Tuntuu olevan sen verran "viisas" työntekijä nyt tk:lla että kohta on lääkärit toimettomina.
Nenä kuuluu työntyvän liiankin usein kommentoimaan asoita jotka ei hänelle kuulu.
Kohta ei tarvita lääkäreitä
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ai...joku nenästä puhuja vai? Olen kuullut, että on vatsastapuhujia, mutta että nenästäkin joku saa puhetta tulemaan niin se on minulle ennenkuulumatonta.
Olisko kyseessä valelääkäri?- Anonyymi
Johtajatar.
- Anonyymi
Junantuoma. Odotustiloihin asti kuuluu toisten ihmisten nimet ja sairaudet. Siinä sitä potilasturvallisuutta...
- Anonyymi
Niin kuuluu. Samaa ihmettelin minäkin kun odottelin aulassa.
Onko "liian pätevä"?
Ja tuohon erittäin "hauskaan" ensimmäiseen kommenttiin, että jopas sitä ollaan nenäkkäitä.
- Anonyymi
Tuskin on kukaan lääkärien yläpuolella johtajana. Höyrypäisten puhetta.
- Anonyymi
No tottahan lääkäreilläkin ylempi taho olemassa.
- Anonyymi
Jokaisessa terveydenhoitolaitoksessa on potilasasiamies niin myös kuntayhtymässä Pelkosenniemellä.
Sinne vain reklamaatioita niin pysyy asiat talonsisällä eikä kuulu ulkopuolisille. - Anonyymi
Ainahan ne nokkii siellä toisiaan. Ei tuo ole mitään uutta. Ja ennenkin ovat äänekkäästi puhuneet ihmisten asiat muitten kuullen ja puhelimessa toistaneet sanottuja sanoja. .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020