Lihotus!...

Mikähän siinä on, että nainen ei saisi olla kuin yhtä tiettyä kokoa..

"Nenna lihoi tarkoituksella 12 kiloa – rakastaa nyt kehoaan"

"Koko kouluajan Nenna oli saanut kuulla kommentteja laihuudestaan. Pojat olivat haukkuneet häntä laudaksi.

Kommentit tuntuivat Nennasta hirveiltä. Hän ei ymmärrä, miten ihmiset kokivat oikeudekseen sanoa tuollaisia asioita"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nenna-lihoi-tarkoituksella-12-kiloa-rakastaa-nyt-kehoaan-paino-on-mennyt-oikeisiin-paikkoihin/7211650#gs.5cmfu1

84

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sikähän siinä kai että naiset kun on yleisesti tuhtiintuneet ne sitten vainoaa hoikkia nättejä naisia kiusaamalla ikäänkuin olisivat jotenkin viallisia. Tähän aikaan liittyvä juttu, jos vaikka katsotaan pinup-tyttöjä tänään:

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9d4a9af6-1f0d-4393-9d47-d16a73d2c039


      Melko tuhteja ja melkoisen tatskattuja, minusta melko kaukana siitä mitä pin-up mallit alunperin olivat:

      https://www.google.com/search?q=50's pinup girls&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk_r2vqOTkAhUmxKYKHTiuBlsQ_AUIESgB&biw=1262&bih=596

      • Anonyymi

        nyt oli naisellisia naisia ja seksikkäitä olikin ja heidän kanssaan kun olisi niin olisi pakko rakastella ei voisi vastustaa nyt tykkää


      • Anonyymi

        Helvetin rumat tatuoinnit ei liity pin uppiin millään tavalla, siinähän juuri oikeasti korostettiin kuulasta puhdasta ihoa mutta massamuodille luotiin uusi "pin up" tyyli,nämä nisti eukot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin rumat tatuoinnit ei liity pin uppiin millään tavalla, siinähän juuri oikeasti korostettiin kuulasta puhdasta ihoa mutta massamuodille luotiin uusi "pin up" tyyli,nämä nisti eukot.

        älä tatuointeja katso vaan katso naisten muotoja reisiä lanteita kasvoja niin seksikkäitä ovat ja niin naisellisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin rumat tatuoinnit ei liity pin uppiin millään tavalla, siinähän juuri oikeasti korostettiin kuulasta puhdasta ihoa mutta massamuodille luotiin uusi "pin up" tyyli,nämä nisti eukot.

        No niinpä. Minusta ihan ok olisi noiden järjestää kisoja mutta laittaisivat ne sitten vaikka joksikin tattooeed woman -kisoiksi eivätkä omisi pin up -ilmausta itselleen kun tuo nykymalli vain vääristää mielikuvia siitä mitä pin up -oikeasti on.


      • Koetko että kiusaan muita kun olen tuhti.


      • Kkröhm, etkäs säkin tykkää muhkummasta? Kukas se kakkuja leipova vähän tuhdimpi tyttökin on? :D



      • Tsih.. mä niin arvasin että sä olet ensimmäisinä vastaamassa..
        Ja pojat nimittelevät laudoiksi, kuten aloituksessa..Pitäisi sitten hommata muovitissit..kuten se sun Mailis..

        Tiesitkö että miehistä normaalipainoisia on vain 29 prosenttia..? Taidat olla itsekin läski..😄



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tsih.. mä niin arvasin että sä olet ensimmäisinä vastaamassa..
        Ja pojat nimittelevät laudoiksi, kuten aloituksessa..Pitäisi sitten hommata muovitissit..kuten se sun Mailis..

        Tiesitkö että miehistä normaalipainoisia on vain 29 prosenttia..? Taidat olla itsekin läski..😄

        Minulleko vastasit? Mikä ihme siinä että naiset kuvittelee isojen tissien olevan se juttu? juttu on uuma, ei siinä juurikaan tissejä tarvitse, hoidatte vaan uuman kuntoon.

        Tsih, taidanpa mennä siihen 29%:iin :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minulleko vastasit? Mikä ihme siinä että naiset kuvittelee isojen tissien olevan se juttu? juttu on uuma, ei siinä juurikaan tissejä tarvitse, hoidatte vaan uuman kuntoon.

        Tsih, taidanpa mennä siihen 29%:iin :)

        Sulle niin..

        Isoilla tisseillä pääsee miestenlehtien sivuille..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sulle niin..

        Isoilla tisseillä pääsee miestenlehtien sivuille..

        Iltalehti ja Seiska on myös miehille suunnattuja julkaisuja..


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Kkröhm, etkäs säkin tykkää muhkummasta? Kukas se kakkuja leipova vähän tuhdimpi tyttökin on? :D

        Useimmat harmiksen ihannoimat ja linkkamaat naiset on olleet kyllä keskimääräistä hoikempia...Siis malleja yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin rumat tatuoinnit ei liity pin uppiin millään tavalla, siinähän juuri oikeasti korostettiin kuulasta puhdasta ihoa mutta massamuodille luotiin uusi "pin up" tyyli,nämä nisti eukot.

        Ei pin upissa mitenkään erityisesti korostettu kuulasta ihoa vaan se nyt kuului sen ajan muotiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat harmiksen ihannoimat ja linkkamaat naiset on olleet kyllä keskimääräistä hoikempia...Siis malleja yms.

        Okei, onko mieltymys muuttunut sen myötä kun palstalle rupes tulee mukavia pullukoita? 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Okei, onko mieltymys muuttunut sen myötä kun palstalle rupes tulee mukavia pullukoita? 😃

        Ei palstalla ole pullukoita :D Kaikki palstan naiset on just sopivia :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei palstalla ole pullukoita :D Kaikki palstan naiset on just sopivia :)

        Tod näk. Yli 70 % palstan miehistä on pulleroita..

        Luultavasti useampikin, sillä heikosti koulutetut miehet ovat paitsi lihavampia, niin useimmiten myös sinkkuja.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei palstalla ole pullukoita :D Kaikki palstan naiset on just sopivia :)

        Etkös olekin enemmän hoikkien naisten perään?


      • Niin on ihanan kurvikkaita, kyllä ottaisin makuuhuoneen puolelle yökylään, mutta ilman tatuointeja ja mieluummin pitkillä hiuksilla


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei palstalla ole pullukoita :D Kaikki palstan naiset on just sopivia :)

        Heh, ainiin on tietysti sopivia, kelle ovat. :)

        Ihan totta. :D


    • Helevetti mikä haloo..

      Ihan niinkuin ulkonäköpaineet olis joku uus juttu. :D


      Ihan niinkuin niin ne olis karmein asia mitä elämässä voi olla. :D

      • Ne on ihan karmeita.


      • Ei se uusi juttu ole. Kuka niin väitti? Ei kukaan. Ei naisten häirintä, tai raiskauksetkaan uusi juttu ole, mikä ei tarkoita etteikö niistä pitäisi puhua.

        Kehopositiivisuus koskee myös laihoja, lihaksikkaita, tatuoituja yms naisia - ja miehiä.


    • Mulle ainakin kelpaisi useammankin kokoiset naiset

      • Anonyymi

        Joo erikokoisia naisia ja kondomeitakin kokeillen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo erikokoisia naisia ja kondomeitakin kokeillen sitten.

        Harrasteenakin, niin jos on väljä ja käytetty pimppppula, niin koka avuksi Durex, jotta väljäkin lahna tyytyttyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo erikokoisia naisia ja kondomeitakin kokeillen sitten.

        Ja erilaisia "neuvottelijoita" :D....... jatkoin omaa juttua noin.


      • Se on todella hyvä


      • Tai jopa kuka vain..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tai jopa kuka vain..

        Sinkut palstan varatutkin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinkut palstan varatutkin

        No, sähän oot jonossa..😄


    • Anonyymi

      Tuo Rovaniemen tyttö oli itseasiassa aika namu.

      • Anonyymi

        Tuollainen tyttöjen juttu: olen liian lihava jne..... onkohan mitään järkeä ajatella niin sitten.


    • Anonyymi

      Miehessä vika jos nainen ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Jos pimppi on tiukka ja on neitsyt, silloin kelpaa tämä nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos pimppi on tiukka ja on neitsyt, silloin kelpaa tämä nainen.

        Niin minullekkin, mutta ilman tatuointeja


    • Anonyymi

      Ei ulkonäön arvosteluista kannata vaälittää, ei kukaan ole niin täydellinen että voisi toisen ulkonäöstä mitään sanoa. Sanoo vaan takas sanojalle jotain sen naamasta tai kehostaniin kyllä hiljenee.

      t. laudaksi haukuttu

      • Niin sitä ennen sanottiin..

        Nykyään kiusaamiseen halutaan puuttua. Mikä on hyvä. Ei keskitytä kiusattuun, vaan kiusaajaan.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niin sitä ennen sanottiin..

        Nykyään kiusaamiseen halutaan puuttua. Mikä on hyvä. Ei keskitytä kiusattuun, vaan kiusaajaan.

        Jos halutaan kiusaajiin keskittyä niin sitten pitäisi patistaa ne psykologin luo, kiusaajilla on aina jotain psyykkisiä ongelmia milloin mistäkin syystä. Niitä auttaa purkamaan terapeutti.


    • Juu, semmosta se oli vähän itelläkin nuorena. Kun painoin 50 kiloa ja olin jo kumminkin sen 166 cm pitkä, minkä nytkin. Kovasti oli aina jollain valittamista miten laihalta näytän oonkohan mä terve, pitäsköhän syödä enemmän ja ompa kamalaa kun lonkkaluut ja kylkiluut näkyy jne. Käsivarret on kuin narunpätkät..

      Sitten kun lihoin lihomistani 65 kiloon, alkoi sadella kehuja. Kuinka kaunis kroppa. Sitten meni 86 kiloon ja eipä kehunut taas kukaan. :D

      Että on tää maailma semmonen persereikien paikka, aina jotain on muka päin hanuria. :)

      • Niinpä.

        Olisi kiva kuulla myös miesten kokemuksia, vai onko niitä?


      • Anonyymi

        Mikähän siinäkin on että hoikan painoa herkästi kommentoidaan, sanooko kukaan pullukalle että kauhia kun tuo maha pömpöttää ja reidet hankaa toisiaan vasten... Tuskin. Miksi jotkut luulee että on ok sanoa hoikan painosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinäkin on että hoikan painoa herkästi kommentoidaan, sanooko kukaan pullukalle että kauhia kun tuo maha pömpöttää ja reidet hankaa toisiaan vasten... Tuskin. Miksi jotkut luulee että on ok sanoa hoikan painosta?

        Niinpä.

        Sanotaan kumminkin puolin sen normikropan ulkopuolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinäkin on että hoikan painoa herkästi kommentoidaan, sanooko kukaan pullukalle että kauhia kun tuo maha pömpöttää ja reidet hankaa toisiaan vasten... Tuskin. Miksi jotkut luulee että on ok sanoa hoikan painosta?

        Tärkeintä on että pysyy terveenä,ettei saa sokeritautia,nivelrikkoa, laiskistu tukevoitumisen takia,ja lopeta liikkumista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinäkin on että hoikan painoa herkästi kommentoidaan, sanooko kukaan pullukalle että kauhia kun tuo maha pömpöttää ja reidet hankaa toisiaan vasten... Tuskin. Miksi jotkut luulee että on ok sanoa hoikan painosta?

        En tiedä niin, muistan vaan että vielä 90-luvulla hoikkuus tai laihuus tuntui olevan monelle kiusallista, vaikka silloin hoikkia ja normaalissa elopainossa olevia oli enemmän kun nyt 2000-luvulla.

        Vai onko se sitten niitä kohtaan, joista jostain syystä ei pidä tai hoikkuus ärsyttää, jos itse on vaikka tukevampi eikä haluis olla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on että pysyy terveenä,ettei saa sokeritautia,nivelrikkoa, laiskistu tukevoitumisen takia,ja lopeta liikkumista

        Mun aivokoppaan on iskostunut juttu, kun käytiin vanhainkodissa katsomassa ukon tätiä..Hän oli pitkälti liikuntakyvytön, eikä puheestakaan saanut niin selvää.. Sitten kun oltiin kahviteltu ja oltiin jo lähdössä hänen huoneesta pois, niin hän katsoi minuun ja sanoi yllättävän selkeästi - Älä ikinä päästä itteäs tähän tilaan.

        No hän on jo kuollut ja koko jutusta on vuosia, mutta jos jokin niin nuo on ne sanat mitkä mua eniten inspiroi terveeseen elämään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niinpä.

        Olisi kiva kuulla myös miesten kokemuksia, vai onko niitä?

        Itse olen nuorena säästynyt mutta kyllähän tytöt antoivat tulla ihan täyslaidallisen jos pojalla oli huono iho. Kukkakeppi nimitys tuli myös aika nopeasti kun oli kasvupyrähdyksen seurauksena massakausi jäänyt vähän jälkeen.


      • M184 kirjoitti:

        Itse olen nuorena säästynyt mutta kyllähän tytöt antoivat tulla ihan täyslaidallisen jos pojalla oli huono iho. Kukkakeppi nimitys tuli myös aika nopeasti kun oli kasvupyrähdyksen seurauksena massakausi jäänyt vähän jälkeen.

        Muistuu mieleen, että kyllä tytöt oli tylyjä poikiakin kohtaan. Nimenomaan en ulkonäkökriitikot, joilla oli sanottavaa ihan kaikista ja joka käänteessä. Bättrefolkkeja on aina, ja ihan lapsesta saakka jotka kokee erikoikeudekseen arvottaa kaikki muut mielensä mukaan. Ja vielä ääneen ilmanmuuta, ettei kelleen jää epäselväksi mitä mieltä jonkun finneistä tai kylkirasvoista ovat.

        Mekin ristittiin yksi poika Tipiksi, koska hänellä oli valtavan suuret kengät ja rukkaset. Mutta muutenhan poika oli hoikka, todella hoikka. Housut ei tahtoneet vyölläkään päällä pysyä. Hä oli kuitenkin meidän kaveri, eikä se lempinimi kuulemma häntä haitannut. Mutta mistäs tietää, vaikka olisi oikeesti tuntenut että ilkutaan.. :(


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Muistuu mieleen, että kyllä tytöt oli tylyjä poikiakin kohtaan. Nimenomaan en ulkonäkökriitikot, joilla oli sanottavaa ihan kaikista ja joka käänteessä. Bättrefolkkeja on aina, ja ihan lapsesta saakka jotka kokee erikoikeudekseen arvottaa kaikki muut mielensä mukaan. Ja vielä ääneen ilmanmuuta, ettei kelleen jää epäselväksi mitä mieltä jonkun finneistä tai kylkirasvoista ovat.

        Mekin ristittiin yksi poika Tipiksi, koska hänellä oli valtavan suuret kengät ja rukkaset. Mutta muutenhan poika oli hoikka, todella hoikka. Housut ei tahtoneet vyölläkään päällä pysyä. Hä oli kuitenkin meidän kaveri, eikä se lempinimi kuulemma häntä haitannut. Mutta mistäs tietää, vaikka olisi oikeesti tuntenut että ilkutaan.. :(

        Ja yhdelle pojalle kyllä tunnustan,e ttä naurettiin. Hän käytti pyöräilyshortseja lämpöiseen aikaan koulussa. Hänkin oli hirmuisen hoikka poika, monet oli siihin aikaan hoikkia. Tai jopa hoikkaa vielä hennompia eli laihoja.

        Ja arvata saattaa, että pyöräilyshortsit korostivat tämän pojan sukuelintä ja kiveksiä. Jotka eivät jääneet kelleen epäselväksi, että sellaiset on ja ne ei ole mitenkään erityisen pienetkään.

        Että kyllä sitä helposti saattaa lipsahtaa ikävän puolelle, mutta kun osaisi ittekseen vaan hömähtää eikä toiselle siitä kiusaa menis tekemään. Sitä ei arvakkaan miten herkärsti joku voi pahoittaa mielensä, vaikkei olisi edes tarkoitus.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Muistuu mieleen, että kyllä tytöt oli tylyjä poikiakin kohtaan. Nimenomaan en ulkonäkökriitikot, joilla oli sanottavaa ihan kaikista ja joka käänteessä. Bättrefolkkeja on aina, ja ihan lapsesta saakka jotka kokee erikoikeudekseen arvottaa kaikki muut mielensä mukaan. Ja vielä ääneen ilmanmuuta, ettei kelleen jää epäselväksi mitä mieltä jonkun finneistä tai kylkirasvoista ovat.

        Mekin ristittiin yksi poika Tipiksi, koska hänellä oli valtavan suuret kengät ja rukkaset. Mutta muutenhan poika oli hoikka, todella hoikka. Housut ei tahtoneet vyölläkään päällä pysyä. Hä oli kuitenkin meidän kaveri, eikä se lempinimi kuulemma häntä haitannut. Mutta mistäs tietää, vaikka olisi oikeesti tuntenut että ilkutaan.. :(

        Vaikka tuntui että omassa nuoruudessa tuohon kiusaamiseen ei niin puututtu esim koulun taholta niin se kuitenkin oli sellaista että jos omalla naamalla kommentoit niin itse myös vastasit seurauksista.

        Kyllähän niitä lempinimiä annettiin myös positiivisessa mielessä ja osa saattoi kulkea sillä tunnisteella pitkään vielä aikuisiässä.


    • Tsäh..Nannahan oli missin mitoissa aiemmin. Vaikea uskoa, et kukaan mies ainakaan olisi moittinut laudaks.
      Itse pidin enemmän tuosta vasemmanpuoleisesta kuvasta missä oli hoikempi ja mustat hiukset...Toki meneehän tuo vielä pulskempanakin.

      • Meinaat että hän valehtelis..

        Niin, sä nyt et tiedä yhtään mitä kaikkea miehet kokee oikeudekseen sanoa naisten ulkonäöstä myös irl. Miksi te kuvittelette että teidän niin pitää tehdä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meinaat että hän valehtelis..

        Niin, sä nyt et tiedä yhtään mitä kaikkea miehet kokee oikeudekseen sanoa naisten ulkonäöstä myös irl. Miksi te kuvittelette että teidän niin pitää tehdä?

        Uskoisin, että ne kommentit ovat olleet jotain yläasteen aikaisia pikkupoikien sutkauksia ja tuolloin Nanna on ollut vielä lapsi itsekkin.
        Nannan ei olisi varmaan tarvinnut lihottaa itseään 12kg.....Ehkä 5kg olisi ollut jo ihan riittävästi ja terveyskin parempi. Tietenkin hän tekee mitä itse haluaa.
        -Itse en ole koskaan arvostellut kenenkään ulkonäköä irl. Toki täällä netissä voin ohjeistaa terveellisempiin elämäntapoihin hyvän maun rajoissa, sekä antaa rehellistä palautetta, olipa aihe mikä hyvänsä.
        -Ehkä Nannan pitäisi siirtää katseensa aikuisiin miehiin.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Meinaat että hän valehtelis..

        Niin, sä nyt et tiedä yhtään mitä kaikkea miehet kokee oikeudekseen sanoa naisten ulkonäöstä myös irl. Miksi te kuvittelette että teidän niin pitää tehdä?

        "ruokadiilerit"---- on tuota juttua kun neuvottulassa heitin että ylipainoisille ruoan pitäisi olla kalliimpaa, niin vastapuoli sitten, että noniin toisilla olisi halvemmat perunat kun toisilla.. perunaDiilerit sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ruokadiilerit"---- on tuota juttua kun neuvottulassa heitin että ylipainoisille ruoan pitäisi olla kalliimpaa, niin vastapuoli sitten, että noniin toisilla olisi halvemmat perunat kun toisilla.. perunaDiilerit sitten.

        Vituttaa kun sä vastaat mulle noita keharijuttujas. Lopeta.


      • blade83 kirjoitti:

        Uskoisin, että ne kommentit ovat olleet jotain yläasteen aikaisia pikkupoikien sutkauksia ja tuolloin Nanna on ollut vielä lapsi itsekkin.
        Nannan ei olisi varmaan tarvinnut lihottaa itseään 12kg.....Ehkä 5kg olisi ollut jo ihan riittävästi ja terveyskin parempi. Tietenkin hän tekee mitä itse haluaa.
        -Itse en ole koskaan arvostellut kenenkään ulkonäköä irl. Toki täällä netissä voin ohjeistaa terveellisempiin elämäntapoihin hyvän maun rajoissa, sekä antaa rehellistä palautetta, olipa aihe mikä hyvänsä.
        -Ehkä Nannan pitäisi siirtää katseensa aikuisiin miehiin.

        Se on hyvä ohjesääntö kaikille, että ei pidä sanoa mitään mitä ei voisi irl sanoa.


      • On muakin miehet arvostelleet hoikkana enemmän ja tylymmin, kun nykyään kun oon 72, 7 kiloinen. Jopa liian laihaksi sanottii hyvin usein. Muodot puuttui kuulemma. 😂

        Mä olenkin ollut aika puikko hoikka, en tosin koskaan laudaksi sanottu kun rinnat on ollut 75B. Mutta muuten kyllä just kylkiluista, lonkkaluista, käsivarsista, pattipolvista, luisevasta selästä, kapeesta lantiosta kun en ole mikään J Lo. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On muakin miehet arvostelleet hoikkana enemmän ja tylymmin, kun nykyään kun oon 72, 7 kiloinen. Jopa liian laihaksi sanottii hyvin usein. Muodot puuttui kuulemma. 😂

        Mä olenkin ollut aika puikko hoikka, en tosin koskaan laudaksi sanottu kun rinnat on ollut 75B. Mutta muuten kyllä just kylkiluista, lonkkaluista, käsivarsista, pattipolvista, luisevasta selästä, kapeesta lantiosta kun en ole mikään J Lo. 😃

        Onko mikään ihme, jos naiset lopettaa kuuntelemasta miehiä kun mikään ei kelpaa. Oot aina liian jotain jostain päin...


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On muakin miehet arvostelleet hoikkana enemmän ja tylymmin, kun nykyään kun oon 72, 7 kiloinen. Jopa liian laihaksi sanottii hyvin usein. Muodot puuttui kuulemma. 😂

        Mä olenkin ollut aika puikko hoikka, en tosin koskaan laudaksi sanottu kun rinnat on ollut 75B. Mutta muuten kyllä just kylkiluista, lonkkaluista, käsivarsista, pattipolvista, luisevasta selästä, kapeesta lantiosta kun en ole mikään J Lo. 😃

        No itse pidän 70 painoisia jo fyysisesti siltä osin miehinä....Se on liian möhkäle ollakseen eroottisesti kiinostava. Toki minulla on kokemusta useammasta painoluokasta 48kg:sta jopa 75kg:aan asti, joten aika hyvin on näkemystä siitä mikä itseään miellyttää... Karkeasti sanoen voisin todeta, että 50-65kg nainen on parhaimmillaan.


      • blade83 kirjoitti:

        No itse pidän 70 painoisia jo fyysisesti siltä osin miehinä....Se on liian möhkäle ollakseen eroottisesti kiinostava. Toki minulla on kokemusta useammasta painoluokasta 48kg:sta jopa 75kg:aan asti, joten aika hyvin on näkemystä siitä mikä itseään miellyttää... Karkeasti sanoen voisin todeta, että 50-65kg nainen on parhaimmillaan.

        Pikkumies.

        Olisitko jopa se yks pikkukakkiainen.. hmm..

        No jaa..joka tapauksessa mun mielestä on ihan selvää, että näillä miehillä, jotka täällä yleisesti haukkuvat naisia milloin mistäkin, on itsellään erinaisia ongelmia kehonsa/ikänsä /seksuaalisuutensa kanssa.


      • blade83 kirjoitti:

        No itse pidän 70 painoisia jo fyysisesti siltä osin miehinä....Se on liian möhkäle ollakseen eroottisesti kiinostava. Toki minulla on kokemusta useammasta painoluokasta 48kg:sta jopa 75kg:aan asti, joten aika hyvin on näkemystä siitä mikä itseään miellyttää... Karkeasti sanoen voisin todeta, että 50-65kg nainen on parhaimmillaan.

        Möhkäle onkin uusi nimitys. 😃

        Läski on se tyypillisin mihinnetissä tällä elopainolla törmää.

        Mä taas kattelen miltä ihminen mun silmään näyttää, elopaino ei siihin oleellisesti vaikuta. Ihmisiä on niin kivan näköisiä eri kokoluokissa ja elopainoissa. 😃


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pikkumies.

        Olisitko jopa se yks pikkukakkiainen.. hmm..

        No jaa..joka tapauksessa mun mielestä on ihan selvää, että näillä miehillä, jotka täällä yleisesti haukkuvat naisia milloin mistäkin, on itsellään erinaisia ongelmia kehonsa/ikänsä /seksuaalisuutensa kanssa.

        Minkä kokoinen on pikkumies, elikkäs mihinkä sä sen rajan vedät?


      • blade83 kirjoitti:

        Minkä kokoinen on pikkumies, elikkäs mihinkä sä sen rajan vedät?

        Noo...öö..170cm. Vaikka.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Noo...öö..170cm. Vaikka.

        Ahaa..En siis olekkaan sinun kirjoissasi pikkumies.
        Sinällään mä en nää miks miehen pitäisi olla välttämättä suuri...
        -Pienillekkin miehille kun löytyy aina vieläkin pienempiä naisia.


      • blade83 kirjoitti:

        Ahaa..En siis olekkaan sinun kirjoissasi pikkumies.
        Sinällään mä en nää miks miehen pitäisi olla välttämättä suuri...
        -Pienillekkin miehille kun löytyy aina vieläkin pienempiä naisia.

        Sanotaan sitten 175cm. Juu.


    • Minun kohdallanieni niin kun muutuin isommaksi eli tuhdimmaksi että se pukee minua kehui siskon mies mutta itse en taas tykkää.

      • No ihmiset sanovat paljon sellaista mitä eivät oikeasti tarkoita.....Se on vähän ikäväkin piirre ihmisissä, koska silloin se on kokolailla sama puhuiko pää eli persreikä...
        Toki irl on se ikävä puoli, että on tilanteita missä ei vaan voi olla aina täysin rehellinen..
        Se olisi monesti hyvien tapojen vastaistakin sanoa totuus ja sillä voisi olla seuraamuksia esim. työelämässä....


      • blade83 kirjoitti:

        No ihmiset sanovat paljon sellaista mitä eivät oikeasti tarkoita.....Se on vähän ikäväkin piirre ihmisissä, koska silloin se on kokolailla sama puhuiko pää eli persreikä...
        Toki irl on se ikävä puoli, että on tilanteita missä ei vaan voi olla aina täysin rehellinen..
        Se olisi monesti hyvien tapojen vastaistakin sanoa totuus ja sillä voisi olla seuraamuksia esim. työelämässä....

        Noh se että tarvitseeko edes mainita kun ei kuulu tilanteeseen.koen sen terveys riskinä kun suvussa diabetestä ei vielä minulla mutta kyllä se kohta on.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh se että tarvitseeko edes mainita kun ei kuulu tilanteeseen.koen sen terveys riskinä kun suvussa diabetestä ei vielä minulla mutta kyllä se kohta on.

        Lihotus-Laulu: Ehtaa Läskiä: https://www.youtube.com/watch?v=utKE1mS_6wI


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh se että tarvitseeko edes mainita kun ei kuulu tilanteeseen.koen sen terveys riskinä kun suvussa diabetestä ei vielä minulla mutta kyllä se kohta on.

        Nyt olisi taaskin mietittäviä juttuja, on aikaa kyllä nyt miettiä tapaamisia jne.... aina pitää valmistautua mitä tulee naamalle neuvotteluissa mihin pitää ennakoitua.

        Mutta niin tyttöjen lihavuus-juttu: eihän sillä taida olla kovin paljon merkitystä onko pehmeä tai luinen tyttö lopuksi sitten.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh se että tarvitseeko edes mainita kun ei kuulu tilanteeseen.koen sen terveys riskinä kun suvussa diabetestä ei vielä minulla mutta kyllä se kohta on.

        Minä heitin jonkun aika järkyttäviä, moniakin juttuja neuvottelussa: Sinun kuolemasi lähestyy sekunti sekunnilta... ja vastaavia juttuja, olet jo vanha papparainen tai mummo kuollut jo syntyessään :D


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Noh se että tarvitseeko edes mainita kun ei kuulu tilanteeseen.koen sen terveys riskinä kun suvussa diabetestä ei vielä minulla mutta kyllä se kohta on.

        Niin sanovat ja varsinkin jos on joku "motiivi" sanoa ilkeitä asioita, kuten esim. joku Neuvottelija, joka voi sanoa haulikkoasi jos on täyteisillä "nallipyssyksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanovat ja varsinkin jos on joku "motiivi" sanoa ilkeitä asioita, kuten esim. joku Neuvottelija, joka voi sanoa haulikkoasi jos on täyteisillä "nallipyssyksi".

