Juhlapuhetta ameriikassa

16

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tinnut gretaparka muistaa kotimaansa kylmenemistä.
      Eikä liioin maininnut oman maansa kasvavia hiilidioksidipäästöjä.

    • Anonyymi

      ettei vaan denialistisetä olisi ihastunut pikkugretaan

      • Anonyymi

        Taas on kommentointeja kadonnut, alarmien toimesta?
        Pelottaako totuus?


    • Anonyymi

      Akuankkasaitti, ota selvää saitin pitäjästä. Vie eeliksiä kuin pässiä narussa.

    • Matkustiko Greta Amerikkaan soutuveneellä vai miten?

    • Tämä keskustelu aiheesta osoittaa, että vanhat suomalaiskaakit eivät ymmärrä mistään mitä.

      Ikävä kyllä Greta on oikeassa, ne vanhat ukot ja ämmät, jotka aina vain äänestävät niitä, jotka pyrkivät myymään meille aateen ikuisesta kasvusta, ovat myyneet nuorten tulevaisuuden elääkseen itse runsaudessa.

      Tämä mene tavallan kuin se kuuluisa pyramiidi: ne ylhäällä elävät alempien aikaansaannoksista. Tässä ilmastoasiassa se mene samalla tavalla: vanhaat yltiökuluttajat syövät nuorison ja tulevien sukupolvien tulevaisuuden, terveyden ja hyvin voinnin.

      Rikollista, sanon vanhana miehenä.

      • Anonyymi

        Sanoit asian juuri niin kuin se on.Suoraan.Rehellisesti.Kiitos.


      • Anonyymi

        Miksi kuvittelet että vanhat ulkomaaliskaakit olisivat vähemmän rikollisia julistaessaan jotain jostain ilmastoasiasta?


    • Anonyymi

      Minkä hintainen on sininen planeetta?

    • Anonyymi

      Siinä jälleen kerran persu sekoittaa ilmaston ja sään toisiinsa.

      Koska Juhannuksena on lämmintä tästä seuraa persulogiikan mukaan jottei Jouluna voi olla viileätä sekä mahdollisesti luntakin maassa.

    • Anonyymi

      Jos maksetaan jatkuvasti enemmän ilmastoveroja kuin on tarpeen ilmaston jäähdyttämiseksi niin meneekö globaali lämpötila lopulta absoluuttiseen nollapisteeseen?

      • Anonyymi

        Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?

        Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.

        Oho lipsahti sarkasmin puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?

        Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.

        Oho lipsahti sarkasmin puolelle.

        Kysymys kuuluu "jos". Kuinka paljon uskaltaisi maksaa jotain hiilidioksidipäästömaksua ettei jääkausi yllätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksanut sellaistakin veroa kuin ilmastovero. Onko tositteita esittää maksetusta ilmastoverosta ?

        Avitusta tarvitsen koska minä en ole vielä milloinkaan maksanut ilmastoveroa. Valtionkonttoriinko ilmastoveroa maksetaan. Miten ilmastoveron maksaminen käytännössä menee ja riittääkö ruutupaperille kuivamustekynällä kirjoitettu A5 kokoa oleva tosite leimattuna.

        Oho lipsahti sarkasmin puolelle.

        Etkö maksa sähköveroa tai aja autolla?
        Vihreät keksivät lisää ilmastointiveroja.
        Rinne laittaa vielä lihansyöntiveron.


    • Anonyymi

      Taitaa pikku gretalla olla pahanlainen Jeanne d'Arc-syndrooma. Näkyjen ja kuulopuheiden perusteella on hyvä julistaa mitä tahansa ja hörhöt julistavat pikku gretan pyhimykseksi jos IPCC sallii.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe