Olin ihastunut parisen kuukautta mieheen, jolta sain myös runsaasti vastakaikua.
Mies oli huomaavainen ja vaikutti emotionaalisesti avoimelta ja minuun keskittyneeltä.
Ensimmäisellä kerralla, kun välit lämpenivät kunnolla, hän ehdotti seksiä, vaikka emme varsinaisesti olleet käyneet treffeillä. En napannut tähän ehdotukseen flirttailua enempää kiinni ja välimme viilenivät pariksi viikoksi, kun mies suuttui pahanpäiväisesti.
Pysyin itse neutraalina ja vastaanottavaisena ja lopulta mies jatkoi kiinnostuksensa osoittamista ja omistushaluista käyttäytymistään. Pohdin miehen saaneen väärän käsityksen ja korjanneen ymmärrystään minun suhteeni. Kunnes sitten tuli toinen seksiehdotus ja tällä kertaa vielä ryhmäsellainen.
Tietysti kieltäydyin. En halua nähdä häntä enään.
Tällainen on todella ahdistavaa. Että jaksaa kuukausitolkulla pelkän seksikontaktin vuoksi piirittää. Olen pettynyt, mutta kuitenkin tavallaan tyytyväinen, koska pidin rajani selvästä painostuksesta huolimatta.
En tuomitse, jokainenhan päättää itse omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan, joku käyttää sormea, toinen toista ihmistä. Itse en käytä toisia ihmisiä seksileluina, enkä halua, että minua sellaisena pidetään.
Mies oli ihana ja seksikäs tosiaankin, mutten voisi sydämessäni luottaa ihmiseen, joka tuntee vetoa tällaisiin seksihurjasteluihin. Varmasti kyllästyy suhteessa tai ainakin on tyytymätön luonne, joka aina haluaa liikaa.
Itse arvostan naisellisia tarpeitani ja tunteitani, tarvetta saada kunnioitusta ja aitoa rakkautta. Pelkään myös sukupuolitauteja. Itselleni seksuaalisuus on intiimi, syvä yhteys toiseen, maailman tärkeimpään ihmiseen.
En halua ihmistä, jolle tämä ei riitä.
Halusin nyt vähän tilittää, kun ahdistaa.
Täytyi kieltäytyä
87
50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten ja miltä se ahdistus sinussa tuntuu?
-flowersreally-- Anonyymi
Kauhuna ja vähän häpeänäkin, että elättelin romanttisia unelmia sitoutumisesta, rakkaudesta ja yhteisestä elämästä, kun samalla joku hedonistipelle oli vaan pitkällä kytiksellä ja piti minua itsensä kaltaisena. Joten vihaa myös ja katkeruutta.
Kauhuna, joska näen, miten pettävää ja pinnallista voi jonkun ihmisen rakkaus olla (mies oli todella aidosti ihastunut ja välittikin tunteistani, siitä ei ole epäilystä). Kauhuna, koska pinnallinenkin ihminen rakastaa ja osaa olla lämmin. Kuin jotain hyvää kenkäparia käyttäen, joka sitten lopulta vaihdetaan uuteen. Olisi kauheaa joutua tuollaisen ihmisen pauloihin vuosikymmeniksi. Haudan partaalla sitten toinen näyttää todelliset kylmät kasvonsa.
En ole nähnyt häntä, hän selvästi välttelee minua nyt. Anonyymi kirjoitti:
Kauhuna ja vähän häpeänäkin, että elättelin romanttisia unelmia sitoutumisesta, rakkaudesta ja yhteisestä elämästä, kun samalla joku hedonistipelle oli vaan pitkällä kytiksellä ja piti minua itsensä kaltaisena. Joten vihaa myös ja katkeruutta.
Kauhuna, joska näen, miten pettävää ja pinnallista voi jonkun ihmisen rakkaus olla (mies oli todella aidosti ihastunut ja välittikin tunteistani, siitä ei ole epäilystä). Kauhuna, koska pinnallinenkin ihminen rakastaa ja osaa olla lämmin. Kuin jotain hyvää kenkäparia käyttäen, joka sitten lopulta vaihdetaan uuteen. Olisi kauheaa joutua tuollaisen ihmisen pauloihin vuosikymmeniksi. Haudan partaalla sitten toinen näyttää todelliset kylmät kasvonsa.
En ole nähnyt häntä, hän selvästi välttelee minua nyt.Romanttiset unelmasi ovat yksinomaan sinun unelmiasi jo luulisin että odotus että joku tosimaailman ihminen voisi vastata niitä, johtaa väistämättä pettymykseen ennemmin tai myöhemmin.
Tuon kun sisäistät niin siitä se ahdistus lähtee ehkä purkautumaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt häntä, hän selvästi välttelee minua nyt.Olitko myös itsellesi vihainen?
-flowersreally- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitko myös itsellesi vihainen?
-flowersreally-En. Olin rehellinen ja sovinnainen, kuten aina.
Romanttiset unelmani ovat lähinnä unelmia rakastelusta ja tavallisesta yhdessäolosta.
Enkä pidä siitä, että minut leimataan tavoittelemaan kuuta taivaalta samppanjapullon ja timanttisormuksen kera.
Usein todellakin miehillä itsellään on aikamoiset ennakkoluulot naisten haaveilujen suhteen. Sitten kuvittelevat katkerina, ettei heillä ole mahdollisuuksia "Tuohonkaan vaativaan naiseen". Se ei ole minun vikani, jos joku on joutunut pettymään. En ole koskaan ollut materiaalisesti vaativa vaan hoitanut omat asiani. Kyllä naisella on oikeus haaveilla miehestä, ilman että leimataan golddiggeriksi, hei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Olin rehellinen ja sovinnainen, kuten aina.
Romanttiset unelmani ovat lähinnä unelmia rakastelusta ja tavallisesta yhdessäolosta.
Enkä pidä siitä, että minut leimataan tavoittelemaan kuuta taivaalta samppanjapullon ja timanttisormuksen kera.
Usein todellakin miehillä itsellään on aikamoiset ennakkoluulot naisten haaveilujen suhteen. Sitten kuvittelevat katkerina, ettei heillä ole mahdollisuuksia "Tuohonkaan vaativaan naiseen". Se ei ole minun vikani, jos joku on joutunut pettymään. En ole koskaan ollut materiaalisesti vaativa vaan hoitanut omat asiani. Kyllä naisella on oikeus haaveilla miehestä, ilman että leimataan golddiggeriksi, hei.Kysyin, koska kirjoitit ”vähän häpeänäkin”. Mielestäni olisi hyvin inhimillistä olla myös itselleen hieman vihainen, ehkä epäilisi omia ihmistuntemustaitojaan tms. Minä varmaan olisin tuollaisessa tilanteessa.
Miksi hedonistipellen kanssa asioidessa tulisi olla sovinnainen?
En pidä sinua golddiggerinä. En vain ole vielä päättänyt, pidänkö sinua aitona vai en.
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin, koska kirjoitit ”vähän häpeänäkin”. Mielestäni olisi hyvin inhimillistä olla myös itselleen hieman vihainen, ehkä epäilisi omia ihmistuntemustaitojaan tms. Minä varmaan olisin tuollaisessa tilanteessa.
Miksi hedonistipellen kanssa asioidessa tulisi olla sovinnainen?
En pidä sinua golddiggerinä. En vain ole vielä päättänyt, pidänkö sinua aitona vai en.
-flowersreally-Minulla on vahva itseluottamus, joka perustuu vakaumukseen kohdella kaikkia ihmisiä tasavertaisesti, myös niitä, jotka sortuvat huonoihin valintoihin. En tuomitse, vaan ainoastaan toimin. En ole itselleni vihainen, koska tunnen tehneeni parhaani virheet mukaanlukien.
En tarkoittanut tiuskaista sinulle unelmista, Flowers really, vaan tuolle srglle🙄 Ilahduin kun kysyit tunteistani! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vahva itseluottamus, joka perustuu vakaumukseen kohdella kaikkia ihmisiä tasavertaisesti, myös niitä, jotka sortuvat huonoihin valintoihin. En tuomitse, vaan ainoastaan toimin. En ole itselleni vihainen, koska tunnen tehneeni parhaani virheet mukaanlukien.
En tarkoittanut tiuskaista sinulle unelmista, Flowers really, vaan tuolle srglle🙄 Ilahduin kun kysyit tunteistani!Olen vaikuttunut tavastasi käsitellä vaikeita ahdistuksen, vihan ja häpeän tunteita.
Anonyymi kirjoitti:
Olen vaikuttunut tavastasi käsitellä vaikeita ahdistuksen, vihan ja häpeän tunteita.
-flowersreally-Kiitos!🌚
Olen vähän tällainen darkside lovechild😘
Nehän ovat vain luonnollisia tuntemuksia. Eivät tunteet, ne negatiivisetkaan ole "pahoja", kyllä niistäkin voi nauttia😊
Tämä mies oli itsekkin aika darkkis luonteeltaan, synkkä ja raju. En ole vihainen hänelle, mutten kyllä ala. scrg kirjoitti:
Romanttiset unelmasi ovat yksinomaan sinun unelmiasi jo luulisin että odotus että joku tosimaailman ihminen voisi vastata niitä, johtaa väistämättä pettymykseen ennemmin tai myöhemmin.
Tuon kun sisäistät niin siitä se ahdistus lähtee ehkä purkautumaan.Sattuuhan se silti..
Vaan itsepä sen puukon joutuu rinnastaan kaivamaan..
Opimmeko tästä jotain,.?Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!🌚
Olen vähän tällainen darkside lovechild😘
Nehän ovat vain luonnollisia tuntemuksia. Eivät tunteet, ne negatiivisetkaan ole "pahoja", kyllä niistäkin voi nauttia😊
Tämä mies oli itsekkin aika darkkis luonteeltaan, synkkä ja raju. En ole vihainen hänelle, mutten kyllä ala.Joku sun jutuissa tais liikauttaa hivenen verran mun kivettynyttä sydäntä..
Tai sitten se oli vain tuo olut..🙄- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku sun jutuissa tais liikauttaa hivenen verran mun kivettynyttä sydäntä..
Tai sitten se oli vain tuo olut..🙄Saitko hyvät löylyt kivisydämestä?
Nimimerkillä kyllä kokemusta on ja olen oppinut ja hakannyt päätäni seinään, mutten luovuttanut..
Ehkä oliskin pitänyt jo suostua, olikohan oma kivisydän nyt turhan jämpti tälle miehelle😂🤔
Mutta pitää osoittaa kunnioitusta pyytämällä kauniisti ja kertomalla, että aikomukset ovat vilpittömät. Oli sitten kyseessä seksi tai seurustelu, niin reilu peli!
Nyt jäi kytemään kun koitti muiluttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt häntä, hän selvästi välttelee minua nyt.Olet törmännyt naisia seksisuhteeseen metsästävään psykopaattiin. Tällainen ihminen osaa sanoa juuri ne sanat, mitkä haluatkin kuulla. Hän on mestari saamaan naiset uskomaan, että on aidosti rakastunut naiseen ja kiinnostunut vain hänestä, vaikka olisi viisi viritystä yhtä aikaa menossa.
Hän kehuu sinut maasta taivaaseen, mutta sanoo ne samat ihanat sanat kaikille muillekin. Hän komppaa kaikkea sanomaasi, ymmärtää sinua, suree kanssasi kokemaasi vääryyttä. Olet upea herkkupeppu, kaunis, hottis ja ihan mitä tahansa lipevyyteen saakka. Mutta aina ne jutut vaan seksiin päättyy, vaikka siihenkin tietysti lisätään etten toki ole vain seksin perässä. Hän on narsistipsykopaatti, joka suuttuu, kiukuttelee ja murjottaa, kun ei saa haluamaansa.
- Anonyymi
Hyvin ymmärrettävää minäkin heivaisin
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Siis minäkin heivaisin taas toi lähti anonyyminä liian lähekkäin noin napit.
Niin, se oli hyvä päätös, vaikka harmittaa, oli niin kovat henkilökemiat, ettei ole koskaan ollut kenenkään kanssa😢.
Naisella on suuri vastuu omasta ja jopa pariskunnan elämäntyylistä. Jos suostuu tuollaisiin juttuihin tai alkaa esim käyttää päihteitä, niin se on menoa sitten. Jos olisin suostunut, olisin sanonut kyllä kokonaiselle elämäntyylille.
Taidettiin nyt lähteä erisuuntiin tämän miehen kanssa tällä kertaa. Voin kuvitella hänet höyläämässä koko viikonlopun tinderlihoja ja rellostelemassa, varmaan maistuu päihteetkin nyt, kun pettyi kireään elämänasenteeseeni... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli hyvä päätös, vaikka harmittaa, oli niin kovat henkilökemiat, ettei ole koskaan ollut kenenkään kanssa😢.
Naisella on suuri vastuu omasta ja jopa pariskunnan elämäntyylistä. Jos suostuu tuollaisiin juttuihin tai alkaa esim käyttää päihteitä, niin se on menoa sitten. Jos olisin suostunut, olisin sanonut kyllä kokonaiselle elämäntyylille.
Taidettiin nyt lähteä erisuuntiin tämän miehen kanssa tällä kertaa. Voin kuvitella hänet höyläämässä koko viikonlopun tinderlihoja ja rellostelemassa, varmaan maistuu päihteetkin nyt, kun pettyi kireään elämänasenteeseeni..."Niin, se oli hyvä päätös, vaikka harmittaa, oli niin kovat henkilökemiat, ettei ole koskaan ollut kenenkään kanssa"
Ymmärrät kai myös sen ettet ollut ainut nainen tälle miehelle? Naisethan lankeavat tiettyihin miehiin kerta toisensa jälkeen. Näimme sen tässä taas. Anonyymi kirjoitti:
Taidettiin nyt lähteä erisuuntiin tämän miehen kanssa tällä kertaa. Voin kuvitella hänet höyläämässä koko viikonlopun tinderlihoja ja rellostelemassa, varmaan maistuu päihteetkin nyt, kun pettyi kireään elämänasenteeseeni...Minä juuri toivon olevani vain suhteessani ainutlaatuinen ja silti pelkään tämän olevan unta.
Ymmärrän hyvin sinua.
No mä oon miettinyt, että ihmisiä on kahdenlaisia....osa enemmän ja osa vähemmän sitä ääripäätä.
Mutta siis toiset ammentaa fyysisistä havainnoista tunteita, toiset taas henkisistä asioista.
Minusta ei ole kyllä mitään oikeaa tapaa tuntea... On vaikea loukkaantua, jos toinen tuntee jotain toisella tavoin kuin minä. Kaikkea ei voi sanoittaakaan niin, että toinen sen heti oivaltaisi. Ja voi silti oivaltaa väärin....
Itse koen olevani demiseksuaalinen ihminen. En saa pelkästä fyysisestä seksistä tyydytystä, vaan tarvitsen siihen emotionaalisen täyttymyksen. Mutta ei sille muut mitään voi.... Joko saan heistä sen tai en....- Anonyymi
Ymmärrän kyllä, että seksuaaliselle ihmiselle seksi on tapa rakastaa ja saada rakkautta. On se sitä itsellenikin! En ole pihtari, ennemminkin toista ääripäätä...
Varmaan miehet varsinkin rakastavat hyvin kehollisesti ja se on heille tärkeää. Olisin kyllä suostunut seksiin jo kauan sitten, mutta en tuntenut hänen puoleltaan käytännön osoitusta sitoutumisesta ja minun kunnioituksen tarpeeni selkeää täyttämisestä.
En ymmärrä, miksi kumppaneita pitää olla pilvin pimein??? Kuinka ne seksuaaliset aistinautinnot nyt muka käytännössä eriavät muka niin paljon toisistaan?
Tuohtuneena totean, että panokaruselleille antaa vauhtia tosiasia, ettei ketään kiinnosta pysyvä suhde pinnalliseen ihmiseen. Ei myöskään toista pinnallista ihmistä😂 Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että seksuaaliselle ihmiselle seksi on tapa rakastaa ja saada rakkautta. On se sitä itsellenikin! En ole pihtari, ennemminkin toista ääripäätä...
Varmaan miehet varsinkin rakastavat hyvin kehollisesti ja se on heille tärkeää. Olisin kyllä suostunut seksiin jo kauan sitten, mutta en tuntenut hänen puoleltaan käytännön osoitusta sitoutumisesta ja minun kunnioituksen tarpeeni selkeää täyttämisestä.
En ymmärrä, miksi kumppaneita pitää olla pilvin pimein??? Kuinka ne seksuaaliset aistinautinnot nyt muka käytännössä eriavät muka niin paljon toisistaan?
Tuohtuneena totean, että panokaruselleille antaa vauhtia tosiasia, ettei ketään kiinnosta pysyvä suhde pinnalliseen ihmiseen. Ei myöskään toista pinnallista ihmistä😂No pidän itseäni ihan seksuaalisena ihmisenä itsekin. Pihtailu ei kuulu minunkaan repertuaariin... En ikinä pihtaisi. Mutta seksi ei aina tunnu oikealta, enkä harrastais sitä, jos yhtään arveluttaisi. Se on minulle muutakin kuin fyysistä tunnetta. Ensin henkistä, sitten se fyysinenkin tuntuu oikealta. :o)
Mietin monesti, että olisiko sellaiseen polyamoriseen seksuaalisuuteen päällimmäisenä syynä itsensä tuntemattomuus? En osaa sanoa, enkä oikeastaan tiedä miksi mun pitäisikään osata? Minusta tärkeintä on se, että osaan itse sanoa mitä itse haluan elämältä kokonaisuudessaan. :o)
Mulla on sellainen usko, että mitä paremmin mä tunnistan itseni ja osaan pysyä siinä mitä haluan, sen paremmin sen myös löydän. Minusta polyamoriset saavaat melskata keskenään, ei liikuta minua.
Lisäksi opin tunnistamaan paremmin ihmisen joka haluaa juuri minua ihmisenä, eikä vaan tunnetta, jonka hänessä herätän. :o) Jotkut eivät vaan tunnista itseään ja sille ei voi mitään. :o) Mutta itselleen aina voi. :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No pidän itseäni ihan seksuaalisena ihmisenä itsekin. Pihtailu ei kuulu minunkaan repertuaariin... En ikinä pihtaisi. Mutta seksi ei aina tunnu oikealta, enkä harrastais sitä, jos yhtään arveluttaisi. Se on minulle muutakin kuin fyysistä tunnetta. Ensin henkistä, sitten se fyysinenkin tuntuu oikealta. :o)
Mietin monesti, että olisiko sellaiseen polyamoriseen seksuaalisuuteen päällimmäisenä syynä itsensä tuntemattomuus? En osaa sanoa, enkä oikeastaan tiedä miksi mun pitäisikään osata? Minusta tärkeintä on se, että osaan itse sanoa mitä itse haluan elämältä kokonaisuudessaan. :o)
Mulla on sellainen usko, että mitä paremmin mä tunnistan itseni ja osaan pysyä siinä mitä haluan, sen paremmin sen myös löydän. Minusta polyamoriset saavaat melskata keskenään, ei liikuta minua.
Lisäksi opin tunnistamaan paremmin ihmisen joka haluaa juuri minua ihmisenä, eikä vaan tunnetta, jonka hänessä herätän. :o) Jotkut eivät vaan tunnista itseään ja sille ei voi mitään. :o) Mutta itselleen aina voi. :o)Niin pinnalliset ihmiset varmaan tunnustavat itsensä ulkoisten tekijöiden perusteella.
Sisäistä saattaa olla ainoastaan tyytyväisyyden tahi tyytymättömyyden tunteet, jotka ovat olennaisia anaaliseen vaiheeseen emotionaalisesti jumittuneille yksilöille.
Jos ihmiset ymmärtäisivät syvän seksuaalisen yhteyden luonteen, niin tuskin tarvisivat yhtä partneria enempää.
Ehkä heille seksi on vähän kuin biletystä, jännitystä ja vaihtelevia naamoja. Anonyymi kirjoitti:
Niin pinnalliset ihmiset varmaan tunnustavat itsensä ulkoisten tekijöiden perusteella.
Sisäistä saattaa olla ainoastaan tyytyväisyyden tahi tyytymättömyyden tunteet, jotka ovat olennaisia anaaliseen vaiheeseen emotionaalisesti jumittuneille yksilöille.
Jos ihmiset ymmärtäisivät syvän seksuaalisen yhteyden luonteen, niin tuskin tarvisivat yhtä partneria enempää.
Ehkä heille seksi on vähän kuin biletystä, jännitystä ja vaihtelevia naamoja.Vaikea sanoa, kun en ole itse niin kokenut ikinä. Mutta toisaalta tiedän ihmisiä, jotka voivat harrastaa nopeastikin toisen kanssa seksiä, vaikka on toiseen vielä tunteita eron jälkeen vaikka. Ja he ovat ihan ihania ihmisiä, reiluja ja rehtejä.
Minusta jotkut eivät vaan tunne niin syviä henkisen yhteyden tunteita. Heille riittää vähempi. Minä ja sinä saatetaan ymmärtää asia niin, että he eivät tiedä paremmasta, mutta he taas ovat ihan onnellisia noin. Tuntien vain fyysistä himoa ja jotain...???🤷♂️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en ole itse niin kokenut ikinä. Mutta toisaalta tiedän ihmisiä, jotka voivat harrastaa nopeastikin toisen kanssa seksiä, vaikka on toiseen vielä tunteita eron jälkeen vaikka. Ja he ovat ihan ihania ihmisiä, reiluja ja rehtejä.
Minusta jotkut eivät vaan tunne niin syviä henkisen yhteyden tunteita. Heille riittää vähempi. Minä ja sinä saatetaan ymmärtää asia niin, että he eivät tiedä paremmasta, mutta he taas ovat ihan onnellisia noin. Tuntien vain fyysistä himoa ja jotain...???🤷♂️Niin, uskon myös, että monille seksi on kuin syöminen tahi ulostaminen, pelkkä tarpeellinen, tyydyttävä toiminta.
Varmaan tällaisen ihmisen huolenpito on toisen tyydyttämistä ja silloin tyydyttämättä jättäminen on suorastaan epäinhimillinen rikos toista kohtaan🤔
Entistäkin voi käydä tyydyttämässä, ettei jää yksinäiseksi....uuuuh...
Mikä minun paikkani on tällaisessa tarpeiden maailmassa, kaikkinen vaikeine ajatuksineni ja tunteideni kanssa..?
Minullakaan ei ole henkilökohtaisia kokemuksia juurikaan tuollaisista suhteista. Toisen vakituisen poikaystävän kanssa koitin pari kertaa kolmen kimppaa nainen mies. Ei tuntunut yhtään miltään. Edes miesystävä, jonka idea oli, ei aidosti nauttinut, vaikka parhasnsa yritti. Tilanne oli outo ja eksoottinen toki, mutta kokemuksena lattea pettymys. Muuten olen aina etsinyt rakkautta ja vakituista parisuhdetta. Anonyymi kirjoitti:
Niin, uskon myös, että monille seksi on kuin syöminen tahi ulostaminen, pelkkä tarpeellinen, tyydyttävä toiminta.
Varmaan tällaisen ihmisen huolenpito on toisen tyydyttämistä ja silloin tyydyttämättä jättäminen on suorastaan epäinhimillinen rikos toista kohtaan🤔
Entistäkin voi käydä tyydyttämässä, ettei jää yksinäiseksi....uuuuh...
