Beta-kapina yltymässä jälleen?

Anonyymi

Veikkaanpa että Kuopion miekkahyökkääjä on vihainen ja katkera incel. Viime vuodet onkin Suomen rintamalla ollut hiljaisempaa, samalla kun Ameriikan ätmit ovat ampuneet koko maan polvilleen.

112

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Incolli sai ansaitusti poliisin luodista ja loukkaantui vakavasti. Jos jää henkiin, päätyy vankilaan ja pääsee siellä vihdoin neitsyydestään, takateitse tosin.

• Anonyymi

Olisi saanut minulta tuolista, rautaputkesta tai muusta kovasta, jos olisi sattunut siellä olemaan.
        Eihän tuollaista hyökkääjää olisi tarvinut tuolilla kuin muutaman kerran hujauttaa, niin olisi eliminoitu pois päiväjärjestyksestä.
        Tuolilla torjuu miekan iskun ja heti sen jälkeen isku takaisin ja tarvittaessa muutama lisää, niin olisi eliminoitu hyökkääjä.
        Mitään sääliä ei tarvi tuollaista hyökkääjää kohti tuntea, vaan kylmästi iskuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi saanut minulta tuolista, rautaputkesta tai muusta kovasta, jos olisi sattunut siellä olemaan.
        Eihän tuollaista hyökkääjää olisi tarvinut tuolilla kuin muutaman kerran hujauttaa, niin olisi eliminoitu pois päiväjärjestyksestä.
        Tuolilla torjuu miekan iskun ja heti sen jälkeen isku takaisin ja tarvittaessa muutama lisää, niin olisi eliminoitu hyökkääjä.
        Mitään sääliä ei tarvi tuollaista hyökkääjää kohti tuntea, vaan kylmästi iskuja.

Netissä kovistelu on huomattavasti helpompaa kuin oikeasti, ei se "eliminointi" niin helppoa ole kuin telkkarissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi, oot sä vitun kova jätkä!

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olis voinu huitasta sua sapelillaan alavartaloon, kun sä just nostit sitä tuolias iskuun. Siihen sitten olisit verissäs lyyhistynyt.

• Anonyymi

Nyt uutisoidaan että surmansa saanut oli nuori nainen ja tekijän pääasiallinen kohde. Liekö käyttäytynyt epäasiallisesti kilttiä ja herkkää ätmiä kohtaan, saaden tämän pään naksahtamaan. Voimia mies pololle :(

• Varmasti ollut joku mielenterveysongelmainen tyyppi kyseessä, että ei tarvitse aina ätmien niitä incel-juttuja olla joka paikkaan mukaan vetämässä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Varmasti ollut joku mielenterveysongelmainen tyyppi kyseessä, että ei tarvitse aina ätmien niitä incel-juttuja olla joka paikkaan mukaan vetämässä.

Varmaan oli kuitenkin tukka päässää, toisin kuin sinulla!

• Anonyymi

Iltalehden mukaan tekijä oli 25 ja kuollut uhri 15-vuotias. Täytyy kyllä sanoa, että jos palstalla oikeasti ihannoidaan sitä, että aikuinen mies purkaa katkeruuttaan nuoreen ihmseen, joka on juridisesti vielä lapsi, niin ette kyllä tekään silloin ihan täysillä käy.

• Eipä näillä palstan ätmeillä olekaan se mielenterveys millään tavalla kunnossa, kun ihannoivat tollaista.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eipä näillä palstan ätmeillä olekaan se mielenterveys millään tavalla kunnossa, kun ihannoivat tollaista.

Yhtä sairasta kuin ihannoida mt-potilaan satuhahmoja.

t. Arja

• Anonyymi kirjoitti:

t. Arja

Mitä ihmeen satuhahmoja?? Kerro edes yksi "satuhahmo", jota mä olen täällä muka ihaillut? Eipä vaan taida sellaisia ketään löytyä.

• Anonyymi kirjoitti:

t. Arja

Nyt jumalauta oikeesti. Suomessa on tapahtunut joukkosurma ja sun nimimerkin tarkoitusperä tuskin on kenellekään enää mikää salaisuus.

Vielä oksettavampaa käytöstä kuin eilen 🤢

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Nyt jumalauta oikeesti. Suomessa on tapahtunut joukkosurma ja sun nimimerkin tarkoitusperä tuskin on kenellekään enää mikää salaisuus.

Vielä oksettavampaa käytöstä kuin eilen 🤢

Nykäseppä satusetä näppiis.

• Anonyymi

"Mies eli naapurin mukaan hiljaisesti. Hän asui opiskelijatalossa havainnon mukaan ainakin keväästä asti, jolloin naapuri näki hänet ensimmäisen kerran. Ulkoasu oli tavallinen, nuori mies kuvailee.

– Hän on pitkä, suomalainen kaveri, jolla on pitkät, olkapäille ulottuvat blondit hiukset. Hän piti aina mustaa takkia, hupparia ja käytti reppua. Hänellä oli myös hattu."

Miehellä oli hattu!!!??? Oliko peräti Fedora?

No oli miten oli, mutta olen 99 prosenttisesti varma että miesparka oli incel! Voi kunpa naiset eivät olisi syrjineet häntä, niin kuollut nuori tyttö olisi yhä elossa!!

• Anonyymi

" Voi kunpa naiset eivät olisi syrjineet häntä,"

Todista syrjintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Voi kunpa naiset eivät olisi syrjineet häntä,"

Todista syrjintä.

Aina kun näistä joukkomurhista uutisoidaan niin koskaan tekijää ei kuvailla sosiaaliseksi, ulospäinsuuntautuneeksi ja suosituksi nuorten naisten keskuudessa. Eipä ole julkisuudessa näkynyt Eero Hiltusen, Matti Saaren tai Pekka-Eric Auvisen tyttöystäviä....

• Anonyymi

Yhdessä lehdessä muuten kerrottiin, että jollain naisella oli tapana tervehtiä häntä, mutta hän ei koskaan vastannut. Ettei olisi niin, että mies syrji itse itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdessä lehdessä muuten kerrottiin, että jollain naisella oli tapana tervehtiä häntä, mutta hän ei koskaan vastannut. Ettei olisi niin, että mies syrji itse itseään.

Noin reagoi mies jota on kiusattu ja syrjitty paljon nuoruudessaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina kun näistä joukkomurhista uutisoidaan niin koskaan tekijää ei kuvailla sosiaaliseksi, ulospäinsuuntautuneeksi ja suosituksi nuorten naisten keskuudessa. Eipä ole julkisuudessa näkynyt Eero Hiltusen, Matti Saaren tai Pekka-Eric Auvisen tyttöystäviä....

Et sä voi tietää kaikkien noiden murhaajien taustoja. Sitä paitsi, eipä se naisettomuus vielä aiheuta mitään niin vakavia mielenterveysongelmia, että se tekisi miehestä jotain murhaajaa. Jotain muuta heidän mielenterveydessä on kyllä ollut pahasti vialla.

Ehkä yhteistä noilla murhaajilla on se, että ne mielenterveysongelmaiset eivät yleensä taida olla mitään avoimia ja sosiaalisia persoonia.

• Anonyymi kirjoitti:

Eric Auvinen kyllä vaikutti aika fanaattiselle jutuissaan, mitä joskus kirjoitteli suomi 24 palstalla. Luulen, että sellainen äärimmäisyys karkottaa tyttöset pois helposti ellei ole samalla tavalla äärimmäisyys ihminen ja koe juttuja omikseen.

• Abrakadabra kirjoitti:

Eric Auvinen kyllä vaikutti aika fanaattiselle jutuissaan, mitä joskus kirjoitteli suomi 24 palstalla. Luulen, että sellainen äärimmäisyys karkottaa tyttöset pois helposti ellei ole samalla tavalla äärimmäisyys ihminen ja koe juttuja omikseen.

Siis Pekka sturmgeist89 taisi olla niccinsä, joskus, jos oikein muistan.

• Abrakadabra kirjoitti:

Muistatko yhtään, että millä palstoilla hän kirjoitteli? Ajattelin vaan, kun oon itse kirjoitellut niin pitkän aikaa täällä Suomi24:n eri palstoilla.

• DarkFear kirjoitti:

Muistatko yhtään, että millä palstoilla hän kirjoitteli? Ajattelin vaan, kun oon itse kirjoitellut niin pitkän aikaa täällä Suomi24:n eri palstoilla.

No ainakin ateismi, uskonnot ja fundis palstoilla tuli vastaan. Muistan kirjoitelleeni hänen kanssaan jokusen vuoropuhelun ateismi palstallakin.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ei ollut Kaljuus-palstalla.

-Abris-

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Jaa siis muistatko sen kirjoituskia tältä palstalta? En itse koskaan nähnyt.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut Kaljuus-palstalla.

-Abris-

Niin enpä ole itsekään sellaista palstaa seurannut, kun itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Mä kun olen itse nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, mutta sähän sitä itse varmaan oletkin joku kaljuuntunut persujuntti, joka ei ole fina-tabletteja voinut syödä oman kyrpänsä takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin enpä ole itsekään sellaista palstaa seurannut, kun itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka. Mä kun olen itse nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, mutta sähän sitä itse varmaan oletkin joku kaljuuntunut persujuntti, joka ei ole fina-tabletteja voinut syödä oman kyrpänsä takia saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Olen vähän huolissani. Ethän vain omista miekkaa, DarkFear?

Kun ei sullakaan niitä kavereita tai tyttöystäviä ole, ja sitten on vielä ulkonäköongelma (=kaljuuntuminen).

• Anonyymi

Tappouhkauksesi on ilmoitettu ylläpidolle.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa siis muistatko sen kirjoituskia tältä palstalta? En itse koskaan nähnyt.

KilttiMies89

En ole vielä silloin tiennyt koko sinkku palstasta mitään, kun atte palstalla kirjoittelin. Ja noissa uskonnot aiheisilla palstoilla lueskelin juttuja. Eli en ole nähnyt täällä. Vain noilla missä silloin itsekin kirjoittelin ja lueskelin kirjoittelematta juttuja. :)

Pisti silmään ko. tyypin fanaattisuus silloin. Ainahan niitä suu vaahdossa kirjoittelvia fanaatikkoja on jokapuolella, mutta hän oli jotenkin erikoisen systemaattinen ja kumminkin aika lennokas. Ristiriitainen tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vähän huolissani. Ethän vain omista miekkaa, DarkFear?

Kun ei sullakaan niitä kavereita tai tyttöystäviä ole, ja sitten on vielä ulkonäköongelma (=kaljuuntuminen).

Lue aiheen Rikokset keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita; https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/laki-ja-rikos/rikokset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aina kun näistä joukkomurhista uutisoidaan niin koskaan tekijää ei kuvailla sosiaaliseksi, ulospäinsuuntautuneeksi ja suosituksi nuorten naisten keskuudessa. Eipä ole julkisuudessa näkynyt Eero Hiltusen, Matti Saaren tai Pekka-Eric Auvisen tyttöystäviä...."

Eipä ole tosiaan julkisuudessa näkynyt, mutta sehän oli yleisessä tiedossa, että ainakin joku noista kouluampujista seurusteli tai oli seurustellut.

Toisaalta kuinka monella n. 16-vuotiaalla pojalla muutenkaan on tyttöystävä? Mietin vaan, kun suurimmalla osalla tytöistäkään ei ole sen ikäisenä poikaystävää, niin eihän voisi olla mahdollista, että kaikki pojat seurustelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aina kun näistä joukkomurhista uutisoidaan niin koskaan tekijää ei kuvailla sosiaaliseksi, ulospäinsuuntautuneeksi ja suosituksi nuorten naisten keskuudessa. Eipä ole julkisuudessa näkynyt Eero Hiltusen, Matti Saaren tai Pekka-Eric Auvisen tyttöystäviä...."

Eipä ole tosiaan julkisuudessa näkynyt, mutta sehän oli yleisessä tiedossa, että ainakin joku noista kouluampujista seurusteli tai oli seurustellut.

Toisaalta kuinka monella n. 16-vuotiaalla pojalla muutenkaan on tyttöystävä? Mietin vaan, kun suurimmalla osalla tytöistäkään ei ole sen ikäisenä poikaystävää, niin eihän voisi olla mahdollista, että kaikki pojat seurustelevat.

Kamunainen oli 16 vuotiaana jo monen miehen käyttämä ja hänelle myös tehtii abortti erään 20v tatuoidun panomiehen jäljiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamunainen oli 16 vuotiaana jo monen miehen käyttämä ja hänelle myös tehtii abortti erään 20v tatuoidun panomiehen jäljiltä.

Sun kamunainen on sitten ollut sitä vähemmistöä, joka on seurustellut tuon ikäisenä. Ilmeisesti hän on olut myös ns. suosittu tyttö. Kamunaisestasi huolimatta SUURIN OSA tuonikäisistä ei vielä seurustele.

• Anonyymi

Nyt äkkiä kertomaan poliisille Darkkiksen väkivaltaisista aikomuksista ennenkuin mitään vakavempaa ehtii sattua.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

En ole vielä silloin tiennyt koko sinkku palstasta mitään, kun atte palstalla kirjoittelin. Ja noissa uskonnot aiheisilla palstoilla lueskelin juttuja. Eli en ole nähnyt täällä. Vain noilla missä silloin itsekin kirjoittelin ja lueskelin kirjoittelematta juttuja. :)

Pisti silmään ko. tyypin fanaattisuus silloin. Ainahan niitä suu vaahdossa kirjoittelvia fanaatikkoja on jokapuolella, mutta hän oli jotenkin erikoisen systemaattinen ja kumminkin aika lennokas. Ristiriitainen tapaus.

Mä en silloin ollut vielä kirjoittanut yhtä ainuttakaan kommenttia millekkään Suomi24-palstoille vaikka olin silloin jo 18-vuotta ja rapiat kun tuo Jokelan kouluammuskelu tapahtui. Muistan kun olin itsekkin silloin lukiossa ja hyppytunnilla käymässä kotona ja äidiltä kuulin mitä oli juuri tapahtanut. Sitten palasin takaisin hyppytunnilta Espanjan kielen kaksoistunnille. Oli kyllä aika epäuskoinen fiilis silloin päällä.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en silloin ollut vielä kirjoittanut yhtä ainuttakaan kommenttia millekkään Suomi24-palstoille vaikka olin silloin jo 18-vuotta ja rapiat kun tuo Jokelan kouluammuskelu tapahtui. Muistan kun olin itsekkin silloin lukiossa ja hyppytunnilla käymässä kotona ja äidiltä kuulin mitä oli juuri tapahtanut. Sitten palasin takaisin hyppytunnilta Espanjan kielen kaksoistunnille. Oli kyllä aika epäuskoinen fiilis silloin päällä.

KilttiMies89

En muista missä vaikutin silloin, kun Jokelassa paukkui. Jokunen entinen työkaveri oli viereisessä rakennuksessa töissä, kun kouluampumiset tapahtuivat Jokelassa. Olivat ihmetelleet poliisiautoja ja pihalla viuhtovia nuoria, kunnes heillekin ilmoitettiin tapahtumista ja käskettiin sulkea ovet sekä pysymään rakennuksessa.

Joka ei siis ollut koulurakennus.

Hämmästyin, kun jossain vaiheessa törmäsin tietoon, että Auvinen oli juuri tuo Sturmgeist89, mitä olin ihmetellyt pari kertaa aiemmin silloiselle kumppanillekin. Että aika erikoista juttua yhdellä kirjoittelijalla, mutta kuka arvasi että siellä oli tuleva kouluampuja.

En minä ainakaan arvannut.

Haa, sinä osaat sitten espanjaa?!? 😃👍

Hola, buenas tardes vai joko tähän aikaan kuuluu sanoa buenas noches?

Kiva kieli, joskin ääntäminen on joskus sellaista shössöä, että pitäis olla kieli halki ääntäessä.😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se oli joku vanha kurppa. Ei sellaiselle vastaamisesta mitään hyötyä (=neitseellistä teinipillua) olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se oli joku vanha kurppa. Ei sellaiselle vastaamisesta mitään hyötyä (=neitseellistä teinipillua) olekaan.

Se oli 28-vuotias vaihto-opiskelija. Mutta sapelihörhö ilmeisesti vihasikin mamunaisia, kun kerran ukrainalaisen tappoi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli 28-vuotias vaihto-opiskelija. Mutta sapelihörhö ilmeisesti vihasikin mamunaisia, kun kerran ukrainalaisen tappoi.

Vai inhosiko siksi, että nainen oli naimisissa virolaisen kanssa? Kyllä nyt speukuloidaan...

• Anonyymi

Noin siinä lopulta käy naisille kun ei anna rumalle ja yksinäiselle ätmille pillua ja sitten sitä ätmiä on varmaan vielä kiusattua ätmiydestään.

KilttiMies89

• Pitäisi teidän ätmien mieluummin nostaa sitä omaa tasoa ylemmäs, eikä vaan jäädä surkuttelemaan säälittävästi niillä incel-palstoilla. Turha tästä on naisia yhtään syyttää, sillä eipä se heidän vikansa ole, jos joku incel-paska ei halua itse muuttua kiinnostavammaksi persoonaksi naisten silmissä.

Voisit muuten vaihtaa ton sun nimimerkkisi "Kiltti" sanan johonkin ihan toiseen, kun et miltään kiltiltä mieheltä edes vaikuta, vaan enemmänkin pelkästään joltain säälipisteitä hakevalta ätmiltä, joka täällä katkeroituneena naisia kaikesta syyttää.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Pitäisi teidän ätmien mieluummin nostaa sitä omaa tasoa ylemmäs, eikä vaan jäädä surkuttelemaan säälittävästi niillä incel-palstoilla. Turha tästä on naisia yhtään syyttää, sillä eipä se heidän vikansa ole, jos joku incel-paska ei halua itse muuttua kiinnostavammaksi persoonaksi naisten silmissä.

Voisit muuten vaihtaa ton sun nimimerkkisi "Kiltti" sanan johonkin ihan toiseen, kun et miltään kiltiltä mieheltä edes vaikuta, vaan enemmänkin pelkästään joltain säälipisteitä hakevalta ätmiltä, joka täällä katkeroituneena naisia kaikesta syyttää.

Sinähän se omakohtaisesti tiedät ettei naiset halua mitään incel-paskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se omakohtaisesti tiedät ettei naiset halua mitään incel-paskaa.

Niin etkös sä itse ole niitä incel-miehiä? Onneksi mä itse olenkin tasokas YTM-mies, niin aina on naisia ollut paljon, niin ei ole tarvinnut koskaan mihinkään incel-miesten paska-aatteeseen alentua.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin etkös sä itse ole niitä incel-miehiä? Onneksi mä itse olenkin tasokas YTM-mies, niin aina on naisia ollut paljon, niin ei ole tarvinnut koskaan mihinkään incel-miesten paska-aatteeseen alentua.

Sähän olet ollut koko elämäsi yksin, palstoilla vaan roikkunut yli vuosikymmenen. Varsinainen YT-mies :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sähän olet ollut koko elämäsi yksin, palstoilla vaan roikkunut yli vuosikymmenen. Varsinainen YT-mies :D

Mitäs haittaa siitä nettipalstoilla roikkumisesta muka on? Onhan täälä Suomi24-palstoilla kuitenkin monia hyviä keskusteluja, niin mikäs täällä on aikaa viettäessä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Pitäisi teidän ätmien mieluummin nostaa sitä omaa tasoa ylemmäs, eikä vaan jäädä surkuttelemaan säälittävästi niillä incel-palstoilla. Turha tästä on naisia yhtään syyttää, sillä eipä se heidän vikansa ole, jos joku incel-paska ei halua itse muuttua kiinnostavammaksi persoonaksi naisten silmissä.

Darkikis, sullekin olisi sopivampi nimimerkiksi BaldFear, Kaljunpelko.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Darkkis, se että lapsena annoit kerran tytölle vauhtia keinussa päiväkodin pihalla ei tee sinusta YTM:ää.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mitäs haittaa siitä nettipalstoilla roikkumisesta muka on? Onhan täälä Suomi24-palstoilla kuitenkin monia hyviä keskusteluja, niin mikäs täällä on aikaa viettäessä.

Täsmää juurikin Alexander Stubbiin, kyllä homo-potnoa hän katselee, mutta Alexander tykkää pikkupojista.....

Pornoa voi netistä katsella mutta minä pitäydyn silloin aivan ammattilaisiin kuten Alexander Stubb ei, vaan katselee pikkupoikien homopornoja Ö

• Anonyymi

Kerrotko, miten käytännössä voisi "antaa pillua" miehelle, joka ei vastaa, kun hänelle yrittää puhua eikä edes katso päin? Käytännössähän se mies pitäisi ottaa väkisin, jos hän kerran välttelee ihmiskontakteja, kuten nyt lehtijuttujen perusteella tuo ilmeisesti on tehnyt.

Ihan älytöntä muutenkin alkaa kirjoitella jostain pillun antamisesta tilanteessa, jossa aikuinen mies opiskelee teinien kanssa samassa koulutuksessa.

• Anonyymi

Tarkoitat siis, että ätmit eivät oikeasti olekaan mitään kilttikunnollisia, vaan kaikki ne on sisimmässään murhaajia.

• Anonyymi

Ei ehkä kannata joutua jonnekin Kuopiolliseen Yliopistolliseen Keskussairaalaankaan jos siellä eletään vielä keskiajassa ja miekoilla tökitään ihmisiä yleensäkin Savossa :D

Kirurgi tulee sapelin kanssa tökkimään: onkohan vielä elossa, vai leikataanko lisää.

• Anonyymi

Tiesin kyllä, että "kiltit ja kunnolliset" ihailevat tuota miestä, ja ovat iloisia "hypergamisen lutkan" tappamisesta. Täällä on paljon potentiaalisia tappajia, mutta en ole nähnyt kenenkään koskaan tekevän asialle mitään. Poliisikin aikoinaan sanoi, ettei nallin kirjoituksille voi mitään, vaan se on ylläpidon ongelma.

• Niin onhan se aina nähty, että miten ne "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan ihan pelkästään katkeroituneita ja naisvihasta kärsiviä luuseriätmejä.

Pitäisi alkaa nettisensuuria Suomessa kiristämään ja puuttua entistä herkemmin noiden luuseriätmien vihamielisiin kirjoituksiin.

• Niin onhan se aina nähty, että miten ne "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan ihan pelkästään katkeroituneita ja naisvihasta kärsiviä luuseriätmejä.

Pitäisi alkaa nettisensuuria Suomessa kiristämään ja puuttua entistä herkemmin noiden luuseriätmien vihamielisiin kirjoituksiin.

• Anonyymi

Paljon potentiaalisia tappajia. :) Onko poliisi muuten oikeasti ollut joskus yhteysessä Naisasialooseriin?

KilttiMies89

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin onhan se aina nähty, että miten ne "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan ihan pelkästään katkeroituneita ja naisvihasta kärsiviä luuseriätmejä.

Nettisensuuria tarvittaisiin sinunlaisia ikitrolleja vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljon potentiaalisia tappajia. :) Onko poliisi muuten oikeasti ollut joskus yhteysessä Naisasialooseriin?

KilttiMies89

Onko siinä sun mielestä muka jotain hauskaa, kun tällä palstalla on paljon tollaisia potentiaalisia murhaajia? Saisit todellakin miettiä omaa käytöstäsi, varsinkin nyt kun vasta tänään oli sattunut Suomessa tollainen järkyttävä tapaus, jota yksikään normaali ja tervejärkinen mies ei kenellekkään toivoisi tapahtuvan.

Et taida itse kyllä todellakaan ihan tervejärkinen olla, sillä sellaisilta sun kirjoitukset on täällä jo pidemmän aikaa vaikuttaneet.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Niin onhan se aina nähty, että miten ne "kiltit ja kunnolliset" miehet eivät edes oikeasti ole mitään kilttejä ja kunnollisia, vaan ihan pelkästään katkeroituneita ja naisvihasta kärsiviä luuseriätmejä.

Mä olen aina sanonut että nämä K&K-miehet ovat pahimpia psykopaatteja. Niinkuin usein ovat, nämä ovat niitä kouluammuskelijoita ja kauppakeskuspuukottajia. Kohteena yleensä naiset. Eikö näitä hulluja saada kuriin, niitähän on joka paikassa. Ja näiden sekopäiden vihakirjoitteluun TODELLAKIN pitäisi puuttua.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Onko siinä sun mielestä muka jotain hauskaa, kun tällä palstalla on paljon tollaisia potentiaalisia murhaajia? Saisit todellakin miettiä omaa käytöstäsi, varsinkin nyt kun vasta tänään oli sattunut Suomessa tollainen järkyttävä tapaus, jota yksikään normaali ja tervejärkinen mies ei kenellekkään toivoisi tapahtuvan.

Et taida itse kyllä todellakaan ihan tervejärkinen olla, sillä sellaisilta sun kirjoitukset on täällä jo pidemmän aikaa vaikuttaneet.

Selkeästihän oli yliopistollisen sairaalan kirurgin oppilas tuo hyökkääjä, eli syytteeseen Kuopion keskussairaalan ylilääkäri kun tuollaisia oppeja antaa, kummallekin virkapetos-syyte, sekä ylilääkärille HETI, jos oikeusvaltio sentään jotenkin toimii?

Onko Kuopion yliopistollisen sairaalan ylilääkäri innostunut tutustun "Jack The Ripper" -legendaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Tuollainen on aika hauska: saa tehdä mitä tahansa mutta älä ärsytä kovin paljon tuotamukavaa, ihmistä, kun hän tykkää ajella ilman kypärää, hän on.... joku kova KKK-neuvotteljija ja heillä on järeämpiä aseita sitten kuin joku hirvikivääri...

... ikävä tilanne: tuollainen joku "neuvottelija tulee yli 9mm... pistoolikädessä kohti mökkinaapuria ja sanoo vain että että neuvottelut on nyt loppu ja kylmästi vaan ampuu 9mm pistoolillakin luodin päähäån: et valita enää, ole hiljaa ....

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Sensuuri ei taida auttaa, koska he löytävät kyllä omat väylänsä. Kutsu kuulusteluihin pistäisi enemmän miettimään asiaa.

• Anonyymi

No mitä sen poliisin pitäisi mielestäsi sitten tehdä? Tiesitkö, että poliisin tutkijoilla saatta olla jopa 200 juttua jonossa ja monet on pakko jättää tutkimatta eli tarkalleen ottaen miten poliisin pitäisi mielestäsi tiukalla olevia resurssejaan käyttää palstan potentiaalisten tappajien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen aina sanonut että nämä K&K-miehet ovat pahimpia psykopaatteja. Niinkuin usein ovat, nämä ovat niitä kouluammuskelijoita ja kauppakeskuspuukottajia. Kohteena yleensä naiset. Eikö näitä hulluja saada kuriin, niitähän on joka paikassa. Ja näiden sekopäiden vihakirjoitteluun TODELLAKIN pitäisi puuttua.

Tutiseeko punttisi? Älä valehtele itsellesi, että kiltit ja kunnolliset miehet ovat psykopaatteja saadaksesi paremman omatunnon jännämiesten kanssa seurusteluun.

Siinä olet oikeassa, että kiltit ja kunnolliset miehet tekevät julmempia tekoja kuin moni jännämies, mutta vain jos heille annetaan siihen hyvä syy ja mikä olisikaan parempi syy kuin syrjinnän kokeminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Ei ole poliisi koskaan ollut yhteydessä minuun, minusta on tehty valituksia poliisille, mutta poliisi on sanonut olevansa voimaton. Valitukset koskivat viestejäni, joissa motivoin HC-AT-miehiä itsemurhaan, eikä muuten olisi kuopion verilöylyä tapahtunut jos kyseinen HC-ATM olisikin suorittanut kunniakkaan seppukun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sen poliisin pitäisi mielestäsi sitten tehdä? Tiesitkö, että poliisin tutkijoilla saatta olla jopa 200 juttua jonossa ja monet on pakko jättää tutkimatta eli tarkalleen ottaen miten poliisin pitäisi mielestäsi tiukalla olevia resurssejaan käyttää palstan potentiaalisten tappajien kanssa?

Erittäin hyvin. Poliisi on myös estänyt monta vastaavaa tapausta kulissien takana. Lastensuojeluun ainakin löytyi lisää resursseja Vilja Eerikan jälkeen.

Palstalla kamaloidaan tapausta sen jälkeen, kun se on jo tapahtunut. Täällä kuitenkin tekijää vastaavat epäsosiaaliset hullut ruokkivat toisiaan päivästä päivään vihaamaan naisia entistä enemmän, vedoten vielä "kiltteyteen ja kunnollisuuteen". Ei se ainakaan tulevia iskuja vähennä. Vuosien aivopesu tekee tehtävänsä, jos sillä saa vielä hyväksyntää omista piireistä.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Huvitti vain ajatus että kaikki olis muka potentiaalisia tappajia jotka täällä suutaan pieksee. Ootko itte täysin tervejärkinen kaikkinen "500 kertaa kirveellä päähän saatana" ja autistisine aivopieruinesi?

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen on aika hauska: saa tehdä mitä tahansa mutta älä ärsytä kovin paljon tuotamukavaa, ihmistä, kun hän tykkää ajella ilman kypärää, hän on.... joku kova KKK-neuvotteljija ja heillä on järeämpiä aseita sitten kuin joku hirvikivääri...

... ikävä tilanne: tuollainen joku "neuvottelija tulee yli 9mm... pistoolikädessä kohti mökkinaapuria ja sanoo vain että että neuvottelut on nyt loppu ja kylmästi vaan ampuu 9mm pistoolillakin luodin päähäån: et valita enää, ole hiljaa ....

Pitäiskö sutkin ilmiantaa poliisille? Oliko tuo tappouhkaus?

Kilttimies89

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole poliisi koskaan ollut yhteydessä minuun, minusta on tehty valituksia poliisille, mutta poliisi on sanonut olevansa voimaton. Valitukset koskivat viestejäni, joissa motivoin HC-AT-miehiä itsemurhaan, eikä muuten olisi kuopion verilöylyä tapahtunut jos kyseinen HC-ATM olisikin suorittanut kunniakkaan seppukun.

Sä tuskin tunnet tota Kuopion tekijää, joten vaikea sun on sanoa mitään kyseisen miehen tasosta. Et voi mitenkään tietää sitä, että onko kyseessä edes mikään ätmi. On varmasti ollut joku vakavasti mielenterveysongelmainen sekopää kyseessä, että ei kannattaisi sotkea aina niitä typeriä ätmi-juttuja joka paikkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Huvitti vain ajatus että kaikki olis muka potentiaalisia tappajia jotka täällä suutaan pieksee. Ootko itte täysin tervejärkinen kaikkinen "500 kertaa kirveellä päähän saatana" ja autistisine aivopieruinesi?

KilttiMies89

Ensinnäkään en ole vuosiin edes kirjoittanut täällä mitään noita kirves-juttuja ja nekin nyt kirjoitin vain sen takia, kun tuli jotkut lantaperseaivot siinä vittuilemaan. Sanoisin kyllä olevani aivan täysin tervejärkinen mies, eikä mulla ole koskaan ollut mitään autismia, toisin kun tiellä ätmeillä varmaan onkin sellainen vaiva todettu.

Mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät ja sen vuoksi mun onkin aina ollut helppo pärjätä ihmisten parissa ihan missä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutiseeko punttisi? Älä valehtele itsellesi, että kiltit ja kunnolliset miehet ovat psykopaatteja saadaksesi paremman omatunnon jännämiesten kanssa seurusteluun.

Siinä olet oikeassa, että kiltit ja kunnolliset miehet tekevät julmempia tekoja kuin moni jännämies, mutta vain jos heille annetaan siihen hyvä syy ja mikä olisikaan parempi syy kuin syrjinnän kokeminen.

Ei tutise puntti eikä muukaan. Minua ei kiinnosta minkään "jännä"miesten kanssa seurustelu. Arvostan miehessä tervejärkisyyttä ja aivoja joita käytetään. k&k miehet ovat vain päästänsä viallisia ja heitä ei pitäisi päästää kansan keskuuteen ollenkaan.
        Kuka nainen edes haluaisi seurustella "kiltti" miehen kanssa joka on antisosiaalisen malliesimerkki. Ja nupissa saattaa naksahtaa milloin vain.

Luuletko ettei NORMAALEJA saati hissukkanaisia syrjitä?? Vielä pahemmin koska nykyaikana naisen pitää olla vähintään instahoro ollakseen kelvollinen. Harvemmin naiset avoimesti kommentoivat miehiä kadulla kun taas miehet(minkä ikäiset/kokoiset tahansa)kommentoivat jopa julmasti kanssaeläjiään,naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tutise puntti eikä muukaan. Minua ei kiinnosta minkään "jännä"miesten kanssa seurustelu. Arvostan miehessä tervejärkisyyttä ja aivoja joita käytetään. k&k miehet ovat vain päästänsä viallisia ja heitä ei pitäisi päästää kansan keskuuteen ollenkaan.
        Kuka nainen edes haluaisi seurustella "kiltti" miehen kanssa joka on antisosiaalisen malliesimerkki. Ja nupissa saattaa naksahtaa milloin vain.

Luuletko ettei NORMAALEJA saati hissukkanaisia syrjitä?? Vielä pahemmin koska nykyaikana naisen pitää olla vähintään instahoro ollakseen kelvollinen. Harvemmin naiset avoimesti kommentoivat miehiä kadulla kun taas miehet(minkä ikäiset/kokoiset tahansa)kommentoivat jopa julmasti kanssaeläjiään,naisia.

No ei todellakaan syrjitä, ainakaan lähellekään samalla tasolla kuin miehiä. Jos nainen, minkä ikäinen tai kokoinen tahansa ja jopa kuvattomanakin, laittaa itsensä nettiin niin saa yhteydenottoja mutta suurin osa miehistä ei ollenkaan.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Ensinnäkään en ole vuosiin edes kirjoittanut täällä mitään noita kirves-juttuja ja nekin nyt kirjoitin vain sen takia, kun tuli jotkut lantaperseaivot siinä vittuilemaan. Sanoisin kyllä olevani aivan täysin tervejärkinen mies, eikä mulla ole koskaan ollut mitään autismia, toisin kun tiellä ätmeillä varmaan onkin sellainen vaiva todettu.

Mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät ja sen vuoksi mun onkin aina ollut helppo pärjätä ihmisten parissa ihan missä tahansa.

"Mun sosiaaliset taitoni ovat olleet aina erinomaisen hyvät ja sen vuoksi mun onkin aina ollut helppo pärjätä ihmisten parissa ihan missä tahansa."

Siltä näyttää sun juttujen perusteella, kiroile taas hiukan ystävälliseen sävyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan syrjitä, ainakaan lähellekään samalla tasolla kuin miehiä. Jos nainen, minkä ikäinen tai kokoinen tahansa ja jopa kuvattomanakin, laittaa itsensä nettiin niin saa yhteydenottoja mutta suurin osa miehistä ei ollenkaan.

Mutta minkälaisia yhteydenottoja "annax sä pilluu??" WOW. Ketä kiinnostaa tuollainen paska kun haluaisi löytää parisuhteen. Seksiseksiseksi ei ole kaikkien mielessä 24h eikä se tarkoita samaa kuin välittäminen ja rakkaus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Et ole alpha-uros, olet aina beta- tai ceta-alpha-tyttömies jos et itse tiedä olevasi alpha-mies hahahha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole alpha-uros, olet aina beta- tai ceta-alpha-tyttömies jos et itse tiedä olevasi alpha-mies hahahha

Mitähän se neitsyt-mies -ali-MILJARDÖÖRI TAAS HUUTELEE ,,, bvitun luuseri tuokaan ei ikinä saa kunnollista naista, ali-iilimato mies :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän se neitsyt-mies -ali-MILJARDÖÖRI TAAS HUUTELEE ,,, bvitun luuseri tuokaan ei ikinä saa kunnollista naista, ali-iilimato mies :D

Meillä on aika hyvät mökkisuhteet kyllä, ei tarvitse oikeasti mennä isokaliiberisen pistoolin kanssa poistamaan mökki naapurin aivoja... julmaahan tuollainen jos vain kävelet oikeassa elämässä, mutta silloin pitää ajatella kun painat liipaisinta, tämähän on vain muurahainen kenen miehenkin kallon tuolla aseella halkaisen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on aika hyvät mökkisuhteet kyllä, ei tarvitse oikeasti mennä isokaliiberisen pistoolin kanssa poistamaan mökki naapurin aivoja... julmaahan tuollainen jos vain kävelet oikeassa elämässä, mutta silloin pitää ajatella kun painat liipaisinta, tämähän on vain muurahainen kenen miehenkin kallon tuolla aseella halkaisen...

Jos joku kutsuu todellakin paikalle jonkun "neuvottelijan" -neuvottelut on silloin käytä... tulee... ns. neuvottelun päättäjä eli "teurastaja", kylmäverisesti vain aivot pihalle jos neuvottelut eivät sopineet, SORI KUN KUOLIT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku kutsuu todellakin paikalle jonkun "neuvottelijan" -neuvottelut on silloin käytä... tulee... ns. neuvottelun päättäjä eli "teurastaja", kylmäverisesti vain aivot pihalle jos neuvottelut eivät sopineet, SORI KUN KUOLIT.

Nothing personal, just work.... kylmästi vaan kävelee sitten ihmistä kohti ja suoraan ampuu järeällä kallon halki, näin se nopein tapa tappaa sinut, Nothing Personal.

Jos on jotain riitoja, näin se hoituu helposti ilman puukkojakin.... nopeata ja kallo halki isännältä kerralla.... "ei enää neuvotella se oli loppu peli se poju".

Kylmää peliä hirvestäjällekin tuollainen ehkä kun voi tulla aivot pihalla jos tulee låähelle :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nothing personal, just work.... kylmästi vaan kävelee sitten ihmistä kohti ja suoraan ampuu järeällä kallon halki, näin se nopein tapa tappaa sinut, Nothing Personal.

Jos on jotain riitoja, näin se hoituu helposti ilman puukkojakin.... nopeata ja kallo halki isännältä kerralla.... "ei enää neuvotella se oli loppu peli se poju".

Kylmää peliä hirvestäjällekin tuollainen ehkä kun voi tulla aivot pihalla jos tulee låähelle :D

Mees nyt kova jätkä vaan pelaamaan videopelejäsi missä voit yrittää päteä joillekin kymmenen vuotiaille.

• Anonyymi

Oletko Beta-mies kuten Alexanders Stubb?

• Anonyymi

Noin käy kun naiset sulkee ruman miehen pois yhteiskunnasta kun naiset ei halua olla ruman miehen kanssa tekemisissä.

• Anonyymi

Olen yllättynyt ettei näitä tapahdu Suomessa tämän useammin sillä Suomessa on varmaan kymmeniä tuhansia rumia, yksinäisiä ja pariutumattomia koskaan seksiä saamattomia miehiä jotka lisäksi kärsivät vakavista mielenterveyden ongelmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yllättynyt ettei näitä tapahdu Suomessa tämän useammin sillä Suomessa on varmaan kymmeniä tuhansia rumia, yksinäisiä ja pariutumattomia koskaan seksiä saamattomia miehiä jotka lisäksi kärsivät vakavista mielenterveyden ongelmista.

Mikä saa ne kymmenet tuhannet täysin parisuhde ja pillu markkinoilta syrjäytyneet miehen pysymään siinä määrin järjissään etteivät sorru vastaaviin tekoihin? Tämä on erittäin mielenkiintoinen kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se pillu tai parisuhde niitä mt-ongelmia paranna vaan todennäköisesti vain pahentaisi tilannetta.

• No jos ihminen kuvittelee olevansa alempiarvoinen kuin muut, niin eipä siinä muitten pönkittelyt paljoa auta.

Tuotakin kaveria olis luultavasti pitänyt mennä kädestä pitäen jonkun auttamaan... Ja jotkut haluaa oikeasti olla yksin...

• Anonyymi

Hirvittävän huvittavan HOHO-keskustelu oikein siitä Kuopijonkaamijasta vai mikä olikan "KuopionKirurgi".... mutta niin jospa ... oho ja niimpä tekevätkin kun kertovat palstalla vähän samankaltaisia tutustumisongelmia.

"KuopionKirurgi" vähän kuin "Jack The Ripper".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirvittävän huvittavan HOHO-keskustelu oikein siitä Kuopijonkaamijasta vai mikä olikan "KuopionKirurgi".... mutta niin jospa ... oho ja niimpä tekevätkin kun kertovat palstalla vähän samankaltaisia tutustumisongelmia.

"KuopionKirurgi" vähän kuin "Jack The Ripper".

Suomen sapeliviiltäjä Jack.

• Anonyymi

"Tuotakin kaveria olis luultavasti pitänyt mennä kädestä pitäen jonkun auttamaan... Ja jotkut haluaa oikeasti olla yksin..."

Tuo on vaikea kysymys - toiset todellakin viihtyy yksin, mutta toiset ovat yksin, koska pelkäävät nolatuksi joutumista. Jotenkin olis hyvä, jos jollain tavoin pystyttäis pääsemään kärsivien ihmisten pään sisään ja selvittää, haluavatko he oikeesti olla ihmisten kanssa tekemisissä, jolloin kyse voi olla jostakin taitovajeesta. Erilaisia taitoja voi aina harjotella. Tosin taitojen harjoitteluun tarvitaan myös tilaisuuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

"Tuotakin kaveria olis luultavasti pitänyt mennä kädestä pitäen jonkun auttamaan... Ja jotkut haluaa oikeasti olla yksin..."

Tuo on vaikea kysymys - toiset todellakin viihtyy yksin, mutta toiset ovat yksin, koska pelkäävät nolatuksi joutumista. Jotenkin olis hyvä, jos jollain tavoin pystyttäis pääsemään kärsivien ihmisten pään sisään ja selvittää, haluavatko he oikeesti olla ihmisten kanssa tekemisissä, jolloin kyse voi olla jostakin taitovajeesta. Erilaisia taitoja voi aina harjotella. Tosin taitojen harjoitteluun tarvitaan myös tilaisuuksia.

Sepä se onkin, kun kenenkään pään sisään ei pääse, eikä tarvitsekaan, jos ihmisten kynnys puhua asioista olisi pienempi.

Motiiviahanei tässäkään ehkä täysin ymmärrä ja se voi jäädä ikuisiksi ajoiksi kaverin itsensä päähän, jota välttämättä hän itsekään ei edes ymmärrä...

Mutta varmaan näitä pitää sattua enemmän, että osataan tutkia, että mistä on kyse...ikävä kyllä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitaan ennenkaikkea niitä onnistumisia jotka vahvistaa itsetuntoa ja positiivista minäkuvaa. Jos on aina vain epäonnistunut kaikessa mitä elämässään on yrittänyt ja aina tullut pelkkää paskaa niskaan niin kyllä sellainen lannistaa. Loputon epäonnistumisten kierre tuhoaa ihmisen henkisesti ja se ettei saa hyväksyntää keneltäkään.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitaan ennenkaikkea niitä onnistumisia jotka vahvistaa itsetuntoa ja positiivista minäkuvaa. Jos on aina vain epäonnistunut kaikessa mitä elämässään on yrittänyt ja aina tullut pelkkää paskaa niskaan niin kyllä sellainen lannistaa. Loputon epäonnistumisten kierre tuhoaa ihmisen henkisesti ja se ettei saa hyväksyntää keneltäkään.

KilttiMies89

Se vaan että se voi olla joillekkin lähes mahdotonta löytää niitä asioita joissa on oikeasti lahjakas ja saa arvostusta muilta ihmisiltä.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Se vaan että se voi olla joillekkin lähes mahdotonta löytää niitä asioita joissa on oikeasti lahjakas ja saa arvostusta muilta ihmisiltä.

KilttiMies89

Ei sitä arvostusta pidäkään muilta etsiä, vaan itseltään.

Tuostakin kaverista oli joku kertonut, että oli ropeltanut 5 minuuttia ovea auki ja kun toinen oli mennyt katsomaan, ei edes sanonut mitään, vaan lähti pois.
        Eli itse jo nöyryyttää ja alistaa olemaan surkimus, vaikka ei muiden silmissä olisikaan...

Niinhän täälläkin moni tekee....kirjoittaa olevansa ätmi...atm...alemman tason mies... Ei sitä muut tee, vaan hän itse tekee sen...

Sama asia tulee monessa muussakin eteen elämässä... Jos et usko itseesi luistelijana, niin et varmaan sitä opikaan sillä, että et yritä ja yritä... Monet ei osaakaan luistella, kun ei nappaa... Tai uida...mutta ei se muitten ihmistenkään vika ole, jos ei arvosta itseä ja hyväksy itseltään virheitä ja pettymyksiä... Kukaan ei synny luistelijaksi, uijaksi tai sosiaaliseksi subliikkimieheksi, mutta joillekin jotkut asiat on luontevampia kuin toisille... Mutta ei sille voi mitään eikä kukaan, että ollaan erilaisia....

• Anonyymi

Älypuheminen kosketusnäytön keksijä oli maailman TYHMIN IHMINEN EINSTEININ JÄLKEEN :D

• Ihmisen sijaan koskettelet kännyä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ihmisen sijaan koskettelet kännyä.

Niin teen minäkin koskettelen kännyä ja kannettavaa tietokonetta kun ihmistä en pääse koskettelemaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ihmisen sijaan koskettelet kännyä.

Jos koskettelee valtakunnan tekemiä pullia mutta ei uskalla maistaa niitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin teen minäkin koskettelen kännyä ja kannettavaa tietokonetta kun ihmistä en pääse koskettelemaan.

KilttiMies89

Laita kädet ristii ja suljet silmät
        se tuntuu että pidät toista kädestä.

• Anonyymi

On aivan selvää, että kun pojalle ei anneta pillua, niin näin siinä sitten käy. Kannattaa ämmät miettiä, kenelle sitä pillua annatte. Järjestelmällisesti syrjimällä tiettyä miesryhmää saatte vain aikaan sorrettujen oikeutetun kapinan ja koston.

• Anonyymi

Olisiko tän 23v. naimisissa olevan ukrainalaisnaisen pitänyt antaa pillua Joelille? Todennäköisesti siitäkin olisi seurannut ruumiita.

• Anonyymi

Eihän sälli edes naisten tervehdyksiin vastannut niin aika vaikea kenenkään on pilluakaan antaa.

Sitäpaitsi ei se pillu mt-ongelmia paranna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko tän 23v. naimisissa olevan ukrainalaisnaisen pitänyt antaa pillua Joelille? Todennäköisesti siitäkin olisi seurannut ruumiita.

Ai se kuollut olikin 23-vuotias nainen eikä 15-vuotias teini kuten alunperin väitettiin.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sälli edes naisten tervehdyksiin vastannut niin aika vaikea kenenkään on pilluakaan antaa.

Sitäpaitsi ei se pillu mt-ongelmia paranna.

Ei pillu paranna mt-ongelmia mutta lievittää kyllä, tiedän kokemuksesta. No olishan joku nainen voinut raiskata Joelin.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pillu paranna mt-ongelmia mutta lievittää kyllä, tiedän kokemuksesta. No olishan joku nainen voinut raiskata Joelin.

KilttiMies89

Enemmän pillu aiheuttaa ongelmia kuin sen puute, tuo on aivan selvä asia.

• Anonyymi

Me elämme yhteiskunnassa, jossa kilttejä ja kunnollisia miehiä sorretaan. Naiset kieltävät heiltä mahdollisuuden rakkauteen ja seksiin valiten tatuoituja jännämiehiä sekä villejä maahanmuuttajamiehiä tasokkaamman suomimiehen sijaan. Yhteiskunnallamme on vielä paljon tekemistä sen suhteen, että pulska ja videopelejä pelaava nuori mies kelpaa naisille omana itsenään.

Me emme häväise yksinhuoltajia ja jännämiesten huoria tarpeeksi kollektiivisesti.

Kilttien ja kunnollisten miesten kohtaama sorto on saatafa lopumaan. Tasa-arvon nimissä on ehdottomasti alettava etsiä ratkaisua siihen, että ujot ja kiltit miehet saadaan kelpaamaan naisille. Voisimme esimerkiksi alkaa tuoda matalan syntyvyyden aasialaisista maista (esim. Japani) tänne naisia auttamaan noita miehiä. Aasialaiset miehethän tunnetusti haluavat antaa äitinsä, tyttärensä ja puolisonsa valkoisen heteromiehen astuttavaksi.

• Anonyymi

Olet näemmä sitä mieltä, että huonokuntoiset(=pulskat) todellisuudesta vieraantuneet(=videopelejä pelaavat) miehet ovat niitä kaikkein ”tasokkaimpia”.

• Anonyymi

Miten läski, epäsosiaalinen, introvertti videopelinörtti on tasokas?

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2022
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1383
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1165
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1054
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1005
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      190
      902
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      775
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      740
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      612
    Aihe