Miten toimit?

Jos sinulla on ketsuppi loppu ja ehdottomasti tarvitset sitä johonkin, mitä teet? Useimmat menevät kauppaan, kävelevät ketsuppihyllylle ja valitsevat tarjonnasta itseään eniten miellyttävä, "kutsuvan", ja sitten suunnataan kassalle. Ja maksamisen jälkeen ollaan ketsupin onnellisia omistajia ja ketsupilla herkuttelu voi alkaa.

Aika toimiva konsti.

Kun sinulla ei ole naista ja naista tekisi mieli, mitä teet?
Menet baariin, katsot tarjonnan ja valitset ja kassan kautta kotiin onnellisena naisen "omistamisesta"?
Ei taida onnistua ihan noin. Syy on useimmiten siinä, että toisin kuin ketsuppipurkilla , naisella on oma tahto. Ketsuppi hyväksyy valintasi , nainen ei aina sitä tee.

Vaikka onkin vähän hassua puhua hinnasta ihmissuhteissa, jos nyt jätetään pois se maksullinen seksi, niin totuus kuitenkin on, että asiat eivät tule lahjana taivaasta, vaan niiden eteen pitää tehdä jotain , eikä silloinkaan aina ole takeita siitä että saa.

Tietysti olisi helppoa, jos vaikka se baari olisi valintamyymälä, jossa naiset odottaisivat kiltisti, että heidän kelpuutetaan seksuaalisiin rientoihin ja tultuaan valituksi avaisivat reitensä miehen käydä sisään. Harmillisesti naisille on luotu se oma tahto ja siihen se sitten saattaa joskus tyssätä.

Täällä lukiessa tulee välillä sellainen kuva, että ihmissuhteiden pitäisi olla helppoja ja yksinkertaisia ja selkeästi ymmärrettäviä ilman sen suurempaa pohdintaa.
Jos ajattelet, että sinut tulisi hyväksyä sellaisena kuin olet, toivoakseni annat sen saman oikeuden myös toisille.
Ihmiset eivät ole klooneja, joten heidän mukanaan ei voi tulla ohjekirjaa, jonka mukaan suhdetta voi hoitaa ja toisaalta vikoja korjata.
Ja onhan aika yleinen käsitys se, että tosimies ei ohjekirjoja edes kaipaa ja lue. Joten kuten kootessa jotain moniosaista , hiukan epäselvää rakennelmaa, joutuu kokeilemaan ja sovittamaan , kun sitä ohjekirjaa ei lue tai sitä ei ymmärrä. Ihmisten kohdalla asia menee samoin . On pakko pähkäillä, kokeilla ja onneksi ihmisten kohdalla voi myös kysyä ja usein saa myös vastauksia. Aina voi opetella lisää tapoja kysyä, lisää tapoja ymmärtää.

En usko, että miehet ja naiset eroavat lopulta niin kovin paljon toisistaan. Luullakseni molemmat haluavat toimivan suhteen, jos parisuhdetta ylipäätään haluavat. Toimivassa suhteessa kuullaan ja tullaan kuulluksi. Toimivaa suhdetta ei voi rakentaa kaiken muun ohessa, jos sattuu jäämään aikaa. Kuunteleminen ja kuuleminen vaativat pysähtymistä ja keskittymistä. Ei se lopulta ole rakettitiedettä ottaa selville sen toisen mielenmaisemia.

Jätänpä tämän pohdinnan tähän ja keitän kahvit ennen kuin pitää mennä olemaan sosiaalinen ja keskittymään kuunteluun.

138

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kesppi on loppi,niin vaihda nainen tai osta sinappi.

      • En tykkää kyllä ketsupista vaikka pastan kanssa, mutta sinappi kuulostaa vielä eksoottisemmalta makaroonin päällä.

        Tietenkin monet myös vaihtavat ketsuppia ja naista. En usko, että se aina vaihtamalla paranee, jos se toinen osapuoli pysyy muuttumattomana.


    • Niinhän se on. Mainiosti avaat asiaa vertauskuvaa apuna käyttäen. 😃

      Ehkäpä se illuusio ja haloefekti onkin joillekin se ansa, kun luullaan että parisuhde ja hyvä toimiva sellainen tulee, kun astelee vaan vastakkaisen sukupuolen eteen ja pitää itseään erinomaisena saaliina.
      Eihän se nyt niin mee alkuunkaan.

      Moukan tuurilla ehkä. Muut kun moukantuurilaiset saa nähdä vähän vaivaakin asioiden selvittämisen ja toimivuuden eteen. 😛


      • Anonyymi

        kyllä moni varakas ja rikas mies on erinomainen saalis joka tulee naisen kuin naisen eteen ja näyttää mersun avaimia ja seteileitä pinkan rahapussissa ja sanoo mitä omistaa niin nainen on rakastunut etkös sinäkin ollut ihastunut siihen jolla 1200 lypsävää ja 1150 hehtaaria metsää 1500 hehtaaria peltoa ja oli kylänsä suurin työnantaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä moni varakas ja rikas mies on erinomainen saalis joka tulee naisen kuin naisen eteen ja näyttää mersun avaimia ja seteileitä pinkan rahapussissa ja sanoo mitä omistaa niin nainen on rakastunut etkös sinäkin ollut ihastunut siihen jolla 1200 lypsävää ja 1150 hehtaaria metsää 1500 hehtaaria peltoa ja oli kylänsä suurin työnantaja

        Minä poloinen olen rakastunut aina peppa aukisiin, ryysyläisiin. 🤣


        https://youtu.be/l5Me9bhVc2Q

        Ota löysin rantein, älä jännitä...



      • Abrakadabra kirjoitti:

        Minä poloinen olen rakastunut aina peppa aukisiin, ryysyläisiin. 🤣


        https://youtu.be/l5Me9bhVc2Q

        Ota löysin rantein, älä jännitä...

        Vähän sama vika, en ikinä muista kysyä varallisuutta, kun sukat alkaa pyöriä jalassa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Minä poloinen olen rakastunut aina peppa aukisiin, ryysyläisiin. 🤣


        https://youtu.be/l5Me9bhVc2Q

        Ota löysin rantein, älä jännitä...

        en tiedä miksi pidän m-wursista... mysteerillisiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä moni varakas ja rikas mies on erinomainen saalis joka tulee naisen kuin naisen eteen ja näyttää mersun avaimia ja seteileitä pinkan rahapussissa ja sanoo mitä omistaa niin nainen on rakastunut etkös sinäkin ollut ihastunut siihen jolla 1200 lypsävää ja 1150 hehtaaria metsää 1500 hehtaaria peltoa ja oli kylänsä suurin työnantaja

        eipä sillä mersulla ja pinkalla lompakossa mitään varallisuutta todisteta.
        miehiä on joka lähtöön tässä maassa. varakas tai rikkaampi mies voi olla ihmisenä ja elämänkumppania kuolemaakin kauheampi valinta.
        sitten ovat he miehet, joilla on varallisuutta ja joilla on järki päässä pysynyt -
        on miehiä jotka eivät kukkoile ja mielistele naisille.
        ei liioin maatilalla ja lypsävien määrä kerro mitään.
        kaikki riippuu ihmisen pääkopasta loppupelissä, jos siellä on järki ja rauha ihmisellä. niin ei tarvitse levennellä -
        ja voi suhtautua ihmiseen ihmisen tavoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eipä sillä mersulla ja pinkalla lompakossa mitään varallisuutta todisteta.
        miehiä on joka lähtöön tässä maassa. varakas tai rikkaampi mies voi olla ihmisenä ja elämänkumppania kuolemaakin kauheampi valinta.
        sitten ovat he miehet, joilla on varallisuutta ja joilla on järki päässä pysynyt -
        on miehiä jotka eivät kukkoile ja mielistele naisille.
        ei liioin maatilalla ja lypsävien määrä kerro mitään.
        kaikki riippuu ihmisen pääkopasta loppupelissä, jos siellä on järki ja rauha ihmisellä. niin ei tarvitse levennellä -
        ja voi suhtautua ihmiseen ihmisen tavoin.

        Hieno kommentti.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Vähän sama vika, en ikinä muista kysyä varallisuutta, kun sukat alkaa pyöriä jalassa.

        Juu, ei tule edes raha tai varallisuus mieleen ihmisiin tutustuessa. Ihan sama. Lähinnä mikä kiinnostaa, että onko ihminen halukas näkemään itse vaivaa asioidensa ja onnensa eteen.

        Ja onnellisuus ei ole pankkitilin saldosta kiinni.:)

        Tottakai jos se miinusta ja nollaa näyttää, tulee ihan käytännön ongelmia. Laskut jää maksamatta, ruokaa ei tipu suuhun jne. Se on ongelma..muttei ihminen tarvi hirveitä summia rahaa saadakseen hoidettua asiansa ihan inhimilliselle tolalle. :)

        Ja ollakseen kylläinen ja maatkakseen lämpöisessä turvallisesti neljän seinän sisällä. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Juu, ei tule edes raha tai varallisuus mieleen ihmisiin tutustuessa. Ihan sama. Lähinnä mikä kiinnostaa, että onko ihminen halukas näkemään itse vaivaa asioidensa ja onnensa eteen.

        Ja onnellisuus ei ole pankkitilin saldosta kiinni.:)

        Tottakai jos se miinusta ja nollaa näyttää, tulee ihan käytännön ongelmia. Laskut jää maksamatta, ruokaa ei tipu suuhun jne. Se on ongelma..muttei ihminen tarvi hirveitä summia rahaa saadakseen hoidettua asiansa ihan inhimilliselle tolalle. :)

        Ja ollakseen kylläinen ja maatkakseen lämpöisessä turvallisesti neljän seinän sisällä. :)

        Juu ei ole onni kiinni pankkitilin saldosta. Kyllä se ihmisen sisältä löytyvä on se merkittävä asia sitten lopulta.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juu ei ole onni kiinni pankkitilin saldosta. Kyllä se ihmisen sisältä löytyvä on se merkittävä asia sitten lopulta.

        Näinpä, sillä sisimmällä ja yhteisillä arvoilla pääsee niihin yhteisiin ja omiinkin tavoitteisiin varmemmin. Siksi ne ovat minustakin parempi pääoma, kun se raha. :)

        Rahaankin pääsee kiinni vaikkapa juuri noilla yhteisillä arvoilla ja tavoitteilla. Sisimmällä, ryhtyy vaikka sijoittajaksi tai mitä vaan...unelmaa alkaa toteuttaa yhdessä. Toisen tuella ja yhteisymmärryksellä pääsee pitkälle...ja mikä parasta jos vielä rakkauskin kuuluu pakettiin. :)

        Abris


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Näinpä, sillä sisimmällä ja yhteisillä arvoilla pääsee niihin yhteisiin ja omiinkin tavoitteisiin varmemmin. Siksi ne ovat minustakin parempi pääoma, kun se raha. :)

        Rahaankin pääsee kiinni vaikkapa juuri noilla yhteisillä arvoilla ja tavoitteilla. Sisimmällä, ryhtyy vaikka sijoittajaksi tai mitä vaan...unelmaa alkaa toteuttaa yhdessä. Toisen tuella ja yhteisymmärryksellä pääsee pitkälle...ja mikä parasta jos vielä rakkauskin kuuluu pakettiin. :)

        Abris

        Mieleniintoista, näytti mulle että pitää kirjautua. Kun sitten koitin lähettää ilman kirjautumista tuolla "allekirjoituksella" niin olikin kirjannut mut sisään. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mieleniintoista, näytti mulle että pitää kirjautua. Kun sitten koitin lähettää ilman kirjautumista tuolla "allekirjoituksella" niin olikin kirjannut mut sisään. :D

        On tämä sellaista rämpimistä tämän uudistuksen kanssa...kysyy pitkää pinnaa aina välillä 😂


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On tämä sellaista rämpimistä tämän uudistuksen kanssa...kysyy pitkää pinnaa aina välillä 😂

        On tämä vähän yllättävää. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        On tämä vähän yllättävää. :D

        Juu, pitää virkeänä ja kasvattaa kärsivällisyyttä... .ja saa muistamaan kaikki mehukkaat kirosanat 😂


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juu, pitää virkeänä ja kasvattaa kärsivällisyyttä... .ja saa muistamaan kaikki mehukkaat kirosanat 😂

        Mua ei ole vielä oikeen ärsyttänyt tämä uudistus, ihmetyttänyt enempikin. Mä taidan olla jo niin paatunut näihin uudistuksiin, kun olen vuosia jo harrastanut tätä suomi 24 uudistuksineen päivineen. :D

        Mutta en lupaa, saatan vielä väsähtääkin...ans kattoo. :)

        Minusta toi sisäänkirjautuminen on entistäkin lyhyemmän aikaa voimissaa, kun jo nakkaa pihalle. :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mua ei ole vielä oikeen ärsyttänyt tämä uudistus, ihmetyttänyt enempikin. Mä taidan olla jo niin paatunut näihin uudistuksiin, kun olen vuosia jo harrastanut tätä suomi 24 uudistuksineen päivineen. :D

        Mutta en lupaa, saatan vielä väsähtääkin...ans kattoo. :)

        Minusta toi sisäänkirjautuminen on entistäkin lyhyemmän aikaa voimissaa, kun jo nakkaa pihalle. :)

        Siltä minustakin tuntuu, että pihalle lentää nopeammin. Kävin sanomassa siitä tuolla blogissa ja lupasivat selvittää asiaa. Taitaa olla aika paljon selviteltävää, kun kaikenlaista häikkää tuntuu olevan.
        Varmasti kun on kauemmin kirjoitellut, palsta tulee tutuksi kaikkine kommerverkkeineen :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Siltä minustakin tuntuu, että pihalle lentää nopeammin. Kävin sanomassa siitä tuolla blogissa ja lupasivat selvittää asiaa. Taitaa olla aika paljon selviteltävää, kun kaikenlaista häikkää tuntuu olevan.
        Varmasti kun on kauemmin kirjoitellut, palsta tulee tutuksi kaikkine kommerverkkeineen :)

        Joo, ehkä nämä uudistukset taas vie aikansa ollakseen toimivat. Kaikenlaista jännää oppii ja huomaa ihmisistä, miten paljon kirjoitetuilla sanoilla on voimaa...ihan sama mitä sanookin. :)


    • Anonyymi

      hassua puhua hinnasta mutta yritätkö sanoa ettei köyhän miehen suhde ja seura kiinnosta naista eli se on naisen tahto mutta rikkaille miehille kyllä kelpaa se on naisen tahto mutta onko se sydämmen tahto mutta jos naisen sydän sanoo kyllä köyhälle miehelle

      • Minä ymmärrän sen, että kun täällä lukee näitä aloituksia ja kommentteja, saattaa alkaa nähdä kaiken sieltä rahan näkökulmasta.
        Ja köyhä voi olla myös se, jolla on viljalti rahaa.
        Eli en yritä....


