Juhlapuhetta ameriikassa

16

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tinnut gretaparka muistaa kotimaansa kylmenemistä.
      Eikä liioin maininnut oman maansa kasvavia hiilidioksidipäästöjä.

    • Anonyymi

      ettei vaan denialistisetä olisi ihastunut pikkugretaan

      • Anonyymi

        Taas on kommentointeja kadonnut, alarmien toimesta?
        Pelottaako totuus?


    • Anonyymi

      Akuankkasaitti, ota selvää saitin pitäjästä. Vie eeliksiä kuin pässiä narussa.

    • Matkustiko Greta Amerikkaan soutuveneellä vai miten?

    • Tämä keskustelu aiheesta osoittaa, että vanhat suomalaiskaakit eivät ymmärrä mistään mitä.

      Ikävä kyllä Greta on oikeassa, ne vanhat ukot ja ämmät, jotka aina vain äänestävät niitä, jotka pyrkivät myymään meille aateen ikuisesta kasvusta, ovat myyneet nuorten tulevaisuuden elääkseen itse runsaudessa.

      Tämä mene tavallan kuin se kuuluisa pyramiidi: ne ylhäällä elävät alempien aikaansaannoksista. Tässä ilmastoasiassa se mene samalla tavalla: vanhaat yltiökuluttajat syövät nuorison ja tulevien sukupolvien tulevaisuuden, terveyden ja hyvin voinnin.

      Rikollista, sanon vanhana miehenä.

      • Anonyymi

        Sanoit asian juuri niin kuin se on.Suoraan.Rehellisesti.Kiitos.


      • Anonyymi

        Miksi kuvittelet että vanhat ulkomaaliskaakit olisivat vähemmän rikollisia julistaessaan jotain jostain ilmastoasiasta?


    • Anonyymi

      Minkä hintainen on sininen planeetta?

    • Anonyymi

      Siinä jälleen kerran persu sekoittaa ilmaston ja sään toisiinsa.

      Koska Juhannuksena on lämmintä tästä seuraa persulogiikan mukaan jottei Jouluna voi olla viileätä sekä mahdollisesti luntakin maassa.

    • Anonyymi

      Jos maksetaan jatkuvasti enemmän ilmastoveroja kuin on tarpeen ilmaston jäähdyttämiseksi niin meneekö globaali lämpötila lopulta absoluuttiseen nollapisteeseen?

      • Anonyymi

        Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?

        Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.

        Oho lipsahti sarkasmin puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?

        Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.

        Oho lipsahti sarkasmin puolelle.

        Kysymys kuuluu "jos". Kuinka paljon uskaltaisi maksaa jotain hiilidioksidipäästömaksua ettei jääkausi yllätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?

        Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.

        Oho lipsahti sarkasmin puolelle.

        Etkö maksa sähköveroa tai aja autolla?
        Vihreät keksivät lisää ilmastointiveroja.
        Rinne laittaa vielä lihansyöntiveron.


    • Anonyymi

      Taitaa pikku gretalla olla pahanlainen Jeanne d'Arc-syndrooma. Näkyjen ja kuulopuheiden perusteella on hyvä julistaa mitä tahansa ja hörhöt julistavat pikku gretan pyhimykseksi jos IPCC sallii.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe