Haluaisin nuolla...

... pehmytjäätelöä. Olen vannoutunut jäätelön ystävä, ja siitä on jo aikaa kun olen saanut oikein kunnon pehmistä. Ikeasta ainakin saa hyvää ja halpaa pehmistä. Muita ehdotuksia?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta pehmiskone.

      • Kaivelin keittiön kaappia, ja en edes tiennytkään, että omistan jo sellaisen 😂


      • Zombi kirjoitti:

        Kaivelin keittiön kaappia, ja en edes tiennytkään, että omistan jo sellaisen 😂

        Mites tuollain on voinut käydä, ehkä äitisi pakkasi sellaisen mukaan kun muutit pois?


      • Zombi kirjoitti:

        Kaivelin keittiön kaappia, ja en edes tiennytkään, että omistan jo sellaisen 😂

        Asiasta toiseen minäkin jähmetyn
        https://www.iltalehti.fi/mieli/a/88116076-5ca5-485d-85be-f490f7190cc1
        Kun pelkään tai minuun kosketa jouduin nuorena sukulais miehen kosketteluun ja jähmetyin sekä pyörryin aamulla.

        Viina tottakai oli syyllinen mutta se että pettymys ihmisiä kohtaan tuli isoksi. Kenenkää perhe elämää pystynyt rikkomaan ja en vielä tänäkään päivänä pystynyt kertomaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mites tuollain on voinut käydä, ehkä äitisi pakkasi sellaisen mukaan kun muutit pois?

        Siitä on jo aikas monta vuotta. Olisinko lie lahjaksi saanut tms.


      • Zombi kirjoitti:

        Kaivelin keittiön kaappia, ja en edes tiennytkään, että omistan jo sellaisen 😂

        Nukuin pikkusisaren vieressä kun ne kädet tuli.
        Tämä on syönyt minua monet vuodet.
        Onneksi jäi vain käsiin.


    • Muistathan aloittaa alhaalta ylös päin nuoleminen,ettei valu sormille.

    • Pehmis on kyllä hyvää, mutta ei mikä tahansa pehmis, niissä on huikeita laatu- ja määräeroja.
      Itse aloitan sieltä kärjestä nuolemisen. Ja välillä pitää lipaista sivuilta vaakasuunnassa ja hiukan myös alhaalta ylöspäin.
      Taitolaji...

      • Itse valitsen mansikka pehmiksen jos on vara valita.
        Sit kuorrutus on aina salmiakki ja sörsseleitä jos on kunnon pehmispajalla.


      • Se tärkein tahdon aina vohveliin


      • Meidän 9 vuotias syö vielä jäätelön niin että senäkyy suun ympärillä mietin miten ihmeessä autan häntä hahmottamaan tässä asiassa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se tärkein tahdon aina vohveliin

        Pehmeä vai kova? Itse olen erikoisuus ja pidän pehmeästä vohvelista.


      • Aika teknistä. Säähän oot harjoitellut.


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Pehmeä vai kova? Itse olen erikoisuus ja pidän pehmeästä vohvelista.

        Uskaltaako ja voikohan ollenkaan kertoa jostain puvustakin tytöille, jos jus voi ehkå uskaltaa jotain sanoa jos on luuseri kuten James Bond, ja uskaltautuu sanomaan jotain.


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Pehmeä vai kova? Itse olen erikoisuus ja pidän pehmeästä vohvelista.

        Valtakunta valitsee sen puolikovan, kun ei muuta voi.....voi,voi.


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Aika teknistä. Säähän oot harjoitellut.

        Sitten vahingossa kokeilee maistaa jotain minttu-kasvia, on aika murkyllinen sitten kuin joku kielo sillä tavalla nautittuna.


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Aika teknistä. Säähän oot harjoitellut.

        Jos lempiruokana on tohveli ja vohveli, voisi olla pureskeltavaa.


    • Tämä on sellainen aihe, että tämä erottaa sukupolvet toisistaan. Itse en ole edes kuullut sanaa "pehmytjäätelö."

      Se kuulostaa aivan älyttömmältä.

      Tämä pehmytjäätelö on softis.

      (Hirn)

      • Anonyymi

        Poliisinainen näyttää olevan tuolla: katsoin ihmettelin että tuolla on kyllä höpöttelemässä poliisi-pukuinen tuo eräs poliisi-nainen, ei siis poliisimies nuorison kanssa jotain...


      • En ole kuullutkaan softista. Pehmiksenä minä siitä yleensä puhun, mutta halusin alleviivata sanaa jäätelö xD


      • Zombi kirjoitti:

        En ole kuullutkaan softista. Pehmiksenä minä siitä yleensä puhun, mutta halusin alleviivata sanaa jäätelö xD

        Joo siis ikää on oltava prox 70 jos puhuu pehmytjäätelöstä. Pehmiksestä puhuvat maalaiset ja softiksesta minä.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        En ole kuullutkaan softista. Pehmiksenä minä siitä yleensä puhun, mutta halusin alleviivata sanaa jäätelö xD

        Tämä erikoinen elokuva Shakaali, haluaa käyttää luodeissa; 2 vaihtoehtoa kärjessä: räjähtävää elohopeaa käyttää ristipääluodin kärjessä, sitten.


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        En ole kuullutkaan softista. Pehmiksenä minä siitä yleensä puhun, mutta halusin alleviivata sanaa jäätelö xD

        Siinäpä uusi ruokalista sitten, olisi vihreitä: 2 kiloa kieloja jo aamupalana.... 2 perunaa, ja jälkiruoaksi minttua hirveän paljon tuoreena kielolla tarjoiltuna.


    • Anonyymi

      Minä taas haluaisin nuolla kusista jattaa!

      • Anonyymi

        Minä haluaisin laskea pään naisen syliin pimperon tuntumaan.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      413
      8867
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2384
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      37
      1748
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1619
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      86
      1380
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      359
      1201
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1073
    9. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      125
      1049
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe