Naiset tosi vaikeita nykyään ja hiljasii.

Anonyymi

Oon huomannu chatissa,että naiset ovat hyvin hiljasia. Ei paljoo puhu ei kiinnostu sun muuta vastaavaa. En tiedä mikä naisia nykyää vaivaa. Ovatko jo kenties saaneet miehistä tarpeekseen?

42

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukan sen suuntaisia kommentteja olen kuullut...

      • Anonyymi

        Se on tosi inhottavaa. Ennen naiset oli avoimempia je helpompia. Nykyään nii mahdottoman vaikeita.


      • Anonyymi

        Suojamuuri ylhällä? Ei haluta päästää lähelle, ei avauduta, ei anneta itsestään paljoa. Vaietaan Normaali suojelumekanismi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suojamuuri ylhällä? Ei haluta päästää lähelle, ei avauduta, ei anneta itsestään paljoa. Vaietaan Normaali suojelumekanismi.

        Olen kuullut muutamien naisten , paljon itseäni nuorempien, sanovan, että miehet eivät osaa käyttäytyä, ovat tökeröitä ja lapsellisia. Mahtaako siinä olla jotain perää?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olen kuullut muutamien naisten , paljon itseäni nuorempien, sanovan, että miehet eivät osaa käyttäytyä, ovat tökeröitä ja lapsellisia. Mahtaako siinä olla jotain perää?

        Voi toki ollakkin asia niin. Myönnän että olen itsekkin lapsellinen välillä. Käytös nyt on vähän parantunut kun on ikää tullut.


    • Kukapa nyt naisten aivoituksista selkoa ottaisi. Ovat varmaankin loukkaantuneet jostakin ja odottavat, että miehet lukisivat heidän ajatuksensa ja pyytelisivät polvet verillä anteeksi käytöstään.

      On tietysti mahdollista, vaikkakin epätodennäköistä, että he ovat löytäneet oikeaa lihaa ja verta rinnalleen, josta syystä virtuaalimiesten mielenkiinto ei tunnu enää lainkaan niin houkuttelevalta kuin ennen.

    • Anonyymi

      Tää on nii helvetin epätoivosta ettiä naisii ku ei oo rahaa ja mitää. Sit ne on lisäks todella hiljasii, ei vastaa viesteihin sun muuta. Mitähän niiden päässä liikkuu. Ei tajuu.

      • Anonyymi

        Turhauttavan tyhmää ja epätoivosta tää ykspuolinen yhteydenpito. Ja yrittäminen ja kaikkee vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhauttavan tyhmää ja epätoivosta tää ykspuolinen yhteydenpito. Ja yrittäminen ja kaikkee vastaavaa.

        Tinderissäki antanu varmaa 500 osumaa ja ei ollenkaa matcheja. Ei vain ole semmonen mies mitä naiset katselee. Vaikka ei ole alkoholisti ja narkki. On vain kunnollinen mies.


    • Anonyymi

      Jatkuvasti saa runkata ja ei saa naisen kosketusta ja läheisyyttä, on tää tuskaa ja kamalaa.

    • Anonyymi

      Eiväthän tyttöset eli tuttelit siis naiset ole niin kovin vaarallisia jos eivät halua olla.

    • Anonyymi

      Naiset ahdistuu miehistä. Naiset ei osaa käsitellä erojaan ja sen takia eivät mene elämässä eteenpäin vaan naisen mieli junnaa niissä pahoissa pojissa mitä kamalaa kaikkea mies teki naiselle.

      • Anonyymi

        Päähän kohdistuneita taklauksia taas jääkekkosessa, on vaarallista juurikin tuollainen.


        Muttq mitenkäs lempiurheilut "Rättipäillä" uiminen jne...


    • Niin tai näin, onhan aina kuitenkin tämä sinkkupalsta, jossa voi tehdä pati aloitusta naisten hiljaisuudesta tai muista kurjista ominaisuuksista.

    • Väärä nainen!

    • Puhu sitten ite sille tuppisuulle.

      Oletko edes yrittänyt?

      • Anonyymi

        Ap ei tarkoittanut jotain tiettyä naista vaan yleensä ei saa kontaktia naisiin. Ap ei vain ole naisten mieleinen mies, puhuuhan naiset kunhan mies on sopiva.
        Sen asian tajuaminen ei onnistu ap,ltä. jonka me kaikki tunnemme jo. Vaikka ei ole ruma, mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei tarkoittanut jotain tiettyä naista vaan yleensä ei saa kontaktia naisiin. Ap ei vain ole naisten mieleinen mies, puhuuhan naiset kunhan mies on sopiva.
        Sen asian tajuaminen ei onnistu ap,ltä. jonka me kaikki tunnemme jo. Vaikka ei ole ruma, mielestään.

        No en saa kontaktia joo en kai ole, no en usko et hirveesti puhuu, monet viihtyy ihan sinkkuina ja ei halua edes miestä ja suhdetta, tajuan asian jo, mutta tajuaisin jos olisin todella lihava ja ruma, mutta en ole.


    • Voihan se olla että naisia alkaa jo miehet tympäisemään; ainakin parisuhdemielessä. Toki voisi miettiä onko nuo lähestymiskanavat oikeita. Itse olen joskus tehnyt deitti-ilmoituksia ja ollut Tinderissä yms ja aikalailla kuuropiiloa on minullakin ollut.

      No tuossa täytettyäni vuosia tulin siihen tulokseen että loppuelämäni taaperran yksin ja poistin Tinderin enkä muuallakaan enää itseäni sähköisesti markkinoi, Kesän ja varsinkin alkusyksyn aikana minulle on taas muodostunut kuva että naisista on tullut puheliaampia. Ei siis keskustelevampia sillä muutamien kanssa jos olisi "dialogia" käyty puhelimen välityksellä niin olisin ehtinyt vaihtaa auton renkaan, puhdistaa räystäät ja pestä ikkunat ilman että nainen olisi huomennut minun jättäneen puhelimen keittiön pöydälle.

      En tiedä onko se tämä aika jolloin uutisoidaan näyttävästi kaikista uhkakuvista ja korostetaan yksilöiden ainutlaatuisuutta tehnyt sen että kanssaihmisiin ei oikein enää verkoissa luoteta.

    • "Viestittele oikein

      Älä aloita sanomalla ainoastaan ”moi” tai oudolla kikkailuviestillä. Tee aloitus johon voi vastata! Miehet aina valittavat, että naiset eivät vastaa. No se johtuu ihan siitä, että ei niihin ole mitään vastattavaa!

      Jos sinusta ei kuulu, nainen olettaa että sinua ei kiinnosta. Älä testaa naista että laittaako hän ensin viestiä vaan kirjoita itse ensin jos olet kiinnostunut!

      Älä lähetä peniksen kuvaa. Omaasi äläkä varsinkaan jonkun toisen. Älä lähetä seksiviestejä jollei nainen siihen suuntaan kannusta.

      Vie keskustelua eteenpäin. Jatka naisen kertomista asioista ja kerro itse sen verran laajasti tekemisistäsi että nainen saa koukkuja johon tarttua. Yksisanaiset vastaukset tyrehdyttävät koko jutun."

      https://www.huonoaiti.fi/perusteelliset-ohjeet-miehille-naisen-hankkimiseksi/

      • Anonyymi

        Ei ole siitä kiinni laittaako viestiä hyvin vai huonosti. Naiset vastaa vain miehelle joka kiinnostaa ulkoisesti 110%,sti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siitä kiinni laittaako viestiä hyvin vai huonosti. Naiset vastaa vain miehelle joka kiinnostaa ulkoisesti 110%,sti.

        Se on tietenkin niin. Miehet taitavat laittaa viestejä ihan kaikille naisille . Miehet ovat sillä tavalla erilaisia, että heitä kiinnostaa jokainen nainen. Se on tietysti vähän surullinen tilanne, mutta minkäs sille mahtaa, että miehet ja naiset ovat erilaisia näissä pariutumisasioissa.


    • Anonyymi

      Jää nähtäväksi ulkomaalaisten nostattama syntyvyys.

    • Anonyymi

      Kun ollaan yökerhossa juomassa viinaa, niin naiset kuin miehetkin eivät ole lainkaan hiljaisia.

      Raitis mies on yksi kotona ja jos jonkun tapaa niin on ihan hiljaa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Ollia potuttaa kun ei pääse omaa vaimoaan edes panemaan- Menee varmaan huoriin vielä ja katja haluaa panna vaan väkivaltaisia jännämiehiä ja sen takia on naama norsun vitulla joka päivä kun sai kiltin miehen. Olisin jo eronnut tuollaisesta muijasta tuossa ohjelmassa olisin sanonut suoraan että se on ero nyt.

      • Anonyymi

        Samoin olisin tehnyt myös. Olisin jättänyt Katjan yksin jo ns. häämatkalla.
        Ollin nainen on vaikea tapaus, siksi meni tuohon ohjelmaan koska ei tule toimeen miesten kanssa, saahan noin nätti nainen seuraa muutenkin mutta lyhytaikaisia suhteet ovat.
        Kolmas pari on normaaleja ihmisiä, siksi synkkaavat hyvin yhteen, eivät tuijota ulkonäköön kuten bimbo tukevahko Katja joka kuvittelee liikoja itsestään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei noita naisia oikein ymmärrä nykyään.

      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä, silloin olet kuin luuseri-mersu-kuski :D

        Mene sitten johonkin Ivanka Trumpin omaan hotelliin asumaan ja tutustumaan muutenkin Bermudan saaristoon :D

        Tällä palstalla ainakin auttaa ehkä ymmärtämään naisia jutellessa jos sellainen on ongelmana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä, silloin olet kuin luuseri-mersu-kuski :D

        Mene sitten johonkin Ivanka Trumpin omaan hotelliin asumaan ja tutustumaan muutenkin Bermudan saaristoon :D

        Tällä palstalla ainakin auttaa ehkä ymmärtämään naisia jutellessa jos sellainen on ongelmana.

        Menepä sitten asumaan jonnekin Ivanka Trumpin omistamaan hotelliin Bermudan saaristoon pyydettynä uuteen hotelliin, sepä vielä olisi, sitten olisi mikähän valtio ja Maltan pankit jne :D


    • Anonyymi

      No kyllä mä itse ihan muutaki kirjotan kun pelkän moi, mutta en vain ymmärrä, Ennen joku nainenkin itse otti yhteyttä ja oli aktiivinen, nykyään ei, melkein heti poistetaan osuma, tai ei puhuta mitää, sit on semmosia tyyliin jotka ei mua viehätä yhtään.

    • Anonyymi

      Naiset ei ole yhtään aktiivisia, lähinnä haluaa miehestä vain eroon, poistaa tai jotain, ymmärrän et kaikki miehet yrittää kaikkia naisia joo. Taas näytin naiselle kuvaani ja sanoi et ihan hyvä kuva. Ehkä valehtelee sitten, koska naisille se ulkonäkö on numero 1, ja mullekki on naisen ulkonäkö aika tärkee. Ei kiinnosta naiset jotka ei ole mun tyyppiä.

    • Anonyymi

      Se on jännä juttu että monet sanonu ihan kivan näkönen ja pitkä, Mutta vientiä on lähemmäs 0. Et sikäli tosi outoo. Mulle kelpais ihan tavallinen vaikka amis nainen, joka painaa 90 kg. Ei tarvi olla mikää kaunis ja koulutettu, mutta ei mikää ryhävalas.

      • Anonyymi

        Napanuora-ohjelmassa Elli-kympissä oli.... näytti mielestäni erittäin seksikkäälle eräs nainen, muistutti todellakin paljon jotain Ozzy Osbournen punasilmäistä nahkahousuinen nainen tuollainen ja iso seksikäs, mutta ei päässyt matkalle sääripjorillekaan :D

        Niin tämä ossin levy: The Ultimate Sin, minkä kannessa on punasilmäinen seksikäs nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Napanuora-ohjelmassa Elli-kympissä oli.... näytti mielestäni erittäin seksikkäälle eräs nainen, muistutti todellakin paljon jotain Ozzy Osbournen punasilmäistä nahkahousuinen nainen tuollainen ja iso seksikäs, mutta ei päässyt matkalle sääripjorillekaan :D

        Niin tämä ossin levy: The Ultimate Sin, minkä kannessa on punasilmäinen seksikäs nainen.

        Jos naisen vaatimuksena on sitten punaiset silmät ja hirveän seksikkäät sääretkin, vaatimus on silloin lihavuutta suurempi.


      • Anonyymi

        Amis nainen haluaa komean top 10 miehen. Siinä se ongelma on ettei naisille kelpaa tavis miehet. Sen takia syntyvyys laskee ja suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka eivät koskaan saa sitä kumppania. Nuoret syrjäytyy jo 20 vuotiaana koska eivät pääse treffeille. Palstallakin on nelikymppisiä ikisinkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amis nainen haluaa komean top 10 miehen. Siinä se ongelma on ettei naisille kelpaa tavis miehet. Sen takia syntyvyys laskee ja suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka eivät koskaan saa sitä kumppania. Nuoret syrjäytyy jo 20 vuotiaana koska eivät pääse treffeille. Palstallakin on nelikymppisiä ikisinkkuja.

        Miksi pankkiiri on aina varaton runkkari?

        Seksikäs demoninainen, on aivan hyvä... Nuke ya nuke you... kannessa jooh, kannattaa ostaa jos näkee kaupassa tämä The UIltimate Sin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amis nainen haluaa komean top 10 miehen. Siinä se ongelma on ettei naisille kelpaa tavis miehet. Sen takia syntyvyys laskee ja suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka eivät koskaan saa sitä kumppania. Nuoret syrjäytyy jo 20 vuotiaana koska eivät pääse treffeille. Palstallakin on nelikymppisiä ikisinkkuja.

        Mutta mä en halua olla semmoinen. Aika harva mies on johtaja ja tienaa paljon. Kyllä rumalle amis naiselle pakko kelvat amis mies. Niin se vaan menee.


    • Anonyymi

      Aika paljo näkee tavallisia naisia ja tavallisset miehet niillä. Pitää löytää vaan sopiva nainen joka oikeesti kiinnostuu susta sellasena ku sä oot. Ei oo rahan perää ja koulutuksen, vaan ihan tavallinen.

    • Anonyymi

      Niin, sitä sanotaan että kuunteleminen on tärkeä taito. Ehkä nuo kuvaamasi naiset ovat vieneet kuuntelemisen jalon taidon korkeammalle levelille tai hmmm jotkut miehet on tosi kovia puhumaan, ainakin itsestään. Minä sitä ja tätä, minä sitä mieltä, minä oon tehnyt sitä ja tätä, täälläkin sitä huomaa miehiltä, jotkut jopa toiminnan naamioidakseen esiintyy naisena.

      • Anonyymi

        Tyhmyys ja housuvaippa ovat vanhan naisen tunnusmerkit.


    • Anonyymi

      No, sithä nuorenpana miehenä kyl yht vanhenpaa naista naurattasin. Vaik pidettäs vaippakännit piilos...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe