Olimme menossa kohti seuraavaa jääkautta. Globaali lämpötila oli ollut 5000 vuotta laskussa.
Jotain tapahtui 1800-luvun lopulla. Globaali lämpötila lähti jyrkkään nousuun.
Lämpötila näyttää jatkavan nousuaan, vaikka olemme jo tämän holoseenikauden huipussa.
https://desdemonadespair.net/2013/03/marcott-et-al-respond-to-criticisms-of.html
Huikea nousu globaalissa lämpötilassa
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se hiilidioksidi, mikäs muukaan
- Anonyymi
Huikeaa ei ole muu kuin tuo sinun valetelusi jönssi.
- Anonyymi
Valehteleminen on sitä että puhuu vastoin sitä, mitä tietää. Jos ei mistään mitään tiedä, niin ei voi valehdellakaan.
- Anonyymi
Jonssin käppyröistä puuttuu uskottavuus kokonaan. Eikö viilenemistä ole tiedossakaan? ainako vain lämpötila nousee tuon linkittämäsi käppyrän mukaan?
Käppyrä on vuodelta 2013? - Anonyymi
Tässä on faktatietoa vai mitä Jons!
http://www.drroyspencer.com/latest-global-temperatures/- Anonyymi
Tuossahan sitä faktatietoa todellakin on. On sitä jönssille ennenkin tyrkytetty, mutta ei sille mikään asiallinen käyrä kelpaa. Minulla on tuo koneella kaiken aikaa. Otan sen sähköpostin kautta. Olen laittanut linkin sinne. Tuosta sinisestä käyrästä näkee, kuinka paljon se auringosta tuleva energia vaihtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan sitä faktatietoa todellakin on. On sitä jönssille ennenkin tyrkytetty, mutta ei sille mikään asiallinen käyrä kelpaa. Minulla on tuo koneella kaiken aikaa. Otan sen sähköpostin kautta. Olen laittanut linkin sinne. Tuosta sinisestä käyrästä näkee, kuinka paljon se auringosta tuleva energia vaihtelee.
Asteikkoa vääristelemällä saadaan aikaan epäasiallinen vaikutelma,tyypillistä vääristelyä.
Näin on minulle opettanut eräs korkeasti oppinut sorvari/vahtimestari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asteikkoa vääristelemällä saadaan aikaan epäasiallinen vaikutelma,tyypillistä vääristelyä.
Näin on minulle opettanut eräs korkeasti oppinut sorvari/vahtimestariMannin lätkämaila on vääristelty ja siitä on myös todisteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on minulle opettanut eräs korkeasti oppinut sorvari/vahtimestariAinoastaan IPCC:n vertaisarvioima tieto on vääristelemätöntä tietoa. Tuo on kaikkien syytä ottaa huomioon.
- Anonyymi
Olimme pienellä jääkaudella n 400 vuotta ja sitten normaalisti kausi vaihtui lämpimään.
Se on totta , että pitkässä juoksussa lämpötilat ovat kohden jääkautta ,mutta ei se estä normaalia syklien vaihtumista. Hyvä kun lämpeni edes vähän. Nyt alkaa taas kylmenemään. Jos haluaa kiistää tieteelliset tutkimustulokset, olsi asianmukaista esittää myös perustelut.
- Anonyymi
Esitä sinä ensin perustelut tuolle aloituksellesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitä sinä ensin perustelut tuolle aloituksellesi.
eli et pysty perustelemaaan kun vaadit toisia perustelemaan
- Anonyymi
Tieteelliset todisteet Joopa joo.
Oliskohan ilmasto org tahot ja vihreät ja koko hallitus syytä jo hiukan tutkia asioita missä tieteessä mennään, sillä IPCC ja ilmasto org sivuilla on täysin ristiriitaista viestiä!
Mitä jotkut maan vihreät ymmärtää tieteestä?
Vihreät on tietysti politiittisista puolueista suurin syy fossiilisten polttoaineista syntyneisiin päästöihin, kun ovat vastustaneet ydinvoimaa ja aiheuttaneet toiminnallaan monille yritys sektoreille hallaa.
Lisäksi heidän talousosaaminen on Suomessakin tuottanut tappioita suomen valtiolle esim pekka Haaviston Fortum kaupat.
IPCC 2018 korjatussa raportissa on selvästi kerrottu että suurin kaasu ilmakehää on vesihöyry eikä hiilidioksiidi ja tätä ei voi fysiikan lakien mukaan selittää seuraus suhteena.
Uskokaa nyt että ilmaston luontaiset syklit hallitsevat ilmaston muutoksia globaalisti,ihmisen vaikutus on nähtävissä lähikorkeuksissa saasteongelmina ja lämpövuotoina etenkin Kiinassa.
Jos ilmastopolitiikka ei olisi politisoitunutta niin ensimmäiseksi laitettaisiin kiinalle isot ilmastotullit jolla olisi paljon isommat vaikutukset kuin Euroopan teollisuuden alasajolla.
Päästöt maailmanlaajuisesti kasvaa vuosi vuodelta ja mitä enemmän Eurooppa kalliisti kiristää yrityskannattavuutta niin päästöt nousevat lisää,koska tehtaan tuotteet valmistetaan Kaukoidässä.
Lisäksi luonnonsuojelu kärsii,koska ilmastomuutospolitiikka vie miljardeja ja vie Focuksen muualta.
Itämeressä mm. 30cm pohjalla ihmisen jätöksiä muovia jne.
Pienissä suomen joissa taimenkanta ja kalakanta yleensä häviää ja kärsii turpeen noston seurauksena.
Esitin aloituksessa tieteellisesti pätevän tutkimustuloksen perusteluna väitteelleni.
Lisää perusteluita saa vaikkapa tuolta: https://yle.fi/uutiset/3-10983493- Anonyymi
Aloituksen tötteröt ei ole tiedettä nähnytkään.
Tarkoitan kirjoittajaa ja kuvaajaa.
- Anonyymi
Samaa sanonut,ei palmun alkua näy ja karmeen kylmää on.Lumi sataa kohta.Suomenkin kesä on yhä vaan lyhempi ja lyhempi.Ilmasto muuttuu aina tietyn syklin mukaan,en tiedä en elänyt vielä edell.jääkautena.Mutta ihmiset selvinneet.Olen kuullut sanonnan ennen kesätkin oli kauniita.Talvet olleet kylmempiä -40 c sotaaikaankin.Miettikää mitkä varusteet...villa on se juttu nykyäänkin..lämmittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055