Lauantaina olisi Vantaan maraton. Keli on ennusteen mukaan muuten ihanteellinen, mutta tuulta luvassa 5 m/s. Onko kokemuksia, kuinka tuuliherkkä reitti tuo Vantaa on?
Vantaan maraton, reitti?
8
576
Vastaukset
- Anonyymi
En ole suorittanut, mutta muista kuulleeni, että kova tuuli voi tehdä Vantaan reissusta raskaan.
- Anonyymi
Muutenhan reitin pitäisi olla nopea. Tuulta lupailee lännen suunnasta, nyt 3-6 m/s ennusteen laatijasta riippuen.
- Anonyymi
Onkos täältä kukaan osallistumassa? Tähän aikaan vuodesta pystyy vielä viilaamaan ennätyksistä vähän pois.
- Anonyymi
on tullut useampia kertoja juostua. On varmasti hyvä mahdollisuus koittaa parantaa omaa ennätystä. Reittihän kiertää ympäri lähes tasaista roundia. Äärimmäisen tylsä reitti kuitenkin, jo puolimaratonillekin.
- Anonyymi
Siellä näkyi useampi tuttu ja puolituttu ennätyksensä tehneen. Harmi ettei itse mukaan päässyt
- Anonyymi
Olihan se nopea reitti, hieman joillain osuuksilla tuuli nappasi jos juoksi ilman tuulenhalkojaa, mutta ei se aikaa syönyt kuin nimeksi. Jos ensi vuonna Kankaanpään maraton osu kalenteriin kohdalleen, niin sitten Vantaalle kokeilemaan kauden parasta. Tänä vuonnahan Kankaanpään maraton oli peruttu. Se on vielä nopeampi rata kuin tuo Vantaa.
Tuttuja näkyi reitillä ja lähtöviivalla, tasokin on kovempi kuin muissa kisoissa. Tai paremminkin sen kärki on laajempi. - Anonyymi
Reitti on kaunis kuin itkosen hikinen paita.
- Anonyymi
Paljonko sinulla menee lumella yhteen Vantaan kierrokseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693