Mikä minun paikkani on tällaisessa tarpeiden maailmassa, kaikkinen vaikeine ajatuksineni ja tunteideni kanssa..?
Minullakaan ei ole henkilökohtaisia kokemuksia juurikaan tuollaisista suhteista. Toisen vakituisen poikaystävän kanssa koitin pari kertaa kolmen kimppaa nainen mies. Ei tuntunut yhtään miltään. Edes miesystävä, jonka idea oli, ei aidosti nauttinut, vaikka parhasnsa yritti. Tilanne oli outo ja eksoottinen toki, mutta kokemuksena lattea pettymys. Muuten olen aina etsinyt rakkautta ja vakituista parisuhdetta.Siis kuten ensimmäisessä viestissä laitoin, voi ihmiset olla enemmn tai vähemmän kallellaan jompaan kumpaan päin.... ei ehdotonta, mutta itse koen olevani toisessa ääripäässä... selkein olisi se toinrn ääripää, mutta jotkut tuntee tunteitakin ja seksissäkin sen näkee, mutta ei saa silti sitä kuin väläyksinä perille itse.
Voihan se olla myös, että itse ei osaa ottaa vastaan toisen tunnetta? 🤷♂️
Minua ei ole kiinnostanut ikinä kolmas osapuoli, mutta kokeillut oon yhtä jos toista, mutta vaan siksi, että olen etsinyt sitä puuttuvaa emotionaalista aspektia....
Muutkin voi etsiä jotain... ???- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Siis kuten ensimmäisessä viestissä laitoin, voi ihmiset olla enemmn tai vähemmän kallellaan jompaan kumpaan päin.... ei ehdotonta, mutta itse koen olevani toisessa ääripäässä... selkein olisi se toinrn ääripää, mutta jotkut tuntee tunteitakin ja seksissäkin sen näkee, mutta ei saa silti sitä kuin väläyksinä perille itse.
Voihan se olla myös, että itse ei osaa ottaa vastaan toisen tunnetta? 🤷♂️
Minua ei ole kiinnostanut ikinä kolmas osapuoli, mutta kokeillut oon yhtä jos toista, mutta vaan siksi, että olen etsinyt sitä puuttuvaa emotionaalista aspektia....
Muutkin voi etsiä jotain... ???Sulla on kyllä kans pää paikallaan, kiitos hyvästä miesaspektista!
Niin, erilaisia asioitahan voi kukin etsiä, mitä lie tämä etsinyt, ei ihan täysin selvinnyt itselle.
Tämän miehen kanssa polku sydämestä sydämeen ilman sanoja oli kun paalu valurautaa, tuntui hyvin läheiseltä jo vieressä ollessa, yhteiseltä😢😢😢.
Mutta totta puhuen en oikein saanut selvää kuitenkaan, mitä hän halusi. Jospa ei ihan tiennyt itsekkään. Ehkä jostain syystä ei vaan halunnut sitoutua. Onhan niitä syitä.
Mahtoiko kuvitella hänkin minut vaativaiseksi. Varmasti ei ollut rikas mies,eikä nyt oikeastaan mitenkään erityinen varmaan muiden mielestä. Ehkei itsensäkään. Mutta meneppä sanomaan miehelle:"Ei se mitään, vaikka olet köyhä ja pienikaluinen, se on ihan ok", voit jättää hyvästit sille suhteelle😂 Tai kun mies itseään pahasti aliarvioi, niin siinä kyllä ihailu hiipuu. Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kyllä kans pää paikallaan, kiitos hyvästä miesaspektista!
Niin, erilaisia asioitahan voi kukin etsiä, mitä lie tämä etsinyt, ei ihan täysin selvinnyt itselle.
Tämän miehen kanssa polku sydämestä sydämeen ilman sanoja oli kun paalu valurautaa, tuntui hyvin läheiseltä jo vieressä ollessa, yhteiseltä😢😢😢.
Mutta totta puhuen en oikein saanut selvää kuitenkaan, mitä hän halusi. Jospa ei ihan tiennyt itsekkään. Ehkä jostain syystä ei vaan halunnut sitoutua. Onhan niitä syitä.
Mahtoiko kuvitella hänkin minut vaativaiseksi. Varmasti ei ollut rikas mies,eikä nyt oikeastaan mitenkään erityinen varmaan muiden mielestä. Ehkei itsensäkään. Mutta meneppä sanomaan miehelle:"Ei se mitään, vaikka olet köyhä ja pienikaluinen, se on ihan ok", voit jättää hyvästit sille suhteelle😂 Tai kun mies itseään pahasti aliarvioi, niin siinä kyllä ihailu hiipuu.No itse olen kokenut pari kertaa sen, että kyllä on ollut paljon ihailua ja kauniita sanoja, mutta minulle minun haluaminen näkyy ja tuntuu minulle jotenkin niin, että vain minä voin sen tuntea... se ei ole kosketus, vaan se on kaikki. Kokonaisvaltainen haluaminen. Muuten en osaa sanoittaa sitä...
Toiset saattaa saada sen tunteen, etteivät riitä.... mutta itsestä tuntuu siltä, että ei se sitä ole, pitäisi vaan tuoda se tunne läpi.... 🤷♂️ Miten sen muuten sanoisi?
Joskus sen ehkä aistii.... se on joku hetki kun toinen päästää itsensä ”irti”.... 🤔
Mutta voihan se olla vai uni joka ei ikinä toteudu ja on vain päiväuni vailla todellisuutta....????- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No itse olen kokenut pari kertaa sen, että kyllä on ollut paljon ihailua ja kauniita sanoja, mutta minulle minun haluaminen näkyy ja tuntuu minulle jotenkin niin, että vain minä voin sen tuntea... se ei ole kosketus, vaan se on kaikki. Kokonaisvaltainen haluaminen. Muuten en osaa sanoittaa sitä...
Toiset saattaa saada sen tunteen, etteivät riitä.... mutta itsestä tuntuu siltä, että ei se sitä ole, pitäisi vaan tuoda se tunne läpi.... 🤷♂️ Miten sen muuten sanoisi?
Joskus sen ehkä aistii.... se on joku hetki kun toinen päästää itsensä ”irti”.... 🤔
Mutta voihan se olla vai uni joka ei ikinä toteudu ja on vain päiväuni vailla todellisuutta....????Ehkäpä hän sai riittämättömyyden tunnetta siksi, etten mennyt ottamaan kädestä kiinni, katsonut inhimillisesti silmiin rakkautta anoen...ihmiset usein tuntuvat odottavan minulta tätä, jonkinlaista kuvaamatonta inhimillisyyden myönnytystä ja yhteistä heikkouden virtaa, mutta minulla vaan yksinkertaisesti ei ole sitä tunnetta heille itsestäni antaa. Mutta kestän loppuun saakka ja teen kaikkeni. Me olemme kaikki erilaisia. Toiset pehmeitä ja "inhimillisempiä" tunteen taitajia ja toiset taipumattomia ja kovia teon ihmisiä.
Ehkä tämä tosiaan sai hänet tuntemaan itsensä riittämättömäksi, koska hän haki sydämestäni tunnetta, jota siellä ei ole ja heijasti sen omaksi syykseen. Voisin uskoa tähän. Tosi luulin hänen pitävän siitä, millainen olen.
En oikeen saa tuota kuvaamaasi luovutuksen hetkeä hahmotettua, ehkäpä se tapahtui selkäni takana. Viimeksi kun näimme, hän oli stressaantuneen näköinen ja hiljainen, huomioi minut kyllä. Olin itse neutraali ja ystävällinen, en halunnut oikein kommentoida mitään enkä pahentaa tilannetta. Huomioin häntä vähän ja poistuin huoneesta. Tämän jälkeen hän on vältellyt minua selvästi.
Ompa dramaattista. Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä hän sai riittämättömyyden tunnetta siksi, etten mennyt ottamaan kädestä kiinni, katsonut inhimillisesti silmiin rakkautta anoen...ihmiset usein tuntuvat odottavan minulta tätä, jonkinlaista kuvaamatonta inhimillisyyden myönnytystä ja yhteistä heikkouden virtaa, mutta minulla vaan yksinkertaisesti ei ole sitä tunnetta heille itsestäni antaa. Mutta kestän loppuun saakka ja teen kaikkeni. Me olemme kaikki erilaisia. Toiset pehmeitä ja "inhimillisempiä" tunteen taitajia ja toiset taipumattomia ja kovia teon ihmisiä.
Ehkä tämä tosiaan sai hänet tuntemaan itsensä riittämättömäksi, koska hän haki sydämestäni tunnetta, jota siellä ei ole ja heijasti sen omaksi syykseen. Voisin uskoa tähän. Tosi luulin hänen pitävän siitä, millainen olen.
En oikeen saa tuota kuvaamaasi luovutuksen hetkeä hahmotettua, ehkäpä se tapahtui selkäni takana. Viimeksi kun näimme, hän oli stressaantuneen näköinen ja hiljainen, huomioi minut kyllä. Olin itse neutraali ja ystävällinen, en halunnut oikein kommentoida mitään enkä pahentaa tilannetta. Huomioin häntä vähän ja poistuin huoneesta. Tämän jälkeen hän on vältellyt minua selvästi.
Ompa dramaattista.No ikävä jos menee kunnolla dramaattiseksi. 🙄
Muttaminäkin saatan kuullostaa keskusteluissa jpa kylmältä. Joku pettäminenkin mulle on tämän demimäisyyteni takia aika simppeli. Mä en ole huolissaan. Jos mulle tulee tunne, etten saa toisesta mitään ja loitonnun, ilmoitan siitä ja lopulta eroan vaikka. Mä tartten yhteyttä ja sitä tunnetta, tai sit oon yksin.... yksin yksin, en yksin toisen kanssa...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ikävä jos menee kunnolla dramaattiseksi. 🙄
Muttaminäkin saatan kuullostaa keskusteluissa jpa kylmältä. Joku pettäminenkin mulle on tämän demimäisyyteni takia aika simppeli. Mä en ole huolissaan. Jos mulle tulee tunne, etten saa toisesta mitään ja loitonnun, ilmoitan siitä ja lopulta eroan vaikka. Mä tartten yhteyttä ja sitä tunnetta, tai sit oon yksin.... yksin yksin, en yksin toisen kanssa...Niimpä. Selvä peli👌👍
Tuossa aikaisemmin joku mainitsi, että miehellä muita naisia. Eihän sitä tosiaankaan olla sitoutuneita vielä, kyllä minullakin on muita avoimia vaihtoehtoja. Sitoudun itse silloin kun se peli on selvä ja sitten vasta on intiimin kanssa käymisen aika. Jos haluaa olla jonkun kanssa vakavissaan, niin silloin kyllä pitäisi luopua muista vaihtoehdoista. Selvästi, eikä yrittää päästä koittamaan seksiä varaslähtönä. Miehille tässä on ollut nielemistä. Mutta on osoittautunut hyväksi valinnaksi, eipä ole tarvinnut katua suhteitaan, niitäkään jotka ovat johtaneet seksiin kun lähtökohdat ovat selvät ja rehelliset. Naisen kannattaa suojella itseään tunteettoman seksikäyttäytymisen traumoilta. Epäonnistuneiden ja kuolleiden suhteiden emotionaalisessa käsittelyssä on jo ihan tarpeeksi.
Tämähän ei tunnu ihmisille sopivan. Luin juuri parisuhdepalstalta aivan uskomattoman stoorin nykyihmisten seksuaalikäyttäytymisestä.
Mielestäni on turha kevyin perustein lähteä seksiä koittamaan. Omat "suhteet" ovat jo pitkään jääneet tutustumistasolle ja hyvä niin. Todella hyvä. Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Selvä peli👌👍
Tuossa aikaisemmin joku mainitsi, että miehellä muita naisia. Eihän sitä tosiaankaan olla sitoutuneita vielä, kyllä minullakin on muita avoimia vaihtoehtoja. Sitoudun itse silloin kun se peli on selvä ja sitten vasta on intiimin kanssa käymisen aika. Jos haluaa olla jonkun kanssa vakavissaan, niin silloin kyllä pitäisi luopua muista vaihtoehdoista. Selvästi, eikä yrittää päästä koittamaan seksiä varaslähtönä. Miehille tässä on ollut nielemistä. Mutta on osoittautunut hyväksi valinnaksi, eipä ole tarvinnut katua suhteitaan, niitäkään jotka ovat johtaneet seksiin kun lähtökohdat ovat selvät ja rehelliset. Naisen kannattaa suojella itseään tunteettoman seksikäyttäytymisen traumoilta. Epäonnistuneiden ja kuolleiden suhteiden emotionaalisessa käsittelyssä on jo ihan tarpeeksi.
Tämähän ei tunnu ihmisille sopivan. Luin juuri parisuhdepalstalta aivan uskomattoman stoorin nykyihmisten seksuaalikäyttäytymisestä.
Mielestäni on turha kevyin perustein lähteä seksiä koittamaan. Omat "suhteet" ovat jo pitkään jääneet tutustumistasolle ja hyvä niin. Todella hyvä.No se varmaan monelle tuntuu olevan huolenaihe, että minkälaista se seksi on toisen kanssa? Tyydyttääkö se?
Demiseksuaaliselle ihmiselle se seksin tyydyttävyys ei elatreffien aikaan toisi mitään tyydytystä.... kaukana siitä. Tosin en mä sitä itse pitäisi pahanakaan, jos se siihen menisi... minä en miehenä alkuvaiheessa ole itsekään niin sitoutunut, mutta en mä seksiä alkuun tarvitse.
En sitten tiedä itsekään, että pitäiskö mun etsiä demiseksuaalinainen, vai voinko vain itse ymmärtää itseni? Riittääkö se? How knows? 🤷♂️
Mutta en mä pidä muita seksuaalisuustyyppejä sen kummasempina. Ja varmasti heissä on niin loistotyyppejä ja uskomattomia ihmisiä.
Itse taidan puntaroida vaan asioita tovin ja touhuilla kaikkee omaa hommaa tässä. En ainakaan puske mihinkään suuntaan asian tiimoilta. On jo saanut kynsilleen sen verta, ettei oikeasti ole motia yrittääkään mitään hetkeen...
- Anonyymi
Ajattelet fiksusti, älä luovu toivosta ja pidä kiinni periaatteistasi, koska muuten voit menettää omanarvon tuntosi. Näin itse ajattelen miehenä.
- Anonyymi
Kiitos🍰!
Nimenomaan ajattelin pettyneenä, että miehellä ei ole omanarvontunnetta, koska altistaa myös itsensä käytettäväksi.
En voi ihailla tällaista miestä.
- Anonyymi
Lähde palsta ätmin kanssa treffeille. palstan ätmit etsii rakkautta ja vakavaa suhdetta joten saisit ihanan kumppanin joka välittää sinusta.
- Anonyymi
Noh, naiset lukee vaan niitten seksinvonkaajien viestit ja vastailee niille eikä naiset lue meidän kunnollisten miesten viestejä jossa haluamme oikeesti tutustua ajan kanssa.
Mies oli kai komea ja siksi vastasit sille. Turha tänne tulla valittamaan jos joku vonkaa pillua. Normi miehet ei vonkaa heti vaan haluavat oikeille treffeille ja tutustua persoonaan.- Anonyymi
En etsi seuraa netin kautta enkä ole koskaan ollut Tinderissä, pöhkö. Tykkään kyllä palstalla jutella.
Pitkäaikainen puolituttu mies, tilanne alkoi lämmetä kesän alussa ajan kanssa. Hän tosin on reagoinut minuun jo pitempään rankasti. Muistan, kun hän näki minut ensimmäisen kerran laittautuneena, melkein vuosi sitten, oli vähän niinkuin rakkautta ensi silmäyksellä, itselläni silloin muuta seuraa...😉
- Anonyymi
Onko aloituksessa kuvaamasi tilanne sinulle jotenkin uusi? Jos ikää on yhtään enemmän kuin 20v, olet todennäköisesti tavannut tuollaisia miehiä jo pilvin pimein. Oletko yhtään oppinut erottamaan heitä sellaisista, joiden kanssa haluaisit olla tekemisissä?
Ratkaisevaa noissa tilanteissa on tarpeeksi nopea kyky erottaa itseä miellyttävät ihmiset niistä, jotka eivät miellytä itseä.- Anonyymi
Ihmiset yllättävät, ei heistä tiedä päältä päin millaisia ovat parisuhdekumppanina tai elämäntyyliltään. Tämän olen oppinut.
Miten itse määrittelet ulkoisten tekijöiden perusteella, onko ihminen sovelias parisuhteeseen😯🤔😐? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset yllättävät, ei heistä tiedä päältä päin millaisia ovat parisuhdekumppanina tai elämäntyyliltään. Tämän olen oppinut.
Miten itse määrittelet ulkoisten tekijöiden perusteella, onko ihminen sovelias parisuhteeseen😯🤔😐?Todellakin. Useimmat yllättävät jollain tavalla.
Ulkonäöstä näkee, onko elämänhallinta kunnossa. Käyttäytymisestä näkee, onko henkilö rauhallinen. Silmistä ja katseesta näkee, onko henkilö ystävällinen ja älykäs.
Mitään muuta en itse pysty päättelemään kenenkään ulkonäöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Useimmat yllättävät jollain tavalla.
Ulkonäöstä näkee, onko elämänhallinta kunnossa. Käyttäytymisestä näkee, onko henkilö rauhallinen. Silmistä ja katseesta näkee, onko henkilö ystävällinen ja älykäs.
Mitään muuta en itse pysty päättelemään kenenkään ulkonäöstä.Lisään vielä, että sinulla oli paljon muutakin dataa käytettävissäsi kuin ulkonäkö. Et kai edelleen yritä löytää seuraa pelkän ulkonäön avulla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että sinulla oli paljon muutakin dataa käytettävissäsi kuin ulkonäkö. Et kai edelleen yritä löytää seuraa pelkän ulkonäön avulla...
Toki oli. Runsaasti. Ei hyvännäköisyys vielä merkitse mitään, monet nekin menevät viuhahtaen mielestä.
Ei se rauhallisuus...voihan se olla lääkkeissä?
Tai vaatteista!!! Ainakin täälä pkseudulla ihmisillä on niin rytkyjä vaatteita, ettei niistä voi mitään päätellä, paitsi totaalisen persoonallisuuden puuttumisen tai haluttomuuden pestä pyykkiä.
Mut joo, silmistä näkee paljon ihania ja surullisia asioita. Ne onkin mun lempikohtani miehessä😉
- Anonyymi
Kannatta naistenkin vaan juoda viinaa ja hakea mies baarista ettei tarvii kirjoitella tänne tuollaisia juttuja että mies olikin jokun seksihullu. Netissä suurin osa miehistä vonkaa naisilta seksiä koska eivät uskalla kasvokkain vonkata naisilta. Baarissa sitä tutustuu syvemmin eikä miehet vonkaa suoraan seksiä vaan juttu etenee normaalin tapaan.
T: Viinamies- Anonyymi
😂😂😂😂👌👌👌
Niin kännissä sänkyyn ja yhdessä voidaan sitten luoda suhde sen pohjalta, että on lapsi tulossa tai ainakin sukupuolitauti kun ei tullut sitä kumipakettia ostettua.
Vähän kun ensitreffit alttarille tai aamiaispöytään! - Anonyymi
Ai baarissa kännissä tutustuu syvemmin eikä mies vonkaa seksiä 😀😃😄😁😆😅😂
Älä nyt hittolainen tapa ihmisiä nauruun.. Vapaapäivä ja kaikkea, haluan vielä elää.
-pihallatipunen-
No siis..
"välimme viilenivät pariksi viikoksi, kun mies suuttui pahanpäiväisesti."
Tossa vaiheessa mä olisin jo vääntäny sen nenän niskaan..- Anonyymi
😂😂😂😂!!!
En raatsinut, vähän mulkaisin pahasti ja mökötin jonkin aikaa. Itseänikin turhautti, kun ei irronnut mieheltä oikeat liikkeet, että oltais päästy pidemmälle. Saahan sitä suuttua, olen suuttunut myös hänelle, vähän myöhemmin, täysin turhasti ja naisellisesti mitättömästä pikkuasiasta😐😊
Ajattelin, että uusi yritys. Mies oli aina hyvin miellyttämishaluinen, kunnioittava myös, mutta vähän lipsui tuo kunnioittavuus, siksi löin jarrua.
- Anonyymi
"Olin ihastunut parisen kuukautta mieheen, jolta sain myös runsaasti vastakaikua."
-Minä itse olin kyllä vielä hitaampi ymmärtämään äijän oikean luonteen, käytää aina jokaista naista/naistaan kulloisenkin tarpeensa mukaan.
Mulla itselläni on emotionaalinen tarve sitoutua miehen kanssa, olen demiseksuaallinen ihan oikeesti; enkä ainoastaan esitä sitä puolta itsestäni pelkkänä varoituksena. Tai sitten eivät tosiaankaan käsitä asiaa... vaikka olen sen kertonut.
Eivät miehet taida tosiaankaan ymmärtää; mitä asia suhteessa ollessani mulle käytännössä merkitsee. Kun mun luottamus on rikottu, suhde päättyy luonnollisesti siihen. Minua ei voi "lepyttää" lahjoilla, taikka selityksillä eikä uusilla lupauksilla.
Joten AP:n aloitukseen vastanneiden äijien...Sergein ja Dissen selitykset eivät ainakaan multa saa kuin "vinon hymyn"! Just äijämäistä logiikkaa. =((
Kauan mietin... vastaanko edes tähän; ... kun minun kantani pitäisi olla tiedossa.
ex-trollikkaSinun sepostus mun ”selityksistä” taas saa aikaiseksi kekkanaurut! 😂
Mä mitään ole selitellyt, minusta on vaan erilaisia ihmisiä ja ei minun tai sinun tapa ole ainoa oikea tapa elää.
Meitä kun on erilaisia...- Anonyymi
Niin, jotkut miehet ovat niin raakasen KÄYTÄNNÖLLISIÄ,että tekevät pahaa jälkeä meidän naisten sydämissä!💀Toki toiseen ihmiseen joutuu aina vähän pettymään, kukaan ei ole virheetön, mutta luottamus täytyy olla samaa tasoa, niissä asioissa, jotka molemmat kokevat tärkeiksi. Esim nykyään ihmiset valehtelevat aika estottomasti, sitä ei pidetä kovinkaan pahana, vaan lähinnä jonkinlaisena intimiteettisuojana... itse en tykkää yhtään valehtelusta.
-----------------
Miehet ja naiset ovat erilaisia ja haluavat erilaista tunnetason huomiota.
Oletko lukenut John Grayn Mars ja Venus-kirjasarjan?
Suosittelen, avaa monia suljettuja ovia parisuhdetajunnassa ja avittaa hyvin sukupuolten välistä ymmärrystä ja kommunikaatiota. Lisäksi kirjat ovat kivasti kirjoitettuja, niitä lukee helposti ja mielellään, kuin hyvää romaania!
Mutta vertaistukea ne eivät John Grayn itsensäkään mukaan korvaa. Ihmiset ovat niin tärkeitä toisilleen❤☀ - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sinun sepostus mun ”selityksistä” taas saa aikaiseksi kekkanaurut! 😂
Mä mitään ole selitellyt, minusta on vaan erilaisia ihmisiä ja ei minun tai sinun tapa ole ainoa oikea tapa elää.
Meitä kun on erilaisia..."Meitä kun on erilaisia..."
Jeeps, ja saa ollakin!
Mä sitä vaan ettette te äijät ymmärrä oikeesti edes ...demiseksuaallista naista.
Jokainen voi esittää mitä milloinkin... demiseksuaallistakin. Ja heh heh.
Ei sun tarvitse hernettä nenääs vetää; kun mä ilmoitan oman mielipiteeni asiaa.
Hyvää yötä, jokaiselle seksuaalliselle ...! =)) Anonyymi kirjoitti:
"Meitä kun on erilaisia..."
Jeeps, ja saa ollakin!
Mä sitä vaan ettette te äijät ymmärrä oikeesti edes ...demiseksuaallista naista.
Jokainen voi esittää mitä milloinkin... demiseksuaallistakin. Ja heh heh.
Ei sun tarvitse hernettä nenääs vetää; kun mä ilmoitan oman mielipiteeni asiaa.
Hyvää yötä, jokaiselle seksuaalliselle ...! =))Etpä sinäkään ymmärrä mun seksuaalisuutta, eikä moni muukaan nainen. Syy onihan siinä, että kyse on minusta, eikä mistään yleismallijantusesta....😬
En mä herneitä nokkaan vetele, mutta huomioin vaan, etten mä mitään ”selitellyt”, sanoin vain oman mielipiteeni. Niinkuin sinäkin saat toki, mutta haluan oikoa, jos korn, että olet ymmärtänyt väärin.
Mä en ole polyamorinen, enkä ole pettänyt ketään ikinä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jotkut miehet ovat niin raakasen KÄYTÄNNÖLLISIÄ,että tekevät pahaa jälkeä meidän naisten sydämissä!💀Toki toiseen ihmiseen joutuu aina vähän pettymään, kukaan ei ole virheetön, mutta luottamus täytyy olla samaa tasoa, niissä asioissa, jotka molemmat kokevat tärkeiksi. Esim nykyään ihmiset valehtelevat aika estottomasti, sitä ei pidetä kovinkaan pahana, vaan lähinnä jonkinlaisena intimiteettisuojana... itse en tykkää yhtään valehtelusta.
-----------------
Miehet ja naiset ovat erilaisia ja haluavat erilaista tunnetason huomiota.
Oletko lukenut John Grayn Mars ja Venus-kirjasarjan?
Suosittelen, avaa monia suljettuja ovia parisuhdetajunnassa ja avittaa hyvin sukupuolten välistä ymmärrystä ja kommunikaatiota. Lisäksi kirjat ovat kivasti kirjoitettuja, niitä lukee helposti ja mielellään, kuin hyvää romaania!
Mutta vertaistukea ne eivät John Grayn itsensäkään mukaan korvaa. Ihmiset ovat niin tärkeitä toisilleen❤☀Pikaisen pintapuolisen vilkaisun jälkeen kirja näyttäisi olevan jonkinlainen biologiseen muottiin pusertaja. Miehen mieli ei "toimi oikealla tavalla" ilman testosteronia eikä nainen ilman estrogeenia. Ihanteena tietysti kestävä parisuhde, sillä jos sellainen ei synny luonnostaan, se täytyy pusertaa sellaiseksi.
En ole vakuuttunut kirjan neuvoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikaisen pintapuolisen vilkaisun jälkeen kirja näyttäisi olevan jonkinlainen biologiseen muottiin pusertaja. Miehen mieli ei "toimi oikealla tavalla" ilman testosteronia eikä nainen ilman estrogeenia. Ihanteena tietysti kestävä parisuhde, sillä jos sellainen ei synny luonnostaan, se täytyy pusertaa sellaiseksi.
En ole vakuuttunut kirjan neuvoista.Pikaisen pintapuolisen...uskomatonta😂😂😂😯
Haastan sinut lukemaan koko sarjan, niin voit todella tietää mistä puhut😐😂👌💀
Kannattaa lukea avoimin mielin koko sarja. Varsinkin klassikko teos Miehet Marsista...ja erityisen hyvä, ehkä jopa paras on Seurustelun taito, siitä irtoaa kyllä tervehenkisyyttä seurustelukäsityksiin.
Vinkit ovat toimivia ja behavioristiset kaavat erittäin paikkaansa pitäviä. Emme me ihmiset niin erilaisia pohjimmiltaan ole.
Tämän vuoksi minulle on turha sössöttää "tasoista". Ihmiset ovat perustuksiltaan täysin samanlaisia, joten siten myös huimasti enemmän yhdenvertaisia kuin oman tasonsa edustajia. Nuo tasot ovat vain pintaa. Ehkä hyvä ulkonäkö ja älykkyys eri osa-alueilla määrittävät jotain luonnollisessa parinmuodostuksessa, mutta rahat ja muut "statukset" ja "viat" eivät pahemmin merkitse eivätkä auta pitkällä tähtäimellä, jos on kyse todellakin rehellisestä, syvästä parinmuodostuksesta. Kaikissa on vikoja ja huonoja puolia, jotka vain eivät sovi yhteen, vaikka kuinka olisi rahaa, älyä ja ulkonäköä. Olen tavannut rikkaita ja menestyviä ihmisiä ja todennut keskustelevani mieluummin vaikka mukavien ja maanläheisten puliukkojen kanssa, kuin tuhlaavani aikaa heidän todellisuutensa vaikutuspiirissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikaisen pintapuolisen...uskomatonta😂😂😂😯
Kannattaa lukea avoimin mielin koko sarja. Varsinkin klassikko teos Miehet Marsista...ja erityisen hyvä, ehkä jopa paras on Seurustelun taito, siitä irtoaa kyllä tervehenkisyyttä seurustelukäsityksiin.
Vinkit ovat toimivia ja behavioristiset kaavat erittäin paikkaansa pitäviä. Emme me ihmiset niin erilaisia pohjimmiltaan ole.
Tämän vuoksi minulle on turha sössöttää "tasoista". Ihmiset ovat perustuksiltaan täysin samanlaisia, joten siten myös huimasti enemmän yhdenvertaisia kuin oman tasonsa edustajia. Nuo tasot ovat vain pintaa. Ehkä hyvä ulkonäkö ja älykkyys eri osa-alueilla määrittävät jotain luonnollisessa parinmuodostuksessa, mutta rahat ja muut "statukset" ja "viat" eivät pahemmin merkitse eivätkä auta pitkällä tähtäimellä, jos on kyse todellakin rehellisestä, syvästä parinmuodostuksesta. Kaikissa on vikoja ja huonoja puolia, jotka vain eivät sovi yhteen, vaikka kuinka olisi rahaa, älyä ja ulkonäköä. Olen tavannut rikkaita ja menestyviä ihmisiä ja todennut keskustelevani mieluummin vaikka mukavien ja maanläheisten puliukkojen kanssa, kuin tuhlaavani aikaa heidän todellisuutensa vaikutuspiirissä.Kun ymmärtää biologisen perustason behavioristisia kaavoja, on vapaampi valitsemaan oikean kumppanin tämän persoonallisuuden ja yhteisen tunteen perusteella, kun ei kompastu väärinkäsityksiin. Joten ei purista kaavaan, tämän Gray itse kertoo kirjassa Seurustelun taito.
Muistaakseni kirjassa puhuttiin myös homoseksuaalisten roolien sopimisesta, en ole ihan varma, saattoi olla joku muukin kirja😊 - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Etpä sinäkään ymmärrä mun seksuaalisuutta, eikä moni muukaan nainen. Syy onihan siinä, että kyse on minusta, eikä mistään yleismallijantusesta....😬
En mä herneitä nokkaan vetele, mutta huomioin vaan, etten mä mitään ”selitellyt”, sanoin vain oman mielipiteeni. Niinkuin sinäkin saat toki, mutta haluan oikoa, jos korn, että olet ymmärtänyt väärin.
Mä en ole polyamorinen, enkä ole pettänyt ketään ikinä."Etpä sinäkään ymmärrä mun seksuaalisuutta, eikä moni muukaan nainen. Syy onihan siinä, että kyse on minusta, eikä mistään yleismallijantusesta....😬"
Niinpä niin! Turha meidän kahden vieraan ihmisen ja eri sukupuolta olevien on kiistellä
millaista on demiseksuaallisuus. Minä vaan koen sen ilmeisesti aivan eri tavalla.
Teillä miehillä se metsästysvietti on niin korkealla, ett on pakko saada kaato.
Se on miehinen tapa rakastaa... kun rakastelee naisen kanssa.
Demiseksuaallinen nainen kokee olevansa raato, huomattuaan asian oikean laidan.
Mutt kyllä tästä mielipahasta pystyy nousemaan hiljalleen takaisin jaloilleen.
Mä koen nytkin olevani rakastettu ja hyväksytty omana itsenäni; vanhempieni ja sisarusteni kautta, sekä muiden sukulaisteni että muutamien tärkeiden ystävieni taholta.
En minä yksin elä elämääni, vaikka se mies viereltäni puuttuukin... kittiä kans!
Ihan puhtaasti metsästysvietin omaan myös minä, mutt ainoastaan metsästäessäni aseen kanssa metsäsä tai kalastaessa kalaa->syötäväksi. Mun saaliiltani kyllä lähtee aina henki!
Päivänjatkoja! Jatketaan kirjoittelua yhtälailla... vaikka erimieltä oltaisiinkin, se on vain mielipiteiden vaihtoa. Toisen ihmisen mielipiteistä oppii aina jotain... ymmärtämään.
ex-trollikka Anonyymi kirjoitti:
"Etpä sinäkään ymmärrä mun seksuaalisuutta, eikä moni muukaan nainen. Syy onihan siinä, että kyse on minusta, eikä mistään yleismallijantusesta....😬"
Niinpä niin! Turha meidän kahden vieraan ihmisen ja eri sukupuolta olevien on kiistellä
millaista on demiseksuaallisuus. Minä vaan koen sen ilmeisesti aivan eri tavalla.
Teillä miehillä se metsästysvietti on niin korkealla, ett on pakko saada kaato.
Mutt kyllä tästä mielipahasta pystyy nousemaan hiljalleen takaisin jaloilleen.
Mä koen nytkin olevani rakastettu ja hyväksytty omana itsenäni; vanhempieni ja sisarusteni kautta, sekä muiden sukulaisteni että muutamien tärkeiden ystävieni taholta.
En minä yksin elä elämääni, vaikka se mies viereltäni puuttuukin... kittiä kans!
Ihan puhtaasti metsästysvietin omaan myös minä, mutt ainoastaan metsästäessäni aseen kanssa metsäsä tai kalastaessa kalaa->syötäväksi. Mun saaliiltani kyllä lähtee aina henki!
Päivänjatkoja! Jatketaan kirjoittelua yhtälailla... vaikka erimieltä oltaisiinkin, se on vain mielipiteiden vaihtoa. Toisen ihmisen mielipiteistä oppii aina jotain... ymmärtämään.
ex-trollikka”Teillä miehillä se metsästysvietti on niin korkealla, ett on pakko saada kaato.
Mutt kyllä tästä mielipahasta pystyy nousemaan hiljalleen takaisin jaloilleen.”
Niin ihan yhdellä lailla voisin sanoa, että teistä naisista on kiva käyttää demiseksuaalista miestä hyväksi.
Ei mitkään suhteet ole oikeasti niin mustavalkoisia ja helppoja. Sulle on sattunut kohdalle ilmeisen huonosti käyttäytyviä ihmisiä, mulle ei, mutta he eivät silti ymmärrä miten mä koen parisuhteen.
Kannattaakin kuunnella muiden juttuja, eikä painella silmälaput silmillä omaa latua vaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikaisen pintapuolisen...uskomatonta😂😂😂😯
Tämän vuoksi minulle on turha sössöttää "tasoista". Ihmiset ovat perustuksiltaan täysin samanlaisia, joten siten myös huimasti enemmän yhdenvertaisia kuin oman tasonsa edustajia. Nuo tasot ovat vain pintaa. Ehkä hyvä ulkonäkö ja älykkyys eri osa-alueilla määrittävät jotain luonnollisessa parinmuodostuksessa, mutta rahat ja muut "statukset" ja "viat" eivät pahemmin merkitse eivätkä auta pitkällä tähtäimellä, jos on kyse todellakin rehellisestä, syvästä parinmuodostuksesta. Kaikissa on vikoja ja huonoja puolia, jotka vain eivät sovi yhteen, vaikka kuinka olisi rahaa, älyä ja ulkonäköä. Olen tavannut rikkaita ja menestyviä ihmisiä ja todennut keskustelevani mieluummin vaikka mukavien ja maanläheisten puliukkojen kanssa, kuin tuhlaavani aikaa heidän todellisuutensa vaikutuspiirissä.En lue ainuttakaan tuon tyylistä kirjaa enää. Olen äärimmäisen kyllästynyt siihen, että kaikissa miesten ja naisten eroja käsittelevissä teoksissa oma ajatteluni ja käyttäytymiseni rinnastuu aina miehen ajatteluun ja käyttäytymiseen, vaikka olen nainen. En tee mitään naisille suunnatuilla neuvoilla, koska en voi enkä halua muuttaa itseäni niin perusteellisesti, että voisin ajatella kuin teoksissa kuvatut naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue ainuttakaan tuon tyylistä kirjaa enää. Olen äärimmäisen kyllästynyt siihen, että kaikissa miesten ja naisten eroja käsittelevissä teoksissa oma ajatteluni ja käyttäytymiseni rinnastuu aina miehen ajatteluun ja käyttäytymiseen, vaikka olen nainen. En tee mitään naisille suunnatuilla neuvoilla, koska en voi enkä halua muuttaa itseäni niin perusteellisesti, että voisin ajatella kuin teoksissa kuvatut naiset.
Eiköhän se meillä suomalaisilla naisilla ole ihan yleinen piirre. Gray mainitsee myös roolinvaihdon ja sen, että on ihan normaalia,vettä molemmat sukupuolet voivat samaistua kumpiinkin tarpeisiin ja ajatusmalleihin.
Kieltämättä sarjassa on konservatiivista sukupuolijaottelua puoltava kaava, mutta Gray ei ole tippaakaan ahdasmielinen eikä tuomitseva.
Olisin itse aivan eri ihminen, ilman kirjan tuomaa tukea. Joskus tullut tehtyä pelkkiä virheitä suurin piirtein kaikissa suhteeseen liittyvissä valinnoissa. Onneksi ei tarvi kstua kuitenkaan jonkun nuoruuden seurustelusuhteen kariutumista, hyvä että pääsi eroon!
Onko sulla samanlaisia kokemuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se meillä suomalaisilla naisilla ole ihan yleinen piirre. Gray mainitsee myös roolinvaihdon ja sen, että on ihan normaalia,vettä molemmat sukupuolet voivat samaistua kumpiinkin tarpeisiin ja ajatusmalleihin.
Kieltämättä sarjassa on konservatiivista sukupuolijaottelua puoltava kaava, mutta Gray ei ole tippaakaan ahdasmielinen eikä tuomitseva.
Olisin itse aivan eri ihminen, ilman kirjan tuomaa tukea. Joskus tullut tehtyä pelkkiä virheitä suurin piirtein kaikissa suhteeseen liittyvissä valinnoissa. Onneksi ei tarvi kstua kuitenkaan jonkun nuoruuden seurustelusuhteen kariutumista, hyvä että pääsi eroon!
Onko sulla samanlaisia kokemuksia?Roolitus on toissijainen asia suhteessa tehtäviin ja tavoitteisiin, eikä kannata puhua rooleista puhumatta tehtävistä ja tavoitteista.
Roolituksessa kannattaa ottaa huomioon erikoistuminen. Kukin ottakoon sen roolin, missä parhaiten pystyy vaikuttamaan määritellyn tehtävän suorittamiseen ja tavoitteen toteutumiseen.
Jos puhutaan parisuhteesta, ennalta määriteltyjä sukupuolirooleja tarvitaan lisääntymisessä sukusolujen tuotantoon, sikiön kasvattamiseen ja synnyttämiseen ja jälkeläisen imettämiseen. Missä tahansa muussa toiminnassa sukupuoleen perustuva roolitus on huonosti perusteltu. Minä kyllä lasken kaiken muun sukupuoleen perustuvan roolituksen ahdasmielisyydeksi, vaikka sitä miten päin pyörittelisit.
Se, mistä ehdottomasti olen Grayn kanssa samaa mieltä, on kommunikaation tärkeys. En kuitenkaan ymmärrä, miksi kommunikaation tärkeyden korostaminen ja kulttuurin synnyttämä roolitus ihmissuhteissa täytyy sekoittaa toisiinsa tavalla, jonka johdosta jätän kirjan ilomielin lukematta.
Kannatan sitä, että roolitus tehdään julkilausuttujen tavoitteiden ja tehtävien kautta, jolloin roolitus on väistämättä emergentimpi kuin jos tavoitteista ja tehtävistä ei koskaan kommunikoida. Tietysti kaikissa ihmissuhteissa on olemassa piilotettuja ja tahattomasti piiloon jääviä tavoitteita ja tehtäviä ja sitä kautta niitä tukevia rooleja, mutta jos ne haluaa perustella pelkällä testosteronilla ja estrogeenilla, tarvitsen hyvän biokemiallisen pohjustuksen.
Se, että joku alkaa antaa ihmissuhdeneuvoja tietämättä tai tuntematta tavoitteita, joiden vuoksi joku ryhtyy esimerkiksi parisuhteeseen, johtaa väistämättä oletettujen tavoitteiden pohjalta synnytettyyn roolitukseen ja saattaa itse asiassa vähentää neuvottelutilanteita ja tasapuolista päätöksentekoa.
Omat seurustelusuhteeni ovat peilanneet niitä mielentilojani ja elämäntilanteitani, joissa ne ovat syntyneet. Koska olen itse muuttunut voimakkaasti elämäni aikana, on vain luonnollista että suhteetkin ovat muuttuneet rajusti, onneksi kuitenkin parempaan päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roolitus on toissijainen asia suhteessa tehtäviin ja tavoitteisiin, eikä kannata puhua rooleista puhumatta tehtävistä ja tavoitteista.
Roolituksessa kannattaa ottaa huomioon erikoistuminen. Kukin ottakoon sen roolin, missä parhaiten pystyy vaikuttamaan määritellyn tehtävän suorittamiseen ja tavoitteen toteutumiseen.
Jos puhutaan parisuhteesta, ennalta määriteltyjä sukupuolirooleja tarvitaan lisääntymisessä sukusolujen tuotantoon, sikiön kasvattamiseen ja synnyttämiseen ja jälkeläisen imettämiseen. Missä tahansa muussa toiminnassa sukupuoleen perustuva roolitus on huonosti perusteltu. Minä kyllä lasken kaiken muun sukupuoleen perustuvan roolituksen ahdasmielisyydeksi, vaikka sitä miten päin pyörittelisit.
Se, mistä ehdottomasti olen Grayn kanssa samaa mieltä, on kommunikaation tärkeys. En kuitenkaan ymmärrä, miksi kommunikaation tärkeyden korostaminen ja kulttuurin synnyttämä roolitus ihmissuhteissa täytyy sekoittaa toisiinsa tavalla, jonka johdosta jätän kirjan ilomielin lukematta.
Kannatan sitä, että roolitus tehdään julkilausuttujen tavoitteiden ja tehtävien kautta, jolloin roolitus on väistämättä emergentimpi kuin jos tavoitteista ja tehtävistä ei koskaan kommunikoida. Tietysti kaikissa ihmissuhteissa on olemassa piilotettuja ja tahattomasti piiloon jääviä tavoitteita ja tehtäviä ja sitä kautta niitä tukevia rooleja, mutta jos ne haluaa perustella pelkällä testosteronilla ja estrogeenilla, tarvitsen hyvän biokemiallisen pohjustuksen.
Se, että joku alkaa antaa ihmissuhdeneuvoja tietämättä tai tuntematta tavoitteita, joiden vuoksi joku ryhtyy esimerkiksi parisuhteeseen, johtaa väistämättä oletettujen tavoitteiden pohjalta synnytettyyn roolitukseen ja saattaa itse asiassa vähentää neuvottelutilanteita ja tasapuolista päätöksentekoa.
Omat seurustelusuhteeni ovat peilanneet niitä mielentilojani ja elämäntilanteitani, joissa ne ovat syntyneet. Koska olen itse muuttunut voimakkaasti elämäni aikana, on vain luonnollista että suhteetkin ovat muuttuneet rajusti, onneksi kuitenkin parempaan päin.Kyllä voisin sanoa, että Grayn kirjoissa kommunikointi nimenomaan on kyseessä. Ihmiset kommunikoivat myös tunteilla, eivät pelkästään sanoilla ja teoilla.
Olen aika hanakka turvautumaan verbaaliin, kylmään kommunikaatioon ja toimintaan. Miehet tuntuvat kärsivän kanssani, koska ovat useimmiten tunteellisesti itseäni avoimempia. Minullakin kyllä on varsin naisellisia tunteita, mutta miehen pitäisi niitä osata kaivaa esiin. Se on tällä ukolla onnistunut, ehkä siksi riipun kynsin hampain kiinni, enkä haluaisi luovuttaa.
Kirjoissa keskitytään paljon myös eri sukupuolten eriäviin tarpeisiin, mikä mielestäni on erityisen paikkaansapitävää ja tehoavaa. Miehen saa ikäänkuin tyydytettyä antamalla hänelle sellaista tukea ja ihailua, jota juuri mies kaipaa, josta vastineeksi mies osaltaan tukee naisen tarvetta tulla kuulluksi ja tuetuksi emotionaalisesti. Rakastaminen on helpompaa ja nautinnollisempaa, mikä on Greyn tavoite, ei suinkaan ihmisten pakottaminen muottiin.
Esimerkiksi nainen usein antaa myötätuntoa, koska haluaa sitä itsekkin, mutta mies kaipaisi luottamusta ja ihailua. Ristiriita on selkeästi nähtävillä jo tuossa lauseessa. Kuvittele itseäsi katsomassa miestä myötätuntoisesti silmiin ongelmatilanteessa. Hän varmasti tuntee itsensä silloin lähinnä epäonnistuneeksi pikkupojaksi. Kun taas jos katsot ihaillen, mies tuntee itsensä sankariksi ja haluaa tehdä enemmän hyväksesi ja selvittää ongelmat.
Varmasti on eri kuvioita erilaisilla ihmisillä, mutta pakkosyötän nyt tämän kirjan neuvoja, koska uskon vakaasti ja niin on moni muukin kokenut, että moniin parisuhteen ongelmiin löytyy todella yksinkertaiset ratkaisut, eikä tarvi esim erota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voisin sanoa, että Grayn kirjoissa kommunikointi nimenomaan on kyseessä. Ihmiset kommunikoivat myös tunteilla, eivät pelkästään sanoilla ja teoilla.
Olen aika hanakka turvautumaan verbaaliin, kylmään kommunikaatioon ja toimintaan. Miehet tuntuvat kärsivän kanssani, koska ovat useimmiten tunteellisesti itseäni avoimempia. Minullakin kyllä on varsin naisellisia tunteita, mutta miehen pitäisi niitä osata kaivaa esiin. Se on tällä ukolla onnistunut, ehkä siksi riipun kynsin hampain kiinni, enkä haluaisi luovuttaa.
Kirjoissa keskitytään paljon myös eri sukupuolten eriäviin tarpeisiin, mikä mielestäni on erityisen paikkaansapitävää ja tehoavaa. Miehen saa ikäänkuin tyydytettyä antamalla hänelle sellaista tukea ja ihailua, jota juuri mies kaipaa, josta vastineeksi mies osaltaan tukee naisen tarvetta tulla kuulluksi ja tuetuksi emotionaalisesti. Rakastaminen on helpompaa ja nautinnollisempaa, mikä on Greyn tavoite, ei suinkaan ihmisten pakottaminen muottiin.
Esimerkiksi nainen usein antaa myötätuntoa, koska haluaa sitä itsekkin, mutta mies kaipaisi luottamusta ja ihailua. Ristiriita on selkeästi nähtävillä jo tuossa lauseessa. Kuvittele itseäsi katsomassa miestä myötätuntoisesti silmiin ongelmatilanteessa. Hän varmasti tuntee itsensä silloin lähinnä epäonnistuneeksi pikkupojaksi. Kun taas jos katsot ihaillen, mies tuntee itsensä sankariksi ja haluaa tehdä enemmän hyväksesi ja selvittää ongelmat.
Varmasti on eri kuvioita erilaisilla ihmisillä, mutta pakkosyötän nyt tämän kirjan neuvoja, koska uskon vakaasti ja niin on moni muukin kokenut, että moniin parisuhteen ongelmiin löytyy todella yksinkertaiset ratkaisut, eikä tarvi esim erota.Älä koskaan luovu siitä ajatuksesta, millaista suhdetta toivot. Jokin toinen henkilö tulee elämääsi ja tuo sinulle kaiken mitä olet toivonut ja vielä enemmän.
- Anonyymi
Minäkin jätin vastaavasti naisen rauhaan ja välttelen tätä, kun nainen ei halunut kanssani kahville.
Se on käsittääkseni merkki naiselta, ettei hän halua olla tekemisissä kanssani, eikä nähdä minua, joten pysyttelen etäällä.
t. Ruma mies- Anonyymi
No voi että, mahtaa olla kurja fiilis❤🍰💀
Toivon että mies kärsii ja mielellään myös ikävöi minua ja häpeää omaa idiotismiaan. Hän on ollut aina kärkäs tekemään johtopäätöksiä sen tarkemmin kysymättä minulta.
Ihmiset yllättävät, joku voi näyttää helpolta panopuulta ja seksihurjastelijalta mutta onkin aivan jotain muuta. Mies itse vaikutti miehekkään vakavalta ja asialliselta alussa, siksi kiinnostuin hänestä. Mutta taisi olla vaan poser ja syötti se miehekäs asenne..
Mutta taisi haluta juuri tuollaisen seksihurjastelijan osallistumaan leikkeihinsä.
Eli ei halunnut minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi että, mahtaa olla kurja fiilis❤🍰💀
Toivon että mies kärsii ja mielellään myös ikävöi minua ja häpeää omaa idiotismiaan. Hän on ollut aina kärkäs tekemään johtopäätöksiä sen tarkemmin kysymättä minulta.
Ihmiset yllättävät, joku voi näyttää helpolta panopuulta ja seksihurjastelijalta mutta onkin aivan jotain muuta. Mies itse vaikutti miehekkään vakavalta ja asialliselta alussa, siksi kiinnostuin hänestä. Mutta taisi olla vaan poser ja syötti se miehekäs asenne..
Mutta taisi haluta juuri tuollaisen seksihurjastelijan osallistumaan leikkeihinsä.
Eli ei halunnut minua.Ei naista saa jatkuvasti kohdennetusti lähestyä, koska nainen tuntee olonsa, että taas tuo mies tulee ahdistelemaan.
Naiselle on ahdistavaa, jos mies joka ei naista kiinnosta, niin jos tämä mies tulee vähän väliä naiselle juttelemaan, niin nainen mielessään toteaa, ettei voi vähempää kiinnostaa.
Mies yleensä käsittää tilanteen väärin, jos nainen silloin tällöin juttelee, tervehtii, hymyilee, niin mies kuvittelee, että nainen olisi kiinnostunut miehestä.
Nainen on kohtelias, eikä sen enempää.
Nainen todennäköisesti huokailee helpotuksesta jokaisen päivän iltana, että luojan kiitos, ei sitä miestä onneksi tänään näkynyt.
Pikkuhiljaa elämä tasoittuu sitä mukaa mitä pidempään nainen ei miestä näe ja lopulta nainen unohtaa koko miehen ja löytää sen naiselle tarkoitetun komeamman miehen, jonka kanssa nainen viihtyy ja tykkää olla.
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naista saa jatkuvasti kohdennetusti lähestyä, koska nainen tuntee olonsa, että taas tuo mies tulee ahdistelemaan.
Naiselle on ahdistavaa, jos mies joka ei naista kiinnosta, niin jos tämä mies tulee vähän väliä naiselle juttelemaan, niin nainen mielessään toteaa, ettei voi vähempää kiinnostaa.
Mies yleensä käsittää tilanteen väärin, jos nainen silloin tällöin juttelee, tervehtii, hymyilee, niin mies kuvittelee, että nainen olisi kiinnostunut miehestä.
Nainen on kohtelias, eikä sen enempää.
Nainen todennäköisesti huokailee helpotuksesta jokaisen päivän iltana, että luojan kiitos, ei sitä miestä onneksi tänään näkynyt.
Pikkuhiljaa elämä tasoittuu sitä mukaa mitä pidempään nainen ei miestä näe ja lopulta nainen unohtaa koko miehen ja löytää sen naiselle tarkoitetun komeamman miehen, jonka kanssa nainen viihtyy ja tykkää olla.
t. Ruma mies"Ei naista saa jatkuvasti kohdennetusti lähestyä, koska nainen tuntee olonsa, että taas tuo mies tulee ahdistelemaan.
Naiselle on ahdistavaa, jos mies joka ei naista kiinnosta, niin jos tämä mies tulee vähän väliä naiselle juttelemaan, niin nainen mielessään toteaa, ettei voi vähempää kiinnostaa."
Tää kuulostaa kyllä osuvalta🤔 Mies on toistanut tätä kaavaa aiemminkin, ottaa herkästi naisen tunteet huomioon ja antaa tilaa, ei halua ahdistella.Taidan ottaa itsekkin aikalisää, en rankaise väärinkäsityksistä enkä virheistäkään. Tuo ryhmäseksi ehdotus tuli vähän järkytyksenä, kun ei ole mielestäni miehen tyyliä, vaan ennemmin hänen parhaan ystävänsä.
"Mies yleensä käsittää tilanteen väärin, jos nainen silloin tällöin juttelee, tervehtii, hymyilee, niin mies kuvittelee, että nainen olisi kiinnostunut miehestä."
Ehkä mies tuossa itse käsittää omat vaikutteensa vääriksi ja jotenkin sopimattomiksi? On täysin ok olla kiinnostunut kivasta ja ystävällisestä ihmisestä ja pyytää treffeille. Jos olet tehnyt sen selvinpäin muualla kun ravintolassa, olet suorastaan sankari. Kieltäytyminen treffikutsusta on pelkkä kieltäytyminen. Ei hyvännäköisetkään ihmiset tunne vetoa kaikkiin vielä itseäänkin paremman näköisiin ja suostu edes niille yksille treffeille.
Tee tähän selvästi ystävälliseen naiseen sen sijaan vaikutus ihmisenä. Älä anna kiellon haitata positiivista kanssakäymistänne. Pyyhit hänet vain pois mahdollisuuksien listalta ja olet ystävällinen ja huomaavainen niinkuin koko kieltoa ei olisi tapahtunutkaan. Huomioimalla hänen tunteensa ja kunnioittamalla kieltävää vastausta ystävällisesti keräät pisteet ihmisenä etkä häviä mitään. Itselläsi on myös asian suhteen paremmat fiilikset, koska hyväksyt asian ja voit ihailla itseäsi luonteen vahvuudesta ja toista kunnioittavasta asenteesta. Etkä katkeroidu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei naista saa jatkuvasti kohdennetusti lähestyä, koska nainen tuntee olonsa, että taas tuo mies tulee ahdistelemaan.
Naiselle on ahdistavaa, jos mies joka ei naista kiinnosta, niin jos tämä mies tulee vähän väliä naiselle juttelemaan, niin nainen mielessään toteaa, ettei voi vähempää kiinnostaa."
Tää kuulostaa kyllä osuvalta🤔 Mies on toistanut tätä kaavaa aiemminkin, ottaa herkästi naisen tunteet huomioon ja antaa tilaa, ei halua ahdistella.Taidan ottaa itsekkin aikalisää, en rankaise väärinkäsityksistä enkä virheistäkään. Tuo ryhmäseksi ehdotus tuli vähän järkytyksenä, kun ei ole mielestäni miehen tyyliä, vaan ennemmin hänen parhaan ystävänsä.
"Mies yleensä käsittää tilanteen väärin, jos nainen silloin tällöin juttelee, tervehtii, hymyilee, niin mies kuvittelee, että nainen olisi kiinnostunut miehestä."
Ehkä mies tuossa itse käsittää omat vaikutteensa vääriksi ja jotenkin sopimattomiksi? On täysin ok olla kiinnostunut kivasta ja ystävällisestä ihmisestä ja pyytää treffeille. Jos olet tehnyt sen selvinpäin muualla kun ravintolassa, olet suorastaan sankari. Kieltäytyminen treffikutsusta on pelkkä kieltäytyminen. Ei hyvännäköisetkään ihmiset tunne vetoa kaikkiin vielä itseäänkin paremman näköisiin ja suostu edes niille yksille treffeille.
Tee tähän selvästi ystävälliseen naiseen sen sijaan vaikutus ihmisenä. Älä anna kiellon haitata positiivista kanssakäymistänne. Pyyhit hänet vain pois mahdollisuuksien listalta ja olet ystävällinen ja huomaavainen niinkuin koko kieltoa ei olisi tapahtunutkaan. Huomioimalla hänen tunteensa ja kunnioittamalla kieltävää vastausta ystävällisesti keräät pisteet ihmisenä etkä häviä mitään. Itselläsi on myös asian suhteen paremmat fiilikset, koska hyväksyt asian ja voit ihailla itseäsi luonteen vahvuudesta ja toista kunnioittavasta asenteesta. Etkä katkeroidu.Tuo oli kyllä törkeää naista kohtaan ehdottaa seksiä jo ennen treffejä, kun ei se ole muutamien treffienkään jälkeen sopivaa, vaan vasta papin aamenen jälkeen sopii seksiä ehdottaa ja silloinkin hellävaraisesti ja naisen ehdoilla.
Jos naiselle ehdottaa seksiä, niin se tarkoittaa, että on kiinnostunut vain seksistä naisen kanssa, ei millään muulla tavalla, eikä itse naisesta.
Ruma mies ei voisi koskaan ehdottaa naiselle seksiä, sehän olisi loukkaus naista kohtaan ainoastaan mielessään ajatella millaista olisi seksi juuri tämän naisen kanssa.
Koska ruma mies ei naista saa, niin kadulla kävellessä ja naisen tullessa vastaan monasti ajattelee, että millainen tämä nainen olisi alastomana ja millaista olisi seksi tämän naisen kanssa.
t. Ruma mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli kyllä törkeää naista kohtaan ehdottaa seksiä jo ennen treffejä, kun ei se ole muutamien treffienkään jälkeen sopivaa, vaan vasta papin aamenen jälkeen sopii seksiä ehdottaa ja silloinkin hellävaraisesti ja naisen ehdoilla.
Jos naiselle ehdottaa seksiä, niin se tarkoittaa, että on kiinnostunut vain seksistä naisen kanssa, ei millään muulla tavalla, eikä itse naisesta.
Ruma mies ei voisi koskaan ehdottaa naiselle seksiä, sehän olisi loukkaus naista kohtaan ainoastaan mielessään ajatella millaista olisi seksi juuri tämän naisen kanssa.
Koska ruma mies ei naista saa, niin kadulla kävellessä ja naisen tullessa vastaan monasti ajattelee, että millainen tämä nainen olisi alastomana ja millaista olisi seksi tämän naisen kanssa.
t. Ruma miesHysteeristä mutta totta😂😂😂😁
Olen onnellinen, että sinunlaisiasi naisia on olemassa.
Tuollaiset komeat miehethän pystyvät pyörittämään naisrinkiä ja tiedän sen omasta kokemuksesta.
Naiset ovat niin komeimpien miesten perään, että he (miehet) voivat tehdä käytännössä melkein mitä tahansa.
Koska miehellä on panoja muuallakin, ei hänellä ole kiirettä juuri sinun suhteesi, vaan voi rauhassa odottaa muutaman viikon. Toisaalta hänellä ei ole myöskään mitään menetettävää, vaikka ehdottaakin sinulle seksiä ja kieltäydyt. Niitä myöntyväisiä on kuitenkin maa pullollaan.
Aikoinaan kun rupesin treffailemaan , en mitenkään alun perin ajatellut rupeavani mitään naisrinkiä pyörittämään. Aluksi olin aktiivinen sekä netissä ja baareissa. Osan naisista tapasin uudestaan osa vaan oli yhden illan juttuja jne.- Anonyymi
Miten päättelit, että mies on huippukomea? Aijai, et ole huolellisesti lukenut koko ketjua...
On toki omaan silmään ihan älyttömän komea...
Niinhän se on joillain, että voi odottaa, koska saa seksiä muualta, mutta onko se sittenkään huono asia? Monet niin selvästi ovat masentuneita kun eivät saa ikinä, alkavat vihaamaan naisia ja haluavat pelkkää "pillua", eivät ihmistä.
Grey kirjoittaa kirjassa Seurustelun taito, että suhteen alkumetreillä on hyväksyttävää tapailla muita, koska ei olla vielä sitouduttu. Liika sitoutuminen tukahduttaa luonnollisen kehityksen tuottamalla liikaa paineita. Jotenkin oma oikeudenmukaisuus ei pysty tuomitsemaan toisen yksityisasioita, ennenkun sitoutumisesta on sovittu.
Voin uskoa, että joku vakipano voi taka-alalta löytyä. Kuka tosin niitä ottaa vakavasti? Tuntuuhan se ihan hirveältä ajatella ihastusta petipuuhissa jonkun muun kanssa😧
Ai sekoittiko sulla naisten huomio konseptit? Voin kyllä uskoa...😊😉
Ei sulla ole ollut aitoja tunteita.
Aitojen tunteiden syttyessä, ihminen ei voi himoilleen mitään.- Anonyymi
Mitä aitoja tunteita tarkoitat?
Kiimaisia vaiko niitä tunteita mitkä syntyy, kun on oppinut tuntemaan toisen?
Molempia löytyy, ehkä pitäisi suostua....
Nyt tilanne vaikuttaa korjaantuneelta. Selvästi ei ole annettu periksi ja etenemistä on jälleen tapahtunut.
Minun tunteitani on taas huomioitu, ja mies tuli hyvin onnelliseksi, kun sai ymmärtää, ettei kaikki ole lopussa. Ei sellaista pysty teeskentelemään.
En ihmettele, että ihmiset valittavat suhteiden muodostamisen vaikeuksista. Toisinaan itsekkin mieluummin kytisin nunnanluolassani😃☀ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä aitoja tunteita tarkoitat?
Kiimaisia vaiko niitä tunteita mitkä syntyy, kun on oppinut tuntemaan toisen?
Molempia löytyy, ehkä pitäisi suostua....
Nyt tilanne vaikuttaa korjaantuneelta. Selvästi ei ole annettu periksi ja etenemistä on jälleen tapahtunut.
Minun tunteitani on taas huomioitu, ja mies tuli hyvin onnelliseksi, kun sai ymmärtää, ettei kaikki ole lopussa. Ei sellaista pysty teeskentelemään.
En ihmettele, että ihmiset valittavat suhteiden muodostamisen vaikeuksista. Toisinaan itsekkin mieluummin kytisin nunnanluolassani😃☀Tarkoitatko oikeasti, että olet antanut tälle tyypille vielä siimaa?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko oikeasti, että olet antanut tälle tyypille vielä siimaa?
-flowersreally-Annoin. Hitto haluun kaataa sen punkkaani, mieluiten seuraavat 15 vuotta .
Teki selväksi, että olen ykkönen, ei kaverit. Maksoi kalliin panoveron. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko oikeasti, että olet antanut tälle tyypille vielä siimaa?
-flowersreally-Ja poistuessani huoneesta pyöritin tiulkkaa persettäni sen naaman edessä niin, että varmaan parempi kohta antaa tai tulee ruumihia😂🤘
https://youtu.be/93QTEfgY3rw
- Anonyymi
"itse arvostan naisellisia tarpeitani ja tunteitani, tarvetta saada kunnioitusta ja aitoa rakkautta. Pelkään myös sukupuolitauteja. Itselleni seksuaalisuus on intiimi, syvä yhteys toiseen, maailman tärkeimpään ihmiseen."
Olet hyvä esimerkki siitä, että kunnollinenkin nainen haluaa sen saman YT-panomiehen mitä lutkakin, mies suuttui koska et antanut helposti pillua. Tuolle miehelle olisit ollutkin vain se reikä nro x, mies ehdotti suoraan seksiä koska on tottunut sitä naisilta YT-miehenä helposti saamaan. - Anonyymi
Mikähän siinä on että naisten pitää aina yrittää vähätellä seksin merkitysta, vaikka tuskinpa haluaisivat miestä ketä ei seksi kiinnostaisi vaan ottaisivat senkin itseensä. Normaali mies haluaa seksiä ja tietysti mahdollisimman nopeasti, mutta ei se merkitse etteikö haluaisi jotain muuta myös. Sen muun kehittymiseen vaan voi mennä pitkäkin aika ja jotenkin se kiinnostus on pysyttävä yllä.
- Anonyymi
Sitä kutsutaan kaksinaismoraaliksi ja kaikissa maailman kulttuureissa naisen seksuaalisuus kohtaa miesten taholta kaksinaismoraalin. Erityisen hyvin ilmiö näkyy uskonnoissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Mutta ei se mikään iso ongelma ole naiselle, jos ei siitä tee sellaista. On suhteellisen helppoa erottaa jo alkuvaiheessa tapailua miehet, jotka suhtautuvat kaksinaismoraalilla naisen seksuaalisuuteen. Sellaisista ihmisistä kannattaa pysytellä kaukana. Sama koskee tietysti naisia, jotka suhtautuvat kaksinaismoralistisesti miesten seksuaalisuuteen.
Tämä palsta on oikein herkullinen paikka kaksinaismoraalin tarkasteluun. Täältä saa välillä hyvät naurut. - Anonyymi
En todellakaan vähättele seksin merkitystä. Itselleni sillä on melkeimpä suurin merkitys, koska en halua perhettä, vain vakituisen miesystävän.
Tottakai mies haluaa heti seksiä, kun on hyvät kemiat, ihan kuten nainenkin. On kuitenkin hyvä antaa syvemmillekkin tunteille tilaa kehittyä ja myös opetella tuntemaan toista ennen intiimiä kanssakäymistä. Tämä ihan jo turvallisuussyistä.
Olen aloittanut pari suhdetta peruskaavalla kännissä jatkoille panemaan ja sitten seurustelua. En ole saanut mitään noista suhteista, paitsi hukannut niihin aikaa yli 8 vuotta. Minua ei ole käytetty panoleluna, olen itse pohjimmilta aina etsinyt rakkautta ja parisuhdetta ja miehet ovat aina halunneet jatkaa seurustelua, jopa paskasta seksistä huolimatta, sillä se on ollut lähes AINA syy miksi olen suhteet päättänyt.
Nyt riitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan kaksinaismoraaliksi ja kaikissa maailman kulttuureissa naisen seksuaalisuus kohtaa miesten taholta kaksinaismoraalin. Erityisen hyvin ilmiö näkyy uskonnoissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Mutta ei se mikään iso ongelma ole naiselle, jos ei siitä tee sellaista. On suhteellisen helppoa erottaa jo alkuvaiheessa tapailua miehet, jotka suhtautuvat kaksinaismoraalilla naisen seksuaalisuuteen. Sellaisista ihmisistä kannattaa pysytellä kaukana. Sama koskee tietysti naisia, jotka suhtautuvat kaksinaismoralistisesti miesten seksuaalisuuteen.
Tämä palsta on oikein herkullinen paikka kaksinaismoraalin tarkasteluun. Täältä saa välillä hyvät naurut.HAH joo Sinun juttujasi on todella hauska varsinkin aina katsella :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HAH joo Sinun juttujasi on todella hauska varsinkin aina katsella :D
Minä tiedän sen. 😎
- Anonyymi
siinäpä on fiksu nainen ei taida olla oulusta just tuolaista minä etsin
- Anonyymi
Pusuja ouluun☀😃🍰
- Anonyymi
Melkein perusasioitahan elämässä ovat nämä että: netistä et ketään todellista ja rehellistä ihmistä ikinä löydä, se löydettävä lähdettä ihan vain muualle peiton alta älypuhelinta tuijottelematta.
Kerron erään hauskan esimerkin, oli joku leikkaus ja piti mennä aamujunalla sitten jonnekin sairaalaan leikkaukseen, kyynärpääleikkaus taisi olla kyseessä silloin: noh menin junaa, pakkasta oli -22c, olin pukeutunut, ihmettelin että kun junan kuljettaja ei ilmoittanut mitään ja kelloni näytti: pitäisi olla nyt sillä pysäkillä missä pitäisi jäädä pois.
Sitten jotain tyttöjä meni pois junasta kysyin heiltä että onko tämä se pysäkki missä minunkin pitäisi jäädä pois?
Sitten joo jäin pois ja sitten täysin aamuyöllä pakkasessa että mihinkähän pitäisi mennä, joku sitten kun siinä kävelin johonkin suuntaan toinen neuvoi "seuraa tuota punaista naista, se menee sinne", seurasin sitä sitten ja pääsin perille pakkasessakin, ja ajallaankin vielä leikkaukseen :D
Tähän pendoliino-juttuun liittyi myös eräs toinenkin "porkkanapää"-tyttö.... liian pitkiä seikkailuja yksikin minulla... - Anonyymi
Pitkä mäyräkoira vai 2 pulloa punkkua, mene nukkumaan jo.
- Anonyymi
Kauniita unia❤!!
- Anonyymi
Millä hiton tavalla tuo mies on narsisti, tai pinnallinen? :D Et harrastanut seksiä KUUKUSIIN, ja löysit nykypäivänä miehen, joka jaksoi odottaa noin kauan. Eiköhän tuo ryhmäseksiehdotus ollut turhautunut kosto, koska olit niin suuri pettymys.
Ääh, unohda tuollainen murehtelu. Se on menneisyyttä nyt ja joka menneitä muistelee, sitä tikulla silmään.
Kuitenkin olen sitä mieltä, että seksiin ei saa painostaa eikä pihdata. Joka tapauksessa lopeta tuollainen tyhmän asian murehtelu. Olen kuullut huhuja, että joillakin olisi jopa puoliso kuollut.
En voi vahvistaa kuulemaani, mutta käsittääkseni hänen tuhkat ripoiltetiin raviradalle. Hän oli osaava raviohjastaja.
Mutta tosiaan, en voi vahvistaa kyseistä sanomaani, kuten en myös sitäkään, että neuvon sinua. Itsetuntosi on se, mikä määrittää kaiken. Kirjoituksestasi sain käsityksen (voin erehtyä) että itsetuntosi on hieman alamaissa?
Olen henkisesti sinun vierelläsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055