sinkuille vinkki

Anonyymi

oletko miettinyt että haluaisit jo löytää kumppanin ja rakkauden eli tänne kirjoittelun sijasta voisit tehdä suomi24 treffi sivuille ilmoituksen ja joko ottaa itse yhteyttä kivaan ehdokkaaseen ja sopia huomiseksi treffit tai jos joku kiva pyytää sinua treffeille niin sovitte ja menet treffeille ja ole kiva ja mukava ja oma itsesi niin sinulla on ensi viikolla rakas vierelläsi

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinua taisi onnistaa

    • Anonyymi

      Kumppanin löytää kun juo viinaa ja käy yökerhossa.

      t. viinamies

      • Elä hulluja puhu


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Elä hulluja puhu

        Valtakunta, niin oikeasti minä vahingossa löysin tämän keskustelupalstan, näin kuvasi joskus kauan aikaa sitten, mutta niin tuollaiseen asiaan:

        Jos on varakas mies ja varaton mies ja hengenvaarallinen mies, minkä valitsisit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta, niin oikeasti minä vahingossa löysin tämän keskustelupalstan, näin kuvasi joskus kauan aikaa sitten, mutta niin tuollaiseen asiaan:

        Jos on varakas mies ja varaton mies ja hengenvaarallinen mies, minkä valitsisit?

        Mutta minulla on varaton mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta, niin oikeasti minä vahingossa löysin tämän keskustelupalstan, näin kuvasi joskus kauan aikaa sitten, mutta niin tuollaiseen asiaan:

        Jos on varakas mies ja varaton mies ja hengenvaarallinen mies, minkä valitsisit?

        Miksi kysyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta, niin oikeasti minä vahingossa löysin tämän keskustelupalstan, näin kuvasi joskus kauan aikaa sitten, mutta niin tuollaiseen asiaan:

        Jos on varakas mies ja varaton mies ja hengenvaarallinen mies, minkä valitsisit?

        köyhyydessä on puolensa kaikkia ei anneta valmiina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta, niin oikeasti minä vahingossa löysin tämän keskustelupalstan, näin kuvasi joskus kauan aikaa sitten, mutta niin tuollaiseen asiaan:

        Jos on varakas mies ja varaton mies ja hengenvaarallinen mies, minkä valitsisit?

        Muuten kyllä toivon pois jo köyhyydestä koska tämä hajottaa pitkän ajan jälkeen.
        Hengenvaaraa saa elämässä muutenkin sitä ei tarvitse hoputtaa.


    • Anonyymi

      Olishan se kivaa, mutta en kyllä laita treffisivustolle ilmoitusta.

      • Anonyymi

        Turhaa se olisikin laadusta puhuttaessa. Treffipalstan naiset luulevat olevansa haluttuja kun miehet laittelevat viestejä seksimielessä. Naiset vastailevat pienelle joukolle miehiä jotka käyttävät heitä hyväkseen mikä onkin aivan oikein ylijäämänaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa se olisikin laadusta puhuttaessa. Treffipalstan naiset luulevat olevansa haluttuja kun miehet laittelevat viestejä seksimielessä. Naiset vastailevat pienelle joukolle miehiä jotka käyttävät heitä hyväkseen mikä onkin aivan oikein ylijäämänaisille.

        Kyllähän se niin on aina että mitä enemmän rahaa miehellä on, sitä huonompi hän on aina seksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se niin on aina että mitä enemmän rahaa miehellä on, sitä huonompi hän on aina seksissä.

        Ei seksi ole tärkeintä elämässä. Tärkeämpää on muunlainen läheisyys.


    • Anonyymi

      Turhaahan se on, mainekkin on jo mennyt.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Syvempään pohdiskeluun jos: niin kun rahallahan ei ole mitään merkitystä jos vallalla pystyy heittämään kenraaleilta kallot kaakkoon, itseasiassa vallalla vain on merkitystä, on todella monimutkainen juttu, raha on merkityksetytön.

        Rakkaus on taas sitten sellainen voimakas tunneasia, monestikin voimakkaampi voi olla tyhmille äly-vapaille professoreille, ihastuminenkin.... aseet ja rakkaus on aina erittäin huono yhdistelmä, ellei sitten nimenomaan rakasta juurikin niitä aseita :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syvempään pohdiskeluun jos: niin kun rahallahan ei ole mitään merkitystä jos vallalla pystyy heittämään kenraaleilta kallot kaakkoon, itseasiassa vallalla vain on merkitystä, on todella monimutkainen juttu, raha on merkityksetytön.

        Rakkaus on taas sitten sellainen voimakas tunneasia, monestikin voimakkaampi voi olla tyhmille äly-vapaille professoreille, ihastuminenkin.... aseet ja rakkaus on aina erittäin huono yhdistelmä, ellei sitten nimenomaan rakasta juurikin niitä aseita :D

        Juuri niin ase ja rakkaus on liian voimakas yhdiste.
        Ihmisiä on hulluja rakkaudesta enkä suostu missään nimessä kokeilemaan miten hulluja.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuri niin ase ja rakkaus on liian voimakas yhdiste.
        Ihmisiä on hulluja rakkaudesta enkä suostu missään nimessä kokeilemaan miten hulluja.

        Nukut kuitenkin hyvin kuten toimittaisin ajatukseni.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuri niin ase ja rakkaus on liian voimakas yhdiste.
        Ihmisiä on hulluja rakkaudesta enkä suostu missään nimessä kokeilemaan miten hulluja.

        Mutta voi sen niinkin ajatella että elämänkumppanin ottaminen on henkilön heikkoutta, kun ei pärjää itse vain yksin.... kuin diktaattorikin sitten.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuri niin ase ja rakkaus on liian voimakas yhdiste.
        Ihmisiä on hulluja rakkaudesta enkä suostu missään nimessä kokeilemaan miten hulluja.

        Menepä "7 lapsen äiti" nyt lääkepurkille ja nappaa kourallinen vitamiineja vaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukut kuitenkin hyvin kuten toimittaisin ajatukseni.

        Minttu-teetä on paljon.... on hieman mysteerillinen ja myrkyllinenkin kasvi tämä minttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä "7 lapsen äiti" nyt lääkepurkille ja nappaa kourallinen vitamiineja vaikka.

        Jos ei pysty kävelemään, paljon, tarvitsee tuki-liikunta-elimiin tuen joka on tietystikin Colt, Samuel Colt .45" kaliiberilla navy-versiolla, auttaa kävelemäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei pysty kävelemään, paljon, tarvitsee tuki-liikunta-elimiin tuen joka on tietystikin Colt, Samuel Colt .45" kaliiberilla navy-versiolla, auttaa kävelemäänkin.

        Ase ja pikkupoika hirvestäjä tai poliisi on vaarallinen yhdistelmä, ase ja poliisi on pahin yhdistelmä, kuten: tuli ja palomieskin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menepä "7 lapsen äiti" nyt lääkepurkille ja nappaa kourallinen vitamiineja vaikka.

        Ei niitä kourallista oteta yksipäiväissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei pysty kävelemään, paljon, tarvitsee tuki-liikunta-elimiin tuen joka on tietystikin Colt, Samuel Colt .45" kaliiberilla navy-versiolla, auttaa kävelemäänkin.

        Nonii. Se on tuki ja turva omalle mielelle joku ei luota muihin kuin itseensä äärimmäisyyksissään.


    • Anonyymi

      kostit on monet naapurin mieheltä lähti vaimo riidan päätteeksi mies laittoi paikallis lehteen ilmoituksen keittäjän paikka auki uutta ei löytynyt mutta vaimo palasi kotiin,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe