Pöntön halinurkkaus

Tässä jaetaan haleja kaikille.
Koko viikonloppu haleja ja hyrinää.

Halusitte tai ette, halivarastossa on jakamista, muuta en jaa :D

Jokainen on halin arvoinen *muiskis*

113

<50

Vastaukset 113

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saako römpsääkin?

Mr. Kaihomieli

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Älä käytä sitä nimeä. Kuulostaa nimittäin ihan matkalaukulta.

Höppelispöppelis.
        Täältä saa tällaista vanutusta ja rapsutusta https://www.youtube.com/watch?v=fFRtfaGJWl4

Kohdehenkilöt vaikuttavat uneliailta, eli täytyy toimia
        https://www.youtube.com/watch?v=nAFdVpWFJKM

Mukavaa lauantaita palstalle :)

Römpsä kuulostaa ääneen lausuttuna aivan joltakin myrkkysieneltä. Saako tuollaista hirveystä nuollaista vai kuoleeko heti.

• Anonyymi kirjoitti:

Römpsä kuulostaa ääneen lausuttuna aivan joltakin myrkkysieneltä. Saako tuollaista hirveystä nuollaista vai kuoleeko heti.

suomen kielessä on sana ”ryöppäys”, mielleyhtymäsi tulee siitä.

Mitä minä nyt ohjeeksi antaisin, sanoisin, että ensin on ryöpättävä. Ohjekirja näyttää kertovan myös sen, että liesituuletin on oltava päällä.

• Anonyymi

Et voi jakaa niitä jos en niitä halua.

• Anonyymi

Voi se. Miituu sitten vaan 😄

xL

• Burrr.... *tuhinaa*

Ei sitten *peruuttaa loitommas*

:(

• Kieltämättä naisessa on mukavampi tuntuma, vaikka ei männyssäkään mitään vikaa ole :D

• Männyssä voi olla sarvijaakko.
        Naisessa ei monesti ole..

• Anonyymi

Männyssä voi olla sarvijaakko.

Kauheeta jos olisi 😂,voisi sanoa että nyt
        on Jaakko pihkassa.🤢

• Anonyymi kirjoitti:

Kauheeta jos olisi 😂,voisi sanoa että nyt
        on Jaakko pihkassa.🤢

Takaan, että kun näet sen sarven kerran, et ikinä unohda sitä :(

• Anonyymi

Takaan, että kun näet sen sarven kerran, et ikinä unohda sitä :(

Jaakolla on varaa menettää yks sarvi ja jatkaa
        pihkassa eteenpäin.😁

• misspönttöuuni kirjoitti:

Naisessa voi olla hirvikärpänen, etenkin maalaisnaisessa, ei kylläkään halailua haittaisi

• pujotteIija kirjoitti:

Naisessa voi olla hirvikärpänen, etenkin maalaisnaisessa, ei kylläkään halailua haittaisi

Voi olla ja pitkällä kolmiloikalla se voi siirtyä mieheen hiijjj - op :D

Miehille turvallisempia ovatkin citybirdyt

Voi olla ja pitkällä kolmiloikalla se voi siirtyä mieheen hiijjj - op :D

Miehille turvallisempia ovatkin citybirdyt

Mutta männyt vieläkin turvallisempia :D
        Nyt täytyy lähteä saunomaan

• pujotteIija kirjoitti:

Mutta männyt vieläkin turvallisempia :D
        Nyt täytyy lähteä saunomaan

Hyvää matkaa... tai siis toivottavasti sauna ei ole kaukana :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Älä kehtaa vonkata kasva aikuiseksi mies on kuin pikkulapsi sanonpa vaan hah hah.

Hyvää matkaa... tai siis toivottavasti sauna ei ole kaukana :D

Lähellä on, ei tarvi poistua sisätiloista

• Anonyymi kirjoitti:

Älä kehtaa vonkata kasva aikuiseksi mies on kuin pikkulapsi sanonpa vaan hah hah.

Olen kai sitten elämän vonkamies :D

• Anonyymi kirjoitti:

Vonkata?

G niin kuin geysir.

Kuka antoi sarvijaakolle peukun?

Kuka antoi sarvijaakolle peukun?

Oli vahinkoääni minulta, ois kyllä tarkoituksellakin voinut olla

• pujotteIija kirjoitti:

Oli vahinkoääni minulta, ois kyllä tarkoituksellakin voinut olla

Pujis älä tunnusta kaikkea, et sinä ole nyt kamarilla eikä tilanteesta ole videokuvaa :D

Pujis älä tunnusta kaikkea, et sinä ole nyt kamarilla eikä tilanteesta ole videokuvaa :D

Sellasta se on kun on kunnollinen, rasittavaa joskus :D

• pujotteIija kirjoitti:

Sellasta se on kun on kunnollinen, rasittavaa joskus :D

No se oli kyllä rehellinen näyte siitä, että olet kunnollinen! :)

No se oli kyllä rehellinen näyte siitä, että olet kunnollinen! :)

Onkos sielläpäin muutes lunta tullut?

• pujotteIija kirjoitti:

Tuossahan olikin aloitus aiheesta

• pujotteIija kirjoitti:

Ononon liikaa.

• Anonyymi

Hali-nurkkaus.... tuli mieleen joku joo kkk-juttunurkkaus, en edes muista vaikka muistuttelen mikä olikaan sellainen juttu jossa oli juttuja :D

Rollareita ja nyt vaikka tuo soimaan: Deep Purple - Child in time: https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE

• Tulee mieleen tyttö pienenä... oli kirpukka sylissä ja antoi haleja silleen, että isukkia hirvitti, että päät osuu yhteen.... Se toisteli, että : "Haluan halia, haluan halia!" ja vaihteli oman päänsä mun pään molemmin puolin aina... Tosi jämäkkää halimista oli se. :oD

Nykyään haleja ei enää noin usein irtoile neitiltä....menis katu-uskottavuus. :oD

• Anonyymi

Joo en tiedä, joku nainen on uusi kkk-kaupunkikomentaja... joku nainen jossain kaupungissa... muuta en tiedä :D

• Anonyymi

Aika hirttävää jos polvi polvi, kaikki niin kaikki niveletmurskana kerralla sillol, koko jalasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika hirttävää jos polvi polvi, kaikki niin kaikki niveletmurskana kerralla sillol, koko jalasta.

Tuosta tuli mieleen, että oletko kenties "tero"?

https://youtu.be/h83vwt4Z0Eo

Voi nenä!!! :oD

• Anonyymi

Tuollainen kuten jossain Bruce-Vllapaita elokuvassa uudessa, joku Shakaalihan avaa heti tulet ja yrittää ampua kalloa kohti väittömästi :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen kuten jossain Bruce-Vllapaita elokuvassa uudessa, joku Shakaalihan avaa heti tulet ja yrittää ampua kalloa kohti väittömästi :D

Stop! Nyt menee liian rajuksi halinurkassa.

• Oi, sööttiä! Iskän kirpukka ja iskä ei oo mahtanu mitään :)

Yritä kestää tämä aikuistumisen välivaihe.

Oi, sööttiä! Iskän kirpukka ja iskä ei oo mahtanu mitään :)

Yritä kestää tämä aikuistumisen välivaihe.

Joo, se oli liki kiskomista, mutta minkäs sille pysty muuta tekemään kuin laittaa hampaat yhteen ettei kieli jää hampaiden väliin.

Lisäksi tämä sama kirpsukka saattoi ovelasti jatkaa tästä kaulan "nuuskutusta", mikä kutitti ihan juuttaasti... :oD Kiusas runtti isäänsä ja kikatti päälle... :oD

• Disse kirjoitti:

Joo, se oli liki kiskomista, mutta minkäs sille pysty muuta tekemään kuin laittaa hampaat yhteen ettei kieli jää hampaiden väliin.

Lisäksi tämä sama kirpsukka saattoi ovelasti jatkaa tästä kaulan "nuuskutusta", mikä kutitti ihan juuttaasti... :oD Kiusas runtti isäänsä ja kikatti päälle... :oD

Saan mielikuvan tilanteesta :D
        Minua vähän herkistää kun miettii, että kato nyt itekin, että mikä muisto sullekin siitä on isänä jäänyt

*vetää serlaa rullasta*

Saan mielikuvan tilanteesta :D
        Minua vähän herkistää kun miettii, että kato nyt itekin, että mikä muisto sullekin siitä on isänä jäänyt

*vetää serlaa rullasta*

No nyt sama neitonen ilmoitti isälleen autossa jotain sellaista, että aurausviitat vaan läpsi peiliin ja haukoin henkeä... :oD

Tuumasin, että hän ei enää tosiaankaan näytä enää "tappitöppiäiselle" vaan nuorelle naisenalulle... Hän tuumasikin, ettei tietenkään näytä enää siltä, koska hän on "Bitch". :oD

No se taitaa olla joku nuorten tyttöjen tapa esittää vaan, koska minusta tuntuu, että ihan sellainen oikee pesunkestävä "bitch" ei ilmoittaisi sitä ja nauraisi isänsä mukana. :oD

• Disse kirjoitti:

No nyt sama neitonen ilmoitti isälleen autossa jotain sellaista, että aurausviitat vaan läpsi peiliin ja haukoin henkeä... :oD

Tuumasin, että hän ei enää tosiaankaan näytä enää "tappitöppiäiselle" vaan nuorelle naisenalulle... Hän tuumasikin, ettei tietenkään näytä enää siltä, koska hän on "Bitch". :oD

No se taitaa olla joku nuorten tyttöjen tapa esittää vaan, koska minusta tuntuu, että ihan sellainen oikee pesunkestävä "bitch" ei ilmoittaisi sitä ja nauraisi isänsä mukana. :oD

Hahah voi teitä te ootte menossa semmosen ”kasvatusmankelin” lävitse :D

Kuules isäpappa, hän palaa tappitöppiäiseksi jälleen kunhan täyttää 30 v. :D

Töppiäinen on vaan tumman meikin peitossa siihen asti :)

Hahah voi teitä te ootte menossa semmosen ”kasvatusmankelin” lävitse :D

Kuules isäpappa, hän palaa tappitöppiäiseksi jälleen kunhan täyttää 30 v. :D

Töppiäinen on vaan tumman meikin peitossa siihen asti :)

Joo, kyllä mä sen itsekin aistin, ettei se "tappitöppönen" mihinkään ole kadonnut, vaan kyllä siellä meikkikerroksen alla on yhä paikka "isukillekin". :o)

Ja kyllä mä uskon, että se tasoittuu vielä tuosta jo aiemminkin... Nyt on vaan se kriittisin hetki sitä ikää..... Onneksi joskus sentään ollaan ihan kahdestaan, vaikka autossa, että voi vähän hymyilläkin iskälle... :o)

• Joo, mankeloin mukulanikin! ;oD

• Ohhoh *tikahtuu nauruun*

Niin siinä tais käydä!

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo, mankeloin mukulanikin! ;oD

En yhtään epäile. Onpahan siloisia tenavia.

Pitääkö se jotain hurinaa, en muista enää.. (olen mankeloinut joskus jossain pyykkituvassa vekkejä lakanoihini).

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö se jotain hurinaa, en muista enää.. (olen mankeloinut joskus jossain pyykkituvassa vekkejä lakanoihini).

xL

Mankeli on ainakin kokemattoman käsissä petollinen; lakanaa ei välttämättä saada takaisin, sitä ei vaan enää löydy. Se on muuttunut osaksi konetta.

• Anonyymi kirjoitti:

xL

Hurisee ja lonksaa. :oD

No en mäkään ole pitkiinaikoihin mankeloinut....nyt ollut koko kesän ja syksyn niin paljon kaikkea muutakin tekemistä, että ei ole kerennyt kuin nippanappa pestä lakanat ja pyyhkeet yms. :oD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xL

Onneksi tuokin selvisi MS-suomesta jos nimenäkinäkin on "kukonhovi".... selkeä mieshän tuo on jo ja meikkaa vain itsensä naiseksi.

• Disse kirjoitti:

Hurisee ja lonksaa. :oD

No en mäkään ole pitkiinaikoihin mankeloinut....nyt ollut koko kesän ja syksyn niin paljon kaikkea muutakin tekemistä, että ei ole kerennyt kuin nippanappa pestä lakanat ja pyyhkeet yms. :oD

Olisipa mukavaa jos miehistä ja mankeleista tehtäis kalenteri. Miehet ja paloauto on jo niin viime kautta :)

Olisipa mukavaa jos miehistä ja mankeleista tehtäis kalenteri. Miehet ja paloauto on jo niin viime kautta :)

Ai niin jo "läästsiisonii" ! :oD

No mä oisin kyllä sit "mr heinäkuu" ja mankelina myrkynvihreä upo.... RRRRRAUH!!! :oD

• Disse kirjoitti:

Ai niin jo "läästsiisonii" ! :oD

No mä oisin kyllä sit "mr heinäkuu" ja mankelina myrkynvihreä upo.... RRRRRAUH!!! :oD

No niin, tähän vaan sitten ilmoittautumaan, valkatkaa kuukausi ja kuvailkaa mankelinne :D

No niin, tähän vaan sitten ilmoittautumaan, valkatkaa kuukausi ja kuvailkaa mankelinne :D

No veikkaan, että M184 on ainoa mun lisäksi tällä palstalla...mutta voijaanhan myö puolikskin täyttää kalenteri....Joka toinen kuukausi otetaan ja vaikka sit erimestoissa mankeloidaan ja tietty ilman paitaa. :oD

Mieti vaikka kesäkuussa mankelointi vaikka juhannuskokon edessä sellainen patakakkossuikka päässä...
        Joulukuussa tietysti mankeloidaan tonttuhattu päässä punaisia verhoja... :oD

Syyskuussa kumpparit jalassa ja sydvesti päässä jotain pyyhkeitä syötetään mankeliin.... :oD

• Disse kirjoitti:

No veikkaan, että M184 on ainoa mun lisäksi tällä palstalla...mutta voijaanhan myö puolikskin täyttää kalenteri....Joka toinen kuukausi otetaan ja vaikka sit erimestoissa mankeloidaan ja tietty ilman paitaa. :oD

Mieti vaikka kesäkuussa mankelointi vaikka juhannuskokon edessä sellainen patakakkossuikka päässä...
        Joulukuussa tietysti mankeloidaan tonttuhattu päässä punaisia verhoja... :oD

Syyskuussa kumpparit jalassa ja sydvesti päässä jotain pyyhkeitä syötetään mankeliin.... :oD

Älä naurata :’D kohta pissin housuun

On siinä vaan hirvee roudaaminen mankelissa jos kahteen mieheen :’D

Älä naurata :’D kohta pissin housuun

On siinä vaan hirvee roudaaminen mankelissa jos kahteen mieheen :’D

Hei, sekin hetken muuten lämmittäis. :oD

No mulla ois sellainen teline, että siinä on rullat alla.... Jos sama myrkynvihreä upo sit toimis kummallakin ehosteena? :oD Näppärä ois kolistella mihin taustaan vaan kohdalleen....ja roikka vaan mukaan. :oD

• Disse kirjoitti:

Hei, sekin hetken muuten lämmittäis. :oD

No mulla ois sellainen teline, että siinä on rullat alla.... Jos sama myrkynvihreä upo sit toimis kummallakin ehosteena? :oD Näppärä ois kolistella mihin taustaan vaan kohdalleen....ja roikka vaan mukaan. :oD

Nyt ei lähde tuo juhannuskokko-tausta mielestä ja vielä roikka siihen :’D

Joo siis miks ei ei ei ei...nyt täytyy lopettaa. :D :D

Mut kukaan ei ole tähän päivään mennessä semmosta tehnyt. Olis kyllä hyvä idea yllättää persoonallisesti :D

Nyt ei lähde tuo juhannuskokko-tausta mielestä ja vielä roikka siihen :’D

Joo siis miks ei ei ei ei...nyt täytyy lopettaa. :D :D

Mut kukaan ei ole tähän päivään mennessä semmosta tehnyt. Olis kyllä hyvä idea yllättää persoonallisesti :D

Joo, vois vaikka oikeasti ainakin palstalla käydä kauppa moisesta kalenterista.... :oD

Puikkarin vois ottaa vaikka ilman mankelia sillä kalsaripeppukuvallaan mukaan....selkeää palstamieskalenterikuvaainesta. :oD

• Disse kirjoitti:

Joo, vois vaikka oikeasti ainakin palstalla käydä kauppa moisesta kalenterista.... :oD

Puikkarin vois ottaa vaikka ilman mankelia sillä kalsaripeppukuvallaan mukaan....selkeää palstamieskalenterikuvaainesta. :oD

Ottaisin kyllä heti ja tuotto johonkin hyvään tarkoitukseen :)

Mies ja mankeli 2020 laskutaskulla.

Ottaisin kyllä heti ja tuotto johonkin hyvään tarkoitukseen :)

Mies ja mankeli 2020 laskutaskulla.

