Tässä palstan alarmisteille rautalangasta väännettynä tuo ilmastokonsensus, ja mihin harhaan se perustuu.Kannattaa katsoa.https://www.youtube.com/watch?v=WHFD5wYsLUI
Hyvä esitys . Mistä kertoo se että me ns, denialistit ei uskota kaikkea mitä valtamedia humppaa ja päähämme pumpaa. Onko joku kuullut ennenkin että joukossa tyhmyys tiivistyy, tämä ei tietenkään koske kaikkea mutta on näköjään yleistä.0ÄänestäKommentoi
Nuo+on+todella+mielenkiintoisia+nuo+myytinkertojan+jutut.+Ei+jää+yhtään+epäselväksi,+että+meitä+huijataan.+Kyllä+tuossakin+nyt+tuli+selväksi,+mikä+on+se+97+%+konsensus,+ja+millä+tavalla+se+on+aikaansaatu.Ihmetyttää,+mikä+siinä+kaikessa+on+takana.+On+tullut+mieleen+jopa+yksi+tieteistarina,+jossa+avaruudesta+tuleva+rotu+halusi+valloittaa+maan.+Niillä+oli+sellainen+ominaisuus+että+ne+pystyi+lähettämään+sielunsa+ihmisiin+ja+ottamaan+ihmisen+valtaansa.Kun+on+seurannut+tilannetta,+on+kuin+ihmisiä+hallitsisi+jokin+muu+kuin+he+itse.+Luulisi+nyt+korkeasti+koulutetuilla+ihmisillä+epäilyksen+heräävän++mutta+kun+ei+herää.+Aivan+kuin+olisivat+hypnotisoitu+toistamaan+samaa+mantraa.Minä+voin+tietää,+mistä+on+kysymys,+kun+olen+jo+vuosikymmeniä+välillä+kokenut+tuollaista+henkistä+manipulointiyritystä,+joka+tähtää+siihen,+että+alkaisin+uskomaan+ilmastonmuutosoppiin+ynnä+muuhun+höpöhumppaan.+Uskonnollista+moralismia+mm+on+ängetty,+mutta+kun+minä+en+sitä+hyväksy.Minulla+on+niin+paljon+tietoa,+ettei+se+manipulointi+ole+minuun+pystynyt.+Pääsin+jo+lähes+40+vuotta+sitten+tietämään,+mikä+porukka+sitä+harjoittaa.+Nyt+2000+luvulla+se+on+levinnyt+muihinkin+porukoihin.Viime+vuosikymmeninä+on+tullut+kummallisia+sairauksia,+joita+ei+aiemmin+ollut.+Niitä+on+sekä+fyysisiä+että+psyykkisiä.+Yhteistä+niille+on+se,+että+selvästi+jokln+ulkopuolinen+voima+on+vaikuttanut+ihmiseen+negatiivisesti.+Sitten+niitä+nimitetään+työuupumukseksi,+ilmastoahdistukseksi+ja+sisäilmaongelmaksi.+Ensimmäisen+kerran+koin+sellaisen+"työuupumuksen"+vuonna+1979.+Se+iski+yöllä+nukkuessa.+Alkoi+kiire+työpaikalla+ahdistammaan,+vaikka+edellisenä+päivänä+ei+ollut+mitään+ongelmaa.+Oli+myös+vihamielinen+olo.+Yli+puoli+vuotta+se+kesti.+Töissä+kävin+kuitenkin+koko+ajan.Olisi+ihme+jos+nykyinen+ilmastorummutus+ei+vaikuttaisi+ihmiiin+vahingollisesti.+Raaka+vallankaappaus+täällä+on+käynnissä,+oli+vaikuttva+taho+sitten+mikä+tahansa.+En+ole+ikinä+aikemmin+elämässäni+kokenut+niin+valtavaa+syyllistämistä+kuin+nykyään.+Ei+ihme,+että+ihmisiä+nääntyy.0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hyvä esitys . Mistä kertoo se että me ns, denialistit ei uskota kaikkea mitä valtamedia humppaa ja päähämme pumpaa. Onko joku kuullut ennenkin että joukossa tyhmyys tiivistyy, tämä ei tietenkään koske kaikkea mutta on näköjään yleistä.
Nuo+on+todella+mielenkiintoisia+nuo+myytinkertojan+jutut.+Ei+jää+yhtään+epäselväksi,+että+meitä+huijataan.+Kyllä+tuossakin+nyt+tuli+selväksi,+mikä+on+se+97+%+konsensus,+ja+millä+tavalla+se+on+aikaansaatu.
Ihmetyttää,+mikä+siinä+kaikessa+on+takana.+On+tullut+mieleen+jopa+yksi+tieteistarina,+jossa+avaruudesta+tuleva+rotu+halusi+valloittaa+maan.+Niillä+oli+sellainen+ominaisuus+että+ne+pystyi+lähettämään+sielunsa+ihmisiin+ja+ottamaan+ihmisen+valtaansa.
Kun+on+seurannut+tilannetta,+on+kuin+ihmisiä+hallitsisi+jokin+muu+kuin+he+itse.+Luulisi+nyt+korkeasti+koulutetuilla+ihmisillä+epäilyksen+heräävän++mutta+kun+ei+herää.+Aivan+kuin+olisivat+hypnotisoitu+toistamaan+samaa+mantraa.
Minä+voin+tietää,+mistä+on+kysymys,+kun+olen+jo+vuosikymmeniä+välillä+kokenut+tuollaista+henkistä+manipulointiyritystä,+joka+tähtää+siihen,+että+alkaisin+uskomaan+ilmastonmuutosoppiin+ynnä+muuhun+höpöhumppaan.+Uskonnollista+moralismia+mm+on+ängetty,+mutta+kun+minä+en+sitä+hyväksy.
Minulla+on+niin+paljon+tietoa,+ettei+se+manipulointi+ole+minuun+pystynyt.+Pääsin+jo+lähes+40+vuotta+sitten+tietämään,+mikä+porukka+sitä+harjoittaa.+Nyt+2000+luvulla+se+on+levinnyt+muihinkin+porukoihin.
Viime+vuosikymmeninä+on+tullut+kummallisia+sairauksia,+joita+ei+aiemmin+ollut.+Niitä+on+sekä+fyysisiä+että+psyykkisiä.+Yhteistä+niille+on+se,+että+selvästi+jokln+ulkopuolinen+voima+on+vaikuttanut+ihmiseen+negatiivisesti.+
Sitten+niitä+nimitetään+työuupumukseksi,+ilmastoahdistukseksi+ja+sisäilmaongelmaksi.+Ensimmäisen+kerran+koin+sellaisen+"työuupumuksen"+vuonna+1979.+
Se+iski+yöllä+nukkuessa.+Alkoi+kiire+työpaikalla+ahdistammaan,+vaikka+edellisenä+päivänä+ei+ollut+mitään+ongelmaa.+Oli+myös+vihamielinen+olo.+Yli+puoli+vuotta+se+kesti.+Töissä+kävin+kuitenkin+koko+ajan.
Olisi+ihme+jos+nykyinen+ilmastorummutus+ei+vaikuttaisi+ihmiiin+vahingollisesti.+Raaka+vallankaappaus+täällä+on+käynnissä,+oli+vaikuttva+taho+sitten+mikä+tahansa.+En+ole+ikinä+aikemmin+elämässäni+kokenut+niin+valtavaa+syyllistämistä+kuin+nykyään.+Ei+ihme,+että+ihmisiä+nääntyy.