Ohuleikkeet Lidl

Anonyymi

Laittaa pannulle ne niin jopas, pannu on lähes täynnä vettä kun jonkin aikaa kuumentaa, hokkus pokkus, onko se taikaa.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitäpäs juurikin poikaseni, sitä juuri, on taikuutta myydä ihmisille vettä noin kovalla hinnalla.

    • Anonyymi

      Mutta eipä kulu lihaa ja maailma pelastuu.

      • Anonyymi

        Vettä kuluu


    • Anonyymi

      Kesällä tuli grillailtua lidlin lihoja eikä niissä ainakaan mitään vikaa ollu

    • Anonyymi

      Hyviä lihoja ne on

      • Anonyymi

        Niin meinaat sitä nahkaa minkä löytää sieltä veden seasta, joku lapsellinen siellä taas on uskonut poliitikkoja, luulee että jos ei syö lihaa, niin ilmaston muutos pysähtyy, jo on jotku menny halpaan, rehuja pitäis itse alkaa syömään, mutta niitä ei saisi viljellä, koska viljelyksetkin nykyään tekee otsonikadon, voi sun vihtu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Köppänä, se ollu mikhään uutinen, oli vain kokemuksesta kerrottu totuus, eli kun ostin Lidl,n ohutleikkeitä, laitoin pannulle kuumenemaan, menin katsomaan jonkun ajan kuluttua, pannu oli puolillaan vettä, otin kannen pois, sitten paistelin niitä aikani jotta vesi vähenisi, no ne leikkeet kutistui tosi ohukaisiksi, ei siinä paljon veden lisäksi ollut tavaraa, ei tämä mikään uutinen ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köppänä, se ollu mikhään uutinen, oli vain kokemuksesta kerrottu totuus, eli kun ostin Lidl,n ohutleikkeitä, laitoin pannulle kuumenemaan, menin katsomaan jonkun ajan kuluttua, pannu oli puolillaan vettä, otin kannen pois, sitten paistelin niitä aikani jotta vesi vähenisi, no ne leikkeet kutistui tosi ohukaisiksi, ei siinä paljon veden lisäksi ollut tavaraa, ei tämä mikään uutinen ollut.

        Et taida juuri ruoanlaitosta paljoakaan ymmärtää.
        Lihat on annettava lämmetä kunnolla huoneen lämpöön ennen paistamista. Muuten tulee nesteet pannulle.


    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt paistaa muiden kauppojen ohutleikkeitä? Tuleeko niitäkin paistaessa pannu "puolilleen täyteen vettä"; mitä en kyllä sitäkään usko noiden Lidlin leikkeidenkään kanssa. Vai miten Lidl sinänsä tähän liittyy?

    • Anonyymi

      Kaikki ravinto koostuu pääosin nesteestä, etenkin pakaste tuotteet?

      • Anonyymi

        Ei ne ole pakasteessa Lidlin ohutleikkeet, ja ruokaa olen aina itse tehnyt, yksinäinen ihminen, ei tule vettä lihasta, jos siihen ei sitä tahallisesti laiteta, tietysti nestettä jonkin verran aina tulee, mutta johan siinä nyt on sentään jokin järki, en osta vettä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole pakasteessa Lidlin ohutleikkeet, ja ruokaa olen aina itse tehnyt, yksinäinen ihminen, ei tule vettä lihasta, jos siihen ei sitä tahallisesti laiteta, tietysti nestettä jonkin verran aina tulee, mutta johan siinä nyt on sentään jokin järki, en osta vettä enää.

        Kummallista miten minun ostamista Lidlin ohutleikkeistä ei ole tuollaista nestehavaintoa, ihan nr on paistettaessa kuin muittenkin lihat.
        Minä ostan niitä vastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista miten minun ostamista Lidlin ohutleikkeistä ei ole tuollaista nestehavaintoa, ihan nr on paistettaessa kuin muittenkin lihat.
        Minä ostan niitä vastakin.

        Joo osta vain, mie haen sellasia joissa on lihaa enemmän ku vettä, ja en paikkaa kerro sulle, se on tuoretta ja laadukasta lihaa, hintaki on kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo osta vain, mie haen sellasia joissa on lihaa enemmän ku vettä, ja en paikkaa kerro sulle, se on tuoretta ja laadukasta lihaa, hintaki on kohdillaan.

        Ostakoon vaan kallista vettä, mikäli hän haluaa, minä maksan vedestä sen käyvän hinnan, ja lasken sitä hanasta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No kiitos, olihan siellä yksi joka tietää asioista muutakin kun mitä kattelee mainoksia, juuri noin ne tekee, laíttaa nestettä lihaan niin on tukevampi, ja paino saadaan kohdilleen, sitten kun kuumentaa, niin vesi tulee ulos lihasta.


    • Anonyymi

      Ja kaikessa on tolkuttomat määrät suolaa ja sokeria.

      • Anonyymi

        Ostin Lidlin kasler paloja, laitoin uuniin, no eikös ollut uunivuoka vettä puolillaan jonkun ajan kuluttua, että semmosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Lidlin kasler paloja, laitoin uuniin, no eikös ollut uunivuoka vettä puolillaan jonkun ajan kuluttua, että semmosta.

        Mie ostin sieltä sitä Hiilineutraalin lehmän lihaa, no siinä ei ollu paljo muuta ko vettä ja rihmoja, olisko ollu joitaki viherhiukkasia.


    • Anonyymi

      Itse ostin kilon kimpaleen kassleria, tunti uunissa ja pannulle oli ilmestynyt kaksi litraa vettä kutistunut lihanpala. Löysin siis vesisuonen. Nyt ostan aina kassleria, syön lihan, suodatan ja pullotan veden ja myyn Marokkoon. Suodattimeen jäävän massan myyn nimeltä mainitsemattomalle lihaliemikuutiovalmistajalle. Tämä on bisnettiä, tämä.

      • Anonyymi

        Kato poikaa, olet löytänyt hienon bisnes idean, olenkin itse miettinyt mihin sitä vettä käyttäisi että ei mene raha hukkaan, on se sentään niin kallista vettä mitä ostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe