Miten olisi oikea elämä?

Palstalla näkyy päivystävän aina vaan samat tyypit, eikä juttujen osaltakaan näy mitään uutta.

25

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneks sä et tee päivystystyötä siitä ketä täällä on päivystämässä. Muuta kautta ihan vaan saat tiedon keitä tääl kirjoittelee. Ny sitten toit suuren muutoksen kirjoittamalla tänne jotain uutta. Vihdoinkin raikas tuulahdus ummehtuneelle palstalle.

      • Riittää kun ottaa ja lukee muutaman tuoreimman ketjun.
        Samat kirjoittajat, samat jutut. Jatkakaa...


    • Anonyymi

      No kai se on sit pakko. Moro!

    • Anonyymi

      Just näin ja meitä on nyt kaks oivaa esimerkkiä... varoituksena toisille! Sä olet rekkautuneena ja monena sellaisena... Ludviikki eli tuttavallisesti lutikka!
      Mä en ol rekkautunut... en kiusallanikaan, koska ihan turhan riskin ottaisin niin tehdessäni -> mutt useinmiten mä allekirjoitan tekstini.
      Sillä samalla nikkellä jonka sä hävytön rekkasit itsellesi, muiden vohkittujen nikkejen joukoon joukon jatkoksi.

      Mun työpäiväni loppuu ihan kohta, olen tehnyt paperitöitä lähes koko päivän.
      Haen keittiöstä spagetti kiusauksen ja lähden vapaa illalle, talo on miehitetty klo 21.00 asti ja silloin palaan töihin iltaraportille.

      Koita pärjäillä, mä menen pitämään hauskaa kotiin... leipoen!
      trollikka

    • Oikea elämä on p.rseestä! 😁

      Paitsi tänään. Jotenkin aamusta alkoi sellainen v.tutus, että suutuspäissäni kävelin kartsalle, vaikka kinttuihin koski jo kilometrin jälkeen. Ajattelin, että nyt kyllä pistän monoa toisen eteen, vaikka katkeisivat alta, mutta sitten alkoikin helpottaa. Kävin parit kolitsihousut, keittojuureksia ja ledilamppuja tokmannilta (10 w ja alke 4 euroa/kpl) .

      Illalla salibandytreeneissä jalat ei mennytkkään tukkoon kesken harkkojen, vaan pysty pelaamaan hyvin! 😃👌 Liike on lääke! Ja tasan 1 kk ilman röökin röökiä! Prkle! 😬💪

      Vielä mä keväällä näytän noille nuorille kolliloille miten sitä säbää pelataan! 😝💪
      Ja jalka kulkee... 😁☝️

      • Anonyymi

        Disse joo hirviö-auto oikein joku Callawayn juttu, mutta niin mutta en tiedä miksi pystyn esim jonkun valtakunnankin ja abrakadadrankin olemaan, jotenkin vaan pystyn.

        265MPH nopeutta mittasivat jollain Callawayn autolla, dynamometrilläkin tehot, menee helposti yli 400km/h tuollaisilla tehoilla ja rungolla.


      • "
        Vielä mä keväällä näytän noille nuorille kolliloille miten sitä säbää pelataan! 😝💪
        Ja jalka kulkee... 😁☝️"

        Ennustan nilkan muljahdusta :D älä tuu sitte mulle itkemään :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "
        Vielä mä keväällä näytän noille nuorille kolliloille miten sitä säbää pelataan! 😝💪
        Ja jalka kulkee... 😁☝️"

        Ennustan nilkan muljahdusta :D älä tuu sitte mulle itkemään :D

        No se voi olla! 😂

        Onhan tuossa oikeassa jalassakin vielä alkuperäinen eturistiside, mikä osaa napsahtaa, mutta sittenhän tulee väkisin taukoa... mutta se on sitten sen ajan murhe. 😬


    • Mitä uutta haluat minulta?
      Annatko allekirjoituksen että voin leikkiä kanssasi?

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan halua mitään sellaista kuin joku Disse tai muut eli pimppiä ehkä, on vaan joskus mukavaa kirjoitella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan halua mitään sellaista kuin joku Disse tai muut eli pimppiä ehkä, on vaan joskus mukavaa kirjoitella.

        Disseä en tunne ei ole minun ystäviä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Disseä en tunne ei ole minun ystäviä.

        Valtakunta, minä pidän sinusta ja vieläkin muistan kun kasvoillasi oli, silmät vain näköivät, ja muista riidat abriksen kanssa oli mielestäni typerää koko juttu silloin.

        Mutta oikeasti palstalle tulin joskus kun näin sinun kauniit silmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtakunta, minä pidän sinusta ja vieläkin muistan kun kasvoillasi oli, silmät vain näköivät, ja muista riidat abriksen kanssa oli mielestäni typerää koko juttu silloin.

        Mutta oikeasti palstalle tulin joskus kun näin sinun kauniit silmät.

        Voitko pysyä minusta kaukana kun ei ole asiaa minulle, en ole henkisesti minua rääkkääjien kavereiden kaveri.


      • Se että voin keskustella täällä mutta minut voi kiertää tuutko siihen taas kiusaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se että voin keskustella täällä mutta minut voi kiertää tuutko siihen taas kiusaan.

        En haluaisi kieltää koska kanssasi on mukavaa keskustella, Valtakunta, on moniakin asioita sitten...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi kieltää koska kanssasi on mukavaa keskustella, Valtakunta, on moniakin asioita sitten...

        En halua. Minä teen selkeän eron. Pysyä poissa ihmisten läheltä jotka satuttaa/ voivat satuttaa koska ei näe mitä väärää toinen on tehnyt.


      • Ilmoitin eteenpäin kiusasi


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ilmoitin eteenpäin kiusasi

        Eihän tuollainen voi olla mitenkään kiusaa jos on huolissaan toisten kiusaamisesta?

        -jos kiussaaminen on kiusamista, silloin rangaistaan ja tehdään entist6ä enemmän kiusaamistkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuollainen voi olla mitenkään kiusaa jos on huolissaan toisten kiusaamisesta?

        -jos kiussaaminen on kiusamista, silloin rangaistaan ja tehdään entist6ä enemmän kiusaamistkin.

        Ilmoitan eteenpäin kiusaamiseni selkeätä
        Tänään on jo kiusaamiseeni tullut mittapuu täyteen.


    • Anonyymi

      Voisin tehdä palstan päivystystyötä mutta työkkärissä eivät antaneet lupaa joten pitää jatkaa samojen juttujen kirjoittamista ja samaa elämää palstalla.
      Työkkärissä muutenkin vittuilivat oikein kunnolla ja vittuilin kurpalle takas joka lätkäisi karenssin mutta onneksi on pankissa yli sata tonnia josta työkkäri ei tiedä. Ovat alkaneet häiriköimään minua oikein kunnolla työkkärin kurpat meinaan. Sitten oikeusasiamies palautti työkkärin kurpankin ruotuun.

    • Anonyymi

      täällä on eräs ns paavo joka on nainen joka esiintyy miehenä täällä

      • Anonyymi

        Hys...



        -tiedätkylläkuka


      • Aih kukas se on ?


    • Anonyymi

      Meillä muilla taitaa olla oikeaa elämää. Sulla vaan ei näytä vieläkään olevan.

      xL

    • Anonyymi

      Palstalla on yksinäisiä, ei heillä ole mitään muuta kun palsta. Eiväty juttele oikeesti ihmisten kanssa. Suomessa on paljon yksinäisiä ja masentuneita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe