Söin Vuolukanaa, hampaani halkesi. Oli luu vuolujen joukossa!!! Otin yhteyttä firmaan, sieltä pyydettiin lääkärinlausuntoa! Eivät uskoneet minua,vaikka lähetin luupalan heille???
VUOLUKANAA
4
1981
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä ihmeestä he voisivat päätellä, että luun palanen on heidän valmistamastaan ruuasta?
Aika heikot on hampaat, oletko terve? - Anonyymi
Aina syödessä kanaa, fisua, oliiveita jne...tulee olla varovainen purressa, sillä ne voivat sisältää luunpalasia, ruotoja, kiviä jne...
Toki ravintola on vastuussa tarjoamastaan ruoasta - toivottavasti kävit hammaslääkärillä. - Anonyymi
Ilmaisten etujen perässä juoksevia valehtelijoita on tämä maa täynnä. Miten poikkeat heistä?
- Anonyymi
Se on kurjaa, että valehtelu on niin yleistynyt että myyjät pitävät kaikkia asiakkaita valehtelijoina tai varkaina.
Yleensä en enää asioi myyjällä tai kaupassa, jossa minua on kohdeltu kuin varasta.
Suomessa on yleistä ettei asiakkaita arvosteta.Torimyyjät tekevät parhaanasa myydäkseen huonota tavaraa tai ruokaa ja kuvittelevat, että kyllä niitä asiakkaita riittää.
Valitettavasti Suomi on sen verran pieni maa, että pian loppuu sellaiselta myyjältä asiakkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486