Laitan viestiä sulle, mies🙄
Otan huomenna yhteyttä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on tämä onnellinen sonni?
- Anonyymi
Ei sulle
- Anonyymi
Mies voisi laittaa mulle. Vielä ehtii ennen kuin leikkausta
- Anonyymi
Hah, sanon minä?
- Anonyymi
Mia P olet kateellinen luuska
- Anonyymi
Laitan oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan oikeasti
Laita vaan odotan🙄
- Anonyymi
Laita vaan tänään 🙄
- Anonyymi
Eikö huominen käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö huominen käy?
Käy se. Monelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy se. Monelta?
Iltapäivällä/alkuillasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivällä/alkuillasta
Jään odottamaan, harvoin siihen aikaan sulta
- Anonyymi
Okei... hyvä niin. :)
Minäpä en laita, en vaan vois tehdä sitä.
joskus elämässä sattuu hassuja asioita, vaikka ihastuu vaikka kuinka järjetöntä se ois... <3- Anonyymi
Mitä asia koskee? 🙂
- Anonyymi
Ei sillä niitä tunteita minnuu kohtaan ollu, mutta onhan tuo ihan ymmärrettävvää, ja kun ei kunnolla tunnetakkaan ja jos se ei oo helposti ihastuva ihminen ja oon aika rumakin ja ja ja...kiireitä ja... Kaikkea. En ihmettele.
Ja älä ihmettele, kun en laita. Enhän mie ossaa. En mie osaa ees puhua ennää. Oon ihan mykkä ja kuurokin olen.
Laitoin yhden "kirjekyyhkyläisen" menemään ja hetkessä peruin puheeni, enhän mie ollu kuin...
No. Sellasta se on.
Pysytellöö kotpuoles piilos nii ei voi sattua mitään. Tai pysytellöö palstalla niin on turvallisempaa. Ei tule sydänsärkyä eikä pahaa mieltä eikä mittää muutakaan. Ei tule hyvää mieltäkään. Ei tule mittää. Näin se on viisainta. - Anonyymi
Hyvä. Minä odottelen :)
- Anonyymi
Kiva
- Anonyymi
Missä viesti viipyy?
- Anonyymi
Laitoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin
Minä jo luulin oikeasti että olisi ollut minulle. Eipä ollu :(
Noh, joku onnekas sitten...
- Anonyymi
Tännekö laitoit?
- Anonyymi
Irl laitoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl laitoin
Millaisen viestin laitoit, siis tekstiviestin yms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisen viestin laitoit, siis tekstiviestin yms?
Snapchatissa laitoin
- Anonyymi
Näkis vaan. Olet pelkuri
- Anonyymi
Barcelonan lentoasemalla kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995