Mahtaako pikku greta muistaa puheessaan mainita, että lunta satelee ennätys aikaisin kotimaassaan ruotsissa?
Tai muistaako mainita norjan ennätyslumisateet tässä hetki sitten?
Eikä vaan jaksa lämmetä.
https://notrickszone.com/2019/09/22/continental-cooling-earliest-snow-in-20-years-in-gretas-sweden-data-suggest-autumn-arriving-earlier-in-europe/
Juhlapuhetta ameriikassa
16
99
Vastaukset
Ei tinnut gretaparka muistaa kotimaansa kylmenemistä.
Eikä liioin maininnut oman maansa kasvavia hiilidioksidipäästöjä.- Anonyymi
ettei vaan denialistisetä olisi ihastunut pikkugretaan
- Anonyymi
Taas on kommentointeja kadonnut, alarmien toimesta?
Pelottaako totuus?
- Anonyymi
Akuankkasaitti, ota selvää saitin pitäjästä. Vie eeliksiä kuin pässiä narussa.
Matkustiko Greta Amerikkaan soutuveneellä vai miten?
Tämä keskustelu aiheesta osoittaa, että vanhat suomalaiskaakit eivät ymmärrä mistään mitä.
Ikävä kyllä Greta on oikeassa, ne vanhat ukot ja ämmät, jotka aina vain äänestävät niitä, jotka pyrkivät myymään meille aateen ikuisesta kasvusta, ovat myyneet nuorten tulevaisuuden elääkseen itse runsaudessa.
Tämä mene tavallan kuin se kuuluisa pyramiidi: ne ylhäällä elävät alempien aikaansaannoksista. Tässä ilmastoasiassa se mene samalla tavalla: vanhaat yltiökuluttajat syövät nuorison ja tulevien sukupolvien tulevaisuuden, terveyden ja hyvin voinnin.
Rikollista, sanon vanhana miehenä.- Anonyymi
Sanoit asian juuri niin kuin se on.Suoraan.Rehellisesti.Kiitos.
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että vanhat ulkomaaliskaakit olisivat vähemmän rikollisia julistaessaan jotain jostain ilmastoasiasta?
- Anonyymi
Minkä hintainen on sininen planeetta?
- Anonyymi
Siinä jälleen kerran persu sekoittaa ilmaston ja sään toisiinsa.
Koska Juhannuksena on lämmintä tästä seuraa persulogiikan mukaan jottei Jouluna voi olla viileätä sekä mahdollisesti luntakin maassa. - Anonyymi
Jos maksetaan jatkuvasti enemmän ilmastoveroja kuin on tarpeen ilmaston jäähdyttämiseksi niin meneekö globaali lämpötila lopulta absoluuttiseen nollapisteeseen?
- Anonyymi
Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?
Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.
Oho lipsahti sarkasmin puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?
Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.
Oho lipsahti sarkasmin puolelle.Kysymys kuuluu "jos". Kuinka paljon uskaltaisi maksaa jotain hiilidioksidipäästömaksua ettei jääkausi yllätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?
Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.
Oho lipsahti sarkasmin puolelle.Etkö maksa sähköveroa tai aja autolla?
Vihreät keksivät lisää ilmastointiveroja.
Rinne laittaa vielä lihansyöntiveron.
- Anonyymi
Taitaa pikku gretalla olla pahanlainen Jeanne d'Arc-syndrooma. Näkyjen ja kuulopuheiden perusteella on hyvä julistaa mitä tahansa ja hörhöt julistavat pikku gretan pyhimykseksi jos IPCC sallii.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602