Joka kerta - siis JOKA KERTA - kun olen käynyt jossain lounastamassa niin AINA sama kuvio toistuu. Joku läski paskamaha yskii seisovan pöydän ruokiin. Onko se jumalauta niin vaikea opetella perustapoja? Itse antaisin porttikiellon välittömästi näille itsekeskeisille mulkvisteille joiden on vaikea tajua, että muutkin syövät siitä pöydästä.
Ruokiin yskivät läskikasat
Anonyymi
7
580
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin on tubi. Hurraa. Yleensä vielä vessareissun jälkeen pesemättömillä sormilla sörkin tarjottavia ruokia. Suomessa on hyvä terveydenhuolto, Kela tarjoaa.
- Anonyymi
Pekka pouta
- Anonyymi
Näitä asiakkaita pitäisi lyödä kunnolla turpaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Mutta pekka poutahan on kykenemätön itsensä varjeluun?
- Anonyymi00006
Läskeillä usein hoitamaton tubi joka näin leviää nopeasti. Älkää syökä samassa paikassa läskien kanssa.
- Anonyymi00007
Puristelen ihramahassani versovat finnit ruokaasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108