessä, että haluan pois sinne missä pikkusiskoni on. En halua elää elämää, johon hän ei enää fyysisesti kuulu.

      Siksi minusta tuntuu tosi kurjalta, että sinä raivoat täällä. Se on ymmärrettävää, mutta se tuntuu myös pahalta. Tuntuu, että teet surusta tekosyyn käyttäytyä epäasiallisesti. Ja kun toimit noin, sinulle vastataan aivan järkyttävällä tavalla.
      Teet tietysti kuten haluat ja purat suruasi omalla tavallasi vaikka sitten raivoamalla täällä epäasiallisesti.

      • Anonyymi

        Huomasitko nyt kaskenpolttaja, nyt itse moitit ap,tä. Yöllä puolustelit, miten se kelkka noin kääntyilee. Vähäinen elämänkokemus? Jälkikäteen sääliä netistä hakevat ihmiset eivät kykene toimimaan oikein silloin kun sen aika on vai kuvitteletko ap,n kykenevän sellaiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomasitko nyt kaskenpolttaja, nyt itse moitit ap,tä. Yöllä puolustelit, miten se kelkka noin kääntyilee. Vähäinen elämänkokemus? Jälkikäteen sääliä netistä hakevat ihmiset eivät kykene toimimaan oikein silloin kun sen aika on vai kuvitteletko ap,n kykenevän sellaiseen?

        En osaa sanoa miksi sinun kelkkasi kääntyilee. Ehkä se johtuu elämänkokemuksen puutteesta?

        PS. Mistä tiedät, että hän haki sääliä? Miten sääliä voi hakea etukäteen? Mitä vikaa on säälin hakemisessa?

        PS.2 Tiedäthän että empatia ja sääli ovat eri asioita?


    • Katos vaan, suvakkivajakki similä on taas täällä kiukkuilemassa. Mitä sääliä olet yöllä täällä kerjäillyt? et viittis vedättää ihmisiä kun jotkut kaskenpolttajat sun muut ihan tosissaan sua yrittänyt varmaan lohduttaa ja auttaa.

      • Kiitos huolenpidosta. T .nim.kaskenpolttajat sun muut


      • Tuska on kamala asia eikä sillä leikitä varsinkin kun läheinen on similällä kuollut. se huuto mitä tulee sisältä kun ei saa takaisin.
        Elä nyt ala tähän tietämättäsi tapahtuneita, anna surra rauhassa tai tue tuskassa olijaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tuska on kamala asia eikä sillä leikitä varsinkin kun läheinen on similällä kuollut. se huuto mitä tulee sisältä kun ei saa takaisin.
        Elä nyt ala tähän tietämättäsi tapahtuneita, anna surra rauhassa tai tue tuskassa olijaa.

        Tuska ja kipu eivät ole kamalia asioita ja valtakunta on ainakin hyvin lempeä kaunotar.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuska on kamala asia eikä sillä leikitä varsinkin kun läheinen on similällä kuollut. se huuto mitä tulee sisältä kun ei saa takaisin.
        Elä nyt ala tähän tietämättäsi tapahtuneita, anna surra rauhassa tai tue tuskassa olijaa.

        Oikeasti sureva ei repostelisi asialla täällä. Narsisti-similä, parhaassakin tapauksessa, jos siis ei ole keksinyt koko juttua, ratsastaa täällä tuon oletetun Katjan muistoa tahraamalla. Tuskin suree pätkääkään vaan hakee vain huomiota itselleen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeasti sureva ei repostelisi asialla täällä. Narsisti-similä, parhaassakin tapauksessa, jos siis ei ole keksinyt koko juttua, ratsastaa täällä tuon oletetun Katjan muistoa tahraamalla. Tuskin suree pätkääkään vaan hakee vain huomiota itselleen.

        Minäkin olisin täällä, etkö sinä olisi?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeasti sureva ei repostelisi asialla täällä. Narsisti-similä, parhaassakin tapauksessa, jos siis ei ole keksinyt koko juttua, ratsastaa täällä tuon oletetun Katjan muistoa tahraamalla. Tuskin suree pätkääkään vaan hakee vain huomiota itselleen.

        Eikös me kaikki jotka täällä kirjoitamme, hae huomiota itsellemme?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuska ja kipu eivät ole kamalia asioita ja valtakunta on ainakin hyvin lempeä kaunotar.

