Totta se on......

14

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Risto....🌺
      <3
      Tosi siistiä🎵🎶

• Anonyymi

Älä valehtele... näin sut hesan vkloppuna yössä ryyppäämässää..<3

• Minutkin aikoinaan oli luokkatoverityttö nähnyt koulun jassuissa eli konvassa. Koska hän oli omin silmin nähnyt, ei vastaväite tuottanut tulosta. Nähnyt, mitä nähnyt. Olin siis menettänyt siksi ajaksi muistini.

• Anonyymi

7 on valehtelijan luku.......
      T. Ripsto

• Ooh, oot niin ihana.

• Anonyymi

En ole Edie, mutta olen silti ylpeä sinusta!
      Hyvä Risto!

Niin se on, että itsestään täytyy pitää hyvää huolta, ei sitä kukaan muukaan osaa tehdä.
      Mä olin just lenkillä, yritän taas totuttaa itseäni siihen. Mulla on (mm.) ongelmana kärsimättömyys ja astma; vedän siis liian lujaa (huonoon) kuntooni nähden, joten olo on etenkin jälkeenpäin kohtuullisen paska, ja paikat kipeytyy, ja tulee myös loukkaantumisia. En tiedä minne on niin kauhee kiire, kotiin ja parempaan kuntoon vissiin? Ja jos sattuu flunssa siihen päälle niin tipahtaa taas ihan lähtöruutuun, ja se kyllä ketjuttaa rankasti. Sit on taas vaikeampi saada itseään liikkeelle.

Mä yritän nyt tällaista pehmeämpää lähestymistapaa, about 35-40min lenkkejä, otetaan kevyesti, mutta tehdään useammin. Jos se tästä alkais vaikka toimimaan. Pitää vaan sanoo päättäväisesti että "Turpa kiinni!" tolle äänelle päässä, joka haukkuu laiskaksi paskaksi ja maksamakkaranötköttipullaksi.

• :).....
        Tsemppiä.....
        <3

• Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

:).....
        Tsemppiä.....
        <3

Se on hyvä saavutus onnea sulle Risto.

• Anonyymi
      • Jösses..........
        <3

• Anonyymi

Katsoin että se blondi levittelisi pikkareitaan mutta se onkin joku lehti. ☹️

• Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

Jösses..........
        <3

Nyt Ripsto ratkesi taas ryyppämähän kun katsoi ihailemansa ikävän kohteen kuvaa :D

ps. säästäkää Ripsto kaikilta houkutuksilta, niin hän pysyy kaidalla tiellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt Ripsto ratkesi taas ryyppämähän kun katsoi ihailemansa ikävän kohteen kuvaa :D

ps. säästäkää Ripsto kaikilta houkutuksilta, niin hän pysyy kaidalla tiellä

Risto taitaa olla vakaampi kuin sinä. Pimperopomko se täällä taas haukkuu ja arvostelee Ristoa. Älä ole nega.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      874
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      823
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      251
      726
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      54
      709
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      49
      619
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      540
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      536
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      43
      528
    Aihe