      • Anonyymi

        4 senttiä kun vuodessa sijoitat niin se raha kasvaa siitä ja suurenee sillä keinoin sanovat pankkiirit.

        Tämä ääniohjaus mistä oli uutisissa, olen tehnyt tuollaisia eli äänestä henkilön tunnistamista äänestä... fast fourier-koodia ja sellaista tuo vaatii, Eurofighter Typhoonissa oli testissä tuollainen joku, mutta ei toiminut kunnolla, olisi ikävä jos tietokone tunnistaisi väärin sitten henkilön ja varsinkin aseiden laukaisutoimintoja.


    • Anonyymi

      Naisenkin voi ostaa rahalla vaikka tunniksi kerrallaan. Ei sillä naiselle tee mitään tuntia enempää, olet sen kanssa vähän halailet ja nait ja sitten se menee tekemään omia juttuja. Jos sulla olisi nainen koko ajan niin hirveesti menisi rahaa sen kanssa mutta tunniksi kun ostaa niin säästyy rahaa.

      • Juuri niin, rahalla saa naisen ja silloin varmasti säännötkin ja marssijärjestys on helppo...luulisin, en tiedä kun en ole maksullisella naisella käynyt.


    • Oikeasti ei ole mitään hyväksyttävää syytä sille, että ketsuppi olisi loppu. Avatun ketsuppipullon lisäksi voi aina olla jemmassa avaamaton. Kun pullo tyhjenee, avataan seuraava ja hankitaan uusi avaamaton tilalle.

      Käytännössä naisille toimivan suhteen saaminen on kaikesta kokemuksesta ja teoreettisesta osaamisesta huolimatta sen verran hankalaa, että lopputulemaksi muotoutuu usein pitkiksi ajoiksi "parempi yksin kuin huonossa suhteessa". Asiassa jonkinlaista lohtua tuonee, että osalla miehistä puuttuu suhteen lisäksi myös teoria ja kokemus.

      • Minulta saattaa hyvinkin loppua ketsuppi, koska keksin vain pari kohdetta, johon sitä voi käyttää. Joten minulla ei ole ketsupin osalta varmuusvarastoja.

        Sen sijaan teorioita minulla on paljonkin käytössä ja varastossa, eivätkä ne juuri pääse loppumaan. Jotenkin olen ymmärtänyt, että miehillekin sen toimivan suhteen saaminen on verraten hankalaa ja jos ne teoriat puuttuvat, on ymmärrettävää, että on hankalaa. Kokemuksen puute ei ainakaan minun kohdallani ole este millekään.

        Itse olen huomannut yhdeksi hankaluudeksi sen puhumisen vaikeuden. Jos toisella ei ole oikein sanoja, silloin on vaikea löytää. Tai sanasto on aivan erilainen. Ehkäpä siinä tulee vastaan se, että on niitä teorioita ja jos toisella ei ole, ei oikein kohdata samassa maastossa. Tiedä häntä...sinä saattaisit tietää tästäkin asiasta paremmin. Olet vaan yleensä harvasanainen ja minun näkökulmastani epämääräinen , mutta ne harvat sanat antavat kuvan, että jotain löytyy kyllä , jos haluat antaa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Minulta saattaa hyvinkin loppua ketsuppi, koska keksin vain pari kohdetta, johon sitä voi käyttää. Joten minulla ei ole ketsupin osalta varmuusvarastoja.

        Sen sijaan teorioita minulla on paljonkin käytössä ja varastossa, eivätkä ne juuri pääse loppumaan. Jotenkin olen ymmärtänyt, että miehillekin sen toimivan suhteen saaminen on verraten hankalaa ja jos ne teoriat puuttuvat, on ymmärrettävää, että on hankalaa. Kokemuksen puute ei ainakaan minun kohdallani ole este millekään.

        Itse olen huomannut yhdeksi hankaluudeksi sen puhumisen vaikeuden. Jos toisella ei ole oikein sanoja, silloin on vaikea löytää. Tai sanasto on aivan erilainen. Ehkäpä siinä tulee vastaan se, että on niitä teorioita ja jos toisella ei ole, ei oikein kohdata samassa maastossa. Tiedä häntä...sinä saattaisit tietää tästäkin asiasta paremmin. Olet vaan yleensä harvasanainen ja minun näkökulmastani epämääräinen , mutta ne harvat sanat antavat kuvan, että jotain löytyy kyllä , jos haluat antaa.

        Se on sillai ketsupin kanssa, että jos kysyntää olisi 1000:lle pullolle, mutta ketsuppia on keitetty vain 500 pulloa, niin kaikille ei riitä. Ihan sama millä tyylillä ja mistä ketsuppia etsii, niin toiset saa ja toiset saa olla ilman.


      • scrg kirjoitti:

        Se on sillai ketsupin kanssa, että jos kysyntää olisi 1000:lle pullolle, mutta ketsuppia on keitetty vain 500 pulloa, niin kaikille ei riitä. Ihan sama millä tyylillä ja mistä ketsuppia etsii, niin toiset saa ja toiset saa olla ilman.

        Näin se juuri on. Onko ratkaisu itkeä ketsupin perään, jota ei ole, vai etsiikö jonkun muun vaihtoehdon?


    • Mjaa

      Jaa että ketsu on finaalissa.

      Mulla ei tällaisia ongelmia ole.

      (Reps)

      • Tarkemmin ajatellen ketsuppia ei tarvita lainkaan, sillä en edes tiedä mitä se loppujen lopuksi on.

        Se ei ole tomaattia, ei tomaattipyrettä, ei survosta, ei slaissattua eikä kaltattua.

        Ihan outo tuote.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Tarkemmin ajatellen ketsuppia ei tarvita lainkaan, sillä en edes tiedä mitä se loppujen lopuksi on.

        Se ei ole tomaattia, ei tomaattipyrettä, ei survosta, ei slaissattua eikä kaltattua.

        Ihan outo tuote.

        (Naurua)

        Yritin tässä keksiä että mihin ketsuppia tarvitaan.

        Tulin siihen tulokseen, että ainoastaan roskaamiseen, jota McDonald´s yrittää kaikin voimin jarruttaa pienentämällä annospusseja ja pitämällä niitä ei itsestäänselvyytenä.

        He ovat asiakaslähtöisiä.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Yritin tässä keksiä että mihin ketsuppia tarvitaan.

        Tulin siihen tulokseen, että ainoastaan roskaamiseen, jota McDonald´s yrittää kaikin voimin jarruttaa pienentämällä annospusseja ja pitämällä niitä ei itsestäänselvyytenä.

        He ovat asiakaslähtöisiä.

        (Hirn)

        Ketsuppia ei välttämättä tarvitse mihinkään, se on minun kantani. Ainoastaan pitsakastikkeeseen sitä voi laittaa totaatin ja mausteiden lisäksi, siinäkään se ei ole välttämätön. Ja seljankaan sitä voi laittaa tomaatin lisänä.
        Ja serkkulikka , kun oli joskus aikanaan meitä mukuloita hoitamassa ja ruokaa teki, niin hän laittoin kumman väriseen ruskeaan kastikkeeseen ketsuppia parantamaan väriä. Siinä sen ymmärsin jo silloin. Myöhemmin hän taisi oppia laittamaan kauniin väristä ruskeaa kastiketta ilman ketsuppia piilottamassa värivirheitä :)


    • Liian pitkä stoori joillekin lukea tuo. 😝Tavatessa unohtuu jo mistä puhuit. Ei nää jotkut vaan ymmärrä ja piste.

      • No eipä se haittaa, jos ei jaksa lukea tai unohtaa sitä mukaa kun etenee tekstissä.Ei sekään haittaa jos ei ymmärrä. Sellaista elämä on...kuten joku laulun tekijä on sanonut...


      • Anonyymi

        Ai sinäkin täällä samalla asialla 😂

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkin täällä samalla asialla 😂

        xL

        Mitä? En tajuu! 😳😂


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No eipä se haittaa, jos ei jaksa lukea tai unohtaa sitä mukaa kun etenee tekstissä.Ei sekään haittaa jos ei ymmärrä. Sellaista elämä on...kuten joku laulun tekijä on sanonut...

        Joo. Jotkut vaan kiusaa hölmöimpiä ja höperömmät vetää lisää buustia murheisiinsa näistä viinamiehen ja muitten sankareitten öyhötyksistä....


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Jotkut vaan kiusaa hölmöimpiä ja höperömmät vetää lisää buustia murheisiinsa näistä viinamiehen ja muitten sankareitten öyhötyksistä....

        Tuleeko sinulle mieleen mitään omasta näkökulmastasi, jos ajattelet aloitusta?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tuleeko sinulle mieleen mitään omasta näkökulmastasi, jos ajattelet aloitusta?

        No mulle tulee mieleen se, että vaikka jotkut naiset tykkääkin siitä, että joku vaan tulee ja koppasee mukaan silleen ihanasti, ei tarkoita sitä, että sekään olisi kovin fiksua. Hekin siirtävät vastuun sille toiselle...

        Minä väittäisin, että järjellisistä itsensä kanssa toimeentulevista miehistä on enemmän pula kuin naisista.


      • Disse kirjoitti:

        No mulle tulee mieleen se, että vaikka jotkut naiset tykkääkin siitä, että joku vaan tulee ja koppasee mukaan silleen ihanasti, ei tarkoita sitä, että sekään olisi kovin fiksua. Hekin siirtävät vastuun sille toiselle...

        Minä väittäisin, että järjellisistä itsensä kanssa toimeentulevista miehistä on enemmän pula kuin naisista.

        En oikeastaan ymmärtänyt mitä sanoit.
        En löytänyt siitä mitään sinun näkökulmastasi, voi johtua siitä, etten ymmärtänyt sisältöä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En oikeastaan ymmärtänyt mitä sanoit.
        En löytänyt siitä mitään sinun näkökulmastasi, voi johtua siitä, etten ymmärtänyt sisältöä.

        No sellasta se välillä on... kaikkee ei ymmärrä.


      • Disse kirjoitti:

        No sellasta se välillä on... kaikkee ei ymmärrä.

        Et halua selventää?


      • Disse
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Et halua selventää?

        En tiedä mitä pitäisi selventää? Minulle kaikki on selvää...


      • Disse kirjoitti:

        En tiedä mitä pitäisi selventää? Minulle kaikki on selvää...

        Ok. Sehän taitaa riittää, että itse ymmärtää. Keskustelu etenee siten loistavasti. Ei ainakaan pala hihat!


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ok. Sehän taitaa riittää, että itse ymmärtää. Keskustelu etenee siten loistavasti. Ei ainakaan pala hihat!

        Juu. Ei pala ei.

        Sanoit, ettet huomannut vastauksestani mitään minun näkökulmasta... no miten voisitkaan? Sinä olet sinä, etkä minä.

        Yleensä minulta kysytään kysymys selkeästi, jos joku on epäselvä. Mitä tarkoitat tuolla ja mitä tarkoittaa tämä? Nyt vaan totesit, että et ymmärrä tai et ehkä ymmärrä, mutta et että mitä...😊


      • Disse kirjoitti:

        Juu. Ei pala ei.

        Sanoit, ettet huomannut vastauksestani mitään minun näkökulmasta... no miten voisitkaan? Sinä olet sinä, etkä minä.

        Yleensä minulta kysytään kysymys selkeästi, jos joku on epäselvä. Mitä tarkoitat tuolla ja mitä tarkoittaa tämä? Nyt vaan totesit, että et ymmärrä tai et ehkä ymmärrä, mutta et että mitä...😊

        En siis huomannut siinä kommentissa mitään mikä koskisi sinua.

        Mutta annetaan olla, kun on vaikea ymmärtää, on vaikea ymmärtää ja joskus taitaa riittää se , että itse ymmärtää mitä on sanonut.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En siis huomannut siinä kommentissa mitään mikä koskisi sinua.

        Mutta annetaan olla, kun on vaikea ymmärtää, on vaikea ymmärtää ja joskus taitaa riittää se , että itse ymmärtää mitä on sanonut.

        Se koskee silleen minuunkin, että on naisia, jotka odottavat minun tuovan elämään jotain selkeyttä tai turvantunnetta.... vähän samanmoisesti kun nämä palstapojat, että olettavat toisen olevan yhtä itsensä kanssa, vähän niinkuin äiti tai isä.

        Ja ehkä jostainsyystä yllämainittu on enimmäkseen miesten ongelma, josta päättelin aikuisten miesten olevan vähemmistöjä...


      • Disse kirjoitti:

        Se koskee silleen minuunkin, että on naisia, jotka odottavat minun tuovan elämään jotain selkeyttä tai turvantunnetta.... vähän samanmoisesti kun nämä palstapojat, että olettavat toisen olevan yhtä itsensä kanssa, vähän niinkuin äiti tai isä.

        Ja ehkä jostainsyystä yllämainittu on enimmäkseen miesten ongelma, josta päättelin aikuisten miesten olevan vähemmistöjä...

        Oikeastaanhan sinä vastasit taas siitä näkökulmasta, että toiset odottavat sinulta...entä sinä itse?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Oikeastaanhan sinä vastasit taas siitä näkökulmasta, että toiset odottavat sinulta...entä sinä itse?

        Jotkut odottavat... enkä minä tiedä ketkä odottavat mitäkin?

        Itse mä oon mikä oon. Otan itsestäni selvää ja tunnustelen itseäni. Eihän tässä mitään... päivä kerrallaan etiäpäin. Aina vähän enempi tietää itsestään...


      • Disse kirjoitti:

        Jotkut odottavat... enkä minä tiedä ketkä odottavat mitäkin?

        Itse mä oon mikä oon. Otan itsestäni selvää ja tunnustelen itseäni. Eihän tässä mitään... päivä kerrallaan etiäpäin. Aina vähän enempi tietää itsestään...

        Tottakai ihmiset odottavat kuka mitäkin. Ja kun sitä ei voi tietää kuka mitäkin odottaa, onkin kiinnostavampaa keskustella siitä mitä sinä ja minä odotamme vai odotammeko mitään.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tottakai ihmiset odottavat kuka mitäkin. Ja kun sitä ei voi tietää kuka mitäkin odottaa, onkin kiinnostavampaa keskustella siitä mitä sinä ja minä odotamme vai odotammeko mitään.

        Mä odotan talvea. Lunta ja pakkasta. Lomaa ja metsähommia. 😊👌
        Salibandypelejä ja siiten kevättä. Haluan odottaa itseltä jotain yllättävää taas. Siihen voi jo luottaa. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Mä odotan talvea. Lunta ja pakkasta. Lomaa ja metsähommia. 😊👌
        Salibandypelejä ja siiten kevättä. Haluan odottaa itseltä jotain yllättävää taas. Siihen voi jo luottaa. 😊

        Ymmärrän.


    • Ketsua saa kaikista marketeista.

      • Anonyymi

        osta uusi appi tai osta sinappi-purkki......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osta uusi appi tai osta sinappi-purkki......

        Hui onnekseni ei tullut päästä verta kun kokeilin että vuotaakohan pää...


      • Niin saa ja naisia taitaa olla joka baarissa...vaikka mistäpä minä tietäisin, kun en ole siellä vuosiin ilta-aikaan käynyt.


    • Anonyymi

      Joskus on pitänyt yöllä lähtee kauppaan polkemaan 10 km kauppaan kun on nälkä tullut. ABC aseema on auki koko ajan mutta aika kaukana 10 km päässä.

    • Anonyymi

      Mie nyin pipulia pari kertoo ja tuloo permoo nuin ikkäästi viuh...ee tarvihe setsuppii olleskaa.

      • Anonyymi

        On kyllä niin mysteerliner juttu tämä minttu yrtinä ja teessäkin on kyllä hyvä mutta hengenvaarallinen yrtti kuin joku kielo.


      • Sehän on hyvä, että on omavarainen.


    • Anonyymi

      Nääh, hyvä yritys mutta menee hukkaan. Sun kohteellasi ei ole kaikkia piuhoja tallella, ei se ymmärrä 😝

      xLiner

      • Ai minulla on jokin määrätty kohde?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ai minulla on jokin määrätty kohde?

        Juu, tuo yksi yötä päivää naisettomuuttaan uikuttava multimuumi ätmi.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo yksi yötä päivää naisettomuuttaan uikuttava multimuumi ätmi.

        xL

        Ahaa...ajatteletko, että täällä on vain yksi naisettomuutta uikuttava ätmi?

        Olin kyllä suunnannut kirjoitukseni hiukan yleisemmälle tasolle kuin vain yhdelle kirjoittajalle. Jos olisin tarkoittanut sen vain yhdelle, olisin kirjoittamut kommenttini hänen aloitukseensa.


    • Anonyymi

      no oli nainen tai ketsuppi kun ketsuppi loppuu niin heitän lopuun käytetyn purkin pois samoin käy naiselle ja hankin uuden ketsuppi purkin ja uuden nuoremman naisen niin luonnollinen kiertokulku mutta kumpi saastuttaa luontoa enemmän vanha muovi ketsuppi purkki vai vanha nainen

    • En käytä ketsuppia, eli en voi vastata

      • Anonyymi

        Kun pyöräilen paljonkin mersu-luuseritkin helposti antavat tietä jos menen nopeasti.... mutta huvittavia jotkut jutut kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun pyöräilen paljonkin mersu-luuseritkin helposti antavat tietä jos menen nopeasti.... mutta huvittavia jotkut jutut kyllä.

        Aika vaikea tilanne: itselläsi on tietysti etuajo-oikeus..... sitten valoihin...


      • Luitko vain ketsuppiosion?


    • Anonyymi

      Voi coi .... jooooo

    • Odotan tietysti että uusi ketsuppipullo ymmärtää kävellä ovesta sisään ja loikata suoraan jääkaappiin.

      • Anonyymi

        ja sitten m-wursti -naisella on mukavan makuinen jota haluaisi pussailla.


    • Tjoo, et tunnu ymmärtävän että jännämies tosiaan voi hakea naisen kuin ketsuppipullon ja sitten taas K&K ktm ja atm -miehet joutuu menemään pitemmän kaavan kautta, varmaankin juuri avauksessa kuvaamasi mukaan oikein kovasti aisuroimalla ja huomoimalla voi päästä toivomaansa lopputulokseen. Sitten on toki vielä kasvava joukko, MGTOW-miehet, jotka ei lähde siihen pelleilyyn ollenkaan, siinähän sitten naiseläjät sopeudutte jännämiesten käytettäviksi ja/tai aisuroitaviksi, MGTOW-miehille olette ilmaa.

      • Taidan ymmärtää elämästä vähintään saman verran kuin sinä.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Taidan ymmärtää elämästä vähintään saman verran kuin sinä.

        Enpä usko, sulla on monesta asiasta hyvin naiivi käsitys., Sulla on tarjota mielipiteitä muttei yhtään oikeita ratkaisuja.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Enpä usko, sulla on monesta asiasta hyvin naiivi käsitys., Sulla on tarjota mielipiteitä muttei yhtään oikeita ratkaisuja.

        On helppo ymmärtää, että uskot noin. Tulkitset niin paljon ja tulkintoihisi et tarvitse tosiasioita, mielikuvituksesi riittää ja se tuntuu olevan vilkas.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On helppo ymmärtää, että uskot noin. Tulkitset niin paljon ja tulkintoihisi et tarvitse tosiasioita, mielikuvituksesi riittää ja se tuntuu olevan vilkas.

        Sinähän tuossa taisit tulkinnan aloittaa ja ihan pokkana esitit varman ja ehdottoman väitteen asiasta jota et voi oikeasti tietää, näinhän totesit:

        "Taidan ymmärtää elämästä vähintään saman verran kuin sinä."


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sinähän tuossa taisit tulkinnan aloittaa ja ihan pokkana esitit varman ja ehdottoman väitteen asiasta jota et voi oikeasti tietää, näinhän totesit:

        "Taidan ymmärtää elämästä vähintään saman verran kuin sinä."

        Ahaa...no nyt minä ymmärrän!
        Sinun ymmärtääksesi minä esitin varman ja ehdottoman väitteen sanomalla taidan...?
        Se selittääkin aika paljon.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        On helppo ymmärtää, että uskot noin. Tulkitset niin paljon ja tulkintoihisi et tarvitse tosiasioita, mielikuvituksesi riittää ja se tuntuu olevan vilkas.

        Miksi hyökkäät aina Harmista vastaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hyökkäät aina Harmista vastaan?

        Hmyy...mistäköhän se voisi johtua, että koet kommenttini hyökkäyksenä...pitääpä pohtia asiaa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ahaa...no nyt minä ymmärrän!
        Sinun ymmärtääksesi minä esitin varman ja ehdottoman väitteen sanomalla taidan...?
        Se selittääkin aika paljon.

        Kyllä se aika varmalta ja ehdottomalta tuo sun oletus kuulostaa kun ihan vähintään yhtä paljon kuin minä esität ymmärtäväsi. Jos siinä olisi ollut vaikka "mahdollisesti" se ei olisi ollut niin mahtipontista.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hmyy...mistäköhän se voisi johtua, että koet kommenttini hyökkäyksenä...pitääpä pohtia asiaa.

        On havaittavissa ärtymystä, siitä lukijalle tulee kokemus tilanteesta?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä se aika varmalta ja ehdottomalta tuo sun oletus kuulostaa kun ihan vähintään yhtä paljon kuin minä esität ymmärtäväsi. Jos siinä olisi ollut vaikka "mahdollisesti" se ei olisi ollut niin mahtipontista.

        No se mahtipontisuus on siellä sinun korviesi välissä, se on sitä tulkintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On havaittavissa ärtymystä, siitä lukijalle tulee kokemus tilanteesta?

        Kun kirjoitetussa tekstissä alkaa havaita vaikka ärtymystä, kannattaa miettiä onko se havainto vai tulkinta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kun kirjoitetussa tekstissä alkaa havaita vaikka ärtymystä, kannattaa miettiä onko se havainto vai tulkinta.

        Havainto, koska kitkerää.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kun kirjoitetussa tekstissä alkaa havaita vaikka ärtymystä, kannattaa miettiä onko se havainto vai tulkinta.

        Kirjoita kauniimmin?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No se mahtipontisuus on siellä sinun korviesi välissä, se on sitä tulkintaa.

        Tjaa, no kieltämättä aistin jonkin verran myös omahyväisyyttä tuossa avauksessa, ihan samoin kuin monen muunkin "neuvojan" avauksissa aiemmin. Teillä neuvojilla usein on hieman omahyväisesti tapana neuvoa "ätmejä" eri tavoin, lyhyesti ne kaikki neuvot voi ilmaista suunnilleen "teepäs niin että kampaa naamasi". Ette vain ymmärrä että ätmit on tehneet sen jo lukemattomia kertoja eikä silti tipahtele ketsuppipulloja taivaasta, toisin kuin jännämiehille joille se on itsestäänselvyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Havainto, koska kitkerää.

        Koska kitkerää, tulkinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita kauniimmin?

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eikö?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Koska kitkerää, tulkinta.

        Miten tässä tapauksessa havainto ja tulkinta eroavat toisistaan?

        Myös lukijan vahva kokemus.

        Teksti on kyynistä rivienväli-tekstiä.

        Mikset voi kirjoittaa joskus iloisemmin lyttäämättä toista?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kun kirjoitetussa tekstissä alkaa havaita vaikka ärtymystä, kannattaa miettiä onko se havainto vai tulkinta.

        Oletko huomannut, että sulla on ärsyttävä tapa neuvoa toisia vähän niin kuin kaikkitietävänä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tjaa, no kieltämättä aistin jonkin verran myös omahyväisyyttä tuossa avauksessa, ihan samoin kuin monen muunkin "neuvojan" avauksissa aiemmin. Teillä neuvojilla usein on hieman omahyväisesti tapana neuvoa "ätmejä" eri tavoin, lyhyesti ne kaikki neuvot voi ilmaista suunnilleen "teepäs niin että kampaa naamasi". Ette vain ymmärrä että ätmit on tehneet sen jo lukemattomia kertoja eikä silti tipahtele ketsuppipulloja taivaasta, toisin kuin jännämiehille joille se on itsestäänselvyys.

        Jahah..nyt alat niputtaa minua yhteen monien muidenkin "neuvojien" kanssa.

        Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että olen elänyt aika kauan ja aika moni asia, josta kirjoitan, saattaa olla myös ihan omaa kokemustani, kantapään kautta oppimaani? Ja jos pohdiskelen jotain, se ei suinkaan tarkoita, että haluaisin neuvoa, haluan jakaa vain pohdintojani. Ja jos joku saa siihen jotain kosketuspintaa , hyvä niin, ja jos ei saa, hyvä niinkin.
        Itselläni oivallukset elämästä ja itsestäni ovat aika usein tulleet juuri vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Kun pohdintoja jaetaan, saattaa jokin asia kolahtaa ja huomaakin löytäneensä vastauksen asiaan, jota on saattanut pohtia pitkäänkin.

        Jos sinua nämä "neuvomiset" närästävät, sepä sopii myös hyvin. Tai voit hypellä ylikin, ihan miten haluat, mikä palvelee sinun tarpeitasi parhaiten.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jahah..nyt alat niputtaa minua yhteen monien muidenkin "neuvojien" kanssa.

        Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että olen elänyt aika kauan ja aika moni asia, josta kirjoitan, saattaa olla myös ihan omaa kokemustani, kantapään kautta oppimaani? Ja jos pohdiskelen jotain, se ei suinkaan tarkoita, että haluaisin neuvoa, haluan jakaa vain pohdintojani. Ja jos joku saa siihen jotain kosketuspintaa , hyvä niin, ja jos ei saa, hyvä niinkin.
        Itselläni oivallukset elämästä ja itsestäni ovat aika usein tulleet juuri vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Kun pohdintoja jaetaan, saattaa jokin asia kolahtaa ja huomaakin löytäneensä vastauksen asiaan, jota on saattanut pohtia pitkäänkin.

        Jos sinua nämä "neuvomiset" närästävät, sepä sopii myös hyvin. Tai voit hypellä ylikin, ihan miten haluat, mikä palvelee sinun tarpeitasi parhaiten.

        Huomautan, että tämä on viihdepalsta ei närästys...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eikö?

        Se ei kai ole kovin sivistynyttä jos tarkemmin ajatellaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tässä tapauksessa havainto ja tulkinta eroavat toisistaan?

        Myös lukijan vahva kokemus.

        Teksti on kyynistä rivienväli-tekstiä.

        Mikset voi kirjoittaa joskus iloisemmin lyttäämättä toista?

        Siten että et voi tietää tunnetilojani pelkän tekstin perusteella.
        Lukijan kokemus onkin varmasti vahva, koska lukija liittää omia tunteitaan ja tulkintojaan lukemaansa tekstiin .

        Rivien välissä lukee se, mitä sinä sinne kirjoitat ja siitä minulla ei voi olla mitään tietoa tai vastuutakaan.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Siten että et voi tietää tunnetilojani pelkän tekstin perusteella.
        Lukijan kokemus onkin varmasti vahva, koska lukija liittää omia tunteitaan ja tulkintojaan lukemaansa tekstiin .

        Rivien välissä lukee se, mitä sinä sinne kirjoitat ja siitä minulla ei voi olla mitään tietoa tai vastuutakaan.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Tämä oli täysin tyhjää kommentointia eikä vastannut mihinkään. Pyörrät vain lukijan näkemyksen. Ensimmäinen intuitio on yleensä aina se oikein.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jahah..nyt alat niputtaa minua yhteen monien muidenkin "neuvojien" kanssa.

        Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että olen elänyt aika kauan ja aika moni asia, josta kirjoitan, saattaa olla myös ihan omaa kokemustani, kantapään kautta oppimaani? Ja jos pohdiskelen jotain, se ei suinkaan tarkoita, että haluaisin neuvoa, haluan jakaa vain pohdintojani. Ja jos joku saa siihen jotain kosketuspintaa , hyvä niin, ja jos ei saa, hyvä niinkin.
        Itselläni oivallukset elämästä ja itsestäni ovat aika usein tulleet juuri vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Kun pohdintoja jaetaan, saattaa jokin asia kolahtaa ja huomaakin löytäneensä vastauksen asiaan, jota on saattanut pohtia pitkäänkin.

        Jos sinua nämä "neuvomiset" närästävät, sepä sopii myös hyvin. Tai voit hypellä ylikin, ihan miten haluat, mikä palvelee sinun tarpeitasi parhaiten.

        No niin kun ihan samalla tavalla sinä noilla "pohdinnoillasi" pyrit neuvomaan niin kuin muutkin. Se vaan että ei se mikä kenties sulle toimii/on toiminut toimi kaikille. Jostain HC-ätmistä varmaan aika turhauttavaa lukea teidän neuvoja kun ei ne johda mihinkään eikä niistä mitään apua sille ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut, että sulla on ärsyttävä tapa neuvoa toisia vähän niin kuin kaikkitietävänä.

        Ihminen on aina jossain määrin sokea itselleen.
        Kun minua joku alkaa ärsyttää , pohdiskelen asiaa itse tykönäni ja usein saatan huomata, että ongelma on minun, ei sen joka minua ärsyttää. Ja useinhän sen ärsyttävän piirteen, jonka toisesta löytää, löytää yllättäen myös itsestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomautan, että tämä on viihdepalsta ei närästys...

        Viihdepalsta??


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No niin kun ihan samalla tavalla sinä noilla "pohdinnoillasi" pyrit neuvomaan niin kuin muutkin. Se vaan että ei se mikä kenties sulle toimii/on toiminut toimi kaikille. Jostain HC-ätmistä varmaan aika turhauttavaa lukea teidän neuvoja kun ei ne johda mihinkään eikä niistä mitään apua sille ole.

        Hyvää yötä. P.s. Huomenna toimii taas. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei kai ole kovin sivistynyttä jos tarkemmin ajatellaan.

        Kai se riippuu vähän tavasta katsoa. Toisaalta voidaan ajatella, että on sivistynyttä käyttää toisen valitsemaa tyylilajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. P.s. Huomenna toimii taas. ;)

        Öitä ;) saas nähhä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli täysin tyhjää kommentointia eikä vastannut mihinkään. Pyörrät vain lukijan näkemyksen. Ensimmäinen intuitio on yleensä aina se oikein.

        Harmillista...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kai se riippuu vähän tavasta katsoa. Toisaalta voidaan ajatella, että on sivistynyttä käyttää toisen valitsemaa tyylilajia.

        Minkä tyylilajin valitsit alussa? Ehkäpä toisetkin käyttivät samaa kuin ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havainto, koska kitkerää.

        Oma mieliala yleensä vaikuttaa siihen miten toisen tekstin tulkitsee. Joskus toisen kommentin kokee vihamielisenä tms., toisena päivänä ei ollenkaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niin kun ihan samalla tavalla sinä noilla "pohdinnoillasi" pyrit neuvomaan niin kuin muutkin. Se vaan että ei se mikä kenties sulle toimii/on toiminut toimi kaikille. Jostain HC-ätmistä varmaan aika turhauttavaa lukea teidän neuvoja kun ei ne johda mihinkään eikä niistä mitään apua sille ole.

        Ei kannata lukea sellaista mikä turhauttaa. Olen pahoillani, jos pohdintani aiheuttaa närästystä joissakin lukijoissa, minun ohjeeni on hypellä yli.
        Kun tämä on julkinen palsta, kirjoitan täällä julkista tekstiä omista pohdinnoistani, kuten me kaikki taidamme tehdä. Pitää puolin ja toisin opetella sietämään erilaista tapaa ilmaista itseään.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Öitä ;) saas nähhä :D

        Pakko...!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tyylilajin valitsit alussa? Ehkäpä toisetkin käyttivät samaa kuin ap.

        Saattaapa olla niinkin.


      • Tietkö mitä mies teki tänää mulle.


        Se kun olin automaatilla ILMAINEN jossa on ihania kaa-kaota moni laatuista. Otin kupposen ja siemailin ja mietin(sanoinkin että siemailen nyt tässä ettei kannata ostaa kotio tai se on hetkessä loppu joten otan vielä toisen mukaa) että otan toisen mukin mukaan. Mies kulta ohjasti kädestä pitäen ja veti perässä.
        ”eih. Nyt sinun pitää tulla että tuut mahtuu sun häämekkoosi🥰”

        Eihän enää siis voinut olla sanomatta mitään tälle
        romaatikolle.

        Herkku mies se on, kyllä se voitti kaakaon sillä hetkellä taistojatkuu mielihaluja vastaan.💕💕


      • valtakunta kirjoitti:

        Tietkö mitä mies teki tänää mulle.


        Se kun olin automaatilla ILMAINEN jossa on ihania kaa-kaota moni laatuista. Otin kupposen ja siemailin ja mietin(sanoinkin että siemailen nyt tässä ettei kannata ostaa kotio tai se on hetkessä loppu joten otan vielä toisen mukaa) että otan toisen mukin mukaan. Mies kulta ohjasti kädestä pitäen ja veti perässä.
        ”eih. Nyt sinun pitää tulla että tuut mahtuu sun häämekkoosi🥰”

        Eihän enää siis voinut olla sanomatta mitään tälle
        romaatikolle.

        Herkku mies se on, kyllä se voitti kaakaon sillä hetkellä taistojatkuu mielihaluja vastaan.💕💕

        Kuulostaa mukavalta mieheltä :)



      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta mieheltä :)

        Se että mulla oli nuoruuden haave, puhdas haave mennä naimisiin jo 17vuotiaana. Ostin palkkarahoilla (työharjoittelu) kirpputorilta häämekon ja sanoinkin että vain sulhanen puuttui.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuulostaa mukavalta mieheltä :)

        Ollaan varmaan kummallisia mutta hassuja yhdessä.
        Ennen sitä hän yritti vetää yläfemmaa kanssani
        Mutta hämmästyi tätä kovin, en tarjoutunut tähän ja kysyinkin tänään, olisiko meidän pitänyt vielä heittäytyy rintakehää vastakkain sen yläfemman kanssa kuulemma vastauksena kuulin ”olemme tiimi.”

        Se on alkanut yhtä hassuja kuin minäkin joten jouduin talttutamaan kun mökkihöperryys taitaa iskeä koulusta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ollaan varmaan kummallisia mutta hassuja yhdessä.
        Ennen sitä hän yritti vetää yläfemmaa kanssani
        Mutta hämmästyi tätä kovin, en tarjoutunut tähän ja kysyinkin tänään, olisiko meidän pitänyt vielä heittäytyy rintakehää vastakkain sen yläfemman kanssa kuulemma vastauksena kuulin ”olemme tiimi.”

        Se on alkanut yhtä hassuja kuin minäkin joten jouduin talttutamaan kun mökkihöperryys taitaa iskeä koulusta.

        Hienosti sanottu, että olette tiimi.


