Arvioita palstamiehestä

Anonyymi

Antakaa arvionne pujottelijasta.

54

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan jääkiekkoeliittiä ja herkuttelija. 😊👌

    • Anonyymi

      Käytös ja huolellisuus 10
      Äidinkieli 9
      Lällyt 9

      • Käytökselle pitäisi jotakin tehdä.

        Todellakin pullien ja lällyjen erikoismies.


      • Anonyymi

        Rehellinen, lämminhenkinen mies.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa kaikin puolin kunnolliselta mieheltä.


      - Ei pujis puskista -

      • Anonyymi

        Mielestäni hän on tosi kiva. Ei osallistu tappeluihin, eikä sano kenestälään mitään pahaa.


    • Anonyymi

      Piilopervo. Vikittelee jopa varattuja, mutta esittää kilttiä ja kunnollista. Konservatiinen perusjäbä.

      • Varatutkin saavat sinkku palstalla varautua vikittelyyn, oppivathan olemaan :D


    • Miinusta paskaisesta lippiksestä ja nukkuvien ihmisten kuvaamisesta.

      • Kotona käytän useinkin likaista lippistä, täällä olleissa kuvissa on ollut puhdas lippis. Kuvaamani nukkuva ihminen, joka ei oikeasti nukkunut, olin minä ite.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kotona käytän useinkin likaista lippistä, täällä olleissa kuvissa on ollut puhdas lippis. Kuvaamani nukkuva ihminen, joka ei oikeasti nukkunut, olin minä ite.

        Ihmettelinkin silloin, että näyttää ihan sulta xD


    • Nämä aninyymien aloituksen ja arviokeskustelun herättämiset ovat hyvinkin epäoikeudenmukaisia. Kun sieltä puskasta huutelee , ei itse joudu koskaan tällaisen aloituksen kohteeksi. Hirmuisen rohkeaa huutaa siltä pusikoista.....olen vaikuttunut...

      • Anonyymi

        Kai ymmärrät että nämä on aika usein juuri sen tekemiä, kenestä mielipiteitä kysellään? Et voi olla noin naiivi. Monet haluaa tietää, mitä mieltä heistä ollaan.


      • Anonyymi

        Niin ovat, mutta palaute on myönteistä, koska pujis ansaitsee sen. Voi katsoa peiliin, jos tämän tyyppiset aloitukset ahdistavat.


    • Anonyymi

      miksi naisista ei tehdä arviointeja

    • En lällyn ystävä, pidä siitä nimestä yhtään.
      Mutta tykkää siitä paksusta männystä.

      • Niin juu hiukset oli mahtavat.
        Toivottavasti en ole sekoittanut ihmisiä


      • Siis en pidä lälly nimestä yhtää.


    • Anonyymi

      Todella mukava mies jonka kanssa kiva rupatella:)

      peppis.mökillä

      • Anonyymi

        Ei ihme jos on mukava, sanoihan rakastavansa sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme jos on mukava, sanoihan rakastavansa sua.

        pujis on ainakin pönttikseen ihastunut.


      • Anonyymi

        Oletko harrastanut yksityisiä rupatteluja, koska täällä en ole nähnyt teidän rupattelevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme jos on mukava, sanoihan rakastavansa sua.

        whooot?? onks mulla mennyt joku ohi,milloin noin sanoi??:D mä aina tuun vaan nopee pujahtaa tänne ja meen taas ^-^

        peppis.mökillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        whooot?? onks mulla mennyt joku ohi,milloin noin sanoi??:D mä aina tuun vaan nopee pujahtaa tänne ja meen taas ^-^

        peppis.mökillä

        Onhan siitä jo aikaa, englanniksi silloin sanoin, kun yritin saada sinut jäämään palstalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        pujis on ainakin pönttikseen ihastunut.

        pönttis ja peppis ovat kuin raikas tuulahdus ummehtuneessa tilassa


      • pujotteIija kirjoitti:

        pönttis ja peppis ovat kuin raikas tuulahdus ummehtuneessa tilassa

        Olet selvästi käynyt armeijan.
        Lausut kersanteille oikeita lauseita :D

        Pujiksen talossa mahtaa asua onni...ja ehkä Hilima :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olet selvästi käynyt armeijan.
        Lausut kersanteille oikeita lauseita :D

        Pujiksen talossa mahtaa asua onni...ja ehkä Hilima :D

        Kyllä olen, traktorikuskina olin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyllä olen, traktorikuskina olin

        Peukku sille!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Peukku sille!

        Nythän vapaaehtoiset kertausharjoitukset lisääntyvät, pitäsköhän lähteä katsomaan meininkiä


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        pönttis ja peppis ovat kuin raikas tuulahdus ummehtuneessa tilassa

        jos ei nyt kuitenkaan verrata meitä kahta,ei millään pahalla lol

        peppis.mökillä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nythän vapaaehtoiset kertausharjoitukset lisääntyvät, pitäsköhän lähteä katsomaan meininkiä

        Asiaa! Ehdottomasti!

        Kannatan.


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Onhan siitä jo aikaa, englanniksi silloin sanoin, kun yritin saada sinut jäämään palstalle

        jaa,siitä täytyy olla tosi pitkä aika sitten:D tän mökin kanssa on vähän isompiakin ongelmia nykyään. aikovat vetää ton malmin kentän aivan tähän viereen(voi vittu) ja "naapurien" touhu on mennyt sen verran pahaksi (esim viime viikonloppu matka-autollinen plus 2 muuta autoa täynnä WT porukkaa,paikkojen paskaksi pistämistä ja infernaalista melua 5een asti aamuun räppiä paukuttaen pikkupennut mukana että eihän tässä saatana voi muuta kun kutsua poliisit seuraavalla kerralla. kato,kokoontuvat aivan mun mökin taakse,näkeevät kyllä että valot päällä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos ei nyt kuitenkaan verrata meitä kahta,ei millään pahalla lol

        peppis.mökillä

        Mielestäni olette vaan samanlaisia palstan raikastajia, niin ajattelin lyödä 2 kärpästä yhdellä iskulla :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Mielestäni olette vaan samanlaisia palstan raikastajia, niin ajattelin lyödä 2 kärpästä yhdellä iskulla :D

        paitsi toinen on oikea omilla kuvilla,toinen pirteä palstahöpöttäjä..eikä siinä vikaa.ihan kiva pönttiksen juttuja lueskella:)

        peppis.mökillä


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Asiaa! Ehdottomasti!

        Kannatan.

        Kannatan naisten osanottoa myös


      • Anonyymi kirjoitti:

        paitsi toinen on oikea omilla kuvilla,toinen pirteä palstahöpöttäjä..eikä siinä vikaa.ihan kiva pönttiksen juttuja lueskella:)

        peppis.mökillä

        En minä jaksa enää edes höpöttää.

        Nytkin olen vain tässä tiellä siksi, että odotan unta...

        Jatkakaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jaa,siitä täytyy olla tosi pitkä aika sitten:D tän mökin kanssa on vähän isompiakin ongelmia nykyään. aikovat vetää ton malmin kentän aivan tähän viereen(voi vittu) ja "naapurien" touhu on mennyt sen verran pahaksi (esim viime viikonloppu matka-autollinen plus 2 muuta autoa täynnä WT porukkaa,paikkojen paskaksi pistämistä ja infernaalista melua 5een asti aamuun räppiä paukuttaen pikkupennut mukana että eihän tässä saatana voi muuta kun kutsua poliisit seuraavalla kerralla. kato,kokoontuvat aivan mun mökin taakse,näkeevät kyllä että valot päällä..

        Oisko joku pari vuotta? Pitäshän se nyt perhana mökillä saada olla rauhassa


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä jaksa enää edes höpöttää.

        Nytkin olen vain tässä tiellä siksi, että odotan unta...

        Jatkakaa.

        ja mua jännittää niin että joutuu ravaa vessassa koko ajan,pelottaa huominen että jos se "porukka" tulee takasin:/ olis pitäny soittaa poliisit jo viimeks. hittojako tollaset apinanaivoiset porsaat tulee toisten maille mölyämään! edes somalilaumasta ei lähtenyt niin kova melu kuin näistä junteista..mä tiedän et mökin oikeat omistajat vittuilee mulle ja mutsille. parasta on se että ne on rikkaita ja muitakin mökkejä mihin mennä,jostain syystä pitää mua ja mutsia ahdistella täällä ja pilata luonnonrauha.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä jaksa enää edes höpöttää.

        Nytkin olen vain tässä tiellä siksi, että odotan unta...

        Jatkakaa.

        Unten maille tästä pitäs lähteä


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Oisko joku pari vuotta? Pitäshän se nyt perhana mökillä saada olla rauhassa

        mun on pakko rekkautua,mä aina unohdan mun nimimerkin perästä: p muuten,kun kävin nopee lukasee tän palstan aikasemmin näin että joku huhuili mun perään,että onko home vieny? kyllä,mä olin niin dead siinä kopperossa,nyt alkaa tehdä tiukkaa..en voinut hengittää..harmi että mökkikin on pilalla noiden siansikiöiden takia..voikun vois palkata vaikka prätkäjengiläisen vähän puhuttelemaan niitä..kysyit siitä tapaamisesta chileläisen kanssa:D se meni hyvin mutta oli nopea,se oli laina-autolla täällä- eihän siinä mitään hommia tehty,vähän näytin suomen luontoa ja miten vettä nostetaan kaivosta haha:D nyt se on sitä mieltä että mun pitäis tulla chileen asumaan,voisin siellä kuulema paremmin..joo,mutta millä rahalla?? ^-^

        peppis.mökillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mun on pakko rekkautua,mä aina unohdan mun nimimerkin perästä: p muuten,kun kävin nopee lukasee tän palstan aikasemmin näin että joku huhuili mun perään,että onko home vieny? kyllä,mä olin niin dead siinä kopperossa,nyt alkaa tehdä tiukkaa..en voinut hengittää..harmi että mökkikin on pilalla noiden siansikiöiden takia..voikun vois palkata vaikka prätkäjengiläisen vähän puhuttelemaan niitä..kysyit siitä tapaamisesta chileläisen kanssa:D se meni hyvin mutta oli nopea,se oli laina-autolla täällä- eihän siinä mitään hommia tehty,vähän näytin suomen luontoa ja miten vettä nostetaan kaivosta haha:D nyt se on sitä mieltä että mun pitäis tulla chileen asumaan,voisin siellä kuulema paremmin..joo,mutta millä rahalla?? ^-^

        peppis.mökillä

        Juu, kannattaa rekkautua. Ai niin se Chileläinen, ilmeisesti ihastui sinuun, eiköhän tuo rakastuneena hoida asumiskustannukset :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Juu, kannattaa rekkautua. Ai niin se Chileläinen, ilmeisesti ihastui sinuun, eiköhän tuo rakastuneena hoida asumiskustannukset :D

        mun tädit idästä oli käymässä,hitto että oli ikävä tota murretta,miten kotoisaa..sanoin että pitäsköhän palata takasin joensuuhun,siis jojensuuhun:D mutta ei varmaan hyvä,varmaan ottasivat tällästä sairasta köyhää sinne riesaks. mä tein niille mokkapaloja,just syön yhtä..ompa hyvää,paljon kuorrutusta;D
        hui hitto,kylläpä finnairin reykjavikin kone kuulostaa karulta,minkä ulina!
        mä haluan rekkautua koska tympii jatkuva nimen kirjoittelu ja sit unohtaa mutta mietityttää toi puhelinnumeron antaminen..
        haha ei mitään sutinaa chileläisen kanssa,ihan kamu vaan:D muutto sinne on totaalisesti nou-nou,mä sanoin sille että mietihän vähän jos vaikka ihastuis johonkin paikalliseen naiseen ja mä olisin siellä..olisin ihan kusessa,ei kamuja,ei perhettä,ei mitään tukisysteemiä..siis ei ^-^


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Nythän vapaaehtoiset kertausharjoitukset lisääntyvät, pitäsköhän lähteä katsomaan meininkiä

        Luuletko että pääset? :D


    • Anonyymi

      Tulee mieleeni BB Helmeri.

    • Pah, olenko matkustanut ajassa taaksepäin, ylä-asteelle? Jotain rajaa nyt sentään. Toki onhan se ihqua jos jollakin on uudet Levikset. Setämiehenä en ymmärrä kirjoitteluanne, mutta ymmärrän, miksi olette sinkkuja.

      Nyt vain odottelen idarikommariksi haukkumista, koska uskalsin näppäillä mielipiteeni.

      • Anonyymi

        Shadow of the moon vai mikähän olikaan sellaisen elokuvan nimi aika hyvä oli, uusi, en ole varma nimestä, siirsin arkistoihin, koska oli aika hyvä uusi, missä tyttö tulee tulevaisuudesta muuttamaan menneisyyttä...

        Aikamatkustus-elokuvia, mutta unimatkustus erilaisiin tapahtumiin on aika hauskaa kanssa kun itse näen paljonkin sellaisia elokuvamaisia värillisiä ja yksityiskohtaisia unia, joissa olen henkilönä osallistumassa tapahtumiin :D


      • Anonyymi

        Onko kommari sinusta haukkumanimi? Minusta se vaan on aatesuunta kansanomaisesti ilmaistuna.
        Tai oikeastaan... taitaa se nykyään ollakin Arhinmäen ja Anderssonin ajatukset on mulle niin vieraita... mä en enää kuulu siihen samaan sakkiin.
        Vierastyövoimaa saatava maahan, niin jos ne myös tekisivät töitä... Elätteinä täällä suomalaisille suurin osa... ja rikollisia todella paljon siinä elättejen joukossa.

        Kyllä noista nuorista miehistä luulis muutaman edes pystyvän työhön, vaikka puistotyöntekijöiksi Tai siivoomaan rantoja tai moottoriteiden varsia. Marjojen ja vihannesten poimintaan/noukkimiseen... uusien taimikoiden kuusikoiden/männiköiden istutukseen hakkuu alueille.
        Nyt ovat vapaamatkustajia, turisteina menevät ja tulevat rajojemme läpi... ilman papereita.

        SKDL:n periaatteet mä vielä ymmärrän, tilalle tulleen Vasemmistoliiton periaatetta en hyväksy... menee välillä ohi Kokomuksen Keskustapuolueen ja Ruotsalaisten.
        Ja nyt setämies on erehtynyt -> tiedoksesi; idari = lintu ... eikä idiootti kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shadow of the moon vai mikähän olikaan sellaisen elokuvan nimi aika hyvä oli, uusi, en ole varma nimestä, siirsin arkistoihin, koska oli aika hyvä uusi, missä tyttö tulee tulevaisuudesta muuttamaan menneisyyttä...

        Aikamatkustus-elokuvia, mutta unimatkustus erilaisiin tapahtumiin on aika hauskaa kanssa kun itse näen paljonkin sellaisia elokuvamaisia värillisiä ja yksityiskohtaisia unia, joissa olen henkilönä osallistumassa tapahtumiin :D

        Tuo on hyvä leffa! Katsoin just eilen! Yllättävä loppu...


    • Anonyymi

      Jos olen oikein käsittänyt, poikamies... omasta vapaasta tahdostaan.
      Maanviljelijä, herrasmies (ainakin rekattuna ollessaan) tykkää raskaasta rokista, mutt lähettelee "lällyjä" naisille ajoittain.
      Pitää kunnostaan huolta pyöräillen ja (urheillen muutenkin, arvelen) motoristi joka pitää vauhti kisoista. Tykkää makeista leivonnaisista. Inhoaa sipulia ja muistaakseni myös salaattia ja sieniä... syö juureksia ja lihaa... Marjastaa ainakin puolukkaa. =)

      Julkaissut muutaman lippiskuvan, luulen ett on tummatukkainen. Huumori miehiä, sen perusteella mitä olen lukenut... joskus vähän pehmoista flirttiäkin kirjoittanut muutamille palstan naiselle. Ihan yes tyyppi, kaiken kaikkiaan palsta tuttavuutena.
      Siinäpä kaikki mitä mulle tuli mieleen hänestä.
      Terveisin; trollikka

    • Anonyymi

      pujis pirulainen...oma aloituksesi.
      Mut kiva oot. <3

    • Anonyymi

      Terrveee, mitä kuulluuuu..............

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe