Heittäkää nyt jo se naishaastattelija pois. Ihan karmea ääni. Voimakas kurkkuääni ja sitten sellainen " olen niin innokas ja mukahauska". Englannin lausuminen on noloa. Jokas toinen sana sujuu kohtalaisesti ja joka toinen sitten ihan puhkasta tankeroa.
Sitten se pääselostaja. Sillä kestää minuutin lukea jonkun urheilijan nimi. Ennen ja jälkeen lukemisen syvähiljaisuus. Selostus ei suju sujuvasti koskaan.
Ja sokerina pohjalla se jFinni. Asiantuntija. Möyhö ja ihan mulkun näköinen tyyppi. Ihan täysi juntti . Lehtimäki oli mloistava ja mukaansatempaiseva. Osasi myös tuulettaa suomalaisonnistujia.
Halvalla ei saa hyvää.
Ylen urheiluselostajat
Anonyymi
3
321
Vastaukset
- Anonyymi
Simo Leinonen ja Kimmo porttola pitäis toimittaa takasin kansakouluun opettelee näkemistä ,lukemista ,kuulemista, ymmärtämistä ja puhumi
sta kirjottamista
Nuo vajakit pilaavat aina urheilu ohjelmat, jos ovat paikalla - Anonyymi
Miksi olla luuseri tv-katsoja kun voisi olla maailman paras selostaja?
- Anonyymi
En muista nyt nimeä mutta se joka vinkuu kun sikaatapettas kun maali tulee
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711