    • Anonyymi

      ”ehdottomasti tarvitset sitä johonkin”

      Ehdottomuus on enimmäkseen aika huono strategia, paitsi silloin kun se on ehdottomasti tarpeen.

      -flowersreally-

    • Riippuu vähän missä kokkaan. Jos kokkaan komennushommissa ruuhkasuomessa niin onhan siellä ketsuppia. Ne vain tahtoo olla valmistettu sikäläisiä lähiruokia varten joten ei kannata tuoda niitä tänne oman kotiseudun kattauksiin.

      Jos taas menen kotiseutuni kauppaan niin aika vähän on ketsuppipulloja mutta sitäkin enemmän miehiä joilta on ketsuppi loppu. Jostakin kumman syystä ne ketsupit ovat aina sellaisella hyllykorkeudella ja etiketit niin päin että miehet joilla on parempi kokkaustaito, isompi keittiö, monipuolisempi kattaus tai paremmat jälkiruuat onnistuvat tyhjentämään ketsuppihyllyn ennen minua.

      Molemmissa tapauksissa on ruoka nieltävä ilman ketsuppia. Itse olen ratkaissut ongelman niin että päivitin elämäni reseptit sellaisiin ruokiin joissa ei ketsuppia tarvita. Eihän se ruoka niin hyvälle maistu mutta tulee se vatsa niinkin täyteen. Itse toki olen siitä onnekas että minulla on ketsuppi loppu; kaikki eivät sitä makua saa koskaan huulilleen.

      • Nyt on kyllä pakko sanoa, että loistavasti kirjoitettu ja johdateltu tarina ketsupista. Aivan loistava!


      • Anonyymi

        Aika nopeita nopeuksiakin on formuloissakin nykyään... 400kmh voi mopedi kulkea helpowstikin.... Ferrarilla oli joku sääntörikkomus tai epäily sellaisesta että tulikin 55BHP ylimäärääistä tehoa.


    • Anonyymi

      Jotenkin kyynistä tekstiä. Ihan kuin aloittajaa v.tuttaisi (taas) jokin.

      • Anonyymi

        Söin kyllä banskun.... kun noniin wurstin ja hymyilevä naama ja formula-autotkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin kyllä banskun.... kun noniin wurstin ja hymyilevä naama ja formula-autotkin :D

        Minun pitää olla todellakin varovainen eikä tyhmä.... jotta en loukkaannut itseäni.

        Formula-autot ja kuolemat niissä ovat kyllä hauskoja kilpailuja.


      • Tulkinta meni metsään, ei vi.tuta...taaskaan...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tulkinta meni metsään, ei vi.tuta...taaskaan...

        Tuollaisestakaan kuin luuseri-hifvesräjästä: jos todella on pääkallo halki päästä, niin on huono hirvestäjä väärällä kiväärillä ollut...... on niin ikävä ja kipujutttu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisestakaan kuin luuseri-hifvesräjästä: jos todella on pääkallo halki päästä, niin on huono hirvestäjä väärällä kiväärillä ollut...... on niin ikävä ja kipujutttu...

        Kuulostaa vaaralliselta, jos on pääkallo halki.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuulostaa vaaralliselta, jos on pääkallo halki.

        Piräiai mwnnä nukkumumaankin välillä.... väsytttää aika paljon ja en joo syö minttu-tee-sitä varsinkaan en syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piräiai mwnnä nukkumumaankin välillä.... väsytttää aika paljon ja en joo syö minttu-tee-sitä varsinkaan en syö.

        Tutti... tutteli tytteli uutisissa oli tuttili, ei tytteli tutti oli.... Miksi poliisin ammattitautina on tehdä rikoksia, eikö niitä poliiseja voisi jotenkin lääkitä pillereillä jotta eivät aina tekisi rikoksia?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kuulostaa vaaralliselta, jos on pääkallo halki.

        Joo se on parantunut nyt oli aika pehmoisen oloinen, turvoksissa paljon oli pää, sormilla tunnustellessa tuntui todella pehmeälle pääkallo, verta ei tullut sentään se olisi huolestuttanut jos niin olisi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on parantunut nyt oli aika pehmoisen oloinen, turvoksissa paljon oli pää, sormilla tunnustellessa tuntui todella pehmeälle pääkallo, verta ei tullut sentään se olisi huolestuttanut jos niin olisi ollut.

        Pidän aika paljon näistä nelosen seikkailuohjelmista varsikin kuin
        Selviytyjåt jossa on hauskoja kilpailujakin :D

        Toimitusjohtajahan on aina "luuserimies"


    • Anonyymi

      Jos on sinappikin loppu niin osta uusi appi. Appi kuin sinAppi.

      Tämä äänellä ohjaaminen oli kyllä aamun uutisissa, on todella vaikea tehdä henkilön tunnistaminen äänestä, entä jos ihminen on esim. flunssassa, silloin toimi ollenkaan henkilön tunnistaminen äänestä.

      • Flunssassa ääni kyllä tahtoo muuttua kovastikin.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Flunssassa ääni kyllä tahtoo muuttua kovastikin.

        Silloin niin on ikävä ääniohjailla laitteita erilaisilla äänillä, kyllä aika tarkastikin pystyy tuollaisilla kuten fast-fourier -tekniikoilla siltikin tunnistelemaan, mutta erittäin vaikeaa henkilötunnistus eli ns. biometriseksi tunnistamiseksihan tuollaista sanotaan, kuin sormenjälki tai DNA-tunniste. Tein erästä juttua vielä radiopuhelimen kautta tuollaista.

        Ikävä jos jossain lentokoneessa ei tunnistakaan oikein vaan laukaisee kaikki aseistukset vääriin paikkoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silloin niin on ikävä ääniohjailla laitteita erilaisilla äänillä, kyllä aika tarkastikin pystyy tuollaisilla kuten fast-fourier -tekniikoilla siltikin tunnistelemaan, mutta erittäin vaikeaa henkilötunnistus eli ns. biometriseksi tunnistamiseksihan tuollaista sanotaan, kuin sormenjälki tai DNA-tunniste. Tein erästä juttua vielä radiopuhelimen kautta tuollaista.

        Ikävä jos jossain lentokoneessa ei tunnistakaan oikein vaan laukaisee kaikki aseistukset vääriin paikkoihin.

        Sinulla ajatus pyörii vaan kovasti niissä aseissa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinulla ajatus pyörii vaan kovasti niissä aseissa.

        Aika sulla on sitten valttaa tuollaisiakin harrastella, enemmän kuin Persidentilläkin :D


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinulla ajatus pyörii vaan kovasti niissä aseissa.

        Ei Reijo, olet nyt väärässä tyhmine ajatuksinesin, tyhmä Reijo.

        Tällainen asia itseäni on mietittynät: jos on itse joku uhkapelien suunnittelija: kun huviksihan ne ovat tarkoitettuja ja sitten käyttävät väärin niitä pelejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Reijo, olet nyt väärässä tyhmine ajatuksinesin, tyhmä Reijo.

        Tällainen asia itseäni on mietittynät: jos on itse joku uhkapelien suunnittelija: kun huviksihan ne ovat tarkoitettuja ja sitten käyttävät väärin niitä pelejä.

        Reijo??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1744
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1149
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      79
      1010
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      861
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      694
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      656
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    Aihe