Lähinnä siis niiden mittaustapa. Onneksi sain asiasta tietoa kun sitä hankin.
Lähimpien tähtien etäisyydet saadaan helposti selville kolmiomittauksilla ja kaukaisemmpien etäisyydet maalitehtaiden värikarttoihin vertaamalla:
https://www.ursa.fi/extra/kosmos/t/tahtien_etaisyydet.html
Tähtien etäisyys minua askarrutti taannoin.
6
70
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kirkkaus ei ole sama kuin väri.
- Anonyymi
Älä anna tuon asian askarruttaa! Ajattele jotain muuta,helpompaa.
Kuten vaikka Muumilaaksoa ja sen veijareita. - Anonyymi
Kannattaa tutustua myös metodin nimeltä parallaksi.
--planeettaOlen tutustunut vain paradoksiin nimeltä metodi.
Täytyykin ryhtyä pohtimaan tuota metodin parallaksia. En kyllä tiedä miten se aloitusotsikkoni kysymystä enempää selventäisi.
URSA antoi siitä täydellisen vastauksen.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen tutustunut vain paradoksiin nimeltä metodi.
Täytyykin ryhtyä pohtimaan tuota metodin parallaksia. En kyllä tiedä miten se aloitusotsikkoni kysymystä enempää selventäisi.
URSA antoi siitä täydellisen vastauksen.No sittenhän asia on pihvi, sen kummemmin metodioimatta tai parallaksoimatta, medium rare plus miinus.
-- planeetta - Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen tutustunut vain paradoksiin nimeltä metodi.
URSA antoi siitä täydellisen vastauksen.Se metadoni ei toimi heti, eli odota ihan rauhassa sen hoitovaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46758
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65707- 88704
- 20669
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o143630Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62628- 53618
- 51602
- 47591