No tuotto tietenkin siihen, että naispulaansa potevat palstamiehet saisivat itse ostettua tyttökalenterit itselleen.... Voisivat sitten vähän saada balsamia haavoihinsa. :oD

• Disse kirjoitti:

No tuotto tietenkin siihen, että naispulaansa potevat palstamiehet saisivat itse ostettua tyttökalenterit itselleen.... Voisivat sitten vähän saada balsamia haavoihinsa. :oD

Mikä mankeli on englanniksi?

Henkell Mankkel? Magning?

Mikä mankeli on englanniksi?

Henkell Mankkel? Magning?

Mangle! :oD

Tai riippuu mikä mankeli....toinen vaihtoehto olis vaikka butt roller, mutta se ei ehkä ole se mankeli, mitä ehkäpä tässä mietit. :oD

• Disse kirjoitti:

Mangle! :oD

Tai riippuu mikä mankeli....toinen vaihtoehto olis vaikka butt roller, mutta se ei ehkä ole se mankeli, mitä ehkäpä tässä mietit. :oD

butt roller on ehkä juustohöylä? Saksa on vaikeaa. Mangle kuulostaa englannilta. Lukitsen vaihtoehdon aaa tai saanko soittaa toiseen viestiketjuun?

butt roller on ehkä juustohöylä? Saksa on vaikeaa. Mangle kuulostaa englannilta. Lukitsen vaihtoehdon aaa tai saanko soittaa toiseen viestiketjuun?

No sullahan on oljenkorret käyttämättä...tässä se fiftysixty ois aika tehokas! :oP

• Disse kirjoitti:

No sullahan on oljenkorret käyttämättä...tässä se fiftysixty ois aika tehokas! :oP

Mietin triplausta :D

Ei vaan yksi päivä joutui töissä miettimään, että mikä prkl on terva englanniksi.

Milläs kierrät tuon(kaan) jos et sanaa muista...

Mietin triplausta :D

Ei vaan yksi päivä joutui töissä miettimään, että mikä prkl on terva englanniksi.

Milläs kierrät tuon(kaan) jos et sanaa muista...

Selittäs vaan, että se musta juttu, mitä levitetään ennen höyheniä perseilijöitten päälle.... 😂

• Kyllä ne halit siitä palautuu kun malttaa hetken taas odotella. Meillä oli joku aika sittten tilanne jolloin molemmat tytöt oli kotona. Toinen oli lähdössä opiskelijabileisiin ja toinen muuten vain kavereille.
        Vaikka niiden kavereita oli paikalla niin saarnasin alkoholin vaaroista ja kotiintuloajoista. Kuittasivat vaan kuten normaalisti eli hyvänyön pusu poskelle ja ilmoittivat että tulevat joskus. Olen kuulemma hieman ylihuolehtiva mutta sen nyt olen itselleni suonut.

• Anonyymi

Minua et ainakaan ala halaamaan. Olen ätmi-incell enkä tykkää kun naiset halailevat ja pussaavat minua. Tunnen kohta sisälläni jonkin ihmeellisen vastustamattoman hellyystunnepuuskan ja se on epämiehekästä.

Menen kohta rikki halailusta ja pussailusta ja se on naisten syy.

( korskuntaa )

• Kuulostaa jäätelölajikkeelta, sitähän voi jo vaikka nuolaista :)

• Anonyymi

• Kato Pönttis pitkästä aikaa *kaverillinen halaus*.

• No kato isäntä ite. Otetaan me käsivarren mitalla olkaantaputus :D

• Anonyymi

No kato isäntä ite. Otetaan me käsivarren mitalla olkaantaputus :D

Tehdään niin :D

• Anonyymi

No ni. Anna tulla.

xL

• Ai mitä. Ai niin sitä. Mä jo unohdin aloituksen.

Ole valmiina * ottaa vauhtia *

• Anonyymi

Ai mitä. Ai niin sitä. Mä jo unohdin aloituksen.

Ole valmiina * ottaa vauhtia *

IIk apua. (Ei tämmöinen itroverttierakko nyt ole ihan valmiina koskaan.. ) *hali*
        - > nopea. Hehe, tänks. :D

xL

• Anonyymi kirjoitti:

IIk apua. (Ei tämmöinen itroverttierakko nyt ole ihan valmiina koskaan.. ) *hali*
        - > nopea. Hehe, tänks. :D

xL

Oikein hyvä hali! :D
        Otan uusiksi kun vähiten odotat :D

• Anonyymi

Oikein hyvä hali! :D
        Otan uusiksi kun vähiten odotat :D

Eeeeikä. Toi oli ihan hyvä.. Minkäslaista keliä on tänään pitäny? Syksy prkl painaa päälle. Ja mä en sitten ole mitään halailijayyyppijä. Kaukaa vaan nopee toisen puolen suunpielen nosto, moo... :D

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Eeeeikä. Toi oli ihan hyvä.. Minkäslaista keliä on tänään pitäny? Syksy prkl painaa päälle. Ja mä en sitten ole mitään halailijayyyppijä. Kaukaa vaan nopee toisen puolen suunpielen nosto, moo... :D

xL

Niinhän ne semmoiset ihmiset ensin väittää, erakoita mukamas, mutta kunhan heistä saa ensin käpälällä kiinni :D

Mitäs tässä, lumessa, koleassa ja kylmässä.
        Piti itse asiassa tänään mennä luontokuvaamaan ruskaa ja kokeilla uutta kameraa , mutta mites kuvaat kun maisema on jo valkonen. Pyrhh..

NI sitten se meni taas tämmöseen. Teitä on ollu kyllä mukava katella :D

• Anonyymi

Niinhän ne semmoiset ihmiset ensin väittää, erakoita mukamas, mutta kunhan heistä saa ensin käpälällä kiinni :D

Mitäs tässä, lumessa, koleassa ja kylmässä.
        Piti itse asiassa tänään mennä luontokuvaamaan ruskaa ja kokeilla uutta kameraa , mutta mites kuvaat kun maisema on jo valkonen. Pyrhh..

NI sitten se meni taas tämmöseen. Teitä on ollu kyllä mukava katella :D

Hehe.. räntää räiskiny tänään, ekaa kertaa tänä syksynä.

Eikä olla. Me näykkästään käpälästä :D Siirrytään parin metrin päähän ja ollaan kuin ei mitään ja tokaistaan että moi vaan, on ilmoja pirelly. :D

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Hehe.. räntää räiskiny tänään, ekaa kertaa tänä syksynä.

Eikä olla. Me näykkästään käpälästä :D Siirrytään parin metrin päähän ja ollaan kuin ei mitään ja tokaistaan että moi vaan, on ilmoja pirelly. :D

xL

Pöh :D

Tiedätkö mitä samaa on itäsuomalaisessa ja lokakuun märässä räntärätissä?

-Molemmat mäiskähtävät päin näköä pyytämättä :D

• Anonyymi

Pöh :D

Tiedätkö mitä samaa on itäsuomalaisessa ja lokakuun märässä räntärätissä?

-Molemmat mäiskähtävät päin näköä pyytämättä :D

Just. Ja tietyn tyyppiset tietyltä alueelta eivät ole näkevinään eivätkä kokevinaan. "Jaa, tuolla on vielä nosteltavaa.." *epätyypillisen nopea väistö ja töihin tarttuminen*

😂

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Just. Ja tietyn tyyppiset tietyltä alueelta eivät ole näkevinään eivätkä kokevinaan. "Jaa, tuolla on vielä nosteltavaa.." *epätyypillisen nopea väistö ja töihin tarttuminen*

😂

xL

Heh no eikun :D

• Anonyymi

Älä viitti. Ei kukaan netissä halaa ja oikeesti kukaan nainen ei halaa rumaa ätmiä.

• Halaapas.

Kaikki halitaan, ketkä kiinni saadaan.

Olisit iloinen, ei näitä päiviä aloittajallekaan aina satu.

Jos et halua halata, voidaan painia kunhan annat sitten minun voittaa?

• Anonyymi

Minä saisin erektion jo pelkästä halauksesta, joten jos vain kätellään muodollisesti.

• Hui. En ollut varautunut kuvaillun kaltaiseen tilanteeseen enää tässä vaiheessa vuohta.

Hui. En ollut varautunut kuvaillun kaltaiseen tilanteeseen enää tässä vaiheessa vuohta.

Anteeksi, vuotta tietenkin.

Anteeksi, vuotta tietenkin.

Hämmästyminen saa sekoilemaan.

• Anonyymi

Hämmästyminen saa sekoilemaan.

On joo kunnollinen neuvottelija siten kun kyseenalaistaa jo psykokoligin älykkyydenkin tuolla tavoinkin, eli on älykkäämmpi kuitenkin sitten...

• Anonyymi

Olerko Sinä mielestäsi aina mielenvikainen henkilö?

- Kunnon neuvottelijan hyvät alkukysymykefdsf

• Oi miten mukava halinurkkaus! Tätä tämä palsta juuri kaipaa. Hyvin lähtee palstalaisten viikonloppu käyntiin, kun täällä jaetaan näin ihania haleja.
      Nyt ei pitäisi kenelläkään olla valittamista.

Hyvä meininki, jatkakaa samaan malliin ja halatkaa toisinne. :)

• Mulle kohta sellainen puolivirallinen kevyehkö halaus. Tulin juuri saunasta ja minulla on vain pyyhe yllä ja kahvikuppi toisessa kädessä. Pelkään ryyä halatessa roiskuu ja kaadan kuumaa kahvia vahingossa päällesi.

Eli hörppäsen kahvit ja pistän säädyllistä ylle ja palaan asiaan. Millaisen vastahalin haluat?

• Anonyymi

Nyt kuvailit Pönttöneidille liian tarkkaan. Pöntön tietäen neiti odottaa pyyhkeen tipahtavan.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kuvailit Pönttöneidille liian tarkkaan. Pöntön tietäen neiti odottaa pyyhkeen tipahtavan.

Siksi ilmoitin että ei nyt vaan hetken päästä kun olosuhteet on otollisemmat.

• Aha. Täällähän on vielä jatkettu :D

Vastahalinko?

No halauksen pitää olla minusta aina kunnollinen. Ei sellainen kaukaa ja etäinen,
        ei, vaan lämmin ja pitkä (ei kuitenkaan liian lujaa puristusta), mutta että sellainen, mikä on ystävällinen ja tarpeeksi kauan, että ehtii tajutakin halaavansa toista. Ei mitään sellaista hätäistä pylly pitkällä väkisin halia vaan luonnollinen halaus läheltä!

Semmoinen. :)

Onpa kivaa, että ketjussa oli vielä elämää!

• Anonyymi kirjoitti:

Enkä odota, höh.

Aha. Täällähän on vielä jatkettu :D

Vastahalinko?

No halauksen pitää olla minusta aina kunnollinen. Ei sellainen kaukaa ja etäinen,
        ei, vaan lämmin ja pitkä (ei kuitenkaan liian lujaa puristusta), mutta että sellainen, mikä on ystävällinen ja tarpeeksi kauan, että ehtii tajutakin halaavansa toista. Ei mitään sellaista hätäistä pylly pitkällä väkisin halia vaan luonnollinen halaus läheltä!

Semmoinen. :)

Onpa kivaa, että ketjussa oli vielä elämää!

No nyt sait simmoisen halin takaisin. En jännittänyt tällä kertaa vaan miehisen jämäkkä tuollainen neljän ja puolen sekunnin hali sisältäen pientä käden liikettä selkäpuolella mutta vain kunniakkailla seuduilla. Lopuksi hidas irtaantuminen ja katseiden kohdatessa saatesanoin " Onpa mukava tavata."

• M184 kirjoitti:

No nyt sait simmoisen halin takaisin. En jännittänyt tällä kertaa vaan miehisen jämäkkä tuollainen neljän ja puolen sekunnin hali sisältäen pientä käden liikettä selkäpuolella mutta vain kunniakkailla seuduilla. Lopuksi hidas irtaantuminen ja katseiden kohdatessa saatesanoin " Onpa mukava tavata."

Kiittää ja niiaa.

"kunniakkailla seuduilla."

https://www.youtube.com/watch?v=uEQJwlQ1DGM
        Jostain syystä tuli mieleen Rukajärven tie :)

Taidan olla vähän epävireessä.

• Anonyymi

Vieläkö se Pönttöneito palstalla tuhisee, vai onko jo unten mailla sinisen poutapilvitaivaan alla makoilemassa voikukkaniityllä......
      Taisi Pönttiksen halauskiintiö umpeutua tänään iltapäivällä.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Rumaa miestä halaa korkeintaan karhea paksu köysi kaulan ympärillä, jonka ote ei hellitä, vaan kiristyy.....

t. Ruma mies

• Jaha! Paikalla. Halausvastaanotto päivystää sunnuntainakin jos tarvetta ilmenee :D

Tämä on tämän viikonlopun erikoistarjous.

• Anonyymi kirjoitti:

Rumaa miestä halaa korkeintaan karhea paksu köysi kaulan ympärillä, jonka ote ei hellitä, vaan kiristyy.....

t. Ruma mies

Höppelispöppelis, koppaa sylkkyyn *noooooin*, joko riittää? :)

Jaha! Paikalla. Halausvastaanotto päivystää sunnuntainakin jos tarvetta ilmenee :D

Tämä on tämän viikonlopun erikoistarjous.

Mua ei tartte halata, olenhan Jumalasta seuraava, mutten alaspäin. Sen sijaan annan sinulle, neiti pönttöuuni, erittäin voimakkaan sekä älyttömän miehekkään halauksen. Lisäksi supatan korvaasi kovin kauniita sanoja sekä Italiaksi, että ranskaksi.

En luule, vaan tiedän, että näillä virtuaasilla tempuilla jaksat taas edetä elämässäsi eteenpäin. Aina, jos sinua ensi viikolla harmittaa, niin muista minut, en vaadi palvontaa kuten Jesse ja isänsä. Olen vilpitön.

Lopuksi otan vahvaalla otteellani sinut syliini ja hipaisen hiuksiasi samalla kun suutelen kaunista otsaasi samalla, kun varmistan, ettei kukaan pääse aiheuttamaan sinulle harmitusta.

• TimoSimilä kirjoitti:

Mua ei tartte halata, olenhan Jumalasta seuraava, mutten alaspäin. Sen sijaan annan sinulle, neiti pönttöuuni, erittäin voimakkaan sekä älyttömän miehekkään halauksen. Lisäksi supatan korvaasi kovin kauniita sanoja sekä Italiaksi, että ranskaksi.

En luule, vaan tiedän, että näillä virtuaasilla tempuilla jaksat taas edetä elämässäsi eteenpäin. Aina, jos sinua ensi viikolla harmittaa, niin muista minut, en vaadi palvontaa kuten Jesse ja isänsä. Olen vilpitön.

Lopuksi otan vahvaalla otteellani sinut syliini ja hipaisen hiuksiasi samalla kun suutelen kaunista otsaasi samalla, kun varmistan, ettei kukaan pääse aiheuttamaan sinulle harmitusta.

Öhh. Haliketjussa tapahtuu kummia.

Pöntön konttori muistuttaa, että tämä on sitten platoninen halitoimisto.

Syksyllä pittää jakkaa lämpöä, sitä minä niinku...

Maailmassa on liikaa surullisia ihmisiä.

Öhh. Haliketjussa tapahtuu kummia.

Pöntön konttori muistuttaa, että tämä on sitten platoninen halitoimisto.

Syksyllä pittää jakkaa lämpöä, sitä minä niinku...

Maailmassa on liikaa surullisia ihmisiä.

Ekö tämä virtuaalitoimintani sitten piristänyt?

• TimoSimilä kirjoitti:

Ekö tämä virtuaalitoimintani sitten piristänyt?

"erittäin voimakkaan sekä älyttömän miehekkään.."

No ehkä vähän säikähdin tätä kohtaa, mutta muuten kyllä :D

• Anonyymi

Mikä ihmeen pönttöjen halinurkkaus? Minua ei kyl kaiken maailman pöntöt ja pönttölöiset hali.

• *tulee kylkeen kiinni*

Niinkö....aanna nyt kuuun iihan vähäään...*kokeilee pienellä käpälällä*

Pus..

• *tulee kylkeen kiinni*

Niinkö....aanna nyt kuuun iihan vähäään...*kokeilee pienellä käpälällä*

Pus..

• Anonyymi

Pönttöneidon haliklinikka on tältä erää suljettu ja luukulla lappu CLOSE!
      Viimeinen vieras halasi Pönttöneidon tajunnan 7 taivaaseen ja toipumiseen kuluu vähintään viikko.
      Haliklinikalta kuuluu vain tyytyväistä hyrinää....

t. Ruma mies

• Anonyymi

Luuserin merkihän se on jos mies on naimisissa, mutta kohta joo alkaa selviytyjät, jos olisi ohjehman nimenä "Suomen Luuserit", kuin "Ensitreffit Alttarilla" -tyyliiin ohjelma,

• Anonyymi

Luulen että jos palstan naiset näkis palstan miesten ulkonäkön niin jäisit halit antamatta naisilta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      387
      1497
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      981
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      935
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      923
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      74
      913
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      115
      612
    Aihe