Yli 7 viikkoa selvinpäin......
<3
Edie voisi olla ylpeä...
https://www.youtube.com/watch?v=ksHKNKttfbI
Totta se on......
14
73
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Risto....🌺
<3
Tosi siistiä🎵🎶 - Anonyymi
Älä valehtele... näin sut hesan vkloppuna yössä ryyppäämässää..<3
Minutkin aikoinaan oli luokkatoverityttö nähnyt koulun jassuissa eli konvassa. Koska hän oli omin silmin nähnyt, ei vastaväite tuottanut tulosta. Nähnyt, mitä nähnyt. Olin siis menettänyt siksi ajaksi muistini.
- Anonyymi
7 on valehtelijan luku.......
T. Ripsto Ooh, oot niin ihana.
- Anonyymi
En ole Edie, mutta olen silti ylpeä sinusta!
Hyvä Risto!
Niin se on, että itsestään täytyy pitää hyvää huolta, ei sitä kukaan muukaan osaa tehdä.
Mä olin just lenkillä, yritän taas totuttaa itseäni siihen. Mulla on (mm.) ongelmana kärsimättömyys ja astma; vedän siis liian lujaa (huonoon) kuntooni nähden, joten olo on etenkin jälkeenpäin kohtuullisen paska, ja paikat kipeytyy, ja tulee myös loukkaantumisia. En tiedä minne on niin kauhee kiire, kotiin ja parempaan kuntoon vissiin? Ja jos sattuu flunssa siihen päälle niin tipahtaa taas ihan lähtöruutuun, ja se kyllä ketjuttaa rankasti. Sit on taas vaikeampi saada itseään liikkeelle.
Mä yritän nyt tällaista pehmeämpää lähestymistapaa, about 35-40min lenkkejä, otetaan kevyesti, mutta tehdään useammin. Jos se tästä alkais vaikka toimimaan. Pitää vaan sanoo päättäväisesti että "Turpa kiinni!" tolle äänelle päässä, joka haukkuu laiskaksi paskaksi ja maksamakkaranötköttipullaksi.- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
:).....
Tsemppiä.....
<3Se on hyvä saavutus onnea sulle Risto.
- Anonyymi
Että Sillä lailla stemppiä Ritsolle kaljamahasta voi päästä eroonkin
https://www.instagram.com/p/B3kOFpklvGG/?hl=fi- Anonyymi
Katsoin että se blondi levittelisi pikkareitaan mutta se onkin joku lehti. ☹️
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Jösses..........
<3Nyt Ripsto ratkesi taas ryyppämähän kun katsoi ihailemansa ikävän kohteen kuvaa :D
ps. säästäkää Ripsto kaikilta houkutuksilta, niin hän pysyy kaidalla tiellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Ripsto ratkesi taas ryyppämähän kun katsoi ihailemansa ikävän kohteen kuvaa :D
ps. säästäkää Ripsto kaikilta houkutuksilta, niin hän pysyy kaidalla tielläRisto taitaa olla vakaampi kuin sinä. Pimperopomko se täällä taas haukkuu ja arvostelee Ristoa. Älä ole nega.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528