Olen tässä parin viime vuoden aikana tehnyt havainnon, että pakkasten tullessa ilmastokeskustelu hyytyy ja kovilla pakkasilla loppuu kokonaan. Viime talvenakin kun oli kolmekymmentä astetta pakkasta pitkät ajat, niin jopa oli ilmastohörhöt hiljaa ja sama tulee toistumaan taas talven tullessa.
Pakkasten vaikutus ilmastokeskusteluun
9
55
Vastaukset
Kyllä pitäisi denun esittää tieteellinen todiste väitteelleen. Se, että viime talvena alarmistit hyytyivät, ei todista sitä etteikö se olisi johtunut ihmisen toiminnasta.
- Anonyymi
Itsekin haluaisin nähdä koululaiset osoittamassa mieltä 30 asteen pakkasessa, toisaalta on talvellakin uutisoitu esim. Australian helteistä ja kuivuudesta.
- Anonyymi
Australiassa on vihertynyt kovasti. Kiitos CO2n lisääntymisestä.
Voimme siis todeta, että alarmistit ovat vaihtolämpöisiä.
Mielenkiintoista on se, että tyttöset eivät käyneet kesällä juhannuksen aikaan julistamassa uskontoaan Eduskuntatalon rappusilla kun oli lämmintä.
Ilmesesti kyseessä on jonkinlainen Auringonsäteilyn aktivoima ilmiö, joka kehittyy maksimiinsa syyspäiväntasauksen seutuvilla.
Ennustanpa, että seuraava uskonpurskahdus tapahtuu taas maaliskun lopulla. Tuohon saattavat olla syynä talven aikana suoritetun tekstailun aiheuttamat ylimääräiset höyryt jotka pitää purskauttaa pihalle.
- Anonyymi
Ensilumi satoi Lappiin ja Reetta ei osannut rapakon takana itse tuottaa vastauksia toimittajien esittämiin kysymyksiin. Ilmastonmuutoksesta uutisointi väheni jopa 80 prosenttia alkuviikkoon verrattuna.
- Anonyymi
Minä veikkaan että tuo johtuu siitä, että ruåtsissakin alkaa olla ilmastonmuutostoimittajilla ruskaa pakkasella.
- Anonyymi
Reetta kyllä hyytyi täysin, eikä toimittaja kysynyt sen vaikeampaa kuin että millaisen viestin Reetta haluaa lähettää maailman päättäjille. Olisi luullut että ilman käsikirjoitustakin olisi edes jotain osannut sanoa vanhan liturgian pohjalta. Mutta ei osannut, tuli vaan änkytystä ja kommentti että ehkä joku muu voisi vastata.
- Anonyymi
Jo loppui ilmastonmuutoksesta vouhottaminen, kun lunta ja räntää tulee taivaan täydeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873745
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813310Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683152On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702770Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502342- 671923
- 381854
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271839Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708