        Siinäpä hyvä "lempinimi" poliisille: "nallipyssymies tai nainen".... joku hiton neuvottelija joka määrää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä heitin jonkun aika järkyttäviä, moniakin juttuja neuvottelussa: Sinun kuolemasi lähestyy sekunti sekunnilta... ja vastaavia juttuja, olet jo vanha papparainen tai mummo kuollut jo syntyessään :D

        En ymmärrä nyt yhtään, kyllä minä halun elää pitkää.
        Joten sitä myöten on pistettävä elämänkaari kohdalleen vasta sitten mummona voi vetää viimeisen hengen tai pidentää kehitetyllä teknologialla elinkaarta ja uusiutuvilla soluilla.
        Itseäni kiinnostaa erityisen paljon geenimuokkaus
        https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/geenien-muokkaus-muuttuu-nakymattomaksi-uuden-tekniikan-mahdollisuudet-suuret-mutta-vaarissa-kasissa-hirvea-ase/d0058e64-b020-3845-9b37-bb91311af8fa

        Maailmasta tulisi parempi paikka.


    • Anonyymi

      Se vaan on sääli että ajan myötä naisten kroppamalli on vaan entistä enemmän pötkylöitynyt, ettei ne kilot mene oikeisiin paikkoihin.

    • Anonyymi

      Kivasti laittautuneita, nätit meikit, hiukset ja naiselliset asennot.

      Varmaan riittää ottajia näillä rokkipiireissä. Monesti nuo tatskamimmit onkin aina siististi meikattuja ja kivoissa vaatteissa.

      • Anonyymi

        Todellakin... melkein työksi käy tuollainen kaikenlaiset neuvottelut.... mutta itse oikeasti nautinkin välillä kun pystyn nolaamaan toisia omista sanoistaan.

        Mutta: kun oli juttua tyttöjen eli siis naisten puvuista: ostin joo banaaneja kuten m.wurstin kuvassa oli hymyilevä suu. Banskut hymyilevät kuin suu, siis.


    • Hoikkiksia haukutaan nykypäivänä törkeästi ja sitä katsotaan läpi sormien. On myös ihan ok ilmeisesti kysyä hoikalta, että onko hänellä anoreksia (tai kuiskutella selän takana aiheesta), vaikka hoikka söisi ihan normaalisti ja jopa herkuttelisi runsaasti.

      Omassa nuoruudessa ei hoikkia niin paljon kiusattu, koska suurin osa oli silloin hoikkia, ylipainoisia oli tosi vähän.

      Tuo on sinänsä positiivinen kuvapari. Kuvan nainen on minun pituinen ja jälkimmäisessä kuvassa neljä kiloa painavampi,jos oikein ymmärsin. Eli ei varmaan näyttäisi pahalta, jos itsekin lihoisin sen verran. Toisaalta olen reippaasti vanhempi, eikä välttämättä kilot menisi noin edullisen tasaisesti, vaan omalla kohdalla lanteille. Tärkeintä tietysti, että itsellä on hyvä olla ja hänellä ilmeisesti on:)

      • Anonyymi

        Siinäpä hyvä uusi adjektiivi professoreille "monimutkaistaminen" :D
        - Tiessä ja ajatuksissakin voi olla monia mutkia ja esteitä.


    • Anonyymi

      Naisen lihottamiseen nopein ja edullisin keino on ruokaöljyn kaataminen kurkusta alas ratin avulla jos pidät tukevista tytöistä.

      • Anonyymi

        Eikös tuollainen ollut aika hyvinkin seksikäs puku-idea tytöille, rantalentopallo ihmisille: lyhyt sellainen mekko bikinien päällä, kuin joku unipuku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuollainen ollut aika hyvinkin seksikäs puku-idea tytöille, rantalentopallo ihmisille: lyhyt sellainen mekko bikinien päällä, kuin joku unipuku.

        Piikkikorotkin äänenvaimentimilla kuin kivääreissäkin, uusi tuote: suutari sanoisi: tätä ihmeellistä porukkaa tarvitaan, mutta voi kestää viikon noin kun laitamme sellaiset korot kenkiisi.


      • Anonyymi

        Tähän kurkusta alas - juttuun: Caligula määrää, Tiberius taisi olla: jos sotilas juo olutta tai viiniä, hänelle on tehtävä näin: köydellä pippelit kiinni jotta ei voi pissiä ja torvella vain kaadetaan viiniä suuhun, sitten miekalla puhkaistaan rakko jotta pullauttaa sillä keinoin sen viinin pois mahasta.

        Tietysti tuollaisessa on harmittavaa se että se eversti kuoli samalla "vahingossa" sitten.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe