DANONE VITALINEA

laihduttelija

onko se mielestänne oikeasti terveellistä ja kevytttä vai onko se vain humpuukkia??

5

4150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varma Tieto

Vitalinea-jogurteissa on aika paljon sokeria; luin purkin kyljestä, että 8,8 g/100 g, eli yhdessä purkissa 17,6 grammaa. Rasvaa on 0% tai 0,1% mutta tosiaan tuota sokeria ... Proteiinia on puolet vähemmän. Ihmeellistä sinänsä, rasvattomassa maidossa on paljon enemmän proteiinia.

Eli vitalinea on valkoiseksi värjättyä vettä ja sokeria, ei rasvaa eikä juuri proteiinia. Kyllä noita vitalienoita nyt yksi päivään mahtuu, 110 kcal per jogurtti.

Vaihtoehto: syö appelsiini ja keitetty kananmuna. Kylläisempi olo, terveellisempi annos, vähemmän sokeria mutta enemmän kuitua ja valkuaista. (jos syöt useamman kuin yhden munan päivässä, heitä muista keltuainen roskiin ja syö pelkkä valkuainen, kolesterolivaara)

• mämmi

mun vitalinea juguissa on kyllä pikkasen vähemmän kaloreita, noin 44/100g olen todennut ne kevyimmiksi mitä meilläpäin löytyy, 125g per purkki eli noin 60 kalorii. ja muista en tiedä mutta mulle maistuu ainakin hyvin. taidat käydä täällä vaan provosoimassa kun kattoo noita sun muitakin viestejä, lankesin siihen.

• opas

painonvartijoiden taulukossa kevyemmät:

Danone 0,1% vitalinea jugurtti 1 purkki(125g)
      = 1 piste

Danone 0,1% vitalinea jugurtti 1 purkki(150g) tai danone 0 % drink
      = 1,5 piste

• laihduttaja

sain lääkäriltäni xenical reseptin ja se on toiminut
      tosi hyvin 10 kg on jo pois!!!!!!1

• Anonyymi

AINEOSAT: Pastoroitu maito, vesi, mustikka 2%! polydekstroosi, herajauhe, (maidosta), muunneltu maissitärkkelys, maidon kivennäisainetiiviste, kivennäisaine, kalsiumlaktaatti, laktaalientsyymi, aromi, punajuuritäysmehutiiviste, väriaine, (antosyaanit), stabilointiaine (pektiini). happamuuden sääntöainet, (sukraloosi, asesulfaami K, jugurttihapate. Saattaa sisältää jäämiä gluteenista ja seesaminsiemenistä. Sisältää luontaisesti sokereita.
      Että tämmöinen tökötti, pönikän ulkoasuun on kiinnitetty huomiota todella paljon sillä sehän näyttää ihan kohta räjähtävän vitamiinien sekä mustikoiden paljoudesta mutta totuus on jotain aivan muuta niinkuin sisällys luettelo enemmän kuin selvästi osoittaa. No yksi huijaus muiden ruokahuijausten joukossa. Kaksi pönikkää kyseistä tököttiä lähti marketista mukaani kun en nähnyt pienellä präntättyä sasällysluetteloa. Kotona lasien sekä suurennuslasin kera kaikki kysesestä mässöstä selvisi joten eikun pönikät roskiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe