Taisin vaan kuvitella

Anonyymi

Olin kai palstaharhoissa kun edes ajattelin, että sinä olisit saattanut vastailla aloituksiini. Irl sitten paljastuikin, että halusit eroon minusta.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän se varmaankin oli.

• Anonyymi

Tai sitten toinen, epätodennäkösempi vaihtoehto on se että hän tarkoituksella esitti täällä kiinnostunutta, että mulle tulisi huono olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten toinen, epätodennäkösempi vaihtoehto on se että hän tarkoituksella esitti täällä kiinnostunutta, että mulle tulisi huono olo.

Eikö tuollaiset negatiiviset salaliittoteoriat ole vähän lapsellisia. Näetkö itse kilometrikaupalla vaivaa jonkun eteen, joka ei kiinnosta yhtään – tuskin. Ilmeisesti ihmisistä on kivempaa syytellä muita, vieraita, syyttömiä, kuin myöntää, että voisi itse tehdä virheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuollaiset negatiiviset salaliittoteoriat ole vähän lapsellisia. Näetkö itse kilometrikaupalla vaivaa jonkun eteen, joka ei kiinnosta yhtään – tuskin. Ilmeisesti ihmisistä on kivempaa syytellä muita, vieraita, syyttömiä, kuin myöntää, että voisi itse tehdä virheen.

Jos hänellä on tunteita edelleen, mutta haluaa muista syistä häipyä elämästäni

• Anonyymi

50% epätoivoisia 50% avohoitopotilaita.
      Siinä tän palstan teema.

Ei kannata omia suuntaan eikä toiseen viestejä, ei hyvässä eikä pahassa.

Sun kaipauksen kohde on todennäköisesti autuaan tietämätön koko tästä palstasta.

• Anonyymi

Pienisieluinen hikinen trolli löysi taas piikiteltävää. Onko kiva käydä nukkumaan paskanmaku suussa?

• Palstalla ei muuta tehdäkään kun luullaan ja oletetaan, ja aloituksia omitaan,
      =)

• Anonyymi

Niitä omimisia ei tarvitse ottas tosissaan. Palstalla asuva trolli/trollit omii aloituksia aiheuttaakseen pahaa mieltä.

• Anonyymi

Kyllä tää on hyvä palsta. Minulle tuo oli tuo viesti ja sanonpa vaan, että nyt on semmoinen juttu että puussa istuu tuttu, nimittäin orava, jolla on päässä karvahuttu.

• Anonyymi

Ei täällä tiedä ei. Hyvä tiukka peppu ja seksikäs vartalo naisella mikä mielessä. Ei liity aloitukseen millään lailla.

• Anonyymi

Nehän ne onkin ihmisen tärkeimmät ominaisuudet. Mitä pinnallisuutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nehän ne onkin ihmisen tärkeimmät ominaisuudet. Mitä pinnallisuutta!

Lyhyt hame tai tosi tiukat housut oltava

• Anonyymi

Minäkin sain lähietäisyydeltä tänään ihailla. Ulkoisten avujen lisäksi hänen luonteensa on niin aurinkoinen, etten ole ikinä moiseen törmännyt, vaikka olen paljon kokenutkin. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1404
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1326
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      120
      1046
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      687
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      661
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      493
    Aihe