En tiedä kuuluuko varsinaisesti tälle palstalle mutta parempaakaan en löytänyt. Missä määrin DB:n kirjoissa on historialliset ym. faktat pielessä ja kannattaako kyseisiin teoksiin kuluttaa rajallista aikaansa?
Dan Brownin kirjat
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseinen herra sortuu välillä jaarittelemaan - on ilmeisen kiinnostunut historiasta ja tieteistä ja varmasti paljon muustakin. Tieteessä otetaan välillä vähän vapauksia, mm. tekniikkaa, jota ei vielä ole olemassa käytetään arkipäiväisesti. Erittäin viihdyttäviä kirjoja, tosin. Pidän usein mukana automatkoilla äänikirjoja, mukava sitten perillä isäntäväen ihmetellä, kun vieraat istuu varttitunnin autossa parkkipaikalla, eikä liikahda minnekkään, kun on jännässä paikassa kirja.
Da Vinci koodiin ainakin löytyy opaskirja missä tarkasti selvitetään romaanissa esiintyviä asioita ja niiden taustoja. On parempi ja mielenkiintoisempi kuin Dan Brownin roskaromaani.
Ja se kirja mihin 'Da Vinci koodi' perustuu, eli 'Pyhä veri, pyhä Graal', on huomattavasti parempi kuin 'Da Vinci koodi' itse.
- Anonyymi
Kioskiroskaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kioskiroskaa.
Sitähän se Dan Brown nimenomaan edustaa, laskelmoitua sentimentaalista sontaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790