Mahtaako pikku greta muistaa puheessaan mainita, että lunta satelee ennätys aikaisin kotimaassaan ruotsissa?
Tai muistaako mainita norjan ennätyslumisateet tässä hetki sitten?
Eikä vaan jaksa lämmetä.
https://notrickszone.com/2019/09/22/continental-cooling-earliest-snow-in-20-years-in-gretas-sweden-data-suggest-autumn-arriving-earlier-in-europe/
Juhlapuhetta ameriikassa
16
99
Vastaukset
Ei tinnut gretaparka muistaa kotimaansa kylmenemistä.
Eikä liioin maininnut oman maansa kasvavia hiilidioksidipäästöjä.- Anonyymi
ettei vaan denialistisetä olisi ihastunut pikkugretaan
- Anonyymi
Taas on kommentointeja kadonnut, alarmien toimesta?
Pelottaako totuus?
- Anonyymi
Akuankkasaitti, ota selvää saitin pitäjästä. Vie eeliksiä kuin pässiä narussa.
Matkustiko Greta Amerikkaan soutuveneellä vai miten?
Tämä keskustelu aiheesta osoittaa, että vanhat suomalaiskaakit eivät ymmärrä mistään mitä.
Ikävä kyllä Greta on oikeassa, ne vanhat ukot ja ämmät, jotka aina vain äänestävät niitä, jotka pyrkivät myymään meille aateen ikuisesta kasvusta, ovat myyneet nuorten tulevaisuuden elääkseen itse runsaudessa.
Tämä mene tavallan kuin se kuuluisa pyramiidi: ne ylhäällä elävät alempien aikaansaannoksista. Tässä ilmastoasiassa se mene samalla tavalla: vanhaat yltiökuluttajat syövät nuorison ja tulevien sukupolvien tulevaisuuden, terveyden ja hyvin voinnin.
Rikollista, sanon vanhana miehenä.- Anonyymi
Sanoit asian juuri niin kuin se on.Suoraan.Rehellisesti.Kiitos.
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että vanhat ulkomaaliskaakit olisivat vähemmän rikollisia julistaessaan jotain jostain ilmastoasiasta?
- Anonyymi
Minkä hintainen on sininen planeetta?
- Anonyymi
Siinä jälleen kerran persu sekoittaa ilmaston ja sään toisiinsa.
Koska Juhannuksena on lämmintä tästä seuraa persulogiikan mukaan jottei Jouluna voi olla viileätä sekä mahdollisesti luntakin maassa. - Anonyymi
Jos maksetaan jatkuvasti enemmän ilmastoveroja kuin on tarpeen ilmaston jäähdyttämiseksi niin meneekö globaali lämpötila lopulta absoluuttiseen nollapisteeseen?
- Anonyymi
Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?
Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.
Oho lipsahti sarkasmin puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?
Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.
Oho lipsahti sarkasmin puolelle.Kysymys kuuluu "jos". Kuinka paljon uskaltaisi maksaa jotain hiilidioksidipäästömaksua ettei jääkausi yllätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?
Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.
Oho lipsahti sarkasmin puolelle.Etkö maksa sähköveroa tai aja autolla?
Vihreät keksivät lisää ilmastointiveroja.
Rinne laittaa vielä lihansyöntiveron.
- Anonyymi
Taitaa pikku gretalla olla pahanlainen Jeanne d'Arc-syndrooma. Näkyjen ja kuulopuheiden perusteella on hyvä julistaa mitä tahansa ja hörhöt julistavat pikku gretan pyhimykseksi jos IPCC sallii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522