        Voisitko, joten olisi tarpeeksi hämärää.
        Lempeä mutta sinä menetät silmäsi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeasti sureva ei repostelisi asialla täällä. Narsisti-similä, parhaassakin tapauksessa, jos siis ei ole keksinyt koko juttua, ratsastaa täällä tuon oletetun Katjan muistoa tahraamalla. Tuskin suree pätkääkään vaan hakee vain huomiota itselleen.

        Mitä itse tekisit kun sinulle tulee ylen pääsemään huoli mihin ei ole mahdollista palata?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeasti sureva ei repostelisi asialla täällä. Narsisti-similä, parhaassakin tapauksessa, jos siis ei ole keksinyt koko juttua, ratsastaa täällä tuon oletetun Katjan muistoa tahraamalla. Tuskin suree pätkääkään vaan hakee vain huomiota itselleen.

        Vai Haluaisitko että olisin pois täältä kun jotain todella surullista tapahtuu?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeasti sureva ei repostelisi asialla täällä. Narsisti-similä, parhaassakin tapauksessa, jos siis ei ole keksinyt koko juttua, ratsastaa täällä tuon oletetun Katjan muistoa tahraamalla. Tuskin suree pätkääkään vaan hakee vain huomiota itselleen.

        Tiesitkö oot sen verta läheinen, että suuttuisin sinulle jos et tulisi tänne.
        Minun tapana ei ole lempeillä, en tahdo että joudut syömää sanasi pahimmassa tilassa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Eikös me kaikki jotka täällä kirjoitamme, hae huomiota itsellemme?

        Joo mutta me muut emme siihen huomionhakuun käytä muita viattomia sivullisia niin kuin similäinen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minäkin olisin täällä, etkö sinä olisi?

        En näihin palstajuttuihin sekoittele sivullisia henkilöitä, heidän asiat ei kuulu tänne.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tiesitkö oot sen verta läheinen, että suuttuisin sinulle jos et tulisi tänne.
        Minun tapana ei ole lempeillä, en tahdo että joudut syömää sanasi pahimmassa tilassa.

        Näin se on tuo asia... joistain asioista... en edes viitsi maitakakaan, noniin puoliksi ehkä jotain on tuokin saatanan valtion elätti Jyrki Katainen taaskin.... ei varmastikaan ikinä mitään työtä ole tehnyt ikinä, lusmuaa vaan ja rohmuaa valtion rahoja veronmaksajilta, työttömiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on tuo asia... joistain asioista... en edes viitsi maitakakaan, noniin puoliksi ehkä jotain on tuokin saatanan valtion elätti Jyrki Katainen taaskin.... ei varmastikaan ikinä mitään työtä ole tehnyt ikinä, lusmuaa vaan ja rohmuaa valtion rahoja veronmaksajilta, työttömiltä.

        Niih, voimme itsekin ryhtyä politiikoiksi mutta kun hyvin tärkeätä on ymmärtää isompia kokonaisuuksia politiikasta ja siinä tarvitsisi tietää paljon. Onhan se järkyttävää kun ihmiset ostaa vain omia näkemyksiä tutkimuksista ja pätevät sillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on tuo asia... joistain asioista... en edes viitsi maitakakaan, noniin puoliksi ehkä jotain on tuokin saatanan valtion elätti Jyrki Katainen taaskin.... ei varmastikaan ikinä mitään työtä ole tehnyt ikinä, lusmuaa vaan ja rohmuaa valtion rahoja veronmaksajilta, työttömiltä.

        Mutta ota huomiota hän on ottanut ihmisten taakat kantaakseen. On varmasti tehnyt omastaan mielestään oikeita päätöksiä ja monien kannattajien.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En näihin palstajuttuihin sekoittele sivullisia henkilöitä, heidän asiat ei kuulu tänne.

        Noh mutta täällä ei saa rahaa tietonsa jakamisesta vaikka kuinka paljon läheisyyttä kaipaisikin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh mutta täällä ei saa rahaa tietonsa jakamisesta vaikka kuinka paljon läheisyyttä kaipaisikin.

        Muista lukea raamatuste 7-neitsyttä... Matt, 24.25 ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muista lukea raamatuste 7-neitsyttä... Matt, 24.25 ;D

        Mitä haluat 10- seitsyydellä minulle kertoa.
        Tahdotko ne 10?


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitä haluat 10- seitsyydellä minulle kertoa.
        Tahdotko ne 10?

        Siis neitsyydellä.


    • Anonyymi

      Miksi sinä ja siskosi vielä olette niin narsisteja?

      Anna vain minulle 32000 miljardia kultaharkkoina ja kerro se siskollesi myös, jos haluaa jutella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe